Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ 24 Απρ 2024, 18:36 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εγκατάσταση Υγραερίου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Νοέμ 2009, 16:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
αν υπήρχαν ένα-δύο βενζινάδικα με υγραέριο εδώ στις Σέρρες εγώ θα το τοποθετούσα το σύστημα.από ότι διάβασα στις σελίδες που ποστάρατε στους κινητήρες άμεσου ψεκασμού η τοποθέτηση είναι πιο εύκολη με λιγότερα εξαρτήματα αφού χρησιμοποιεί τα ίδια μπεκ τις βενζίνης για το υγραέριο κ έχει μηδενικές απώλειες ισχύος.κ πάνω από όλα μειωμένα έξοδα καυσίμων κατά 50%.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εγκατάσταση Υγραερίου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Νοέμ 2009, 17:56 
Άβαταρ μέλους
Υποθέτω ότι νομίζεις ότι τα άλογα βγαίνουν ανάλογα με το σύστημα υγραερίου που θα εγκαταστήσεις...λάθος. Τα άλογα καθορίζονται από τη μηχανή και το καινούριο (αυτό που παρήγκειλα) έχει 122. Υπολογίζω αν βάλω το σύστημά μου, να βγάλει 120 ενώ αν βάλω άμεσου ψεκασμού να πάει στα 125.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εγκατάσταση Υγραερίου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Νοέμ 2009, 18:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 14:46
Δημοσιεύσεις: 312
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Τότε θα είσαι μια χαρά. Βάλε άμεσο ψεκασμό. όσο περισσότερα τόσο το καλύτερο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εγκατάσταση Υγραερίου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Νοέμ 2009, 21:25 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
ΛΑΜΠΡΟΣ ΤΙΜΟΘΕΟΥ έγραψε:
Τότε θα είσαι μια χαρά. Βάλε άμεσο ψεκασμό. όσο περισσότερα τόσο το καλύτερο.


:agree Συμφωνω και εγω. :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εγκατάσταση Υγραερίου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Νοέμ 2009, 22:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
Citro-Bil έγραψε:
Υποθέτω ότι νομίζεις ότι τα άλογα βγαίνουν ανάλογα με το σύστημα υγραερίου που θα εγκαταστήσεις...λάθος. Τα άλογα καθορίζονται από τη μηχανή και το καινούριο (αυτό που παρήγκειλα) έχει 122. Υπολογίζω αν βάλω το σύστημά μου, να βγάλει 120 ενώ αν βάλω άμεσου ψεκασμού να πάει στα 125.



απλά είδα αυτό το σάιτ http://www.icomitalia.it/ κ έχει πίνακες οι οποίοι δείχνουν ότι το υγραέριο είναι ένα κλικ πάνω σε απόδοση σε 0-100,0-400,70-100 με 4η/5η,το υγραέριο το δείχνει σε όλα ένα κλικ καλύτερο.
το θέμα (αν κατάλαβα καλά) είναι ότι σε κινητήρα με άμεσο ψεκασμό η τροφοδοσία γυρνάει μόνο χειροκίνητα ή εφόσον έχει τελειώσει το υγραέριο.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εγκατάσταση Υγραερίου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Νοέμ 2009, 08:49 
Άβαταρ μέλους
Αυτό είναι το σαιτ από το σύστημά μου. Δείχνει τα υγραέρια να έχουν παραπάνω απόδοση γιατί είναι το καινούρια συστήματα (υγρού ψεκασμού). Εγώ έχω το παλιό (με τον πνεύμονα). Τα καινούρια πετυχαίνουν και καλύτερη κατανάλωση, το θέμα είναι ότι πρέπει να το αγοράσω (1500Ε) ενώ το παλιό το έχω ήδη. Ε δεν είναι και μεγάλη διαφορά. Δεν ξέρω... θα δούμε...
Μπορείς να το "γυρίσεις" σε αέριο ή βεζίνη ανα πάσα στιγμή είτε έχεις απλό είτε άμεσο ψεκασμό, το θέμα είναι ότι νομίζω ότι δεν βγάζουν σύστημα για το σύστημα άμεσου ψεκασμού του τούρμπο (ΤΗΡ150) αλλά μόνο για τα TSI toy VAG. Το 1.6 το απλό (με τα 122) που παρείγκηλα έχει συμβατικά μπεκ οπότε κανένα πρόβλημα.
Αν κάνω πάλι 250χιλ.χιλ (συνυπολογίζοντας και τις αυξανόμενες τιμές των καυσίμων) νομίζω ότι το επόμενό μου αυτοκίνητο θα πληρωθεί μόνο από τη διαφορά βενζίνης-υγραερίου!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εγκατάσταση Υγραερίου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Νοέμ 2009, 19:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
μάλλον δεν έχουν ενημερωμένη την σελίδα τους ! ο άμεσος ψεκασμός δεν έχει διαφορές ανάλογα με τον κινητήρα μάρκα (τουλάχιστον όχι τεράστιες )χοντρά χοντρά :το μπεκ ψεκάζει απευθείας μέσα στον θάλαμο καύσης στον THP κ στα fsi κλπ το ίδιο πράγμα γίνεται το μπεκ ψεκάζει απευθείας στον θάλαμο καύσης οπότε δεν υπάρχει λόγος για να μην μπαίνει το συγκεκριμένο σύστημα στον ΤΗΡ κ να μπαίνει στον FSI.


