Σελίδα 1 από 1

Με ή Χωρίς Οθόνη Αφής?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Απρ 2015, 12:22
από vpafi
Εικόνα


Τα μεταξωτά βρακιά, θέλουν και επιδέξια… οπίσθια λέει η παροιμία. Κι όταν ζαχαρώνεις αυτό το ολοκαίνουργιο μοντέλο, που έχει τη μεγάλη οθόνη αφής, τότε θα πρέπει να ετοιμαστείς και για το κόστος επισκευής. Γιατί αν χαλάσει, την «πάτησες».

Η τεχνολογία γεμίζει τα αυτοκίνητα με ένα σκασμό «γκάτζετ», που θυμίζουν κινητά τηλέφωνα. Είναι απαραίτητα σου λένε και για τη νέα γενιά, που όλη μέρα είναι με το smartphone στο χέρι.

Αν όμως ένα τηλέφωνο με μια οθονίτσα τόση δα έχει 500-600 ευρώ, μπορείς να φανταστείς πόσο «πάει» μια 8άρα ή 10άρα οθόνη αφής στο αυτοκίνητο;

Από τα 1.000 ευρώ κοστολογούνται οι πολύ απλές οθόνες αφής με την τοποθέτηση και από τις πιο μικρές διαστάσεις (6-7 ίντσες), ενώ όσο μεγαλώνουν οι ίντσες, μεγαλώνει και το κόστος.

Εάν θες να συνδυάσεις μάλιστα την οθόνη και με σύστημα Navi μαζί με όλα τα high-tech «μπλιμπλίκια», τότε φθάνεις ή και ξεπερνάς ακόμα και τα 3.000-4.000 ευρώ!

Και κανείς δεν θέλει να φανταστεί πόσο μπορεί να είναι το κόστος της αλλαγής για ακόμη πιο σούπερ-ντούπερ, high-tech οθόνες, όπως ο περίφημος πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών του νέου Audi TT.

Σε σχέση με τα κινητά βέβαια, το καλό με το αυτοκίνητο είναι πως η οθόνη δεν μπορεί να «σου πέσει» και να σπάσει. Δεν κινδυνεύει, γιατί δεν θα την πάρεις στο κρεβάτι το βράδυ ή στην τουαλέτα το πρωί, δεν την βαζο-βγάζεις στην τσέπη σου, ούτε την παίρνεις στην παραλία για να τραβήξεις φωτογραφίες το καλοκαίρι.

Όμως το τηλέφωνό σου το αλλάζεις κάθε δύο χρόνια το πολύ, ενώ το αυτοκίνητο το αγοράζεις και θες να το κρατήσεις τουλάχιστον δέκα. Νομίζεις θα αντέξει;

Βλέπεις τα ηλεκτρονικά είναι ακριβά, ευπαθή και δεν επισκευάζονται. Που σημαίνει πως αν για κάποιο λόγο η οθόνη αφής μετά από τέσσερα-πέντε καλοκαίρια που παρκάρεις το (συνήθως σκούρο) αμάξι σου στον ήλιο όσο είσαι θάλασσα, χαλάσει, πρέπει να την πληρώσεις καινούργια.

Θα μου πεις από την άλλη, πάρτο χωρίς την οθόνη. Με το «απλό» το ηχοσύστημα, με κουμπιά και «ροδέλα» για τους σταθμούς.

Τι γίνεται όμως με τα αυτοκίνητα εκείνα που έχουν την οθόνη στάνταρ, αφού εκτός του ηχοσυστήματος, μπορείς από εκεί να φτιάξεις το καλοριφέρ και το a/c, να μπεις να δεις εάν κάποιο λάστιχο δεν έχει τη σωστή πίεση ή να ρυθμίσεις τα διάφορα συστήματα ασφαλείας;

Και δεν μιλάμε για αυτοκίνητα ακριβά όπως το Audi TT πιο πάνω, αλλά για μοντέλα όπως το SEAT Leon, το VW Golf κ.ο.κ.

Εντάξει, ακούω να λέτε μερικοί πως τα αυτοκίνητα έχουν εγγύηση, που θα μου καλύψει «ό,τι πάθει». Έχουν, πολλά μάλιστα, 5 και 7 χρόνια. Πόσα χρόνια όμως θα το κρατήσετε εσείς το δικό σας;

Αν ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων σήμερα είναι ένδειξη, τότε πάμε για τα 11 χρόνια, που σημαίνει πως ακόμη και με την μεγαλύτερη εγγύηση, για τουλάχιστον τέσσερα χρόνια ότι χαλάσει το πληρώνεις από την τσέπη σου. Κι αν δεν έχεις, πήγαινε να δεις πόσο εύκολα θα πουλήσεις μεταχειρισμένο με χαλασμένη την μεγάλη οθόνη (και όλες τις λειτουργίες που ελέγχει).

Σε κάθε περίπτωση λοιπόν, το ζήτημα παραμένει: Χωρίς ράδιο, μουσική, κλιματισμό και ότι άλλο ελέγχεται από την οθόνη αφής το αυτοκίνητο αχρηστεύεται. Μπορείς να μην την αλλάξεις;

Τι κάνεις λοιπόν; Μένεις 20 χρόνια πίσω και αγοράζεις την έκδοση χωρίς την οθόνη αφής, με τα παραδοσιακά κουμπιά για να είσαι «σίγουρος» ή την αγοράζεις και «ο Θεός βοηθός»;

Πηγή

Re: Με ή Χωρίς Οθόνη Αφής?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Απρ 2015, 13:21
από Πράκτορας
Τους έριξα μια απάντηση στα γρήγορα πάντως :laugh :laugh

Re: Με ή Χωρίς Οθόνη Αφής?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Απρ 2015, 13:26
από vpafi
Μακριά.....απο VW Group........"

:laugh :laugh :laugh

Re: Με ή Χωρίς Οθόνη Αφής?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Απρ 2015, 16:46
από NickNT
Κατά τη γνώμη μου το άρθρο είναι τραγικό. Μου θυμίζει επιχειρήματα δεκαετίας 80 κατά των ηλεκτρικών παραθύρων.

Δώστε τεχνολογία στο λαό ωρέ! :-D