Σελίδα 1 από 3

Τέλη Κυκλοφορίας και στα «καθαρά» Ι.Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Σεπ 2013, 09:29
από crazywolf
Εικόνα
Στο άμεσο μέλλον τα κρατικά έσοδα θα περιοριστούν σε μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ έναντι 1,3 δισ. ευρώ που ήταν το 2012.

Απώλειες 476 εκατ. ευρώ και από τον ΦΠΑ στα ΙΧ στην τελευταία εξαετία.

Στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων έχουν τεθεί η κατάργηση του Τέλους Ταξινόμησης για αυτοκίνητα με αξία έως 20.000 ευρώ, η αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης για αυτοκίνητα με βάση την αξία λιανικής τιμής τους, η αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του Φόρου Πολυτελείας αλλά και του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης, το «αγκάθι» του Φόρου Πολυτελείας στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ο τρόπος καταβολής αλλά και ριζικής αλλαγής των Τελών Κυκλοφορίας με βάση την αξία λιανικής μέχρι και η αλλαγή των Τεκμηρίων Διαβίωσης.

Στο στόχαστρο του υπουργείου Οικονομικών έχουν μπει τα Μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας που επιβάλλονται στα καινούρια αυτοκίνητα με εκπομπές ρύπων κάτω από 100 γρ./CO2, δηλαδή και στα πετρελαιοκίνητα καθώς είναι ορατός ο κίνδυνος δημιουργίας νέας «μαύρης τρύπας» στον κρατικό προϋπολογισμό. Μάλιστα ήδη στο επτάμηνο του 2013 καταγράφεται έλλειμμα στον προϋπολογισμό 131 εκατ. ευρώ μόνο από τα έσοδα των Τελών Κυκλοφορίας. Αν συνυπολογίσει κανείς τις απώλειες στα κρατικά έσοδα από το Τέλος Ταξινόμησης αλλά και τον ΦΠΑ που έχει προκαλέσει η μείωση των πωλήσεων, τότε το έλλειμμα είναι πολύ υψηλότερο.

Πάντως η στροφή των καταναλωτών αλλά και των εταιρειών χρονομίσθωσης και ενοικίασης προς τα αυτοκίνητα με χαμηλές εκπομπές ρύπων (κάτω από 100 γρ. Co2) σε ποσοστό που αγγίζει το 60% των συνολικών πωλήσεων ήταν αρκετό ώστε να σημάνει συναγερμός στο οικονομικό επιτελείο της χώρας καθώς στο άμεσο μέλλον τα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας από 1,2 δισ. ευρώ που κυμάνθηκαν πέρσι υπολογίζεται πως σε μερικά χρόνια θα κυμαίνονται σε μερικές εκατοντάδες εκατ. ευρώ.

Παράλληλα θα πρέπει να τονίσουμε πως μέχρι τις αρχές του 2013 έχουν αποσυρθεί 600.000 οχήματα και εκατοντάδες χιλιάδες ΙΧ έχουν τεθεί σε καθεστώς «προσωρινής ακινησίας» μειώνοντας πάρα πολύ τον εν ενεργεία στόλο αυτοκινήτων της χώρας με άμεσο αντίκτυπο στα κρατικά έσοδα. Μάλιστα ειδικά για φέτος στελέχη του υπουργείου Οικονομικών αλλά και φορείς του κλάδου αναμένουν μπαράζ καταθέσεων πινακίδων κυκλοφορίας σε τουλάχιστον 400.000 ΙΧ εξαιτίας του νέου νόμου περί ανασφάλιστων οχημάτων αλλά και της επιβολής υπέρογκων τεκμηρίων και του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης.

Τέλη Κυκλοφορίας με τον μήνα

Τα Τέλη Κυκλοφορίας σύμφωνα με τη νομολογία του ΣτΕ δεν αποτελούν ανταποδοτικό τέλος αλλά φόρο και πουθενά στον νόμο δεν γίνεται αναφορά για τον τρόπο καταβολής τους. Με λίγα λόγια η πρόταση του Γ. Στουρνάρα για τον καταμερισμό του τιμήματος των τελών στο εκάστοτε αυτοκίνητο ανά μήνα μπορεί και τυπικά να γίνει χωρίς να περιορίζεται η προκαταβολή τους σε ετήσια βάση.