το 122άρι όπως κ το 150άρι/175άρι είναι άμεσου ψεκασμού ,απλά τα μπεκ από το 122άρι είναι μικρότερης παροχής,ο σχεδιασμός κ η λειτουργίας τους είναι ίδιος.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εγκατάσταση Υγραερίου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Νοέμ 2009, 20:25 
Άβαταρ μέλους
Νομίζω ότι κάνεις λάθος: Το 122 έχει συμβατικά μπεκ (πολ/πλού ψεκασμού) ενώ οι ΤΗΡ (τουρμπο) έχουν άμεσου. Δες τη σελίδα της Σιτροεν http://www.citroen.gr/images/ModelsGall ... 0NEWC4.pdf
Ακόμα δεν έχουν βγάλει για τους ΤΗΡ σύστημα υγραερίου αλλά μόνο για τους VAG, Mitsu-Mazda http://www.ygraeriokinisi.gr/fsi.html


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εγκατάσταση Υγραερίου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Νοέμ 2009, 21:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
Citro-Bil έγραψε:
Νομίζω ότι κάνεις λάθος: Το 122 έχει συμβατικά μπεκ (πολ/πλού ψεκασμού) ενώ οι ΤΗΡ (τουρμπο) έχουν άμεσου. Δες τη σελίδα της Σιτροεν http://www.citroen.gr/images/ModelsGall ... 0NEWC4.pdf
Ακόμα δεν έχουν βγάλει για τους ΤΗΡ σύστημα υγραερίου αλλά μόνο για τους VAG, Mitsu-Mazda http://www.ygraeriokinisi.gr/fsi.html



:mrgreen :mrgreen :mrgreen :mrgreen :mrgreen
έχεις δίκιο είναι έμμεσου ψεκασμού!


αλλά για το αν μπαίνει το σύστημα στον ΤΗΡ ένα mail θα μας κατατοπίσει,εγω πιστεύω ότι μπαίνει απλά δεν έχουν ενημερώσει την σελίδα τους!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εγκατάσταση Υγραερίου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Απρ 2011, 12:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 06 Νοέμ 2010, 19:27
Δημοσιεύσεις: 149
Citro-Bil έγραψε:
Να σας πω την εμπειρία μου:
Έχω 1 Xsara Picasso του '00 το οποίο έκανα υγραέριο στον http://www.ygraeriokinisi.gr στα 110 χιλ. χιλ. Τώρα έχει 240 χιλ.χιλ. Δεν είχα κανένα πρόβλημα. Αυτα τα 130 χιλ.χιλ αν τα υπολογίσουμε χοντρικά με 10 λίτρα τα 100 κατανάλωση και τιμή βενζίνης 1Ε και υγραερίου 0.5Ε βγάζουμε ένα κέρδος 6500Ε αν αφερέσουμε το κόστος 1200Ε (τότε) κέρδισα 5300Ε!!!!!
Παράγκειλα το C4 Picasso και ίσως το πρώτο πράγμα που θα κάνω είναι μια επίσκεψη στα παιδιά για ανατοποθέτηση του συστήματος από το Xsara στο C4
Διαφορά στην απόδοση δεν καταλαβαίνεις στο δρόμο αλλά το πήγα για πλάκα σε δυναμόμετρο. Έβγαλε 90 άλογα με βενζίνη και 88 με αέριο. Βέβαια το σύστημά μου είναι το παλιό με τον πνεύμονα, τώρα βγήκε καινούριο (υγρού ψεκασμού) με πιο ηψηλή απόδοση.
Γενικά είμαι ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο με λίγα προβλήματα (2 φορές πολαπ/στή, χάλασε ο συναγερμός και κάτι άλλα ψιλά) και περιμένω το καινούριο σε 1 μήνα.
Επίσης τα σέρβις γίνονται πιο αραιά γιατί το αέριο δεν αφήνει τα κατάλοιπα της βενζίνης πράγμα που έχει αντίκτοιπο και στις φθορές (δεν καίει γραμμάριο λάδι) με λίγα λόγια:
Το συνιστώ ανεπιφήλαχτα!


