Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 25 Απρ 2024, 15:16 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή αμπορτισέρ σε C4 Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Νοέμ 2021, 14:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 647
Ρελ-λες;[emoji14][emoji14][emoji14]

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή αμπορτισέρ σε C4 Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Νοέμ 2021, 15:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Εγώ πάντως, απ'αυτόν πήρα τα Monroe Reflex.
Είμαι στο γραφείο. Μόλις βρω λίγο χρόνο, θα γράψω για τα αμορτισέρ που έχω εμπειρία.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή αμπορτισέρ σε C4 Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Νοέμ 2021, 16:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10
Δημοσιεύσεις: 399
bakevang έγραψε:
Εγώ πάντως, απ'αυτόν πήρα τα Monroe Reflex.
Είμαι στο γραφείο. Μόλις βρω λίγο χρόνο, θα γράψω για τα αμορτισέρ που έχω εμπειρία.


Ακομα περιμενουμε απο τον κο Ευαγγελο να μας γραψει , συγχωρειται βεβαια απο το νεαρον της ηλικιας του (εννοω ελαχιστο χρονο για φορουμ και περισσοτερο για βολτες και ωραια κοριτσια) αν και δεν φανταζομαι η μις Εβρος που κυνηγαει να καταδεχοταν να μπει σε Ψ4 και μαλιστα ασπρο .Εγω παντως την αντιστοιχη Μις πρωτα την καταφερα να πει το ναι και μετα ειδε το φουκαροφιεστα ηταν και συνηθισμενη και απο βολβο και σααμπ αστα να πανε.
Α) Λοιπον στο προκειμενο , πριν λιγο καιρο που αλλαξα λαστιχα ,πλησιαζω να ελεγξω τακακια δισκους και τι βλεπω , το πισω δεξια αμορτισερ σαν απο καιρο να ηταν λαδωμενο και μετα τυλιγμενο στην σκονη που κολλησε πανω . Ακομα και ατομο χαμηλης νοημοσυνης σαν εμενα καταλαβε οτι δεν την γλυτωνουμε την αλλαγη .
Βεβαια στην αρχαια και αλανθαστη μεθοδο ελεγχου των αμορτισερ ,πατωντας πανω στο αυτοκινητο με δυναμη και αφηνοντας το , απλως ανεβαινε και δεν πηγαινε πανω κατω .
Απο περιεργεια και επειδη στην περιοχη μου δεν εχω δει αμορτισερομετρο σε συνεργειο πλην του κτεο αν το παω θα το δοκιμασουν;
Αλλα μου εχει μεινει και στο μυαλο συζητηση οτι κανενα αμορτισερομετρο δεν εχει σωστη ενδειξη ποσο μαλλων των κτεο.
Αποδειξη οτι στο ιδιο κτεο καθε χρονο καλυτερευουν οι ενδειξεις , τι ειναι τα αμορτισερ κρασι;
Β) Ο γειτονας οδηγος ραλλυ Αναργυρος ,το παλε ποτε μας ειχε μαθει μερικα αξιωματα τα 2 ηταν αλλαζουμε τετραδα ελαστικα και αμορτισερ .
Χαρουμενος εγω για τα monroe OESpectrum "Premium" λεω θα βαλω αυτα . Αμ δε για μενα εχει μονο για τα πισω , τι μαλακια ειναι αυτη;
Ερωτησεις
1) μπορουμε να αλλαξουμε μονο πισω;
2) δηλαδη να εχει καγιαμπα παλια μπροστα και μονροε καινουργια πισω;
3) καινουργια μπροστα πισω αλλά monroe orizinal μπροστα και monroe spectrum πισω;

Αντε να ζωντανεψει το φορουμ λιγο .Απαγορευεται το να πας αντιπροσωπεια και να βαλεις μαμα (φωτογραφιζει nalbanis) για προφανεις λογους (δεν εχεις κανει φτωχος , τα λεφτα σου ναχα κα) και επειδη εχω μαθει να ξυριζομαι μονος μου και δεν παταω στο μπαρμπερικο της σιτροεν.