Παράλληλα τα μηνιαία Τέλη Κυκλοφορίας αν συνδυαστούν με τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης αλλά και τα Τεκμήρια που υπολογίζονται ήδη ανά μήνα κυκλοφορίας των ΙΧ, τότε είναι πάρα πολύ πιθανό να τεθούν και πάλι στην κυκλοφορία εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα που οι κάτοχοί τους εξαιτίας της οικονομικής κρίσης αλλά και της υπέρογκης φορολόγησής τους τα έχουν ακινητοποιημένα στα γκαράζ των σπιτιών τους χωρίς απολύτως κανένα όφελος στην οικονομία.

Αλλωστε όπως επισημαίνουν στην «Η» στελέχη της αγοράς όταν ένα ΙΧ είναι ακινητοποιημένο για ένα ή περισσότερα χρόνια για να κυκλοφορήσει και πάλι θα γίνει ένας τακτικός έλεγχος που σημαίνει αύξηση της κίνησης στα συνεργεία, θα ασφαλιστεί έστω και για 3 μήνες, θα καταναλώσει καύσιμα και γενικότερα θα συνεισφέρει στα έσοδα του κράτους αλλά και των επιχειρήσεων του κλάδου. Αντίθετα αν διατηρείται στην ακινησία δεν κερδίζει κανείς απολύτως τίποτα...

Οσον αφορά στις καταθέσεις πινακίδων κυκλοφορίας θα πρέπει τα στελέχη του υπουργείου Οικονομικών να λάβουν σοβαρά υπόψη τους το γεγονός πως περίπου 250.000 αυτοκίνητα που έχουν στην κατοχή τους οι εταιρείες ενοικιάσεων θα σπεύσουν να καταθέσουν τις πινακίδες κυκλοφορίας τους ώστε να γλιτώσουν τα πρόστιμα που επιβάλλονται από τη νέα εγκύκλιο που έχει ψηφιστεί από τον Απρίλιο του 2013 και αφορά στα ανασφάλιστα οχήματα. Αν στα παραπάνω συμπεριληφθούν και τα αυτοκίνητα των χρονομισθώσεων και των ιδιωτών, τότε το άθροισμά τους εκτοξεύεται σε πάνω από 400.000 αυτοκίνητα!

Την επόμενη εβδομάδα το πόρισμα

Η Επιτροπή που εξετάζει την αλλαγή του τρόπου φορολόγησης των αυτοκινήτων αναμένεται να δώσει το πόρισμά της στον υπουργό Οικονομικών την ερχόμενη εβδομάδα που θα περιλαμβάνει και ορισμένες από τις προτάσεις των επίσημων φορέων του κλάδου.

Στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων έχουν τεθεί η κατάργηση του Τέλους Ταξινόμησης για αυτοκίνητα με αξία έως 20.000 ευρώ, η αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης για αυτοκίνητα με βάση την Αξία Λιανικής τιμής τους, η αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του Φόρου Πολυτελείας αλλά και του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης, το «αγκάθι» του Φόρου Πολυτελείας στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ο τρόπος καταβολής αλλά και ριζική αλλαγή των Τελών Κυκλοφορίας με βάση την αξία λιανικής μέχρι και η αλλαγή των Τεκμηρίων Διαβίωσης που έχουν οδηγήσει σε ακινησία εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα. Αφού δοθεί το πόρισμα στον υπουργό κατόπιν θα αποφασιστεί τι μέλλει γενέσθαι στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου...

Απώλειες 476 εκατ. ευρώ από τον ΦΠΑ στα Ι.Χ.

