Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Γενικά  »  Διάφορα


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 11:17 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Νοέμ 2009, 20:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31
Δημοσιεύσεις: 1267
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
billaras έγραψε:
Πες τα ρε Χριστο, γιατι παλι εμεις θα ειμαστε οι χαμενοι........ :angry

Συγνώμη παιδιά εγώ δεν βλέπω κάτι το μεμπτό σε αυτό, όποιος ρυπαίνει πληρώνει. Δηλαδή με τα νέα μετρα πληρώνουν περαπάνω τα παλαιά αυτοκίνητα καθώς και όσα έχουν πολλά κυβικά, αφήνοντας ένα παραθυράκι σε όσους έχουν παλαιό και με λίγα κυβικά να μην πληρώνουν πολλά τέλη. Δεν είναι το πιο δίκαιο σύστημα και το έχουμε θίξει, αλλά κινήται προς την σωστή κατεύθυνση. Το θέμα είναι να φορολογήσει τους ρύπους και να αφήσει έξω τα κυβικά, όπως στο εξωτερικό.

υ.γ.1. Τα παραπάνω τα γράφει κάποιος που το πιο καινούργιο αυτοκίνητο που έχει είναι του 2004 και το παλιότερο από το 1972 και ότι ένα καλοδιατηρημένο αυτοκίνητο του 1995 π.χ. το θεωρεί ελαφρώς μτχ!!!
και 2.blanc Ange βάλε στο avatar εκείνες τις ωραίες ΖΧ και άστο το DS3... :mrgreen :mrgreen :mrgreen

_________________
sotoszx
DSuper
ZX 2.0 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Νοέμ 2009, 20:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Η κατηγορία από 1358 έως 1928 είναι με διαφορά η πιο παράλογη. Πιάνει τα περισσότερα 1400αρια και φτάνει μέχρι τα 1900αρια... Πως ενα 1400αρι των 12000€ πληρώνει ίδια τέλη με ενα 1800αρι BMW των 25000 δεν το έχω καταλάβει ακόμα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Νοέμ 2009, 21:44 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
sotoszx έγραψε:
billaras έγραψε:
Πες τα ρε Χριστο, γιατι παλι εμεις θα ειμαστε οι χαμενοι........ :angry

Συγνώμη παιδιά εγώ δεν βλέπω κάτι το μεμπτό σε αυτό, όποιος ρυπαίνει πληρώνει. Δηλαδή με τα νέα μετρα πληρώνουν περαπάνω τα παλαιά αυτοκίνητα καθώς και όσα έχουν πολλά κυβικά, αφήνοντας ένα παραθυράκι σε όσους έχουν παλαιό και με λίγα κυβικά να μην πληρώνουν πολλά τέλη. Δεν είναι το πιο δίκαιο σύστημα και το έχουμε θίξει, αλλά κινήται προς την σωστή κατεύθυνση. Το θέμα είναι να φορολογήσει τους ρύπους και να αφήσει έξω τα κυβικά, όπως στο εξωτερικό.

υ.γ.1. Τα παραπάνω τα γράφει κάποιος που το πιο καινούργιο αυτοκίνητο που έχει είναι του 2004 και το παλιότερο από το 1972 και ότι ένα καλοδιατηρημένο αυτοκίνητο του 1995 π.χ. το θεωρεί ελαφρώς μτχ!!!
και 2.blanc Ange βάλε στο avatar εκείνες τις ωραίες ΖΧ και άστο το DS3... :mrgreen :mrgreen :mrgreen

Πολυ σωστος αλλα ειτε κανεις περιβαλλοντικη πολιτικη ή κατι αλλο οπως αυτο τωρα...
Αν ηταν περιβαλλοντικη πολιτικη τοτε κρατα την αποσυρση και επιδοτησε εστω με ενα χιλιαρικο που ειναι πολυ σε καποιες περιπτωσεις, αλλα μη δινεις αλλο ενα για να σπρωξεις καινουργια στην αγορα...Βαλε και τοτε τα περιβαλλοντικα μετρα και φορολογησε με βαση τις εκπομπες ρυπων οχι μεσω του κτεο γιατι θα γινοταν του λαδωματος το καγκελο αλλα αλλου ανεξαρτητου φορεα ΜΟΝΟ για αυτο το λογο.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Νοέμ 2009, 22:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31
Δημοσιεύσεις: 1267
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
:agree η πιο σωστή πρόταση που έχω ακούσει, αλλά αν δεν υπάρχουν χρήματα στα δημόσια ταμεία τι γίνεται?

