Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 19 Μαρ 2024, 04:42 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: eTuners
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Δεκ 2009, 11:57 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Εικόνα


Είμαστε μια ομάδα Διπλωματούχων Μηχανολόγων Μηχανικών κι επιστημόνων με ειδίκευση στο χώρο του αυτοκινήτου.
Παρέχουμε Μηχανολογικές Υπηρεσίες αναχαρτογράφησης κινητήρων και επιθεώρησης αυτοκινήτων. Εξελίσσουμε και υποστηρίζουμε βελτιώσεις κινητήρων μελετώντας και παρακολουθώντας ξεχωριστά κάθε μοντελο αυτοκινήτου με το οποίο
ασχολούμαστε.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας (ώρες επικοινωνίας 08.00-18.00, Δευτέρα εως Παρασκευή) :

τηλ. 2118001660 / +306944556456 / +306938188610

email: info@etuners.gr


Προσφορά προς τα μέλη του Greek Citroen Club:

---------- Κινητήρες THP 150hp C4, C4 Picasso, C5, DS3 ----------


Την παρουσίαση της βελτίωσης στο αντίστοιχο peugeot 308 με το 6άρι κιβώτιο μπορείται να την βρείτε εδώ.

Για τα club members του greek citroen club το κόστος της παραπάνω βελτίσωης ορίζεται στα 540€ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 23%)[/b].

---------- Κινητήρες 1.6 16V ----------


Για τα club members του greek citroen club το κόστος της παραπάνω βελτίσωης ορίζεται στα 330€ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 23%).


---------- Κινητήρες 1.4 & 1.1 ----------


Για τα club members του greek citroen club το κόστος των παραπάνω βελτιώσεων ορίζεται στα 250€ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 23%).

----------------------------------------------
Οι έκπτωσεις ισχύουν ύστερα από επίδειξη της κάρτας μέλους.

----------------------------------------------

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Etuners - Στάδια βελτίωσης για τον κινητήρα NFU 1.6 (110hp )
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Σεπ 2010, 08:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19
Δημοσιεύσεις: 178
Τοποθεσία: Αθήνα
Στάδια βελτίωσης για τον κινητήρα 1.6 16V 110hp με κωδικό NFU (TU5JP4/L4) που έμπαινε στα Citroen C4 VTS 1.6 και Peugeot 206,307.

Σημαντικές διαφορές σε σχέση με τον κινητήρα NFX (1.6 16V των 120 ίππων) που υπήρχε στα Peugeot 106 Rallye/GTI - Citroen Saxo VTS είναι:
# Μικρότερη πολλαπλή εισαγωγής με σκοπό την καλύτερη ροπή στις μεσαίες στροφές
# Ηπιότεροι εκκεντροφόροι, λόγω συμμόρφωσης με νεότερες προδιαγραφές ρύπων
# Καταλύτης ενσωματωμένος στο χταπόδι, λόγω συμμόρφωσης με νεότερες προδιαγραφές ρύπων
# Διαφορετικό σύστημα τροφοδοσίας βενζίνης: Τα μπεκ είναι μικρότερου μεγέθους και η αντλία βενζίνης έχει σταθερό
ρυθμισή πίεσης στο ντεπόζιτο, σε αντίθεση με τα 106/Saxo που είχαν ρυθμιστή πίεσης στην μπεκιέρα με εντολή υποπίεσης
από την πολλαπλή. Αυτό σημαίνει ότι για περισσότερους από 135 ίππους χρειάζονται μεγαλύτερα μπεκ
# Μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής στο καπάκι σε σχέση με τα Saxo/106, που κάνουν το καπάκι ροικότερο

Διαθέσιμα στάδια βελτίωσης:

1ο στάδιο:
# Αναπρογραμματισμός εγκεφάλου
+6 ίπποι με περίπου +8Nm ροπής

2ο στάδιο:
# Πολλαπλή εξαγωγής από 106 Rallye/GTI 1.6 16V
# Εκκεντροφόροι από 106 Rallye/GTI 1.6 16V
# Αναβαθμισμένη εξάτμιση
# Αναπρογραμματισμός εγκεφάλου 2ου σταδίου
+12 ίπποι, + 14Nm ροπής ( http://www.etuners.gr/?s=13&t=236 )

3ο στάδιο:
# Πολλαπλή εξαγωγής από 106 Rallye/GTI 1.6 16V
# Εκκεντροφόροι 2ου σταδίου
# Αναβαθμισμένη εξάτμιση
# Αναπρογραμματισμός εγκεφάλου 2ου σταδίου
# Πολλαπλή εισαγωγής C2 VTS
# αναβαθμισμένα μπεκ
# προαιρετικά: φλάντζα υψηλότερης συμπίεσης
+35 ίπποι, + 20 Nm ροπής

