MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απόσυρση απο τον Αύγουστο Δημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Ιούλ 2009, 12:52 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
Δεν είπα κάτι extreme για να σε φρικαρω Την άποψή μου είπα. Η τεχνολογία έκανε ενα τεράστιο άλμα απο το 1985 μέχρι και το 2000, και μετά προχωράει με... πατερίτσες. Δεν έχει αλλάξει ριζικά η ζωή μας απο το 2000 και μετά σε θέματα τεχνολογίας. Σαφώς και υπάρχουν διαφορές, αλλα δεν ανακαλύψαμε τον τροχό όπως πχ την δεκαετία του 80 που μάθανε τα PC ή του 95 που μάθαμε το ίντερνετ... Θεωρώ οτι οι βασικές ανακαλύψεις έχουν γίνει. Οι Pentium 4 ζούν ακόμα (αν και δεν βασιλευουν). Τα cd και DVD υπάρχουν και θα υπάρχουν για πολλά χρόνια ακόμα. Ετσι λοιπον και τα αυτοκίνητα. Θα το ξαναπώ λίγο διαφορετικά : Η τεχνολογική διαφορά που υπάρχει σε ενα αυτοκίνητο της δεκαετίας του 90 με ενα της δεκαετιας του 2000, είναι σαφώς μεγαλύτερη απ ότι η αντίστοιχη διαφορά ενος αυτοκινήτου του 2000 με ενα του 2010. Ετσι λοιπον ευελπιστώ οτι ενα αυτοκίνητο που βγήκε πέρσυ φέτος (σκέψου το Opel Insignia ή τις Mercedes C-E class) θα έχεi πολύ μικρότερη τεχνολογική διαφορά σε 10 χρόνια απο τώρα, σε σχέση με αυτή που έχει το δικό μου. Ολα αυτά μέχρι να ανακαλυφθεί κάτι πραγματικά πρωτοποριακό, όπως φερ ειπείν ενα αυτοκίνητο που να κινείται με ηλιακή ενέργεια, και να κάνει τα 0-100 σε 5''. και να είναι full extra σε όλα.
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απόσυρση απο τον Αύγουστο Δημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Ιούλ 2009, 13:02 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Και ρε συ πως θα με αναγκασει εμενα που εχω το Xantia II 1.8i 16V το οποιο εβγαινε απο το 1998 εως το 2001 που βγηκε αρχες του χρονου η C5 Ι, που φορουσε ακριβως τα ιδια μηχανικα με το δικο μου, πως το θεωρει πιο ρυπογονο??????????? Πως θεωρει μια Xantia ΙΙ του 1998 υπερβολικα καλοδιατηρημενη στα μηχανικα της μερη, με αλλαγμενο "λ", καταλυτη, καθαρισμα μπεκ-πεταλουδας, απο μια ιδια ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΗ Xantia II 1.8i 16V που απλα βγηκε το 2000-2001?????????????????????????????????????????????
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απόσυρση απο τον Αύγουστο Δημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Ιούλ 2009, 15:14 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Θα συμφωνησω με τους παραπανω. Αλλωστε αν ηταν τα κριτιρια της κινησης οικολιγικα, δεν θα επιβαλονταν τελη στα υβριδικα, και δεν θα διναν 1000 και 2000 για οτιδηποτε αυτοκινητο, αλλα για υβριδικα και diesel ΜΟΝΟ. Ας φροντισουν να ειναι καθαρο το ντιζελ, και να δεις οικολογια τοτε. Σαν λαος ειμαστε ανοργανωτοι, και απατεωνες στα παντα μας. Λετε να μην ειμασταν εκει που υπαρχουν λευτα?
Οπως και να εχει το μετρο καλα κανει και εφαρμωζεται αλλα με λαθος τροπο. Το 95 δεν αλλαχτικε καμια τεχνολογια... Δηλ τι πηραν σαν κρητηριο? Καποια τεχνολογικη διαφοροποιηση πχ παλια και νεα αντιρυπαντικη τεχνολογια, ή κατι αλλο?