_________________
sotoszx
DSuper
ZX 2.0 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Νοέμ 2009, 23:32 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Το θεμα ειναι ρε Σωτο αφου εγω το αμαξι μου το προσεχω γιατι να το πληρωνω κι ολας; Οταν το ειχα παρει, εκαιγε 18 λιτρα τα 100χιλιομετρα δσε ταξιδι, λογω βρωμικων μπεκ και πεταλουδας. Πιο λιγα εκαιγε το ΒΧ με καρμπυρατερ, που εκαιγε 8 σταθερα ταξιδι. Τα καθαρησα, και επεσε στα 8-9. Τα εκλ@σε ο "λ" τον αντικατεστησα με καινουριο, επεσε ακομα πιο κατω στα 7-7,5. Τωρα ειναι στις εργοστασιακες τιμες ακριβως. Καποια περιοδο, μου ξεκολλησε το μπροστινο κομματι του κεραμεικου καταλυτη του. Τον αντικατεστησα με μεταλλικο, και βγαζει λιγοτερους ρυπους απ'οτι αναγραφει το βιβλιο για το συγκεκριμμενο μοντελο. Και; Αν ηταν αλλος θα το αφηνε οπως ειναι, ή θα εκανε τα μισα απ'οτι εχω κανει εγω. Και ολα αυτα επειδη το σκευτομουνα να καιω λες και εχω 4000cc +.... Απλα θα πληρωνω τα ιδια με εναν ο οποιος το εχει στην κατασταση που το απεκτησα εγω.......και δεν ειναι και λιγοι αυτοι...
Δεν ειναι σωστο.........
Και το ιδιο με το αμαξι του πατερα μου. Εχει 63000 χιλιομετρα, 1400cc και ειναι του 1998. Το εχει στην πεννα. Και; Παλι θα "την πληρωσει" γιατι το προσεχει....

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2009, 05:26 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
aiolos έγραψε:
Η κατηγορία από 1358 έως 1928 είναι με διαφορά η πιο παράλογη. Πιάνει τα περισσότερα 1400αρια και φτάνει μέχρι τα 1900αρια... Πως ενα 1400αρι των 12000€ πληρώνει ίδια τέλη με ενα 1800αρι BMW των 25000 δεν το έχω καταλάβει ακόμα.


:agree :agree :agree
Ελα μου ντε...γιατι??? Γιατι???
Γιατι μαλλον σε αυτη τη χωρα παιζει ρολο ποσα λεφτα εχεις και οχι αν μολυνεις, αν παρανομεις ή αν σκοτωνεις. Τα παντα γινονται για ενα σκοπο και φυσικα αυτοι που ειναι παντα κερδισμενοι (και ας μη το χουν αναγκη) ειναι οι ματσο-φραγκατοι τυποι!!
Δυστηχως :cry

Υ.Γ Αγαπητε soto η ΖΧ θα ειναι παντα μεσα στην καρδια μου και θα την θυμαμαι παντα σαν το πιο ξεχωριστο αμαξι που οδηγησα μεχρι τωρα, αλλα καποια στιγμη οκ, θα πρεπει να την αποχωριστω...ετσι ειναι τα πραγματα, θελουμε δε θελουμε :cry :scratch :cry

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2009, 09:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Φεβ 2007, 02:05
Δημοσιεύσεις: 84
Τοποθεσία: Αθήνα
sotoszx έγραψε:
billaras έγραψε:
Πες τα ρε Χριστο, γιατι παλι εμεις θα ειμαστε οι χαμενοι........ :angry

