Συγγραφέας |
Μήνυμα |
VeRDe
|
Θέμα δημοσίευσης: Συγχώνευση Fiat και PSA Group; Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Δεκ 2008, 01:33 |
|
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34 Δημοσιεύσεις: 1065
|
Η οικονομική κρίση δεν χαρίζεται σε κανέναν και ως φαίνεται χτύπησε την πόρτα των Fiat και Group PSA (Citroen-Peugeot). Σύμφωνα με αναφορές, οι δυο αυτοί όμιλοι εξετάζουν την περίπτωση συγχώνευσης, ώστε να διασφαλιστεί η εκατέρωθεν επιβίωση από την οικονομική κρίση. Η είδηση αυτή έρχεται στην δημοσιότητα μερικές μέρες έπειτα από την δήλωση του προέδρου της Fiat, Sergio Marchionne, ότι η εταιρεία του βρισκόταν σε αναζήτηση συνεργάτη. Φήμες λοιπόν θέλουν τις συζητήσεις επί του θέματος να έχουν προχωρήσει αρκετά και να πραγματοποιούνται πλήθος διαπραγματεύσεων από τους ηγέτες των δυο χωρών. Μια πιθανή συγχώνευση, θα έκανε σημαντική διαφορά σε οικονομικό επίπεδο, ενώ σημαντικό είναι το γεγονός ότι και οι δυο αυτές φίρμες έχουν μεγάλη εμπειρία στην κατασκευή μικρών αυτοκινήτων. Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να αναφερθεί ότι η Fiat και το Group PSA συνεργάζονται από το 1978 σε project όπως το Peugeot Boxer, το Citroen Jumper και το Fiat Ducato. Αν επιτευχθεί η συγκεκριμένη συνεργασία, τότε η Volkswagen, καθώς και η Renault-Nissan, θα νιώθουν καυτή την ανάσα των Fiat και Group PSA, μιας και θα αναρριχηθούν στην τέταρτη θέση των κατασκευαστών αυτοκινήτων στον κόσμο. Είναι δεδομένο (αν αποφασιστεί από τους ιθύνοντες των ομίλων να πραγματοποιηθεί η συγχώνευση), ότι θα πάρει αρκετούς μήνες. Θα αξίζει όμως την αναμονή για δυο λόγους. Ένας είναι, ότι θα πραγματοποιηθεί τρομερή αλλαγή στην πίτα των πωλήσεων αυτοκινήτων ανά κατηγορία και δεύτερον θα αναβιώσουν αρκετά αυτοκίνητα του παρελθόντος. Κείμενο: Γιώργος Μούζος Πηγή: Sportdrive.gr Στην κορυφή της επικαιρότητας βρίσκεται τις τελευταίες ημέρες η είδηση ότι οι όμιλοι Fiat και PSA Peugeot-Citroen εξετάζουν την πιθανότητα συγχώνευσης, ως απάντηση στη διεθνή οικονομική κρίση. Σύμφωνα μάλιστα με δημοσίευμα της οικονομικής εφημερίδας Milano Finanza, το ενδεχόμενο αυτό έχει αποτελέσει αντικείμενο συνομιλίας του Ιταλού πρωθυπουργού Σίλβιο Μπερλουσκόνι και του Γάλλου προέδρου Νικολά Σαρκοζί. Είχε προηγηθεί η εκτίμηση του διευθύνοντος συμβούλου της Fiat, Σέρτζιο Μαρκιόνε, ότι το 2009 προβλέπεται ακόμη πιο δύσκολο για τις αυτοκινητοβιομηχανίες και ότι η μόνη λύση είναι οι συγχωνεύσεις. Παράλληλα προέβλεψε ότι μετά την ύφεση θα απομείνουν παγκοσμίως μόλις 6 μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες Πηγή: 4troxoi.gr Πως σας φαινεται? εγω σαν φιλο-Ιταλος θα ελεγα ναι υπο προυποθεσεις..
|
|
|
|
|
spiros
|
Θέμα δημοσίευσης: Απ: PSA-FIAT συγχωνευονται? Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Δεκ 2008, 08:50 |
|
Εγγραφή: Παρ 14 Νοέμ 2008, 21:52 Δημοσιεύσεις: 238
|
Εγω δεν συμφωνω καθολου γιατι ειναι δυο εταιριες με τελειως ξεχωριστες νοοτροπιες βεβαια στον βωμο της παγκοσμιοποιησης ολα εξαγοραζονται και το συναισθημα μενει για μερικους γραφικους.Ωστοσο περισσοτερα ελλατωματα εχει η psa να κληρονομησει απο τη fiat και η αναβιωση μοντελων απο παλια δεν μπορει απο μονη της να φερει την ανοιξη.