Σε περιπτωση που εχει αλλαχτει μοτερ με ποιο συνχρονο και αυτο ειναι δηλωμενο... τι ισχιει? Η πρωτη αδεια του αυτοκινητου? ή του μοτερ?
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
Giorgos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απόσυρση απο τον Αύγουστο Δημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Ιούλ 2009, 16:55 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23 Δημοσιεύσεις: 1897 Τοποθεσία: Πειραιάς
|
MeddlingMageGR έγραψε: Και αν τα δικά σας βρίσκονται έτη φωτός πίσω μακριά, σε θέματα τεχνολογίας και σφάλειας, τα δικά μας με τα ESP, ABS, EBD, CSI, FBI, XXX συστήματα θα είναι αρκετά ασφαλή μετά απο 10-15 χρόνια, και θα συνεχίσουν να έχουν τον αυτόματο πιλότο ή την multimedia οθόνη ή το mp3 player με το JBL, ή τα δερμάτινα θερμαινόμενα καθίσματα και τον ηλεκτροχρωματικό καθρέφτη..... Τα καινουρια αυτοκινητα, έχοντας όλα αυτα τα "μπιχλιμπίδια" απάνω τους, ο χρόνος ζωής τους είναι πολύ μικρότερος. Η ευαισθησια τους στο χρονο θα ειναι πολύ μεγαλύτερη, και λόγω των εξειδικευμενων ανταλλακτικών τους, τα οποια σε μερικα χρονια δε θα παράγονται, θα εχουν ως αποτέλεσμα τη γρηγορότερη εξαφανοση αυτων τους. Αναγκαστηκα μπαινουμε σε εναν χορό των βιομηχανιων, που για να διατηρησουν πωλήσεις και κερδη, μας αναγκαζουν να χορέψουμε με τη συμπαράσταση του κράτους. Λύκε, τα νεα μέτρα έχουν ως κριτήριο την ημερομηνία εκδοσης της πρώτης άδειας κυκλοφορίας. Αρα και σε υβριδικο να το μετατρέψεις, ή σε πειραματικο ηλεκτροκινητο με ηλιακους συλλέκτες, θα παραμεινει αντιοικολογικο. Και στην τελική, ο βασικότερος λόγος για την αγορα νεου αυτοκινητου ειναι ο οικονομικός. Οσοι εχουν οικονομική άνεση αγοράζουν συχνα καινούριο αυτοκινητο. Ο απλος μισθωτος των 800 € που δεν εχει άνεση αγοράς καινούριου αυτοκινήτου, και σε συνδυασμο με τις αυξημένες τιμές καυσίμων, προτιμάει οικονομικοτερες και οικολογικοτερες μεθόδους μετακινησης (μετρο, αστικη συγκοινωνια). Αρα τα αυτοκινητα που κυκλοφορουν σε καθημερινή βάση και σε ώρες αιχμής, δεν ειναι τοσο τα παλια όσο τα καινουρια. Και μαλιστα αυτο το βλέπουμε και στο club. Ποσοι απο εμας που εχουμε παλια αυτοκινητα (ΖΧ, ΒΧ, XM, GS(Α), 2CV, DS, Pony), τα χρησιμοποιουμε για καθημερινή μετακινηση; Πολύ λίγοι....