Φίλε citro-bil, λογικά εδώ και 1,5 χρόνο περίπου έχεις το c4picasso 1.6 122 άλογα μάλλον με υγραέριο. Θέλω να μου πεις όλες τις λεπτομέρειες τοποθέτησης, κόστους, κατανάλωσης, απόδοσης, αυτονομίας, οδικής συμπεριφοράς, επιδόσεων και ό,τι άλλο κρίνεις απαραίτητο. Σκέφτομαι να βάλω και γω στο δικό μου μοντέλο 2/2010 με περίπου 23000 χλμ έως σήμερα. Περιμένω απάντησή σου. Ευχαριστώ προκαταβολικά...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εγκατάσταση Υγραερίου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Απρ 2011, 14:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Να στα πεί όλα,εκτός απο επιδόσεις,γιατί απλά στο υγραέριο δεν υπάρχουν.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εγκατάσταση Υγραερίου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Απρ 2011, 14:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
M.M έγραψε:
Να στα πεί όλα,εκτός απο επιδόσεις,γιατί απλά στο υγραέριο δεν υπάρχουν.


:agree :agree :agree :agree
Ετσι ακριβώς. Το υγραέριο δεν σου... προσθέτει επιδόσεις, άλογα, ροπές και τατοιάυτα. Αυτα παραμένουν σε ό,τι έχεις.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εγκατάσταση Υγραερίου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Απρ 2011, 08:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 07 Οκτ 2008, 23:06
Δημοσιεύσεις: 140
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Πριν απο λίγο καιρό είχα ανέβει στη Θεσσαλονίκη για το service των 30k και μου πρότειναν στην αντιπροσωπεία (Φέσσας) και το υγραέριο. Περιλαμβάνει την αγορά του κιτ, την μετατροπή, το ΚΤΕΟ, την αλλαγή στην άδεια κυκλοφορίας και ότι άλλο πρέπει αν γίνει για τη σωστή λειτουργία και στοιχίζει 1500 ευρώ. Παίζουν πολλά ρόλο στην τιμή όπως το τι προέλευσης θα είναι το κιτ (Ισραήλ, Ιταλία, Ολανδία κλπ.) τι δεξαμενή θα μπεί ποιας γενιάς θα είναι κλπ.
Τεχνικός εκεί μέσα στην αντιπροσωπεία με το Grand Picasso το έχει βάλει και είδε την υγειά του. Κόστος λειτουργίας κάτω από το μισό. Απόσβεση με 200 km τη βδομάδα σε λιγότερο από ένα χρόνο.
Δεν ξέρω όμως τι θα γίνει και με το αέριο. Θα ανέβει η τιμή και θα κάνει κανένα γκάου και θα πάει ίδια η λίγο λιγότερο από την βενζίνη? Θέλω να πιστεύω πώς όχι. Πάντως με κατανάλωση στα 100 Km λίγο περισσότερο από τη βενζίνη συμφέρει μιας και η τιμή είναι τώρα κάτω από το μισό σε σχέση με τη βενζίνη.
Εδώ στα Γιάννενα έχουμε πάντος δύο πρατήρια με αέριο και όσες φορές έχω περάσει είχε κίνηση.

Εγώ το σκέφτομαι αν και τα 1500 είναι λίγο δυσεύρετα μιας και τρέχουν και δύο δάνεια. Οψώμεθα!

_________________
http://sw6jin.dyndns.org:8082 u/n:guest, pass:-


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 2 [ 28 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2



Συναφή θέματα

Εγκατάσταση Αισθητήρων Παρκαρίσματος
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: tgi
Απαντήσεις: 24
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: kolokithaki
Απαντήσεις: 16
Εγκατασταση I-POD σε C2 VTS
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C2
Συγγραφέας: pant75gr
Απαντήσεις: 19
Προβληματική Εγκατάσταση Αισθητήρων Στάθμευσης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 27
Εγκατάσταση Carputer στο C4 με εικόνες.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: keltis
Απαντήσεις: 18
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