_________________ C'EST GRANDE D'ETRE GREC
|
|
|
|
|
VeRDe
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: PSA-FIAT συγχωνευονται? Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Δεκ 2008, 19:25 |
|
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34 Δημοσιεύσεις: 1065
|
spiros έγραψε: Εγω δεν συμφωνω καθολου γιατι ειναι δυο εταιριες με τελειως ξεχωριστες νοοτροπιες βεβαια στον βωμο της παγκοσμιοποιησης ολα εξαγοραζονται και το συναισθημα μενει για μερικους γραφικους.Ωστοσο περισσοτερα ελλατωματα εχει η psa να κληρονομησει απο τη fiat και η αναβιωση μοντελων απο παλια δεν μπορει απο μονη της να φερει την ανοιξη. και η citroen με την peugeot ειναι μια εταιρια αλλα καμια σχεση η νοοτροπια τους. το ιδιο ισχυει για Alfa Romeo-Lancia κτλ κτλ. δεν επειρεαζεται η νοοτροπια ετσι ευκολα. αν ηταν ετσι η GM ας πουμε θα ειχε κανει την opel να εχει την ιδια νοοτροπια με την volvo....
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Απ: Συγχώνευση Fiat και PSA Group; Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Δεκ 2008, 20:28 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4901 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Μας αρέσει δε μας αρέσει, η Ευρώπη έχει πολλούς κατασκευαστές, παρά τις συγχωνεύσεις που έχουν ηδη γίνει, και σίγουρα θα πρέπει να γίνουν και άλλες. Απο το να συνεργαστεί η PSA με τη VW ας πούμε, καλύτερο είναι να συνεργαστεί/συγχωνευτεί με τη Fiat. Οσο για το χαρακτήρα, εγώ πιστεύω οτι σε μεγάλο βαθμό έχει χαθεί ηδη, και οχι μόνο απο τη citroen. Άλλωστε οσο αυξάνονται τα ηλεκτονικα ολα τα αυτοκίνητα συγκλίνουν προς ενα ενιαίο ουδέτερο/ευκολο οδηγικό χαρακτήρα που θα τα κάνει ασφαλέστερα. Δεν είναι κακό αυτό, απλά τα κάνει ολα περίπου ίδια. Μετά το μονο που μένει να τα διαφοροποιήσει είναι η εμφάνιση.
|
|
|
|
|
VeRDe
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Συγχώνευση Fiat και PSA Group; Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Δεκ 2008, 22:15 |
|
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34 Δημοσιεύσεις: 1065
|
aiolos έγραψε: Απο το να συνεργαστεί η PSA με τη VW ας πούμε, καλύτερο είναι να συνεργαστεί/συγχωνευτεί με τη Fiat. αυτο ακριβως ειπα και εγω ως Fiatακιας οταν το ακουσα. παλι καλα! δεν ηθελα να φανταστω VW η GM σαν συνεργασια.