_________________
Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απόσυρση απο τον Αύγουστο Δημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Ιούλ 2009, 17:25 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Giorgos έγραψε: .............................................................Τα καινουρια αυτοκινητα, έχοντας όλα αυτα τα "μπιχλιμπίδια" απάνω τους, ο χρόνος ζωής τους είναι πολύ μικρότερος. Η ευαισθησια τους στο χρονο θα ειναι πολύ μεγαλύτερη, και λόγω των εξειδικευμενων ανταλλακτικών τους, τα οποια σε μερικα χρονια δε θα παράγονται, θα εχουν ως αποτέλεσμα τη γρηγορότερη εξαφανοση αυτων τους. Αναγκαστηκα μπαινουμε σε εναν χορό των βιομηχανιων, που για να διατηρησουν πωλήσεις και κερδη, μας αναγκαζουν να χορέψουμε με τη συμπαράσταση του κράτους. Λύκε, τα νεα μέτρα έχουν ως κριτήριο την ημερομηνία εκδοσης της πρώτης άδειας κυκλοφορίας. Αρα και σε υβριδικο να το μετατρέψεις, ή σε πειραματικο ηλεκτροκινητο με ηλιακους συλλέκτες, θα παραμεινει αντιοικολογικο. Και στην τελική, ο βασικότερος λόγος για την αγορα νεου αυτοκινητου ειναι ο οικονομικός. Οσοι εχουν οικονομική άνεση αγοράζουν συχνα καινούριο αυτοκινητο. Ο απλος μισθωτος των 800 € που δεν εχει άνεση αγοράς καινούριου αυτοκινήτου, και σε συνδυασμο με τις αυξημένες τιμές καυσίμων, προτιμάει οικονομικοτερες και οικολογικοτερες μεθόδους μετακινησης (μετρο, αστικη συγκοινωνια). Αρα τα αυτοκινητα που κυκλοφορουν σε καθημερινή βάση και σε ώρες αιχμής, δεν ειναι τοσο τα παλια όσο τα καινουρια. Και μαλιστα αυτο το βλέπουμε και στο club. Ποσοι απο εμας που εχουμε παλια αυτοκινητα (ΖΧ, ΒΧ, XM, GS(Α), 2CV, DS, Pony), τα χρησιμοποιουμε για καθημερινή μετακινηση; Πολύ λίγοι.... Τα ΒΧ τα φτιαχνεις με κλειστα ματια......... Ειναι σαν παιχνιδια.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
sotoszx
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απόσυρση απο τον Αύγουστο Δημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Ιούλ 2009, 21:57 |
|
Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31 Δημοσιεύσεις: 1267 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 0
|
Το αστείο είναι πως οι αδικίες του παρελθόντος εξακολουλούν να ιφύστανται... π.χ. το ποιό ρυπογόνο Mazda RX8 πληρώνει λιγότερα από το από το C2 1.4 ίδιας ηλικίας... το ποιό ακριβό και περισσότερο ρυπογόνο Audi Α4 1.8 turbo του '05 πληρώνει λιγότερα από το C5 2.0 ίδιας ηλικίας... και τώρα προστίθενται και περισσότερες! π.χ. το ίδιο ρυπογόνο C3 1.4 του '05 πληρώνει λιγότερα από αυτό του '04... Συνεπώς επειδή τα παραδείγματα είναι άπειρα ΔΕΝ μιλάμε για πρασινα μέτρα. Τα μέτρα αυτά έχουν ένα καλό, την ανανέωση του στόλου μεν, αλλά καταντά ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ για τον καθένα να αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο. Γιατί δεν ακολουθούν το παράδειγμα της Γαλλίας με τους ρύπους ή της Γερμανίας που λαμβάνεται υπόψιν το EURO 3 -4κ.τ.λ. Τώρα αν τα αυτοκίνητα της δεκαετίας που διανύουμε είναι 100 άλματα μπροστά από αυτά του '90 το αφήνω ασχολίαστο... Τι το πρωτοπόρο πέρα από παθητική ασφάλεια έφεραν τα 307, C4, C5, AYRIS, I30, MEGANE, 308, GOLF? Φουτουριστικά σχέδια και τούρμπο... Μάλλον έχουμε μνήμη χρυσόψαρου...
_________________ sotoszx DSuper ZX 2.0 16v
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απόσυρση απο τον Αύγουστο Δημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Ιούλ 2009, 22:47 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Να σου πω τι εφεραν. Πλαδαροτιτα στην οδηγηση. Κακα τα ψεματα, οποιοδηποτε τετοιο μετρο οχι απλα ειναι αντιοικολογικο, αλλα ρυπογονο... Ποσοι ρυποι παραγωνται απο την κατασκευη αυτων των αυτοκινητων? Και εγω επιμενω στο εξης... Θελεις νεο στολο? οκ Θελεις να οθισεις τον κοσμο σε οικολογικες λισεις...? ΟΚ. δινεις 1000 για την αποσυρση και αλλα 1000 για την αγωρα κενουργιου αυτοκινητου? Δωσε αλλο ενα για να παρει ο αλλος υβριδικο. Ε? πως? τι?