Τα παραπάνω στάδια βελτίωσης είναι ενδεικτικά των ανταλλακτικών που χρειάζονται για την αντίστοιχη ισχύ,
με χρήση βενζίνης 95 οκτανίων. Ανάλογα με τα περιφερειακά οι τιμές βελτιώνονται ή χειροτερεύουν.
Η χρήση βενζίνης 100 οκτανίων βελτιώνει τις επιδόσεις κατά 3% εως 5%

Οι κινητήρες αυτοί έχουν ηλεκτρικό γκάζι κι εφοδιάζονταν με εγκεφάλους Bosch ME7.4.4 και αργότερα Bosch ME7.4.5.
Αμφότεροι προγραμματίζονται με εξίσου καλά αποτελέσματα.

Η δημοσίευση αυτή γίνεται με βάση τη συνεργασία μας με το GreekCitroenClub.
Το κόστος αναπρογραμματισμού για τα παραπάνω στάδια είναι 250Ε συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 23%.

Για περισσότερες πληροφορίες παραμένουμε στη διάθεσή σας! :)

_________________
http://www.etuners.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Etuners - βελτιώσεις για 1.6 16V 122hp NFS (Citroen C2 VTS)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Σεπ 2010, 08:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19
Δημοσιεύσεις: 178
Τοποθεσία: Αθήνα
Στάδια βελτίωσης για τον κινητήρα 1.6 16V 122hp με κωδικό NFS (TU5JP4/S) που έμπαινε στο Citroen C2 VTS 1.6 122hp.

Σημαντικές διαφορές σε σχέση με τον κινητήρα NFU (1.6 16V των 110 ίππων) που υπήρχε στα Citroen C4 VTS - Peugeot 206/307 είναι:
# Μεγαλύτερη αλουμινένια πολλαπλή εισαγωγής με σκοπό την καλύτερη ισχύ στις υψηλές στροφές
# Αγριότερος εκκεντροφόρος εισαγωγής
# Τα μπεκ είναι μεγαλύτερου μεγέθους

Λόγω αυτών των διαφορών ο κινητήρας NFS έχει μικρότερη ονομαστική ροπή (143Nm) από τον NFU (147Nm), αλλά μεγαλύτερη ισχύ (122hp / 110hp).
Επίσης λόγω της μεγαλύτερης πολλαπλής εισαγωγής αποδίδει λίγο καλύτερα στα αντίστοιχα στάδια βελτίωσης από τον NFU.


Διαθέσιμα στάδια βελτίωσης:

1ο στάδιο:
# Αναπρογραμματισμός εγκεφάλου
+5 ίπποι με περίπου +10Nm ροπής

2ο στάδιο:
# Πολλαπλή εξαγωγής από 106 Rallye/GTI 1.6 16V
# Εκκεντροφόροι από 106 Rallye/GTI 1.6 16V
# Αναβαθμισμένη εξάτμιση
# Αναπρογραμματισμός εγκεφάλου 2ου σταδίου
+10 ίπποι, + 12Nm ροπής

3ο στάδιο:
# Πολλαπλή εξαγωγής από 106 Rallye/GTI 1.6 16V
# Εκκεντροφόροι 2ου σταδίου
# Αναβαθμισμένη εξάτμιση
# Αναπρογραμματισμός εγκεφάλου 2ου σταδίου
# αναβαθμισμένα μπεκ
# προαιρετικά: φλάντζα υψηλότερης συμπίεσης
+25 ίπποι, + 23 Nm ροπής

Τα παραπάνω στάδια βελτίωσης είναι ενδεικτικά των ανταλλακτικών που χρειάζονται για την αντίστοιχη ισχύ,
με χρήση βενζίνης 95 οκτανίων. Ανάλογα με τα περιφερειακά οι τιμές βελτιώνονται ή χειροτερεύουν.
Η χρήση βενζίνης 100 οκτανίων βελτιώνει τις επιδόσεις κατά 3% εως 5%

Οι κινητήρες αυτοί έχουν ηλεκτρικό γκάζι κι εφοδιάζονταν με εγκεφάλους Bosch ME7.4.4 και αργότερα Bosch ME7.4.5.
Αμφότεροι προγραμματίζονται με εξίσου καλά αποτελέσματα.

_________________
http://www.etuners.gr


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 3 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

DS3 1.6 THP - Βελτίωση πρώτου σταδίου από Etuners
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις DS3
Συγγραφέας: salex
Απαντήσεις: 212
THP Tuning by etuners
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 29
Λογισμικό διάγνωσης Etuners Lionheart
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: salex
Απαντήσεις: 7
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια