VeRDe έγραψε:
spiros έγραψε:
Τα συν 1000 ευρω για την επιδοτηση καινουριου αυτοκινητου ακουγονται λογικα..ειναι μια εξτρα βοηθεια.Το παραλογο ειναι τα οικολογικα τελη.Δηλαδη ο καθε φουκαρας που εχει το σαραβαλακι του και δεν μπορει ουτε κατα διανοια να σκεφτει αγορα καινουριου αυτοκινητου θ αναγκαστει να πληρωνει προστιμο;Αυτον τον ρωτησανε γιατι εχει παλιο αυτοκινητο;Οποτε πιστευω οτι εφαρμοσαν αυτη τη λογικη (τα συν 1000 ευρω)για να ξελασπωσουν απο κοινωνικες κατακραυγες......
δεν ειναι παραλογα τα οικολογικα τελη κατα την γνωμη μου. ναι μεν κυκλοφορουν παλαια αυτοκινητα στολιδια και με τα τελη οι ιδιοκτητες τους θιγονται απιστευτα αλλα γιαυτους τους λιγους δε μπορει να κυκλοφορει με την ιδια επιβαρυνση ενα 1.800αρι του 92 που καθε γκαζια πεταει απο πισω και καρκινο με ενα συγχρονο euro4 η ακομη καλυτερα euro5 αυτοκινητο στα ιδια κυβικα.... αυτο το 1800αρι λοιπον θα πρεπει να πληρωνει προστιμο για την ρυπανση που προκαλει..
ηταν εξαιρετικο μετρο η αποσυρση (απο το τιποτα τοσων ετων) και επεκτησε κοσμος και κοσμακης καινουριο οικονομικο αυτοκινητο. βεβαια οταν κανουμε ενα βημα στην Ελλαδα κανουμε και 2 πισω.. οποτε περασε στην ιστορια........ βεβαια κανεις δε θυμαται οτι προεκλογικα δε τολμισαν αυτοι που κατα πλειοψηφια ψηφισε ο Ελληνικος λαος να ανακοινωσουν οτι σκοπευαν να σταματησουν τετοιο μετρο.. οποτε οταν θα ριχνουμε ευθυνες ας φασκελωνουμε τα μουτρα μας..
αυτος ο "κακομοιρης" που δε μπορει να "τσονταρει" για νεο αμαξι εχει και ενα σωρο αλλα προβληματα κοινωνικα και οικονομικα οποτε τραβαει πολυ η συζητηση μετα.. αξαλλου αυτος ο κακομοιρης συνηθως δεν μπορει να ανταπεξελθει ετσι κ αλλιως στην συντηρηση ενος παλαιου αυτοκινητου και τοτε τα πραγματα ειναι ακομη χειροτερα..
Ειναι παραλογο γιατι καταργηθηκε και η αποσυρση..Μου επιβαλλεις δηλαδη 302e για αμαξι 15 χρονων 1.4 κυβικα και δε μου δινεις και το δικαιωμα να το αποσυρω αν θελω να ειμαι ποδαρατος ή με καινουργιο καρο που ειναι "περιβαλλοντικο"..Ή κανεις ή δε κανεις περιβαλλοντικη πολιτικη λοιπον..Εδω δε κανουμε τιποτα απλα αρμεγουμε εναν ανθρωπο που προφανως δε το φυσαει γιατι αν το φυσουσε δε θα ειχε 1.4 15ετιας..Και προφανως μιλαω για πολυ κοσμο εκει εξω..
Επισης ο κακομοιρης γιαννη μου δινει οτι μπορει για να κραταει το αμαξακι του γιατι ειναι εργαλειο πανω απ ολα γι αυτον..Ο κακομοιρης επισης με τα 2 παιδια που δουλευει μεροκαμματο δε νομιζω να εχει κοινωνικα ή αλλα προβληματα..Επειδη δε βγαζει χρηματα για να αλλαζει αμαξι καθε 5ετια οπως η μιση ελλαδα να τον πηδηξουμε και για το παλιοτερο που μπορει και συντηρει??
