Υπέρ της υποχρεωτικής τοποθέτησης του ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου της ευστάθειας ESP σε όλα τα νέα επιβατικά αυτοκίνητα από το 2011, τάχθηκε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Η πρόταση για επιβολή υψηλότερων στάνταρντ ασφαλείας αλλά και προστασίας του περιβάλλοντος έγινε δεκτή με 610 ψήφους υπέρ, έναντι 34 κατά.
Υποχρεωτικός θα είναι επίσης και ο εξοπλισμός των νέων μοντέλων με το σύστημα ελέγχου της πίεσης των ελαστικών, ενώ για τα φορτηγά επιβάλλεται η τοποθέτηση συστημάτων πέδησης έκτακτης ανάγκης (AEBS) και προειδοποίησης απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας (LDWS).
Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο θέτει νέα στάνταρντ και όσον αφορά την αντίσταση κύλισης των ελαστικών, προκειμένου να μειωθούν τα επίπεδα θορύβου, η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2).
Ο νέος κανονισμός θα τεθεί σε ισχύ την 1η Νοεμβρίου του 2011, ένα χρόνο πριν την πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Για ορισμένες περιπτώσεις θα δοθεί, πάντως, περίοδος προσαρμογής στις αυτοκινητοβιομηχανίες, που μπορεί να φθάνει μέχρι το 2018.
Πηγή: autobild.gr
_________________
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!