_________________
C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή αμπορτισέρ σε C4 Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Νοέμ 2021, 23:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
zetor έγραψε:
Ακομα περιμενουμε απο τον κο Ευαγγελο να μας γραψει , συγχωρειται βεβαια απο το νεαρον της ηλικιας του (εννοω ελαχιστο χρονο για φορουμ και περισσοτερο για βολτες και ωραια κοριτσια) αν και δεν φανταζομαι η μις Εβρος που κυνηγαει να καταδεχοταν να μπει σε Ψ4 και μαλιστα ασπρο .Εγω παντως την αντιστοιχη Μις πρωτα την καταφερα να πει το ναι και μετα ειδε το φουκαροφιεστα ηταν και συνηθισμενη και απο βολβο και σααμπ αστα να πανε.
Α) Λοιπον στο προκειμενο , πριν λιγο καιρο που αλλαξα λαστιχα ,πλησιαζω να ελεγξω τακακια δισκους και τι βλεπω , το πισω δεξια αμορτισερ σαν απο καιρο να ηταν λαδωμενο και μετα τυλιγμενο στην σκονη που κολλησε πανω . Ακομα και ατομο χαμηλης νοημοσυνης σαν εμενα καταλαβε οτι δεν την γλυτωνουμε την αλλαγη .
Βεβαια στην αρχαια και αλανθαστη μεθοδο ελεγχου των αμορτισερ ,πατωντας πανω στο αυτοκινητο με δυναμη και αφηνοντας το , απλως ανεβαινε και δεν πηγαινε πανω κατω .
Απο περιεργεια και επειδη στην περιοχη μου δεν εχω δει αμορτισερομετρο σε συνεργειο πλην του κτεο αν το παω θα το δοκιμασουν;
Αλλα μου εχει μεινει και στο μυαλο συζητηση οτι κανενα αμορτισερομετρο δεν εχει σωστη ενδειξη ποσο μαλλων των κτεο.
Αποδειξη οτι στο ιδιο κτεο καθε χρονο καλυτερευουν οι ενδειξεις , τι ειναι τα αμορτισερ κρασι;
Β) Ο γειτονας οδηγος ραλλυ Αναργυρος ,το παλε ποτε μας ειχε μαθει μερικα αξιωματα τα 2 ηταν αλλαζουμε τετραδα ελαστικα και αμορτισερ .
Χαρουμενος εγω για τα monroe OESpectrum "Premium" λεω θα βαλω αυτα . Αμ δε για μενα εχει μονο για τα πισω , τι μαλακια ειναι αυτη;
Ερωτησεις
1) μπορουμε να αλλαξουμε μονο πισω;
2) δηλαδη να εχει καγιαμπα παλια μπροστα και μονροε καινουργια πισω;
3) καινουργια μπροστα πισω αλλά monroe orizinal μπροστα και monroe spectrum πισω;

Αντε να ζωντανεψει το φορουμ λιγο .Απαγορευεται το να πας αντιπροσωπεια και να βαλεις μαμα (φωτογραφιζει nalbanis) για προφανεις λογους (δεν εχεις κανει φτωχος , τα λεφτα σου ναχα κα) και επειδη εχω μαθει να ξυριζομαι μονος μου και δεν παταω στο μπαρμπερικο της σιτροεν.


Δυστυχώς, ο χρόνος μου καθημερινά αφιερώνεται περίπου στις 8-10 ώρες στην εργασία μου, και άλλες 5,5 ώρες τα απογεύματα - βράδια, καθώς παρακολουθώ ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε μια αμερικανική ακαδημία. Λίγο πριν το καλοκαίρι θα εξεταστώ για να δώσω την πιστοποίηση. Οπότε, δεν υπάρχει καθόλου ελεύθερος χρόνος, προσπαθώ να τα ταιριάξω όλα όσο καλύτερα μπορώ...

Επίσης, αν η Μις Έβρος (σε καμία περίπτωση δεν κυνηγάω αυτή!) δεν της αρέσει το C4, ας βρει κάτι άλλο να καβαλάει... :D
Οδηγώ το "οινοπνευματί". Το λευκό, το οδηγεί ο πατέρας μου!

Το λοιπόν, για τα αμορτισέρ...

Τα Monroe OESpectrum, είναι ποιοτικό "σκληρό" αμορτισέρ. Αν θέλεις να αλλάξεις τις πλεύσεις του αμαξώματός σου, βρήκες το κατάλληλο αμορτισέρ. Έχει 4πλη βαλβίδα και είναι διπλής ενεργείας (αέρος - λαδιού) και θα κάνει πολύ καλή δουλειά στο Picasso που ούτως ή άλλως έχει αρκετά μαλακά αμορτισέρ και είναι βάρκα γυαλό.

Τα Mornoe Original είναι τα κλασσικής σειράς αμορτισέρ με 2πλη βαλβίδα και είναι διπλής ενεργείας (αέρος - λαδιού) που είναι προσαρμοσμένα στις εργοστασιακές ρυθμίσεις και απαιτήσεις.

Τι λέει η Mornoe;
Παράθεση:
Monroe OESpectrum Αμορτισέρ μονού η διπλού σωλήνα, διπλής ενεργείας με 4 βαλβίδες αυτορυθμιζόμενες, επεξεργάζεται οποιαδήποτε πληροφορία συλλέγει από τους τροχούς και τη μετατρέπει σε ενα τέλειο αποτέλεσμα άνεσης και πρόσφυσης, εξουδετερώνοντας ανεπιθύμητες πλάγιες κλήσεις και ταλαντώσεις που μπορεί να προκύψουν από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Τελευταία λέξη τεχνολογίας από την Monroe που την κάνει να ξεχωρίζει μακράν απο τον ανταγωνισμό και να την κάνει πρώτη σαν επιλογή. Ειδικά για την σειρά αυτή παρέχεται 5 χρόνια εγγύηση.
Monroe Adventure Αμορτισέρ μονού η διπλού σωλήνα διπλής ενεργείας μικτής χρήσης εντός και εκτός δρόμου, που προορίζεται για τύπους αυτοκινήτων SUV, JEEP, PICK UP φορτηγάκια. Προσαρμόζουν το όχημα ανάλογα με το οδόστρωμα που κινείται.
Monroe Original
Αμορτισέρ μονού η διπλού σωλήνα, διπλής ενεργείας στις εργοστασιακές ρυθμίσεις και απαιτήσεις. Επιτυγχάνουν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα σταθερότητας και άνεσης με υψηλά επίπεδα ποιότητας και ασφάλειας, Χρησιμοποιείται απο τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες σαν πρώτη τοποθέτηση (Ο.Ε.) , όπως Audi, VW, Volvo, Sub, Mercedes, Suzuki, Nissan, Renaullt κτλ. Το προιόν συνοδεύεται με 2 χρόνια εγγύηση.


Εγώ στη θέση σου, με αυτά που εγώ θέλω από ένα αμάξι, θα έβαζα εμπρός τα original και πίσω τα OESpectrum ώστε να δέσει λίγο το πίσω μέρος και να περιοριστούν οι κλίσεις του.
Όσο για το όριο του αυτοκινήτου, δεν το φοβάμαι, θα σε έχει προειδοποιήσει πολύ νωρίτερα το εμπρός μέρος, πριν χάσεις το πίσω, στην εκάστοτε περίπτωση.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή αμπορτισέρ σε C4 Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Νοέμ 2021, 15:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10
Δημοσιεύσεις: 399
ευχαριστω Βαγγελη ,και ενταξει την πλακα μας κανουμε δεν εισαι υποχρεωμενος να παρακολουθας ολημερις το φορουμ για να δινεις απαντησεις στον καθε τυχαρπαστο τραχανοπλαγια σαν εμενα .

_________________
C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή αμπορτισέρ σε C4 Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Νοέμ 2021, 17:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 2142
Εικόνες: 3
Φίλε Μπάμπη από τη στιγμή που είδες λάδι το αμορτισέρ θέλει αλλαγή..μη μετράς τίποτα, άσε που μπορεί να στα σκάσει όλα τα λάδια και να μείνεις στο δρόμο..
Εννοείται μπορείς να αλλάξεις μόνο τα πίσω..αν νιώθεις ότι τα μπροστά έχουν ακόμα ψωμί μη τα αλλάζεις..

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή αμπορτισέρ σε C4 Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Νοέμ 2021, 18:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10
Δημοσιεύσεις: 399
GeoC4Madness εννοειται οτι πανε για αλλαγμα , αλλά μια περιεργεια την εχω , επειδη αλλο το feeling του αναπηρου και αλλο τα επιστημονικα νουμερα . Θα αλλαχτουν και τα 4 ειπαμε τα λογια του αναργυρου χαραχτηκαν σαν τις 10 εντολες στις παιδικες ψυχες μας .
Ωχ ποιος κατεβαινει Αθηνα και μαλιστα στην αλλη μερια με ολη αυτη την κινηση;

_________________
C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή αμπορτισέρ σε C4 Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Νοέμ 2021, 21:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
zetor έγραψε:
ευχαριστω Βαγγελη ,και ενταξει την πλακα μας κανουμε δεν εισαι υποχρεωμενος να παρακολουθας ολημερις το φορουμ για να δινεις απαντησεις στον καθε τυχαρπαστο τραχανοπλαγια σαν εμενα .