Το να φασκελωνομαστε επισης επειδη οι μισοι μαλακες ελληνες τους ψηφισαν δεν ειναι λυση επισης..μου ακουστηκε σα δαπιτης που λεει παρτε τα τωρα και χαιρεται.. με το συμπαθειο κιολας και διχως κανενα υπονοουμενο προς το προσωπο σου.
Επειδη λοιπον το νομισμα εχει 2 οψεις...
Ή κρατας τα τελη ως ειχαν και καταργεις την αποσυρση ή ανεβαζεις τα τελη επειδη κανεις περιβαλλοντικη πολιτικη αλλα δινεις και το δικαιωμα στον αλλον να γινει "καθαρος" με νεο αμαξι αποσυροντας αυτο που εχει..
Οσον αφορα την αποσυρση που μας αφησε χρονους θεωρουσα σωστο το πρωτο χιλιαρικο..ηταν κινητρο να αποσυρεις ενα σαραβαλο που δεν επιανε μια και να καθαρισει ο τοπος..
Επισης οσο και αν καποιους τους ενοχλησει το θεωρουσα λαθος το δευτερο χιλιαρικο για την αγορα καινουργιου για τους εξης λογους
1)Αφου εισαι οικολογος καλυτερα ενα αμαξι λιγοτερο παρα ενα νεο λιγοτερο ρυπογονο..μην μου αρχισουν οι πατρινοι τα του στυλ το αμαξι ειναι αναγκη κτλ...παρε το χιλιαρικο σου βαλε και ενα ποσο της ταξης των 8-9k και εισαι κομπλε με νεο κατα 1,5 δεκαετια αμαξι που μολυνει το μισο και λιγοτερο
2)Απο που κι ως που αλλο ενα χιλιαρικο αφου παραπονιεσαι σα κυβερνηση οτι δεν υπαρχει μια στα ταμεια σου και οτι ο δημοσιος δανεισμος εχει ξεπερασει καθε οριο??
3)Απο που και ως που αλλο ενα χιλιαρικο το οποιο σε στελνει για αγορα προιοντος το οποιο δε το παραγεις σα χωρα εσυ ο ιδιος αλλα τα δινεις σα συναλλαγμα εξω..Αν υπηρχε ελληνικη αυτοκινητοβιομηχανια οκ...και το χρημα θα κυκλοφορουσε και δε θα χανοταν και δε θα το επαιρναν οι αμεσοι ανταγωνιστες σου..Δηλαδη και ειμαι δανεισμενος μεχρι το λαιμο και παραπονιεμαι οτι δεν εχω μια αλλα δε πειραζει παρτε και καποια εκατομμυρια ευρω σα δωρακι..
Και σας λεω οτι το επιπλεον χιλιαρικο ειναι για τις 5-6 οικογενειες που ειναι εξουσια σε αυτον τον τοπο και διαχειριζονται πληρως την ελληνικη αντιπροσωπευση των εταιριων παραγωγης αυτοκινητων...μηπως ξεχναμε για ποιο λογο ειχαμε αρχικα το μειωμενο ΤΤ?? Μηπως γιατι η ελληνικη αγορα αυτοκινητου εκατσε με τη περιβοητη οικονομικη κριση και ειπαμε να βοηθησουμε τους καημενους τους αντιπροσωπους που δε πουλαγανε πλεον??
Μιας και το πηγα και λιγο offtopic..αλλη ηλιθιοτητα το μειωμενο τελος ταξινομησης..τρεξαν ολοι σα τα βοδια πηραν 2,5 λιτρα λες και δε ξερανε οτι τους περιμενει στη γωνια ειτε το πασοκ ειτε η νδ να τους τα παρει με δοσεις..
Πλακωστε τωρα και εσυ και ο βασιλης να τα κανουμε πουτανα...
Λευτερη τη κλειδαρια ανα χειρας παρακαλω...
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa