Σελίδα 2 από 4

Re: Απόσυρση απο τον Αύγουστο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Ιούλ 2009, 12:31
από zx lover
Ενταξει εργοστασια παραγωγης δεν εχει αλλα εχει καποιες χιλιαδες ανθρωπους που ζουν απο τον ευρυτερο κλαδο του αυτοκινητου...Λιγο ή πολυ ολοι μας εχουμε καποιον ή καποιους στον σχετικα κοντινο μας κυκλο που τρωνε ψωμι απο το αυτοκινητο και που μια τετοια κινηση τους οφελει.
Ωπα Δημητρη γιατι με φρικαρεις αυτην την στιγμη...Πιστευεις ειλικρινα και με το χερι στην καρδια οτι αυτα τα αυτοκινητα θα κινουνται ακομα μετα απο τοσα χρονια...?Εδω 2-3 χρονια μετα και μενουν στα κρυα του λουτρου με τα τοσα ηλεκτρονικα που ειναι φορτωμενα...Και ειλικρινα θα σκοτωνα την Xsara vts που εχω πολυ πιο ευκολα κι ας ειναι πολυ πιο καινουργια απο το ΖΧ...Και ναι, θα εχουν τρελλες διαφορες σε 10-15 χρονια απο τωρα και μαλιστα ποοοοοοολυ μεγαλυτερες απο οτι εχει π.χ. μια ΖΧ με μια C4...Στο κατω κατω, ιδιο μπλοκ κινητηρα εχουμε,ABS εχουμε και οι 2 κτλ...Σε 10-15 χρονια αντε βρες αυτοκινητο ξανα με συμβατικο κινητηρα εσωτερικης καυσης!

Re: Απόσυρση απο τον Αύγουστο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Ιούλ 2009, 12:52
από MeddlingMageGR
Δεν είπα κάτι extreme για να σε φρικαρω :) Την άποψή μου είπα. Η τεχνολογία έκανε ενα τεράστιο άλμα απο το 1985 μέχρι και το 2000, και μετά προχωράει με... πατερίτσες. Δεν έχει αλλάξει ριζικά η ζωή μας απο το 2000 και μετά σε θέματα τεχνολογίας. Σαφώς και υπάρχουν διαφορές, αλλα δεν ανακαλύψαμε τον τροχό όπως πχ την δεκαετία του 80 που μάθανε τα PC ή του 95 που μάθαμε το ίντερνετ... Θεωρώ οτι οι βασικές ανακαλύψεις έχουν γίνει. Οι Pentium 4 ζούν ακόμα (αν και δεν βασιλευουν). Τα cd και DVD υπάρχουν και θα υπάρχουν για πολλά χρόνια ακόμα. Ετσι λοιπον και τα αυτοκίνητα.
Θα το ξαναπώ λίγο διαφορετικά : Η τεχνολογική διαφορά που υπάρχει σε ενα αυτοκίνητο της δεκαετίας του 90 με ενα της δεκαετιας του 2000, είναι σαφώς μεγαλύτερη απ ότι η αντίστοιχη διαφορά ενος αυτοκινήτου του 2000 με ενα του 2010. Ετσι λοιπον ευελπιστώ οτι ενα αυτοκίνητο που βγήκε πέρσυ φέτος (σκέψου το Opel Insignia ή τις Mercedes C-E class) θα έχεi πολύ μικρότερη τεχνολογική διαφορά σε 10 χρόνια απο τώρα, σε σχέση με αυτή που έχει το δικό μου.
Ολα αυτά μέχρι να ανακαλυφθεί κάτι πραγματικά πρωτοποριακό, όπως φερ ειπείν ενα αυτοκίνητο που να κινείται με ηλιακή ενέργεια, και να κάνει τα 0-100 σε 5''. και να είναι full extra σε όλα.

Re: Απόσυρση απο τον Αύγουστο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Ιούλ 2009, 13:02
από billaras
Και ρε συ πως θα με αναγκασει εμενα που εχω το Xantia II 1.8i 16V το οποιο εβγαινε απο το 1998 εως το 2001 που βγηκε αρχες του χρονου η C5 Ι, που φορουσε ακριβως τα ιδια μηχανικα με το δικο μου, πως το θεωρει πιο ρυπογονο???????????
Πως θεωρει μια Xantia ΙΙ του 1998 υπερβολικα καλοδιατηρημενη στα μηχανικα της μερη, με αλλαγμενο "λ", καταλυτη, καθαρισμα μπεκ-πεταλουδας, απο μια ιδια ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΗ Xantia II 1.8i 16V που απλα βγηκε το 2000-2001?????????????????????????????????????????????

Re: Απόσυρση απο τον Αύγουστο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Ιούλ 2009, 13:10
από zxpanos
ποιο πρασινο μετρο ρε παληκαρια?και πρασινα αλογα εινε θα ελεγα.ολα γινοντε για θεμα δημοσκοπισεων τπτ παραπανω τπτ λιγοτερο.μην ξεχνατε οτι πλησιαζουν εκλογες και τα σημφεροντα εινε τεραστια.οι ενωση εισαγογεων πιεζει για αποσηρση για να κουνιθει η αγορα και αυτο εγινε τπτ παραπανο τπτ λιγοτερο.δεν εινε πρασινο μετρο ουτε καν μετρο εινε αφου θηγει τεραστιο μερος της αγορας.ρωτισε κανεις τους ανεργους που εχουν ενα αμαξι να πηγενοερχοντε που θα βρουν λευτα να αγορασουν ενα νεο αμαξι η τα χρηματα να πληρωσουν τα παραπανο χχρηματα?και να ροτισω κατι αλο τα 1000 πριμ για καθε νεο αμαξι απο που θα βγουν?εδω φορολογουν οτι μιλαει ελληνικα και οτι κινητε γιατι χανομαστε μας κανουν δωρακι και ενα χηλιαρικο?κατι αλο θα φορολογισουν και θα παρουν 2 χηλιαρικα απλα πραγματα.και ολα αυτα τα αχρηστα σαβ που θα πουληθουν ποσο ποιο καθαρα εινε απο ενα αμαξι 1400 του 94?εχετε ιδεα τι καιει και τι βγαζει ενα σαβ 2 λητρων?η ενα σηνχρονο αμαξι 2 λητρων π.χ c4?σαφως πολη περισοτερα αυτα γιατι δεν τα φορολογει καποιος?και γιατι με αναγκαζει εμενα να δοσω ενα αμαξι που το αγαπω για να παρω ενα σηνχρονο σουπερ ντουπερ κουτι με αμπυσουρ και ναβιγκατορ?το οποιο σε 7 χρονια θα πεταξω στα σκουπηδια γιατι θα εχει γινει χηλια κοματια?εινε αδικο χαζο μετρο αφου πρασινο μετρο θα ηταν να επιτραπουν τα πετρελεα.αλα εκει πεζουν αλα σημφεροντα και δεν θα γινει ποτε.ελλαδαρα αθανατη με τους πολητικους σου και τα πρασινα αλογα α συγνωμη μετρα.κριμα τοσα αμαξια θα χαθουν και θα βγουν τοσα κουτια στο δρονο......ητε σουπερ ητε ντουπερ

Re: Απόσυρση απο τον Αύγουστο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Ιούλ 2009, 13:32
από billaras
:agree :agree :agree :agree :agree :agree :agree :agree

Πες τα ρε Πανο, ολα καλα με τα συγχρονα αμαξια, αλλα δεν κρατανε στον χρονο......... :thumb :mrgreen :s :s :read :read
Μπαινεις σε ενα Honda Civic τελευταιας γενιας ή μια C4 και τριζομαναει απο παντου, σαν κουδουνιστρα. Μπαινεις σε ενα ΖΧ ή μια Xantia ακομα και σειρας Ι του 1993 με πανω απο 300000 χιλιομετρα και δεν ακους τιποτα απολυτως............. Για καντε τους κανα τεστ-ντρα'ι'β και θα καταλαβετε.........

Re: Απόσυρση απο τον Αύγουστο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Ιούλ 2009, 13:35
από MeddlingMageGR
no comment :D :D :D

Re: Απόσυρση απο τον Αύγουστο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Ιούλ 2009, 15:14
από crazywolf
Θα συμφωνησω με τους παραπανω. Αλλωστε αν ηταν τα κριτιρια της κινησης οικολιγικα, δεν θα επιβαλονταν τελη στα υβριδικα, και δεν θα διναν 1000 και 2000 για οτιδηποτε αυτοκινητο, αλλα για υβριδικα και diesel ΜΟΝΟ. Ας φροντισουν να ειναι καθαρο το ντιζελ, και να δεις οικολογια τοτε.
Σαν λαος ειμαστε ανοργανωτοι, και απατεωνες στα παντα μας. Λετε να μην ειμασταν εκει που υπαρχουν λευτα?

Οπως και να εχει το μετρο καλα κανει και εφαρμωζεται αλλα με λαθος τροπο. Το 95 δεν αλλαχτικε καμια τεχνολογια... Δηλ τι πηραν σαν κρητηριο? Καποια τεχνολογικη διαφοροποιηση πχ παλια και νεα αντιρυπαντικη τεχνολογια, ή κατι αλλο?

Σε περιπτωση που εχει αλλαχτει μοτερ με ποιο συνχρονο και αυτο ειναι δηλωμενο... τι ισχιει? Η πρωτη αδεια του αυτοκινητου? ή του μοτερ?

Re: Απόσυρση απο τον Αύγουστο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Ιούλ 2009, 16:24
από billaras
crazywolf έγραψε:
............................
Σε περιπτωση που εχει αλλαχτει μοτερ με ποιο συνχρονο και αυτο ειναι δηλωμενο... τι ισχιει? Η πρωτη αδεια του αυτοκινητου? ή του μοτερ?


:agree :agree
Το σκευτηκα και εγω αυτο. :thumb :thumb

Αν αλλαζα την μηχανη στο Xantia και εβαζα (την ιδια ακριβως) που φορα το C5 I facelift (απλα βαλαν μεταβλητο χρονισμο, ηλεκτρογκαζο και 2ο "λ") και ως Μηχανολογος Μηχανικος θα εβαζα υπογραφη για σωστη μετατροπη κτλ κτλ και μετα τι????? Δεν θα το θωρουσαν το ιδιο "ρυπογονο" οσο το C5 απ' το οποιο το πηρα??????

Re: Απόσυρση απο τον Αύγουστο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Ιούλ 2009, 16:55
από Giorgos
MeddlingMageGR έγραψε:
Και αν τα δικά σας βρίσκονται έτη φωτός πίσω μακριά, σε θέματα τεχνολογίας και σφάλειας, τα δικά μας με τα ESP, ABS, EBD, CSI, FBI, XXX συστήματα θα είναι αρκετά ασφαλή μετά απο 10-15 χρόνια, και θα συνεχίσουν να έχουν τον αυτόματο πιλότο ή την multimedia οθόνη ή το mp3 player με το JBL, ή τα δερμάτινα θερμαινόμενα καθίσματα και τον ηλεκτροχρωματικό καθρέφτη.....


Τα καινουρια αυτοκινητα, έχοντας όλα αυτα τα "μπιχλιμπίδια" απάνω τους, ο χρόνος ζωής τους είναι πολύ μικρότερος. Η ευαισθησια τους στο χρονο θα ειναι πολύ μεγαλύτερη, και λόγω των εξειδικευμενων ανταλλακτικών τους, τα οποια σε μερικα χρονια δε θα παράγονται, θα εχουν ως αποτέλεσμα τη γρηγορότερη εξαφανοση αυτων τους.

Αναγκαστηκα μπαινουμε σε εναν χορό των βιομηχανιων, που για να διατηρησουν πωλήσεις και κερδη, μας αναγκαζουν να χορέψουμε με τη συμπαράσταση του κράτους.

Λύκε, τα νεα μέτρα έχουν ως κριτήριο την ημερομηνία εκδοσης της πρώτης άδειας κυκλοφορίας. Αρα και σε υβριδικο να το μετατρέψεις, ή σε πειραματικο ηλεκτροκινητο με ηλιακους συλλέκτες, θα παραμεινει αντιοικολογικο. :razz

Και στην τελική, ο βασικότερος λόγος για την αγορα νεου αυτοκινητου ειναι ο οικονομικός. Οσοι εχουν οικονομική άνεση αγοράζουν συχνα καινούριο αυτοκινητο. Ο απλος μισθωτος των 800 € που δεν εχει άνεση αγοράς καινούριου αυτοκινήτου, και σε συνδυασμο με τις αυξημένες τιμές καυσίμων, προτιμάει οικονομικοτερες και οικολογικοτερες μεθόδους μετακινησης (μετρο, αστικη συγκοινωνια). Αρα τα αυτοκινητα που κυκλοφορουν σε καθημερινή βάση και σε ώρες αιχμής, δεν ειναι τοσο τα παλια όσο τα καινουρια.

Και μαλιστα αυτο το βλέπουμε και στο club. Ποσοι απο εμας που εχουμε παλια αυτοκινητα (ΖΧ, ΒΧ, XM, GS(Α), 2CV, DS, Pony), τα χρησιμοποιουμε για καθημερινή μετακινηση; Πολύ λίγοι....

Re: Απόσυρση απο τον Αύγουστο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Ιούλ 2009, 17:25
από billaras
Giorgos έγραψε:
.............................................................Τα καινουρια αυτοκινητα, έχοντας όλα αυτα τα "μπιχλιμπίδια" απάνω τους, ο χρόνος ζωής τους είναι πολύ μικρότερος. Η ευαισθησια τους στο χρονο θα ειναι πολύ μεγαλύτερη, και λόγω των εξειδικευμενων ανταλλακτικών τους, τα οποια σε μερικα χρονια δε θα παράγονται, θα εχουν ως αποτέλεσμα τη γρηγορότερη εξαφανοση αυτων τους.

Αναγκαστηκα μπαινουμε σε εναν χορό των βιομηχανιων, που για να διατηρησουν πωλήσεις και κερδη, μας αναγκαζουν να χορέψουμε με τη συμπαράσταση του κράτους.

Λύκε, τα νεα μέτρα έχουν ως κριτήριο την ημερομηνία εκδοσης της πρώτης άδειας κυκλοφορίας. Αρα και σε υβριδικο να το μετατρέψεις, ή σε πειραματικο ηλεκτροκινητο με ηλιακους συλλέκτες, θα παραμεινει αντιοικολογικο. :razz

Και στην τελική, ο βασικότερος λόγος για την αγορα νεου αυτοκινητου ειναι ο οικονομικός. Οσοι εχουν οικονομική άνεση αγοράζουν συχνα καινούριο αυτοκινητο. Ο απλος μισθωτος των 800 € που δεν εχει άνεση αγοράς καινούριου αυτοκινήτου, και σε συνδυασμο με τις αυξημένες τιμές καυσίμων, προτιμάει οικονομικοτερες και οικολογικοτερες μεθόδους μετακινησης (μετρο, αστικη συγκοινωνια). Αρα τα αυτοκινητα που κυκλοφορουν σε καθημερινή βάση και σε ώρες αιχμής, δεν ειναι τοσο τα παλια όσο τα καινουρια.

Και μαλιστα αυτο το βλέπουμε και στο club. Ποσοι απο εμας που εχουμε παλια αυτοκινητα (ΖΧ, ΒΧ, XM, GS(Α), 2CV, DS, Pony), τα χρησιμοποιουμε για καθημερινή μετακινηση; Πολύ λίγοι....


:agree :agree :agree :agree :agree :agree :agree :agree :agree :agree
:thumb :thumb :thumb :thumb :salute :salute
Τα ΒΧ τα φτιαχνεις με κλειστα ματια......... Ειναι σαν παιχνιδια. :thumb :mrgreen :thumb :mrgreen

Re: Απόσυρση απο τον Αύγουστο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Ιούλ 2009, 21:57
από sotoszx
Το αστείο είναι πως οι αδικίες του παρελθόντος εξακολουλούν να ιφύστανται...
π.χ. το ποιό ρυπογόνο Mazda RX8 πληρώνει λιγότερα από το από το C2 1.4 ίδιας ηλικίας...
το ποιό ακριβό και περισσότερο ρυπογόνο Audi Α4 1.8 turbo του '05 πληρώνει λιγότερα από το C5 2.0 ίδιας ηλικίας...
και τώρα προστίθενται και περισσότερες!
π.χ. το ίδιο ρυπογόνο C3 1.4 του '05 πληρώνει λιγότερα από αυτό του '04...
Συνεπώς επειδή τα παραδείγματα είναι άπειρα ΔΕΝ μιλάμε για πρασινα μέτρα.
Τα μέτρα αυτά έχουν ένα καλό, την ανανέωση του στόλου μεν, αλλά καταντά ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ για τον καθένα να αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο. Γιατί δεν ακολουθούν το παράδειγμα της Γαλλίας με τους ρύπους ή της Γερμανίας που λαμβάνεται υπόψιν το EURO 3 -4κ.τ.λ.
Τώρα αν τα αυτοκίνητα της δεκαετίας που διανύουμε είναι 100 άλματα μπροστά από αυτά του '90 το αφήνω ασχολίαστο... Τι το πρωτοπόρο πέρα από παθητική ασφάλεια έφεραν τα 307, C4, C5, AYRIS, I30, MEGANE, 308, GOLF? Φουτουριστικά σχέδια και τούρμπο... Μάλλον έχουμε μνήμη χρυσόψαρου...

