Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 20 Απρ 2024, 01:52 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Εγκατάσταση Υγραερίου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Νοέμ 2009, 08:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 15:07
Δημοσιεύσεις: 400
Τοποθεσία: Αθήνα
καλημερα σε όλους σας,
Θελω να βάλω υγραέριο στο αυτοκινητο για να έχω μεγαλύτερη οικονομία.
Τι λέτε???
Έχετε κανεναν να μου προτείνετε???
μένω Ηράκλειο Αττικής!

Ευχαριστώ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εγκατάσταση Υγραερίου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Νοέμ 2009, 09:28 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Υγραεριο???
...και απο που θα ανεφοδιαζεσαι φιλε μου??? :scratch

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εγκατάσταση Υγραερίου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Νοέμ 2009, 19:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 15:07
Δημοσιεύσεις: 400
Τοποθεσία: Αθήνα
στα παρακάτω μέρη :
http://index.pois.gr/poicard.asp?POI_ID=143


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εγκατάσταση Υγραερίου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Νοέμ 2009, 20:11 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Κοιταξε, καλη η ιδεα του υγραεριου. Αλλα πρεπει να σκευτεις οτι το αμαξι χανει περιπου 15% σε αποδοση, με καυση υγραεριου, σε σχεση με την βενζινη.
Τωρα βεβαια, δες ποσο θα σου κοστησει η εγκατασταση (πρεπει να ρωτησεις σε εταιρια που αναλαμβανει σοβαρες τετοιου ειδους μετατροπες) και η αποδιδομενη ισχυς σε σχεση με την καταναλωση και την "οικονομικοτητα" της χρησης του, και δες τι σε συμφερει. :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εγκατάσταση Υγραερίου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Νοέμ 2009, 20:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 15:07
Δημοσιεύσεις: 400
Τοποθεσία: Αθήνα
billaras έγραψε:
...το αμαξι χανει περιπου 15% σε αποδοση


αυτό από που το έβγαλες???
Που το έμαθες???
έχεις καποιο site όπου γράφει για το θέμα της απόδοσης????

γιατί εγώ αλλα ξέρω

http://www.ygraeriokinisi.gr/5.html


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εγκατάσταση Υγραερίου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Νοέμ 2009, 20:50 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Εγω αυτο που ειχα διαβασει π.χ. για το καινουριο Fiat Panda που εφοδιαζεται και με συστημα με αεριο, ειχε μειωση περιπου 15 ιππους σε σχεση με την κινηση του με βενζινη. Επισης ηταν βαρυτερο απο το αντιστοιχο μονο βενζινοκινητο, και ετσι η διαφορα στο γκαζι ηταν αρκετα αισθητη κατα την λειτουργια με αερικινηση.
Γι' αυτο το λεω.......
Και γενικα, οταν ενας κινητηρας ατμοσφαιρικος εχει μελετηθει σε καυση με βενζινη, η ομοιογενοποιηση του μιγματος ειναι χειροτερη οταν αλλαξει το καυσιμο, σε ο,τι μορφη και να ειναι αυτο.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εγκατάσταση Υγραερίου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Νοέμ 2009, 21:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 15:07
Δημοσιεύσεις: 400
Τοποθεσία: Αθήνα
billaras έγραψε:
Εγω αυτο που ειχα διαβασει π.χ. για το καινουριο Fiat Panda που εφοδιαζεται και με συστημα με αεριο, ειχε μειωση περιπου 15 ιππους σε σχεση με την κινηση του με βενζινη. Επισης ηταν βαρυτερο απο το αντιστοιχο μονο βενζινοκινητο, και ετσι η διαφορα στο γκαζι ηταν αρκετα αισθητη κατα την λειτουργια με αερικινηση.


Καλώς το λές... αναφέρεσε στο φυσικό αεριο που όντως ειναι διαφορετική εγκατάσταση σε σχέση με το υγραέριο!!!
το Φυσικό αέριο δεν συμπιέζεται... το υγραέριο ειναι σε υγρή μορφή!!!
Δεν έχει καθόλου πτώση σε υποδύναμη!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εγκατάσταση Υγραερίου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Νοέμ 2009, 21:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 14:29
Δημοσιεύσεις: 702
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
όπως κ να έχει σίγουρα συμφέρει οταν κινήσε στην πολή και με κίνηση! Τη να την κάνέις την υποδύναμη όταν δε μπορείς να πας παραπάνω απο 30. εκανα λενα τσεκ στο http://www.ygraeriokinisi.gr/5.html και ειδα ενα project σε c4. πολύ καλή ιδέα!!!! έχει κ κουμπακι στη καμπίνα που επιλέγεις με τι κάυσιμο θα δουλευεις.
Διστυχως ομως χάνεις τη ρεζερβα για το δοχείο.

Κρίμα γιατί εδω πάτρα υπαρχει μόνο ένα βενζινάδικο με υγραέριο

_________________
http://img714.imageshack.us/i/hpim1110.jpg/ http://img593.imageshack.us/i/vtsleft1.jpg/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εγκατάσταση Υγραερίου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Νοέμ 2009, 21:49 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ναι ρε συ Τιμο, ειναι πολυ καλη ιδεα. Αλλα ειναι απλα το θεμα βαρους..... :s
Αλλα το οικονομικο κινητρο για την χρηση του ειναι μεγαλο.... :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εγκατάσταση Υγραερίου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Νοέμ 2009, 21:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 14:29
Δημοσιεύσεις: 702
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
είδα στη σελίδα οτι πλέον έχει πολί λιγότερα εξαρτήματα απο εγκαταστάσεις που γινόντουσαν παλίοτερα! τωρα να σίγουρα θα έχεις περισσότερο βάρος ειδικα αν η φυάλη είναι γεμάτη!

_________________
http://img714.imageshack.us/i/hpim1110.jpg/ http://img593.imageshack.us/i/vtsleft1.jpg/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εγκατάσταση Υγραερίου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Νοέμ 2009, 22:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:21
Δημοσιεύσεις: 1014
Τοποθεσία: πτολεμαιδα,θεσσαλονικη
http://www.autogas.gr/

διαβάστε εδώ

_________________
http://www.karagiannis-bros.com
http://www.flickr.com/ioannikp
Nikon D7000 kit 18-105
Samyang 8mm f3.5 fisheye
Tamrac Aero 3380


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εγκατάσταση Υγραερίου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Νοέμ 2009, 23:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 14:29
Δημοσιεύσεις: 702
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
το θέμα ειναι πως ποτε δε μπορούμε να μάθουμε τι οικονομια μπορεί να έχει.

το 50% καλό μου ακούγεται αλλα δεν ειναι πραγματικό!
σε σχέση με το φυσικό αέριο η θερμιδική αξία του υγραερίου είναι περίπου 2,5 φορές υψηλότερη που σημαίνει ότι παράγεται περισσότερη ενέργεια από την ίδια ποσότητα αερίου.

η ενέργεια που μπορούμε να παροουμε απο υγραέριο (για να καταλάβουμε την οικονομία σε σχέση με τη βενζίνη ) εξαρτάται απο την περιέκρικότητα σε προπανιο (το υγραέριο είναι ένα μίγμα προπανίου κ βουτανίου) νομίζω ότι η μετρήσεις που γίνονται για τη χρηση του υγραερίου οχι μονο για τα αυτοκίνητα, γίνονται με αναλογιο προπανίου 20%

φαντάσου τι νοθείες θα γίνονται!!!!!!

έδω πας παιρνεις απο το σουπερμαρκετ μια φιάλη πχ 100ml για το γκαζακι του καφέ και σου κραταει μια βδομάδα και αν πάρεις άλλης εταιρείας μπορεί να σου κρατήσει δυο βδομάδες.

_________________
http://img714.imageshack.us/i/hpim1110.jpg/ http://img593.imageshack.us/i/vtsleft1.jpg/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εγκατάσταση Υγραερίου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 10 Νοέμ 2009, 05:14 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Λοιπον εχουμε και λεμε:
ΚΟΣΤΟΣ Περι τα 1500 ευρω, ποικιλει ανα τοποθετη
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ Σε 2 ημερες
ΦΙΑΛΗ Αναλογα τι θα επιλεξουμε απο 40Lt εως 120Lt
KΑΥΣΗ Στα 100χλμ,καταναλωση 1lt παραπανω απο οτι με βενζινη
ΤΙΜΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ 0,68-0,70 Ευρα/Lt
AYTONOMIA Αναλογα τον τυπο φιαλης
ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 85% λογω ασφαλειας σε σχεση με το ντεποζιτο βενζινης που γεμιζει πληρως
SERVICE Αλλαγη βαλβιδων ασφαλειας ή σφιξιμο αυτης προληπτικα και αλλαγη φιλτρου υγραειριου προληπτικα....αλλαγη φιαλης ανα 10 χρονια.καμμια αλλη επεμβαση στο κινητηρα απο αυτους.
Στα συν οπως προαναφερα η οχι συχνη πλεον αλλαγη λαδιων και μπουζι πραγμα το οποιο ειναι υποκειμενικο λογω του οτι λαδια αλλαζω ανα 6μηνο ειτε κανω χλμ ειτε οχι
ΑΝΑΜΟΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ Περιπου ενα μηνα

Τώρα ας πούμε και κάτι πιο εγκυκλοπεδικό...και συγκεκριμένα τα υπέρ του.

1.Το υγραέριο έχει μεγαλύτερο αριθμό οκτανίων από την βενζίνη
2.Εξασφαλίζει σημαντική οικονομία, καθώς 1 λίτρο υγραερίου κίνησης (0,6 Ευρώ)
στοιχίζει τα μισά λεφτά από ό τι 1 λίτρο βενζίνης (περίπου 1,10 Ευρώ).
3.Είναι φιλικότερο προς το περιβάλλον
4.Διατηρεί καθαρά τα λιπαντικά και τα μπουζί και δίνει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής
στον κινητήρα.
5.Εφαρμόζεται σε όλα τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα (καρμπυρατέρ, injection, turbo,
καταλυτικά), και από τον τύπο του αυτοκινήτου εξαρτάται και ποιάς τεχνολογίας
συσκευή υγραερίου θα χρησιμοποιηθεί.
6.Παρέχει εξίσου ασφάλεια με τη συμβατική βενζίνη, αν όχι πιο ασφαλές, καθώς:
Η πίεση στο εσωτερικό της δεξαμενής και η απουσία οξυγόνου αποκλείουν
την πιθανότητα έκρηξης, κάτι που μπορεί να συμβεί στα ρεζερβουάρ των
υγρών καυσίμων σε περίπτωση πυρκαγιάς.
Σε πιθανή διαρροή το αέριο διαχέεται στο περιβάλλον και δεν συγκεντρώνεται στο γύρω χώρο όπως τα υγρά καύσιμα.
Η εγκατάσταση δεν επικοινωνεί με το εσωτερικό του οχήματος.
Οι δεξαμενές και οι συσκευές που τοποθετούνται στα αυτοκίνητα
δοκιμάζονται σε υψηλές πιέσεις, είναι πιστοποιημένες και σύμφωνες με τα
αυστηρότερα standards.
Το σύστημα καύσης προστατεύεται από κατάλληλες βαλβίδες (αντεπιστροφής,
υπερβολικής ροής, μεγίστης στάθμης, ασφαλείας)
Επίσης με την χρήση του υγραερίου δε προκαλούνται μυρωδιές, καθώς λειτουργεί σε κλειστό κύκλωμα.

Στην πράξη: Τοποθετείται ειδική δεξαμενή (45-90 λίτρα ) για το υγραέριο, και ο οδηγός έχει την
ευχέρεια ακόμα και εν κινήσει να επιλέξει καύσιμο, αφού άλλο ένα πλεονέκτημα της
υγραεριοκίνησης είναι ότι υπάρχει δυνατότητα στο όχημα να λειτουργεί και με
βενζίνη και με υγραέριο , με το πάτημα ενός διακόπτη (διττό όχημα). Στη θέση του
οδηγού υπάρχει ένδειξη που ενημερώνει τον οδηγό για την πληρότητα της δεξαμενής,
και ο ανεφοδιασμός γίνεται εξίσου εύκολα με αντλία από το πρατήριο στην
αντίστοιχη υποδοχή για την δεξαμενή υγραερίου που έχει τοποθετηθεί κατά την
μετατροπή.
Επιπλέον η συντήρηση του αυτοκινήτου δεν αλλάζει καθόλου από την προβλεπόμενη
του κατασκευαστή. Η συσκευή του υγραερίου ελέγχεται προληπτικά κάθε 20,000 km
και η αλλαγή ή επισκευή κάποιου εξαρτήματος δε παρουσιάζεται συνήθως πριν από
τα 80,000 km, με γενικά χαμηλή επιβάρυνση προς τον κάτοχο του αυτοκινήτου.

Ωστόσο τα μειονεκτήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν είναι, αφενός το γεγονός
ότι στην συνείδηση του κόσμου το υγραέριο είναι πιο επικίνδυνο από την βενζίνη,
και αφετέρου το βασικό μειονέκτημα, που είναι το μικρό πλήθος των μεικτών
πρατηρίων, κάτι που καθιστά δύσκολο τον ανεφοδιασμό.

Το ντεπόζιτο υγραερίου σε ένα διττό αμάξι είναι πιο μικρό και ελαφρύ από ότι το
ντεπόζιτο βενζίνης ή πετρελαίου, με αποτέλεσμα, ένα μέσο οικογενειακό αυτοκίνητο να ταξιδεύει 200-300 μίλια όταν έχει γεμάτο ντεπόζιτο, κάτι που συνεπάγεται
περισσότερες φορές ανεφοδιασμού. Από την άλλη όμως, αφού υπάρχει η δυνατότητα
να λειτουργεί ταυτόχρονα και με βενζίνη δεν είναι κάτι που πρέπει να μας
αποθαρρύνει από την χρήση του.

Η αναλογία ανάμεσα σε βενζίνη, diesel και υγραέριο είναι:
1 λίτρο diesel = 1.54 λίτρα υγραερίου
1 λίτρο βενζίνης =1.20 λίτρα υγραερίου

Ενεργειακά κατά συνέπεια, έχουμε κάποια απώλεια η οποία όμως είναι μικρή, αν
αναλογιστούμε το οικονομικό κέρδος που έχουμε, το περιβαλλοντικό καθώς και το
γεγονός ότι με το υγραέριο έχουμε περισσότερη μακροζωία στον κινητήρα και
επομένως επιπλέον οικονομία.

Όπως βλέπουμε λοιπόν το υγραέριο έχει αρκετά + αλλά και τα - του δεν περνούν απαρατήρητα. Προσωπικά θα επέλεγα ένα υβριδικό αμάξι παρά ένα αμάξι που θα κινήτε ΚΑΙ με υγραέριο. Δεν ξέρω γιατί, αλλά ο φόβος του καινούργιου και του ασυνήθιστου για την χώρα μας, αυτού τύπου τα οχήματα, με κάνουν πολύ διστακτικό, όχι όμως και προκατηλημένο!!!

Συγνώμη αν κούρασα, ήταν κάποιες πληροφορίες που ήθελα να παραθέσω...τις οποίες βρήκα απο το διαδύκτιο και από ένα βιβλίο μου στο πανεπιστήμιο.
Αυτά και απο μένα... :mrgreen

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εγκατάσταση Υγραερίου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Νοέμ 2009, 23:41 
Άβαταρ μέλους
Να σας πω την εμπειρία μου:
Έχω 1 Xsara Picasso του '00 το οποίο έκανα υγραέριο στον http://www.ygraeriokinisi.gr στα 110 χιλ. χιλ. Τώρα έχει 240 χιλ.χιλ. Δεν είχα κανένα πρόβλημα. Αυτα τα 130 χιλ.χιλ αν τα υπολογίσουμε χοντρικά με 10 λίτρα τα 100 κατανάλωση και τιμή βενζίνης 1Ε και υγραερίου 0.5Ε βγάζουμε ένα κέρδος 6500Ε αν αφερέσουμε το κόστος 1200Ε (τότε) κέρδισα 5300Ε!!!!!
Παράγκειλα το C4 Picasso και ίσως το πρώτο πράγμα που θα κάνω είναι μια επίσκεψη στα παιδιά για ανατοποθέτηση του συστήματος από το Xsara στο C4
Διαφορά στην απόδοση δεν καταλαβαίνεις στο δρόμο αλλά το πήγα για πλάκα σε δυναμόμετρο. Έβγαλε 90 άλογα με βενζίνη και 88 με αέριο. Βέβαια το σύστημά μου είναι το παλιό με τον πνεύμονα, τώρα βγήκε καινούριο (υγρού ψεκασμού) με πιο ηψηλή απόδοση.
Γενικά είμαι ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο με λίγα προβλήματα (2 φορές πολαπ/στή, χάλασε ο συναγερμός και κάτι άλλα ψιλά) και περιμένω το καινούριο σε 1 μήνα.
Επίσης τα σέρβις γίνονται πιο αραιά γιατί το αέριο δεν αφήνει τα κατάλοιπα της βενζίνης πράγμα που έχει αντίκτοιπο και στις φθορές (δεν καίει γραμμάριο λάδι) με λίγα λόγια:
Το συνιστώ ανεπιφήλαχτα!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εγκατάσταση Υγραερίου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Νοέμ 2009, 16:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 14:46
Δημοσιεύσεις: 312
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Πάντως φρόντισε να βάλεις κάτι με περισσότερα άλογα γιατί το C4 Picasso είναι σημαντικά βαρύτερο αυτοκίνητο. Θέλεις 120 άλογα τουλάχιστον.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 28 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Εγκατασταση I-POD σε C2 VTS
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C2
Συγγραφέας: pant75gr
Απαντήσεις: 19
Κανόνας!!! πρίν την εγκατάσταση ηχοσυστήματος
Δ. Συζήτηση: Ηχοσυστήματα-DVD-TV-ICE
Συγγραφέας: spkgold
Απαντήσεις: 8
Εγκατάσταση πίσω ηχείων!
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C3
Συγγραφέας: soter
Απαντήσεις: 10
Εγκατάσταση Αισθητήρων Παρκαρίσματος
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: tgi
Απαντήσεις: 24
Εγκατάσταση φωτών ημέρας αυτοκινητου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: InsertCoinToJoin
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια