Citro-Bil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Εγκατάσταση Υγραερίου Δημοσιεύτηκε: Τρί 17 Νοέμ 2009, 17:56 |
|
|
Υποθέτω ότι νομίζεις ότι τα άλογα βγαίνουν ανάλογα με το σύστημα υγραερίου που θα εγκαταστήσεις...λάθος. Τα άλογα καθορίζονται από τη μηχανή και το καινούριο (αυτό που παρήγκειλα) έχει 122. Υπολογίζω αν βάλω το σύστημά μου, να βγάλει 120 ενώ αν βάλω άμεσου ψεκασμού να πάει στα 125.
|
|
|
|
|
ΛΑΜΠΡΟΣ ΤΙΜΟΘΕΟΥ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Εγκατάσταση Υγραερίου Δημοσιεύτηκε: Τρί 17 Νοέμ 2009, 18:40 |
|
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 14:46 Δημοσιεύσεις: 312 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Τότε θα είσαι μια χαρά. Βάλε άμεσο ψεκασμό. όσο περισσότερα τόσο το καλύτερο.
|
|
|
|
|
Σερραίος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Εγκατάσταση Υγραερίου Δημοσιεύτηκε: Τρί 17 Νοέμ 2009, 22:10 |
|
Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41 Δημοσιεύσεις: 3783 Τοποθεσία: serres
|
Citro-Bil έγραψε: Υποθέτω ότι νομίζεις ότι τα άλογα βγαίνουν ανάλογα με το σύστημα υγραερίου που θα εγκαταστήσεις...λάθος. Τα άλογα καθορίζονται από τη μηχανή και το καινούριο (αυτό που παρήγκειλα) έχει 122. Υπολογίζω αν βάλω το σύστημά μου, να βγάλει 120 ενώ αν βάλω άμεσου ψεκασμού να πάει στα 125. απλά είδα αυτό το σάιτ http://www.icomitalia.it/ κ έχει πίνακες οι οποίοι δείχνουν ότι το υγραέριο είναι ένα κλικ πάνω σε απόδοση σε 0-100,0-400,70-100 με 4η/5η,το υγραέριο το δείχνει σε όλα ένα κλικ καλύτερο. το θέμα (αν κατάλαβα καλά) είναι ότι σε κινητήρα με άμεσο ψεκασμό η τροφοδοσία γυρνάει μόνο χειροκίνητα ή εφόσον έχει τελειώσει το υγραέριο.
_________________
|
|
|
|
|
Citro-Bil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Εγκατάσταση Υγραερίου Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Νοέμ 2009, 08:49 |
|
|
Αυτό είναι το σαιτ από το σύστημά μου. Δείχνει τα υγραέρια να έχουν παραπάνω απόδοση γιατί είναι το καινούρια συστήματα (υγρού ψεκασμού). Εγώ έχω το παλιό (με τον πνεύμονα). Τα καινούρια πετυχαίνουν και καλύτερη κατανάλωση, το θέμα είναι ότι πρέπει να το αγοράσω (1500Ε) ενώ το παλιό το έχω ήδη. Ε δεν είναι και μεγάλη διαφορά. Δεν ξέρω... θα δούμε... Μπορείς να το "γυρίσεις" σε αέριο ή βεζίνη ανα πάσα στιγμή είτε έχεις απλό είτε άμεσο ψεκασμό, το θέμα είναι ότι νομίζω ότι δεν βγάζουν σύστημα για το σύστημα άμεσου ψεκασμού του τούρμπο (ΤΗΡ150) αλλά μόνο για τα TSI toy VAG. Το 1.6 το απλό (με τα 122) που παρείγκηλα έχει συμβατικά μπεκ οπότε κανένα πρόβλημα. Αν κάνω πάλι 250χιλ.χιλ (συνυπολογίζοντας και τις αυξανόμενες τιμές των καυσίμων) νομίζω ότι το επόμενό μου αυτοκίνητο θα πληρωθεί μόνο από τη διαφορά βενζίνης-υγραερίου!
|
|
|
|
|
Σερραίος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Εγκατάσταση Υγραερίου Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Νοέμ 2009, 21:45 |
|
Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41 Δημοσιεύσεις: 3783 Τοποθεσία: serres
|
Citro-Bil έγραψε: Νομίζω ότι κάνεις λάθος: Το 122 έχει συμβατικά μπεκ (πολ/πλού ψεκασμού) ενώ οι ΤΗΡ (τουρμπο) έχουν άμεσου. Δες τη σελίδα της Σιτροεν http://www.citroen.gr/images/ModelsGall ... 0NEWC4.pdfΑκόμα δεν έχουν βγάλει για τους ΤΗΡ σύστημα υγραερίου αλλά μόνο για τους VAG, Mitsu-Mazda http://www.ygraeriokinisi.gr/fsi.html έχεις δίκιο είναι έμμεσου ψεκασμού! αλλά για το αν μπαίνει το σύστημα στον ΤΗΡ ένα mail θα μας κατατοπίσει,εγω πιστεύω ότι μπαίνει απλά δεν έχουν ενημερώσει την σελίδα τους!
_________________
|
|
|
|
|
nikolas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Εγκατάσταση Υγραερίου Δημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Απρ 2011, 12:26 |
|
Εγγραφή: Σάβ 06 Νοέμ 2010, 19:27 Δημοσιεύσεις: 149
|
Citro-Bil έγραψε: Να σας πω την εμπειρία μου: Έχω 1 Xsara Picasso του '00 το οποίο έκανα υγραέριο στον http://www.ygraeriokinisi.gr στα 110 χιλ. χιλ. Τώρα έχει 240 χιλ.χιλ. Δεν είχα κανένα πρόβλημα. Αυτα τα 130 χιλ.χιλ αν τα υπολογίσουμε χοντρικά με 10 λίτρα τα 100 κατανάλωση και τιμή βενζίνης 1Ε και υγραερίου 0.5Ε βγάζουμε ένα κέρδος 6500Ε αν αφερέσουμε το κόστος 1200Ε (τότε) κέρδισα 5300Ε!!!!! Παράγκειλα το C4 Picasso και ίσως το πρώτο πράγμα που θα κάνω είναι μια επίσκεψη στα παιδιά για ανατοποθέτηση του συστήματος από το Xsara στο C4 Διαφορά στην απόδοση δεν καταλαβαίνεις στο δρόμο αλλά το πήγα για πλάκα σε δυναμόμετρο. Έβγαλε 90 άλογα με βενζίνη και 88 με αέριο. Βέβαια το σύστημά μου είναι το παλιό με τον πνεύμονα, τώρα βγήκε καινούριο (υγρού ψεκασμού) με πιο ηψηλή απόδοση. Γενικά είμαι ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο με λίγα προβλήματα (2 φορές πολαπ/στή, χάλασε ο συναγερμός και κάτι άλλα ψιλά) και περιμένω το καινούριο σε 1 μήνα. Επίσης τα σέρβις γίνονται πιο αραιά γιατί το αέριο δεν αφήνει τα κατάλοιπα της βενζίνης πράγμα που έχει αντίκτοιπο και στις φθορές (δεν καίει γραμμάριο λάδι) με λίγα λόγια: Το συνιστώ ανεπιφήλαχτα! Φίλε citro-bil, λογικά εδώ και 1,5 χρόνο περίπου έχεις το c4picasso 1.6 122 άλογα μάλλον με υγραέριο. Θέλω να μου πεις όλες τις λεπτομέρειες τοποθέτησης, κόστους, κατανάλωσης, απόδοσης, αυτονομίας, οδικής συμπεριφοράς, επιδόσεων και ό,τι άλλο κρίνεις απαραίτητο. Σκέφτομαι να βάλω και γω στο δικό μου μοντέλο 2/2010 με περίπου 23000 χλμ έως σήμερα. Περιμένω απάντησή σου. Ευχαριστώ προκαταβολικά...
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Εγκατάσταση Υγραερίου Δημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Απρ 2011, 14:18 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Να στα πεί όλα,εκτός απο επιδόσεις,γιατί απλά στο υγραέριο δεν υπάρχουν.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
sw6jin
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Εγκατάσταση Υγραερίου Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Απρ 2011, 08:39 |
|
Εγγραφή: Τρί 07 Οκτ 2008, 23:06 Δημοσιεύσεις: 140 Τοποθεσία: Ιωάννινα
|
Πριν απο λίγο καιρό είχα ανέβει στη Θεσσαλονίκη για το service των 30k και μου πρότειναν στην αντιπροσωπεία (Φέσσας) και το υγραέριο. Περιλαμβάνει την αγορά του κιτ, την μετατροπή, το ΚΤΕΟ, την αλλαγή στην άδεια κυκλοφορίας και ότι άλλο πρέπει αν γίνει για τη σωστή λειτουργία και στοιχίζει 1500 ευρώ. Παίζουν πολλά ρόλο στην τιμή όπως το τι προέλευσης θα είναι το κιτ (Ισραήλ, Ιταλία, Ολανδία κλπ.) τι δεξαμενή θα μπεί ποιας γενιάς θα είναι κλπ. Τεχνικός εκεί μέσα στην αντιπροσωπεία με το Grand Picasso το έχει βάλει και είδε την υγειά του. Κόστος λειτουργίας κάτω από το μισό. Απόσβεση με 200 km τη βδομάδα σε λιγότερο από ένα χρόνο. Δεν ξέρω όμως τι θα γίνει και με το αέριο. Θα ανέβει η τιμή και θα κάνει κανένα γκάου και θα πάει ίδια η λίγο λιγότερο από την βενζίνη? Θέλω να πιστεύω πώς όχι. Πάντως με κατανάλωση στα 100 Km λίγο περισσότερο από τη βενζίνη συμφέρει μιας και η τιμή είναι τώρα κάτω από το μισό σε σχέση με τη βενζίνη. Εδώ στα Γιάννενα έχουμε πάντος δύο πρατήρια με αέριο και όσες φορές έχω περάσει είχε κίνηση.
Εγώ το σκέφτομαι αν και τα 1500 είναι λίγο δυσεύρετα μιας και τρέχουν και δύο δάνεια. Οψώμεθα!
_________________ http://sw6jin.dyndns.org:8082 u/n:guest, pass:-
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|