Τεράστιες είναι οι απώλειες που καταγράφονται στα δημοσιονομικά έσοδα από τον κλάδο του αυτοκινήτου καθώς πέραν του ελλείμματος των 131 εκατ. ευρώ που σημειώθηκε στο επτάμηνο μόνο από τα Τέλη Κυκλοφορίας υπάρχει τεράστια μείωση και στά έσοδα από τον ΦΠΑ που ανέρχονται σε 476 εκατ. ευρώ την τελευταία τετραετία σε σχέση με το μέσο όρο των πωλήσεων της εξαετίας 2004-2009!

Ειδικότερα ο μέσος όρος των πωλήσεων στην εξαετία 2004-2009 υπολογίζεται σε 265.796 νέα αυτοκίνητα τα οποία απέφεραν στα δημοσιονομικά έσοδα 601 εκατ. ευρώ μόνο από την καταβολή του ΦΠΑ. Το 2010 εξαιτίας της οικονομικής κρίσης αλλά και της φοροεπιδρομής στα ΙΧ οι πωλήσεις έπεσαν σε μόλις 141.499 οχήματα, τα οποία απέφεραν στα κρατικά ταμεία 320 εκατ. ευρώ δηλαδή 281 εκατ. ευρώ λιγότερα σε σχέση με το μέσο όρο των πωλήσεων της εξαετίας 2004-2009. Το 2011 οι πωλήσεις νέων ΙΧ σημείωσαν περαιτέρω μείωση και ανήλθαν σε 97.682 νέα ΙΧ τα οποία απέφεραν στο κράτος 220 εκατ. ευρώ από την καταβολή του ΦΠΑ δηλαδή 100 εκατ. ευρώ λιγότερα από το αντίστοιχο ποσό του 2010.

Το 2012 η αγορά αυτοκινήτου κυριολεκτικά κατέρρευσε με τις πωλήσεις να καταγράφουν πτώση 40,13% και μόλις 58.482 νέα ΙΧ και κρατικά έσοδα από τον ΦΠΑ μόλις 132 εκατ. ευρώ γεγονός που μεταφράζεται σε επιπλέον απώλειες 88 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 2011. Για το 2013 οι εκτιμήσεις στελεχών της κυβέρνησης αλλά και της αγοράς κάνουν λόγο για 55.000 νέα ΙΧ και τα έσοδα από ΦΠΑ να κυμανθούν σε περίπου 124 εκατ. ευρώ που σημαίνει περαιτέρω απώλειες πάνω από 7 εκατ. ευρώ.

Του Γιώργου Κ. Ανδρή, andris@pegasus.gr

- See more at: http://www.b2green.gr

Re: Τέλη Κυκλοφορίας και στα «καθαρά» Ι.Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Οκτ 2013, 22:16
από vpafi
Σύμφωνα με το τελευταίο δημοσίευμα τα τέλη με τα κυβικά μένουν ως έχουν.

Δείτε τα τέλη κυκλοφορίας για το 2014 με βάση τα κυβικά

28 Οκτωβρίου 2013
- See more at: http://arouraios.gr/2013/10/eos-tis-7-n ... rbnxH.dpuf

ΕικόναΤο αργότερο έως τις 7 Νοεμβρίου ανοίγει από τη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων η ηλεκτρονική εφαρμογή του taxisnet, προκειμένου οι φορολογούμενοι να εκτυπώσουν τα τέλη κυκλοφορίας του 2014 και τον φόρο πολυτελείας που θα πρέπει να πληρώσουν έως το τέλος του έτους. Σύμφωνα με πληροφορίες, η ηλεκτρονική εφαρμογή θα ανοίξει στις 4 Νοεμβρίου, ενώ πιθανή είναι ολιγοήμερη παράταση για να μπει στο σύστημα και ο φόρος πολυτελείας. Όπως και πέρυσι, έτσι και φέτος δεν θα σταλούν ειδοποιητήρια για τα τέλη κυκλοφορίας, ενώ δεν υπάρχουν αλλαγές στις επιβαρύνσεις ανάλογα με τα κυβικά εκατοστά μοτοσυκλετών και αυτοκινήτων.