Συγνώμη παιδιά εγώ δεν βλέπω κάτι το μεμπτό σε αυτό, όποιος ρυπαίνει πληρώνει. Δηλαδή με τα νέα μετρα πληρώνουν περαπάνω τα παλαιά αυτοκίνητα καθώς και όσα έχουν πολλά κυβικά, αφήνοντας ένα παραθυράκι σε όσους έχουν παλαιό και με λίγα κυβικά να μην πληρώνουν πολλά τέλη. Δεν είναι το πιο δίκαιο σύστημα και το έχουμε θίξει, αλλά κινήται προς την σωστή κατεύθυνση. Το θέμα είναι να φορολογήσει τους ρύπους και να αφήσει έξω τα κυβικά, όπως στο εξωτερικό.

υ.γ.1. Τα παραπάνω τα γράφει κάποιος που το πιο καινούργιο αυτοκίνητο που έχει είναι του 2004 και το παλιότερο από το 1972 και ότι ένα καλοδιατηρημένο αυτοκίνητο του 1995 π.χ. το θεωρεί ελαφρώς μτχ!!!
και 2.blanc Ange βάλε στο avatar εκείνες τις ωραίες ΖΧ και άστο το DS3... :mrgreen :mrgreen :mrgreen


Το ότι είναι παλιό ένα αυτοκίνητο δεν σημαίνει κατευθείαν ότι ρυπαίνει περισσότερο. Είμαι σίγουρος ότι τα περισσότερα σύγχρονα 1800T ρυπαίνουν περισσότερο από το ταλαίπωρο 1400 μου με τα 70 άλογα και όμως θα πληρώσουν τα μισά τέλη. Ακόμα όμως και αν ρυπαίνει περισσότερο/χλμ δεν σημαίνει ότι κάνει χλμ για να ρυπαίνει. Για πολλούς το παλιό αυτοκίνητο αποτελεί 2ο μέσο μετακίνησης που χρησιμοποιήται σε ειδικές περιπτώσεις. Το ότι ρυπαίνει περισσότερο/χλμ δεν σημαίνει τίποτα όταν αυτός που το έχει το βγάζει έξω 2 φορές το μήνα. Εγώ προσωπικά έχω κάνει 8000χλμ με αμάξι από το καλοκαίρι του 07. Το παραθυράκι για το παλιό με λίγα κυβικά που ακριβώς το είδες, γιατί εγώ είδα τα τέλη να δυπλασιάζονται για τα παλιά σε όλες τις κατηγορίες, ακόμα και τα παλιά 1000ρια καλούνται να πληρώσουν 100 ευρώ παραπάνω...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2009, 17:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31
Δημοσιεύσεις: 1267
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
Powerfull, είναι δεδομένο και δεν χρειάζεται περαιτέρω διευκρίνηση ότι ένα ίδιας κλάσης παλαιό αυτοκίνητο ρυπαίνει περισσότερο από ένα αντίστοιχο καινούργιο. Ούτε εγω αμφισβητώ ότι το σύστημα των τελών κυκλοφορίας είναι σε πολλά σημεία άδικο ή ακόμη και υπερβολικό ως προς το ποσό που καλείται να πληρώσει κάποιος στο τέλος κάθε χρόνου (π.χ. μια 3.0 ΧΜ του 1990 περί τα 900Ε!). Το θέμα της φορολόγησης των ρύπων ανάλογα με τα διανυόμενα χιλιόμετρα, σαφώς και θα ήταν το ορθότερο αλλά δεν εφαρμόζεται πουθενά στο εξωτερικό γιατί είναι δύσκολο να εφαρμοστεί αφενός αλλά και επειδή δημιουργεί άλλες αδικίες και εγγενή προβλήματα. Η εύκολη λύση να ενσωματωθεί η φορολόγηση των τελών κυκλοφορίας στους ήδη υψηλούς φόρους στα καύσιμα δεν επιλύει το πρόβλημα...θα πάρουν αύξηση μέχρι και τα φασολάκια στην λαική και θα πληρώσουμε τα ρημαδοτέλη 10 φορές.
Τέλος για το ''παραθυράκι'' που αφήνει ο νομοθέτης στα παλαιά χαμηλού κυβισμού αυτοκίνητα (850cc-1357cc) ισχύει, αφού ένα π.χ. AX 1.1cc του 1992 που θα πλήρωνε 125+150=275Ε περίπου ενώ τώρα θα πληρώσει 185Ε περίπου, δηλαδή αύξηση ''μόνο'' 65Ε από 150! Απλά τονίζω πως σε σχέση με το σύστημα του 2008 αυτό είναι πιο δίκαιο, και δίκαιο δεν είναι ότι μόνο μας συμφέρει.