|
|
|
|
|
spiros
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχώνευση Fiat και PSA Group; Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Δεκ 2008, 00:46 |
|
Εγγραφή: Παρ 14 Νοέμ 2008, 21:52 Δημοσιεύσεις: 238
|
Η σιτροεν και η πεζω εχουν ολοιδια νοοτροπια μην ξεχνας οτι ειναι γαλλιδουλες και δε στερουνται προσωπικοτητας οπως κατι αθλια τετρατροχα που ακουν στ ονομα φιατ και μπλεντερ κακογουστης συνταγης αχταρμα με το παρατσουκλι GM.Kαι ενταξει καλα μου παιδακια ελεος τωρα συγκρινουμε VW με FIAT ειμαστε καλα ειπαμε να πειραζομαστε λιγο αλλα οχι κι ετσι.Δηλαδη δε βλεπουμε τον TSI που διδασκει και ασχολουμαστε με μοτορακια;
_________________ C'EST GRANDE D'ETRE GREC
|
|
|
|
|
Petran
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχώνευση Fiat και PSA Group; Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Δεκ 2008, 18:23 |
|
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35 Δημοσιεύσεις: 1404 Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
|
ποια VW και ποιον TSI?? οταν η fiat εβγαλε τον κινητηρα θρυλο το 94' που κυκλοφορει ακομα και σημερα με μεγαλες αξιοσεις 1.3 τουρμπο (punto gt) το οποιο σηματοδοτησε την αρχη της εξαρσης των gti η vw κοιμοταν........
_________________ Life is too short to drink cheep beer... cheers mate!!
|
|
|
|
|
VeRDe
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχώνευση Fiat και PSA Group; Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Δεκ 2008, 20:33 |
|
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34 Δημοσιεύσεις: 1065
|
spiros έγραψε: Η σιτροεν και η πεζω εχουν ολοιδια νοοτροπια μην ξεχνας οτι ειναι γαλλιδουλες και δε στερουνται προσωπικοτητας οπως κατι αθλια τετρατροχα που ακουν στ ονομα φιατ και μπλεντερ κακογουστης συνταγης αχταρμα με το παρατσουκλι GM.Kαι ενταξει καλα μου παιδακια ελεος τωρα συγκρινουμε VW με FIAT ειμαστε καλα ειπαμε να πειραζομαστε λιγο αλλα οχι κι ετσι.Δηλαδη δε βλεπουμε τον TSI που διδασκει και ασχολουμαστε με μοτορακια; μιας και βλεπω κατεχεις την γαστορνομια (μπλεντερ-συντεγες κτλ κτλ) για φριτεζες γνωριζεις κατι?? Περι TSI ο λογος... τωρα οτι τα ιταλικα στερουνται προσωπικοτητας δε το σχολιαζω καν. ευτυχως που δε στερουνται τα VW
|
|
|
|
|
spiros
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχώνευση Fiat και PSA Group; Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Δεκ 2008, 22:44 |
|
Εγγραφή: Παρ 14 Νοέμ 2008, 21:52 Δημοσιεύσεις: 238
|
κανονικα οταν παιρνεις ενα φιατ πρεπει να σου δινουν το βαρος του σε λαδι γιατι σιγουρα θα το χρειαστεις στην πορεια και κρατα και λιγο για τη φριτεζα σου γιατι για να ρωτας μαλλον σ αρεσουν οι πατατες.Τωρα για να καταλαβεις τι λεω πανε στην αγορα και κανε συγκριση φιατ στιλο και γκολφ 4 η κανε δημοσκοπηση σε δεκα ατομα να δεις τι θα σε απαντησουν.Ωστοσο οταν ο θεσμος gti πρωτοεμφανιζοταν απο την vw η φιατ οχι κοιμοταν αλλα εφτιαχνε θρυλους zastava στη γειτονα χωρα.Και αυριο στο δρομο σου για τη δουλεια σου κοιτα γυρω να δεις ποσα φιατ τιπο κυκλοφορουν σε σχεση με γκολφ ιι ιιι αντε και με ι γιατι ειναι πολλα και ποναει καλε μου φιλε αντιgerman οπως δηλωνεις και πολυ καλα κανεις αφου ετσι πιστευεις!!!!!ΥΓ:TSI THE FUTURE και αν θες προσωπικοτητα δες λιγο passat cc αντε και κανα σιροκο ετσι για να μην ξεχνιομαστε!
_________________ C'EST GRANDE D'ETRE GREC
|
|
|
|
|
VeRDe
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχώνευση Fiat και PSA Group; Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Δεκ 2008, 23:03 |
|
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34 Δημοσιεύσεις: 1065
|
spiros έγραψε: κανονικα οταν παιρνεις ενα φιατ πρεπει να σου δινουν το βαρος του σε λαδι γιατι σιγουρα θα το χρειαστεις στην πορεια και κρατα και λιγο για τη φριτεζα σου γιατι για να ρωτας μαλλον σ αρεσουν οι πατατες.Ωστοσο οταν ο θεσμος gti πρωτοεμφανιζοταν απο την vw η φιατ οχι κοιμοταν αλλα εφτιαχνε θρυλους zastava στη γειτονα χωρα.γιατι ειναι πολλα και ποναει καλε μου φιλε αντιgerman οπως δηλωνεις και πολυ καλα κανεις αφου ετσι πιστευεις!!!!!ΥΓ:TSI THE FUTURE και αν θες προσωπικοτητα δες λιγο passat cc αντε και κανα σιροκο ετσι για να μην ξεχνιομαστε! mods υπαρχουν να κρινουν αυτα που λες. δε χρειαζεται να μπω σε διαδικασια να σου απαντησω. κοιτα μην σπασεις κανα πληκτρολογιο μονο.
|
|
|
|
|
Someone
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχώνευση Fiat και PSA Group; Δημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Δεκ 2008, 09:37 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36 Δημοσιεύσεις: 5915 Τοποθεσία: Π.Φαληρο
|
spiros σε παρακαλώ να προσέχεις λίγο τα λόγια σου εδώ δεν τασακωνόμαστε απόψεις λεμε, χαλάρωσε λίγο δεν ειναι λογικό όποιος δεν συμφωνει με τις απόψεις σου να του τα "χώνεις" με αυτόν τον τρόπο.
τώρα να πω και εγώ τη γνώμη μου.
Πέτρο η μοτερούκλα που λες που ειχε το Punto GT ηταν μια μλκια και μισή είχε ο ξαδερφός μου Punto gt και τράβαγε τα μαλιά του, ηταν κάθε μερα συνεργειο και το αμάξι ήταν μαμα ούτε το εσπαγε καθόλου, ησύχασε μόνο οταν το πούλησε.
οσον αφορά τα TSI (αναφέρομαι μόνο στα 1,4 μοτερ γιατι για τα μεγάλύτερα δεν εχω ακούσει τίποτα ακόμα) και αυτα "καλά φρουτα" ειναι, κάντε μια βολτα από το VWCLUB και δειτε τι γραφουν στα προβλήματα οι ιδιοκτήτες τους. Η VW είχε ενα ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΜΟΤΕΡ ΔΙΑΜΑΝΤΙ τον 1,8 20V, που ποτέ δεν εβγαλε πρόβλημα και τον σταμάτησε.
δεν εχω να πω κατι άλλο, την φιατ παλιά δεν τη συμπαθούσα καθόλου, τώρα τελευταία όμως και μετά το Punto Αbarth που ειδα εχω αρχίσει να αλλάζω γνώμη, δεν θα με χάλαγε μια συνεργασία μεταξυ Fiat Και PSA
_________________ Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά.... ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010 http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA
|
|
|
|
|
Giorgos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχώνευση Fiat και PSA Group; Δημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Δεκ 2008, 13:25 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23 Δημοσιεύσεις: 1897 Τοποθεσία: Πειραιάς
|
Για να παραχθεί το καλό μοτεράκι του Punto Abarth, η Fiat πέρασε από την εμπειρία του Punto GT. Σίγουρα μια καινοτομία αρχικά θα παρουσιαζει προβλήματα. Το ίδιο συμβαίνει και με τους FSi. Στο θέμα μας τώρα, η συνεργασία της Peugeot SA με την Fiat, θα γινει για να μειώσουν τα έξοδα τους. Και το σίγουρο είναι για να μειωθούν, θα μειωθεί και το προσωπικό που δουλεύει σε αυτές τις δύο μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Για αυτό το λόγο δεν το γουστάρω. Από εκει και ύστερα όλες οι βιομηχανιες πάνε να γινουν πιο οικονομικές, άρα μεγαλύτερη τυποποίηση, άρα τα αυτοκίνητα τείνουν να γινουν όλα ίδια (κατι που φαινεται άλλωστε). Άλλωστε μετά την αγορά της Ferrari απο τη Fiat, ποια εταιρία της έμεινε να αγοράσει? Μα φυσικά τη Citroen....
_________________
Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|