Τα τέλη κυκλοφορίας για το 2014 με βάση τα κυβικά του κάθε ΙΧ έχουν ως εξής:

Από 51 κ.ε. έως 300 κ.ε. 22 ευρώ
Από 301 κ.ε έως 758 κ.ε. 55 ευρώ
Από 786 κ.ε έως 1.071 κ.ε. 120 ευρώ
Από 1.072 κ.ε έως 1.357 κ.ε. 135 ευρώ
Από 1.358 κ.ε έως 1.548 κ.ε. 240 ευρώ
Από 1.549 κ.ε έως 1.738 κ.ε. 265 ευρώ
Από 1.739 κ.ε έως 1.928 κ.ε 300 ευρώ
Από 1.929 κ.ε έως 2.357 κ.ε 660 ευρώ
Από 2.358 κ.ε έως 3.000 κ.ε 880 ευρώ
Από 3.001 κ.ε έως 4.000 κ.ε 1.000 ευρώ
Από 4.001 κ.ε και άνω 1.320 ευρώ

Ο φόρος πολυτελείας αφορά ιδιοκτήτες ΙΧ από 1.929 κ.ε έως 2.500, που θα καταβάλουν το 5% επί του ετήσιου τεκμηρίου και τους ιδιοκτήτες I.X από 2.500 κ.ε και άνω που θα πληρώσουν το 10% επί του ετήσιου τεκμηρίου. - See more at: http://arouraios.gr/2013/10/eos-tis-7-n ... rbnxH.dpuf

Re: Τέλη Κυκλοφορίας και στα «καθαρά» Ι.Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Οκτ 2013, 22:34
από diesoulas
:bounce :bounce :bounce :bounce :bounce άντε να ανοίξει το σύστημα νατα τυπώσουμε.... προτού αλλάξουν γνώμη!

Re: Τέλη Κυκλοφορίας και στα «καθαρά» Ι.Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Οκτ 2013, 23:03
από vpafi
Τέλη Κυκλοφορίας 2014 εκτύπωση από 4/11 στο taxisnet Στις 4 Νοεμβρίου ανοίγει από τη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων η ηλεκτρονική εφαρμογή στο taxisnet για τα τέλη κυκλοφορίας 2014 , τα οποία πρέπει να εξοφληθούν μέχρι το τέλος του 2013 .

Επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 1/11/2010 και μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα:

0 - 100 γρ./χλμ. - ευρώ
101 - 120 γρ./χλμ. 0,90 ευρώ
121 - 140 γρ./χλμ. 1,10 ευρώ
141 - 160 γρ./χλμ. 1,70 ευρώ
161 - 180 γρ./χλμ. 2,25 ευρώ
181 - 200 γρ./χλμ. 2,55 ευρώ
201 - 250 γρ./χλμ. 2,80 ευρώ
'Ανω των 251 γρ./χλμ. 3,40 ευρώ

http://www.dikaiologitika.gr
http://www.dikaiologitika.gr

Re: Τέλη Κυκλοφορίας και στα «καθαρά» Ι.Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Οκτ 2013, 23:36
από pan82
Δηλαδή για να καταλάβω είναι επίσημο δε θα πληρώσουμε ούτε φέτος τέλη;;;; γιατί ήμουν σίγουρος ότι δε θα τη γλιτωναμε

Re: Τέλη Κυκλοφορίας και στα «καθαρά» Ι.Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Οκτ 2013, 23:47
από vpafi
Απο ότι φαίνεται την γλιτώνουμε και φέτος. :thumb

Re: Τέλη Κυκλοφορίας και στα «καθαρά» Ι.Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Οκτ 2013, 07:36
από dasimo
150 ευρω επι 3 χρονιες= 450.......not bad ! Τα αφαιρω απο την τιμη !

Re: Τέλη Κυκλοφορίας και στα «καθαρά» Ι.Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Οκτ 2013, 10:17
από Blanc
Δεν πειραζει, πληρωνω εγω για σας. ΖΧ μοντελο 94 1.361κ.εκ 240€, με ουτε 5.000km/χρονο.
Αξια αυτοκινητου σημερα: 700€ με το ζορι.