Re: Απόσυρση απο τον Αύγουστο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Ιούλ 2009, 22:47
από crazywolf
Να σου πω τι εφεραν. Πλαδαροτιτα στην οδηγηση. Κακα τα ψεματα, οποιοδηποτε τετοιο μετρο οχι απλα ειναι αντιοικολογικο, αλλα ρυπογονο... Ποσοι ρυποι παραγωνται απο την κατασκευη αυτων των αυτοκινητων?
Και εγω επιμενω στο εξης... Θελεις νεο στολο? οκ Θελεις να οθισεις τον κοσμο σε οικολογικες λισεις...? ΟΚ.
δινεις 1000 για την αποσυρση και αλλα 1000 για την αγωρα κενουργιου αυτοκινητου? Δωσε αλλο ενα για να παρει ο αλλος υβριδικο.
Ε? πως? τι?

Re: Απόσυρση απο τον Αύγουστο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 24 Ιούλ 2009, 00:37
από billaras
:angry :mad :angry :mad :angry :mad :angry :mad :gflag :gflag :gflag :gflag :salute :salute

Re: Απόσυρση απο τον Αύγουστο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 24 Ιούλ 2009, 08:12
από Blanc
Σκεφτηκε κανεις ενα αλλο ενδεχομενο??? Τωρα μου ηρθε η φλασια. Γιατι σε ολη την Ευρωπη τα τελευταια 2 με 3 χρονια γενιουνται τετοιες "πρασινες" πολιτικες??? Ενω ξερουν πολυ καλα οτι τα προβληματα των ρυπων ειναι αλλου??? πχ εργοστασια, κλιματιστικα, καυσεις δασων κτλ πολλα μα πολλα παραδειγματα!!!
Μηπως παιρνουν τετοια μετρα για να φανε και οι αυτοκινητοβιομηχανιες??? Ειδικα σε τετοιες μερες που οι πτωσεις των πωλησεων ειναι σαν ελευθερη πτωση...Μηπως λεω μηπως, η Ε.Ε πιεζει χωρες μικρες σαν την Ελλαδα να ανανεωσει τον στολο της και να ενισχυσει της ευρωπαικες αυτοκινητοβιομηχανιες με δουρειο ιππο την οικολογια???
Ολες οι μεγαλες χωρες της Ευρωπης, τα "μεγαλα κεφαλια", Γαλλια, Γερμανια, Ιταλια, Μεγ.Βρετανια κτλ εχουν τεραστια εργοστασια και τεραστιο πληθυσμο εργατικου δυναμικου...τεραστιο ποσοστο λοιπον απο οικονομικης αποψης, εσοδων...

Πρεπει να μας μπαινουν πολλα στο μυαλο, γιατι οταν εχεις ενα προβλημα και διαφορες παραμετρους του, ξεκινας απο την καταπολεμηση της πιο προβληματικης...οπως ειναι οι ρυποι απο τις πολλες και τεραστιες βιομηχανιες και την εξαφανιση καθε δασους, δεν ξεκινας απο τα αυτοκινητα :s

Καπου διαβασα οτι αν καει ενα μεγαλο δασος, οπως πχ αυτα στη Σουηδια και στη Γερμανια, ισοδυναμει με ρυπους 8.000.000 αυτοκινητων που θα εκπεμψουν μεσα σε ενα εξαμηνο :eek ΚΟΥΦΟ??? κι ομως καθολου...
Θυμηθητε μονο την αεροφωτογραφια απο την Πελλοπονησο το 2007, πως φαινοταν ο καπνος απο τις πυρκαγες...δεν υπαρχει κατι αντιστοιχο σε μια μεγαλη πρωτευουσα χωρας της ευρωπαικης ενωσης ;) ;) ;) ;)

Re: Απόσυρση απο τον Αύγουστο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 24 Ιούλ 2009, 08:16
από bmkdoc
το μετρο ειναι γελοιο & παραλογο με αυθαιρετο διαχωρισμο ετων........οταν μαλιστα πολλα αυτοκινητα εχουν για σχεδον 10 ετη ιδιο κινητηρα.....σιβικ 2003 πληρωνει περισσοτερο απο αυτο του 2006....γιατι;με ποια λογικη;ιδιο το αυτοκινητο ακριβως!Συνεπως ολα ειναι μπουρδες.....αφηστε που ελαχιστοι εχουν την δυνατοτητα αγορας νεου οχηματος.....προσωπικως προτιμω να πληρωνω +100 ετησιως.....