Εννοείται πως κάνουμε την πλάκα μας! Απλά σου εξήγησα γιατί καθυστέρησα τόσο να απαντήσω.

Η αλλαγή και στα 4 αμορτισέρ είναι η σωστή απόφαση. :thumb

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή αμπορτισέρ σε C4 Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Δεκ 2021, 12:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10
Δημοσιεύσεις: 399
ΤΕΛΙΚΑ εγινε αλλαγη αμορτισερ ,Monroe OESpectrum πισω και μπροστα τα Original. Αναγκαστικά κατεβηκα Αθηνα . Τιμη 365 αμορτισερ εργατικα αλλαγης και ευθυγραμισση .
Μεχρι εδω τελεια με βαρεσαν σαν χταποδι ομως με το τοπ μαουντ που λεμε στο χωριομου λαστιχο και ρουλεμαν monroe 80ε . Δεν θα χρειαστει σου λενε , αλλά οταν το βγαζουν καλυτερα να το αλλαξεις κτλ , οποτε λες αι στο διαολο ας παει και το παλιαμπελο.
Αυτο ομως που χρειαστηκε αλλά μου ειπαν οτι δεν το βρισκουν ειναι το λαστιχο του πισω ελατηριου της πανω πλευρας , αντε παλι να ψαχνω και το χειροτερο αντε να πληρωνω παλι εργατικα . Η πλακα ειναι οτι το αλλαγμα απο τεχνικης πλευρας ειναι της πλακας και το αλλαζω σε 10 λεπτα ΑΛΛΑ
χρειαζεται αναβατορι , με γρυλους και να μπω απο κατω , περασαν αυτα τα χρονια .
Επισης αλλο που πρεπει να πληρωσω ειναι να κανω ζυγοσταθμιση παλι .Τους μαλακες πρεπει να μου πεταξαν κανα αντιβαρο στα 127 και 134 χλμ τρεμει του κερατα , ετσι με χαλασε τρελά και αντι να δω βελτιωση τα πηρα στο κρανιο . Αλλά και σημερα πιο ψυχραιμα , καλα παει αλλά να μην νοιωθω και ακουω τα γκντουπ απο τις λακουβες ​προφανως κανενα αμορτισερ δεν θα μου το δωσει .Κλισεις φυσιολογικες για τετοιου ειδους αυτοκινητο
Ρωτησα και την συζυγο αν καταλαβε καμμια διαφορα λογω φινλαδικου διπλωματος με αγωνιστικη οδηγηση , και μου ειπε μια διαοφρα απειροελαχιστη στις κλισεις . Οποτε μια απο τα ιδια που ηταν και το ζητουμενο βεβαια .
Συμπερασμα σαν τα ΚΟΝΙ δεν υπαρχουν αμορτισερ για μενα αλλά δεν βγαζει για το πικασσο δυστυχως
Παιδια τα αμορτισερ θελουν στρωσιμο; η ρωταω βλακειες;

_________________
C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6


Τελευταία επεξεργασία από zetor και Σάβ 11 Δεκ 2021, 12:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή αμπορτισέρ σε C4 Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Δεκ 2021, 12:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10
Δημοσιεύσεις: 399
Και κατι αλλο που ξεχασα , οπως στις ασφαλειες δεν υπαρχει το C4 Grand Picasso σε κανενα προγραμμα επειδη δεν εισαγωταν στην Ελλαδα και μονο μετα το 2013 μπορεις να βρεις , ετσι και στα προγραμματα για την ευθυγραμισση και ολοι κανουν ευθυγραμιση για το C4 Picasso . Yποθετω οτι η μουρη ειναι ακριβως ιδια και οτι δεν τρεχει και τιποτα αλλά οπως και να το κανουμε ειναι καπως.

_________________
C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 3 [ 40 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3



Συναφή θέματα

Ταχύτητα ανεμιστήρα κλιματιστικού Picasso
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 20
Μουφα λαδια στην αλλαγη λαδιων
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: trapezitis
Απαντήσεις: 30
ΑΓΟΡΆ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ C3 PICASSO
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 8
Αλλαγη υαλοκαθαριστηρα
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: jojepe
Απαντήσεις: 6
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