Αυτοι ειμαστε! Μου φωναζει το κρατος, ΤΡΑΒΑ ΤΗΝ ΓΙΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.

Re: Τέλη Κυκλοφορίας και στα «καθαρά» Ι.Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Οκτ 2013, 10:33
από Πράκτορας
Πέρισυ και φέτος, 2x€265=€530 γλιτώνουμε και συνεχίζουμε :clap :clap

Re: Τέλη Κυκλοφορίας και στα «καθαρά» Ι.Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Οκτ 2013, 21:55
από vpafi
Ποιοι εξαιρούνται από τα τέλη κυκλοφορίας

Νέα Κοινή Υπουργική Απόφαση των υφυπουργών Οικονομικών και Εργασίας για απαλλαγή πολιτών από τα "τσουχτερά" τέλη κυκλοφορίας

news247 Οκτώβριος 31 2013 08:57


Στις κατηγορίες αναπήρων που δικαιούνται απαλλαγής από το τέλος ταξινόμησης και τα τέλη κυκλοφορίας αυτοκινήτων αναφέρεται αναλυτικά η κοινή υπουργική απόφαση του υφυπουργού Οικονομικών Γ.Μαυραγάνη και του υπουργού Εργασίας Γ.Βρούτση.
Με την υπουργική απόφαση προσδιορίζεται η διαδικασία ιατρικής εξέτασης ατόμων με αναπηρίες για τη χορήγηση της απαλλαγής από το τέλος ταξινόμησης και τα τέλη κυκλοφορίας αυτοκινήτων οχημάτων με βάση ιατρικές γνωματεύσεις των Κέντρων Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ) του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.
Σύμφωνα με αυτή απαλλάσσονται από το τέλος ταξινόμησης ή τα τέλη κυκλοφορίας αυτοκινήτου ανάπηροι με:

* Πλήρη παράλυση των κάτω ή άνω άκρων ή αμφοτερόπλευρο ακρωτηριασμό αυτών.
* Σοβαρή κινητική αναπηρία του ενός ή και των δύο κάτω άκρων με ποσοστό αναπηρίας συνολικά 67%.
* Σοβαρή κινητική αναπηρία του ενός ή και των δύο κάτω άκρων με συμμετοχή του ενός ή και των δύο άνω άκρων, με ποσοστό αναπηρίας συνολικά όχι μικρότερο του 67% από το οποίο το 40% τουλάχιστον από το ένα κάτω άκρο.
* Ολική και από τους δύο οφθαλμούς τύφλωση, με ποσοστό αναπηρίας 100%.
* Νοητική καθυστέρηση με δείκτη νοημοσύνης κάτω του 40%.
* Μεσογειακή αναιμία ή συγγενής αιμορραγική διάθεση (αιμορροφιλία).
* Δρεπανοκυτταρική ή μικροδρεπανοκυτταρική αναιμία
* Νεφρική ανεπάρκεια τελικού σταδίου ή μεταμόσχευση νεφρού
* Αυτισμό, εφ' όσον αυτός συνοδεύεται από επιληπτικές κρίσεις ή πνευματική καθυστέρηση ή οργανικό ψυχοσύνδρομο και, εξαιτίας των παθήσεων αυτών ο παθών έχει καταστεί ανάπηρος, με συνολικό ποσοστό αναπηρίας από 67% και άνω, και είναι ανίκανος για εργασία και έχει ανάγκη βοήθειας.
Σύμφωνα με το in.gr, η ιατρική εξέταση των ενδιαφερομένων ατόμων με αναπηρίες, προκειμένου να αιτηθούν κατά περίπτωση την απαλλαγή από το τέλος ταξινόμησης και από τα τέλη κυκλοφορίας γίνεται από τα ΚΕΠΑ. Η παραπομπή των ενδιαφερομένων στα ΚΕΠ.Α γίνεται είτε από ιδιώτες ιατρούς είτε από ιατρούς του ΕΟΠΠΥ.
Η εκάστοτε αρμόδια τριμελής επιτροπή του ΚΕΠΑ με βάση το υποβληθέν σε αυτή έντυπο παραπομπής προβαίνει στην αυτοπρόσωπη εξέταση του ενδιαφερομένου, λαμβάνοντας υπόψη της όλες τις προϋποθέσεις και τα κριτήρια για την αντιστοίχιση των παθήσεων με τις παθήσεις και τα ποσοστά αναπηρίας του Ενιαίου Πίνακα Προσδιορισμού Ποσοστού Αναπηρίας (Ε.Π.Π.Π.Α.).
Η ανωτέρω αρμόδια επιτροπή του ΚΕΠΑ αποφαίνεται για την υπαγωγή του ενδιαφερομένου σε μια από τις κατηγορίες παθήσεων με την έκδοση ιατρικής βεβαίωσης.
Τέλος, οι αρμόδιες για τη χορήγηση των απαλλαγών υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών θα ελέγχουν τις γνωματεύσεις των ΚΕΠΑ, μέσω ανάκτησης αυτών απευθείας από το μηχανογραφικό σύστημα ΟΠΣ-ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, μετά την οριστικοποίησή τους και θα χορηγούν τις απαλλαγές.