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απόσυρση απο τον Αύγουστο Δημοσιεύτηκε: Παρ 24 Ιούλ 2009, 08:12 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Σκεφτηκε κανεις ενα αλλο ενδεχομενο??? Τωρα μου ηρθε η φλασια. Γιατι σε ολη την Ευρωπη τα τελευταια 2 με 3 χρονια γενιουνται τετοιες "πρασινες" πολιτικες??? Ενω ξερουν πολυ καλα οτι τα προβληματα των ρυπων ειναι αλλου??? πχ εργοστασια, κλιματιστικα, καυσεις δασων κτλ πολλα μα πολλα παραδειγματα!!! Μηπως παιρνουν τετοια μετρα για να φανε και οι αυτοκινητοβιομηχανιες??? Ειδικα σε τετοιες μερες που οι πτωσεις των πωλησεων ειναι σαν ελευθερη πτωση...Μηπως λεω μηπως, η Ε.Ε πιεζει χωρες μικρες σαν την Ελλαδα να ανανεωσει τον στολο της και να ενισχυσει της ευρωπαικες αυτοκινητοβιομηχανιες με δουρειο ιππο την οικολογια??? Ολες οι μεγαλες χωρες της Ευρωπης, τα "μεγαλα κεφαλια", Γαλλια, Γερμανια, Ιταλια, Μεγ.Βρετανια κτλ εχουν τεραστια εργοστασια και τεραστιο πληθυσμο εργατικου δυναμικου...τεραστιο ποσοστο λοιπον απο οικονομικης αποψης, εσοδων... Πρεπει να μας μπαινουν πολλα στο μυαλο, γιατι οταν εχεις ενα προβλημα και διαφορες παραμετρους του, ξεκινας απο την καταπολεμηση της πιο προβληματικης...οπως ειναι οι ρυποι απο τις πολλες και τεραστιες βιομηχανιες και την εξαφανιση καθε δασους, δεν ξεκινας απο τα αυτοκινητα Καπου διαβασα οτι αν καει ενα μεγαλο δασος, οπως πχ αυτα στη Σουηδια και στη Γερμανια, ισοδυναμει με ρυπους 8.000.000 αυτοκινητων που θα εκπεμψουν μεσα σε ενα εξαμηνο ΚΟΥΦΟ??? κι ομως καθολου... Θυμηθητε μονο την αεροφωτογραφια απο την Πελλοπονησο το 2007, πως φαινοταν ο καπνος απο τις πυρκαγες...δεν υπαρχει κατι αντιστοιχο σε μια μεγαλη πρωτευουσα χωρας της ευρωπαικης ενωσης
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
bmkdoc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απόσυρση απο τον Αύγουστο Δημοσιεύτηκε: Παρ 24 Ιούλ 2009, 08:16 |
|
Εγγραφή: Παρ 08 Μάιος 2009, 09:52 Δημοσιεύσεις: 238
|
το μετρο ειναι γελοιο & παραλογο με αυθαιρετο διαχωρισμο ετων........οταν μαλιστα πολλα αυτοκινητα εχουν για σχεδον 10 ετη ιδιο κινητηρα.....σιβικ 2003 πληρωνει περισσοτερο απο αυτο του 2006....γιατι;με ποια λογικη;ιδιο το αυτοκινητο ακριβως!Συνεπως ολα ειναι μπουρδες.....αφηστε που ελαχιστοι εχουν την δυνατοτητα αγορας νεου οχηματος.....προσωπικως προτιμω να πληρωνω +100 ετησιως.....
_________________ Σαξός & ξερός!!!!
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|