Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Γενικά  »  Διάφορα


[ +/- ] [ Τώρα είναι Κυρ 02 Ιουν 2024, 09:23 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Στάνταρντ το ESP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Μαρ 2009, 14:33 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Εικόνα

Υπέρ της υποχρεωτικής τοποθέτησης του ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου της ευστάθειας ESP σε όλα τα νέα επιβατικά αυτοκίνητα από το 2011, τάχθηκε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Η πρόταση για επιβολή υψηλότερων στάνταρντ ασφαλείας αλλά και προστασίας του περιβάλλοντος έγινε δεκτή με 610 ψήφους υπέρ, έναντι 34 κατά.

Υποχρεωτικός θα είναι επίσης και ο εξοπλισμός των νέων μοντέλων με το σύστημα ελέγχου της πίεσης των ελαστικών, ενώ για τα φορτηγά επιβάλλεται η τοποθέτηση συστημάτων πέδησης έκτακτης ανάγκης (AEBS) και προειδοποίησης απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας (LDWS).

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο θέτει νέα στάνταρντ και όσον αφορά την αντίσταση κύλισης των ελαστικών, προκειμένου να μειωθούν τα επίπεδα θορύβου, η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2).

Ο νέος κανονισμός θα τεθεί σε ισχύ την 1η Νοεμβρίου του 2011, ένα χρόνο πριν την πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Για ορισμένες περιπτώσεις θα δοθεί, πάντως, περίοδος προσαρμογής στις αυτοκινητοβιομηχανίες, που μπορεί να φθάνει μέχρι το 2018.

Πηγή: autobild.gr

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στάνταρντ το ESP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Μαρ 2009, 16:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
πολυ σωστη κινηση. θα σωσει πολλες ζωες. το θεμα ειναι να μας δινουν την δυνατοτητα πληρους απενεργοποιησης ολοι οι κατασκευαστες γιατι καποιοι θα θελουν να το βαλουν σε πιστα πχ το αυτοκινητακι τους και το ESP σε τετοιες περιπτωσεις ειναι παραφωνια!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στάνταρντ το ESP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Μαρ 2009, 19:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
Prokopas έγραψε:
Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο θέτει νέα στάνταρντ και όσον αφορά την αντίσταση κύλισης των ελαστικών, προκειμένου να μειωθούν τα επίπεδα θορύβου, η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2).


ωχ μας βλέπω να ψάχνουμε για καλά λάστιχα κ να μην βρίσκουμε :suspi :s

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στάνταρντ το ESP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Μαρ 2009, 14:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4903
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Ναι αυτό με τα λαστιχα και εμένα δε μου άρεσε. Κάτι σε energy μου κάνει...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στάνταρντ το ESP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Μαρ 2009, 15:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
οχι ρε παιδες δε γινεται να σταματησουν να βαζουν λαστιχα επιδωσεων ποτε!! τι θα βαζουν energy σε αυτοκινητα 150-200 αλογων και πανω?? νομιζω ειναι υπερβολικο να το πιστευουμε αυτο. ακομα και να γινοταν (που το αποκλειω) θα ειχαν φτασει σε επιπεδο τα καθε Energy ContiEcoContact η Pirelli P6 κτλ να ειναι ελαστικα εξαιρετικου κρατηματος. παντως πιστευω οτι δε θα αλλαξει κατι οσον αφορα τις επιλογες ελαστικων... εξαλλου το οτι εχει ESP ενα αυτοκινητο δε σημαινει οτι ο κατασκευαστης θελει να φτανει σε σημειο να ενεργοποιηται το συστημα.. με αυτη τη λογικη θα πρεπει να σταματησουν την εξελιξη αναρτησεων αφου το ESP Μια χαρα σωζει την δυσκολη στιγμη... δε νομιζω ομως οτι θα γινει αυτο ποτε...