υ.γ.blanc Ange, είσαι σωστός δεν λέω, αλλά κάνε μου μια χάρη, όταν θα πας για το test drive της ds3, πήγαινε με την ΖΧ, ιιιιιιιίσως ξενερώσεις και το ξανασκεφτείς!!!!!!!! :gflag

_________________
sotoszx
DSuper
ZX 2.0 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2009, 18:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Φεβ 2007, 02:05
Δημοσιεύσεις: 84
Τοποθεσία: Αθήνα
Το ίδιας κλάσης είναι πολύ σχετικό. Το Passat 1.8T είναι ίδιας κλάσης με το BX 1.4i Kat με βάση τα τέλη. Εσύ πιο πιστεύεις οτι ρυπαίνει περισσότερο;
1400cc υψηλός κιβυσμός; Κολοκύθια, απλά επειδή τα 1400cc είναι πολύ κοινά, τα έχουν βάλει με τα μεγάλα για να τα πέρνουν. Και 1.4 δεν είναι μόνο τα 1.4T που κυκλοφορούν τώρα με 150 άλογα, 1.4 είναι και το ZX με τα 70.
Γιατί θα είναι άδικο να μπουν φόροι στη βενζίνη; Ένα όχημα με σύγχρονο κινητήρα δεν βγάζει μόνο λιγότερους ρύπους, κατά κανόνα έχει και μικρότερη κατανάλωση σε σχέση με τα παλιότερα αφού κάνει αποτελεσματικότερη καύση. Δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτα πιο εύκολο και δίκαιο. Τα ρημαδοτέλη 10 φορές θα τα πληρώσουμε μόνο αν ο φόρος είναι μεγαλύτερος σε σχέση με τη μείωση των τελών, ή κάποιος έξυπνος αποφασίσει να αφήσει τα τέλη ως έχουν και να φορολογήσει ΚΑΙ τη βενζίνη...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2009, 18:20 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Powerfull έγραψε:
Το ίδιας κλάσης είναι πολύ σχετικό. Το Passat 1.8T είναι ίδιας κλάσης με το BX 1.4i Kat με βάση τα τέλη. Εσύ πιο πιστεύεις οτι ρυπαίνει περισσότερο;
1400cc υψηλός κιβυσμός; Κολοκύθια, απλά επειδή τα 1400cc είναι πολύ κοινά, τα έχουν βάλει με τα μεγάλα για να τα πέρνουν. Και 1.4 δεν είναι μόνο τα 1.4T που κυκλοφορούν τώρα με 150 άλογα, 1.4 είναι και το ZX με τα 70.
Γιατί θα είναι άδικο να μπουν φόροι στη βενζίνη; Ένα όχημα με σύγχρονο κινητήρα δεν βγάζει μόνο λιγότερους ρύπους, κατά κανόνα έχει και μικρότερη κατανάλωση σε σχέση με τα παλιότερα αφού κάνει αποτελεσματικότερη καύση. Δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτα πιο εύκολο και δίκαιο. Τα ρημαδοτέλη 10 φορές θα τα πληρώσουμε μόνο αν ο φόρος είναι μεγαλύτερος σε σχέση με τη μείωση των τελών, ή κάποιος έξυπνος αποφασίσει να αφήσει τα τέλη ως έχουν και να φορολογήσει ΚΑΙ τη βενζίνη...