Πηγή.:http://news247.gr/eidiseis/oikonomia/ergasia/poioi_eksairountai_apo_ta_telh_kykloforias.2480010.html?utm_source=news247home&utm_medium=impnews&utm_content=tab5&utm_campaign=HW

Και στέκομαι λίγο εδώ:"* Ολική και από τους δύο οφθαλμούς τύφλωση, με ποσοστό αναπηρίας 100%." :hmm :hmm

Οι τυφλοί με ποσοστό 100% απο όσο ξέρω -εκτός και αν κάνω λάθος διορθώστε με- δεν οδηγούν. Επίσης το αναπηρικό στην άδεια δεν νομίζω να μπορεί να το οδηγεί άλλος.Τα σχόλια δικά σας.

Re: Τέλη Κυκλοφορίας και στα «καθαρά» Ι.Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Οκτ 2013, 22:26
από nik0laus
Επιτρέπεται να οδηγείται και από συγγενείς πρώτου βαθμού (γονέα -αδελφό-τέκνο- σύζυγο) ,δεν γνωρίζω αν απαιτείται απαραίτητα η παρουσία του αναπήρου.

Re: Τέλη Κυκλοφορίας και στα «καθαρά» Ι.Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Οκτ 2013, 22:40
από vpafi
Αρα λοιπόν,γράφουν το 2,5λιτρο στον τυφλό και το οδηγούν οι άλλοι και δεν πληρώνουν και τέλη. Αυτά είναι.

Re: Τέλη Κυκλοφορίας και στα «καθαρά» Ι.Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Νοέμ 2013, 02:12
από nicolas13
Εντάξει δε χρειάζεται να γινόμαστε κακοί ούτε να στρεφόμαστε ο ένας εναντίον του άλλου. Δε νομίζω ότι εξισώνεται η τύφλωση με τα τέλη! Από την άλλη, αν ο συγγενής το βλέπει έτσι και νιώθει κερδισμένος, κακό γι' αυτόν.

Σόρρυ για το οφφ.

Re: Τέλη Κυκλοφορίας και στα «καθαρά» Ι.Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Νοέμ 2013, 21:34
από vpafi
Υποτίθεται οτι απο 4/11 θα μπορείς να τυπώσεις τα τέλη κυκλοφορίας. :laugh Πρίτς. Οποιος μπορέσει ας με πάρει τηλ.το σύστημα είναι μόνιμα off. Στην βλακεία είμαστε και πρώτοι. :no1

Re: Τέλη Κυκλοφορίας και στα «καθαρά» Ι.Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Νοέμ 2013, 21:51
από NEKTARIOS C5
Μολις τωρα ειπανε στο δελτιο του skai οτι απο αυριο :thumb