δηλαδη η Ευρωπαικη Ενωση θα ρισκαρει τις ζωες ανθρωπων για να γλυτωσει μεσω της αντιστασης κυλισης τις αυξημενες εκπομπες ρυπων?? χλωμο...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στάνταρντ το ESP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Μαρ 2009, 18:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
κ όμως κράτημα =αντίσταση κύλισης του ελαστικού=αυξημένος θόρυβος=αυξημένη κατανάλωση!
μέχρι τώρα καμία εταιρία δεν μπόρεσε να βγάλει ένα ελαστικό που να κρατάει καλά στον δρόμο,να είναι μαλακό,να μην βγάζει θόρυβο κ να βοηθάει στην κατανάλωση!
για να κρατάει ένα ελαστικό καλά στον δρόμο πρέπει να βεντουζάρι πολύ καλά στην άσφαλτο αυτό σημαίνει μεγάλη αντίσταση κύλισης άρα αυξημένη κατανάλωση.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στάνταρντ το ESP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Μαρ 2009, 18:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
εχω την αντυπωση οτι δεν εχει καμια σχεση το ποσο καλα βεντουζαρει με την αντισταση κυλισης... ισα ισα αμα ενα λαστιχο δεν κολλαει καλα κατω καιει περισσοτερο γιατι χανει καμποση προσφυση... φυσικος δεν ειμαι βεβαια αλλα λογικα ετσι γινεται... ρολο στην αντισταση κυλισης παιζει η μορφη του πελματος και το πλατος του απο τα λιγα που ξερω...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στάνταρντ το ESP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Μαρ 2009, 19:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
κάπου τα μπερδεύεις τα πράγματα!
τα ελαστικά επιδόσεων (αυτά που έχουν πολύ καλό κράτημα)βεντουζάρουν πολύ πάνω στην άσφαλτο με αποτέλεσμα το όχημα να δυσκολεύεται περισσότερο να κινηθεί σε σχέση με τα ελαστικά που είναι φτιαγμένα για οικονομία καυσίμου άνεση,γιαυτό ένα αμάξι με ελαστικά επιδόσεων καίει παραπάνω συγκριτικά με ένα ίδιο όχημα που φοράει ελαστικά τα οποία είναι σχεδιασμένα για οικονομία καυσίμου/άνεση .όλα αυτά σε κανονικές καθημερινές συνθήκες οδήγησης!
τα σπινιαρίσματα δεν έχουν καμία θέση σε αυτό που συζητάμε εδώ!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στάνταρντ το ESP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Μαρ 2009, 19:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
δεν ειπα για σπινιαρισμα.. απλα εχω δει ελαστικα επιδωσεων να εχουν πολυ καλυτερη αντισταση κυλισης απο τα "οικολογικα-οικονομικα" ελαστικα.. επομενως εχω την εντυπωση οτι δεν εχει σχεση με το πως βεντουζαρει και πως κραταει το λαστιχο... εχω την εντυπωση δε οτι για να μετρησουν την αντισταση κυλισης βαζουν καμια 50αρια ελαστικα να σχηματισουν τοιχο (οπως στις πιστες που εχουν ελαστικα στις ακρες) και περνανε με ενα αυτοκινητο απο διπλα και καταγραφουν την αντισταση αεροδυναμικα που δημιουργουν... εχω χασει το τευχος που εχει μια δοκιμη δυστυχως για να το επιβεβαιωσω... παιζει να αφορουσε και τον θορυβο κυλισης οποτε δε βαζω το χερι μου στη φωτια...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στάνταρντ το ESP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Μαρ 2009, 19:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
παράδειγμα:
παίρνουμε 2 ίδια αυτοκίνητα
α)στο ένα βάζουμε ελαστικά τα οποία είναι σχεδιασμένα για οικονομία καυσίμου
β)στο άλλο βάζουμε ελαστικά επιδόσεων σπόρ


βάζουμε τα δύο οχήματα να αναπτύξουν ταχύτητα 50χλμ κ τα αφήνουμε να τσουλήσουν με νεκρά μέχρι να σταματήσουν.
το όχημα α(ελαστικά οικονομίας καυσίμου) θα διανύσει μεγαλύτερη απόσταση από ότι το όχημα β(σπορ ελαστικά).
ο λόγος η αντίσταση κύλισης.
το β όχημα βεντουζάρι περισσότερο από το όχημα α με αποτέλεσμα να διανύσει λιγότερη απόσταση .
άρα αν θα βάλουμε τα 2 οχήματα να κινούνται με σταθερή ταχύτητα 50χλμ θα παρατηρήσουμε ότι το όχημα α καίει λιγότερο καύσιμο από το όχημα β επειδή έχει μικρότερη αντίσταση κύλισης.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στάνταρντ το ESP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Μαρ 2009, 19:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
πιθανων. βεβαια δεν ειναι συγκρισημες πολλες φορες οι διαστασεις.. ειναι λογικο ενα λαστιχο με πελμα 185 να εχει μικροτερη αντισταση κυλισης απο ενα με 215.. οτι ελαστικο και να ειναι το 185 ακομα και για τραχτερ!

τεσπα θα επανελθω αν βρω το συγκριτικο να σου πω πως γινεται η συγκριση...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στάνταρντ το ESP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Μαρ 2009, 19:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
όχι όχι δεν μιλάω για διαφορετικές διαστάσεις !
ίδιες διαστάσεις ελαστικών αλλά διαφορετικής φιλοσοφίας ελαστικά .π.χ.μπορείς να βρεις σε μια στάνταρ διάσταση πολλά διαφορετικά μοντέλα ελαστικών τις ίδιας εταιρίας κ οι διαφορές του είναι μέρα με την νύχτα στην συμπεριφορά τους επειδή το κάθε μοντέλο ανταποκρίνεται σε διαφορετικό κοινό άλλο είναι για κράτημα άλλο είναι για άνεση κλπ.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στάνταρντ το ESP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Μαρ 2009, 05:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4903
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Λοιπον ως φυσικός να σας λύσω τις απορίες... :mrgreen
Υπάρχει ο συντελεστής που δίνει την αντίσταση κύλισης και ο συντελεστής που δίνει τη στατική τριβή. Θεωρητικά θες μικρό συντελεστή για την τριβή κύλισης και μεγάλο για τη στατική για να έχεις καλό φρενάρισμα και κράτημα σε στροφές (το ελαστικό δεν πρέπει να κινείται κάθετα στην πορεία του αυτοκινήτου, γι αυτό μας ενδιαφέρει ο συντελεστής στατικής τριβής σε αυτό τον άξονα).
Θεωρητικά οι 2 αυτοί συντελεστές μπορούν να μεταβάλονται σχετικά ανεξάρτητα. Πρακτικά όμως δε συμβαίνει αυτό. Αυξάνοντας τον ενα αυξάνεται και ο άλλος.
Γι αυτό οι εταιρίες κάνουν συμβιβασμούς και βγάζουν πχ ενα λάστιχο με καλό κράτημα ξέροντας όμως οτι θα έχει μεγαλύτερη τριβή κύλισης και αρα κατανάλωση.
Βέβαια η σχέση ανάμεσα τους μονο απλή δεν είναι και γι αυτό γίνεται τόσο μεγάλη έρευνα απο τις εταιρίες ελαστικών για να μειώσουν τον ενα και ταυτόχρονα να αυξήσουν τον άλλο.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 




Αρχική σελίδα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Νέα Γενικά Διάφορα


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