Το φορο στα καυσιμα θα τον πληρωσεις ομως σε οτι ακουμπας πρακτικα..αυτο ειναι το προβλημα αφου μεταφορικες και μεσαζοντες, υπηρεσεις δημοσιες και ιδιωτικες θα κανουν αυξησεις..Και προφανως το κοστος μετακυλιεται στον τελικο καταναλωτη..

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2009, 18:55 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
:agree Σωστα, πολυ σωστα.
Γιατι απλουστατα, η αυξηση στα καυσιμα, δεν ειναι μονο για αυτα που θα βαλεις εσυ στο οχημα σου στο βενζιναδικο, αλλα και καθε αλλου ειδους μεταφορικο μεσο εξυπηρετησης (οπως Μ.Μ.Μ., φορτηγα, ημιφορτηγα γεωργων, κτηνοτροφων, εταιριες κουριερ, πετρελαιο θερμανσης κτλ κτλ)....
Ετσι η αυξηση π.χ. 5% στην τιμη του λιτρου, γινεται (δυστυχως επειδη δεν υπαρχει ελεγχος απο τους αρμοδιους φορεις) σε 10-15% τουλαχιστον στα τελικα προ'ι'οντα στις τιμες λιανικης πωλησης....

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Νοέμ 2009, 01:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
Η σημερινη κυβερνηση επεκρινε τα τελη κυκλοφοριας της προηγουμενης αλλα δεν εγινε τιποτα και μεσα σε ολα αυτα να σκεφτειτε οτι το σλογκαν της σημερινης κυβερνησης ηταν ΠΡΩΤΑ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ, και μετα τις εκλογες αλλαξε το σλογκαν, αλλα δεν το ανακοινωσανε επισημα, διαβαστετο λοιπον για να μαθενετε το καινουργιο σλογκαν ΠΡΩΤΑ Η ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ γιατι εχω ακρες στην κυβερνηση και μαθαινω και που ειστε ακομη τι εχει να γινει θα γελασει και ο καθε πικραμενος οποτε τι ψαχνετε θα μας τα παρουν και θα μας τα παιρνουν αβερτα

Το παραπανω σχολιο δεν το εγραψα για να ανοιξω πολιτικη κουβεντα και ουτε προσωπικα θα απαντησω σε καμμια δημοσιευση αλλα τα 302ε που θα πληρωσω για το ΧΑΝΤΙΑ μοντελο 99 και ο κυρ Κωστας με το ασημι ΧΑΝΤΙΑ στην Πρεβεζα μοντελο 2000 θα πληρωσει 252ε και ποια η διαφορα ερωτω στα 2 αυτοκινητα ιδιος κυβισμος ιδιο μοτερ κυριοι? καμμια...........ΤΕΛΟΣ

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Νοέμ 2009, 01:52 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Εκεινο ειναι ασημι Μανωλη μου γι'αυτο!

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω zx lover στις Παρ 06 Νοέμ 2009, 01:53.
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Νοέμ 2009, 02:50 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Και ενα Xantia που ατυχησε και βγηκε το 1994, και οχι το 1998 ή 2000, τι διαφορα εχει; Τα ιδια μοτερ φορουσαν τα 1,6 απο το 1993 μεχρι και το 2000 και μερικα τελευταια τελευταια το 2001..........

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 3 [ 36 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Χάρτες Navteq RT3/RT4 2009-2010
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: MeddlingMageGR
Απαντήσεις: 4
Speedpark Time Trial 2010
Δ. Συζήτηση: Μηχανοκίνητος Αθλητισμός
Συγγραφέας: speedpark_track
Απαντήσεις: 16
Τέλος στα αυτοκόλλητα των τελών κυκλοφορίας
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: NEKTARIOS C5
Απαντήσεις: 21
Δελτίο Τύπου Κοπή Πίτας 2010 & Παιδικό Χωριό S.O.S
Δ. Συζήτηση: Δ.Τ. Greek Citroen Club
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
Σε ποιο σημείο κολλάτε το σήμα των τελών κυκλοφορίας?
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: xantiamanolis
Απαντήσεις: 66
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