Συγγραφέας |
Μήνυμα |
sotoszx
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας 2010 Δημοσιεύτηκε: Τρί 03 Νοέμ 2009, 20:28 |
|
Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31 Δημοσιεύσεις: 1267 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 0
|
billaras έγραψε: Πες τα ρε Χριστο, γιατι παλι εμεις θα ειμαστε οι χαμενοι........ Συγνώμη παιδιά εγώ δεν βλέπω κάτι το μεμπτό σε αυτό, όποιος ρυπαίνει πληρώνει. Δηλαδή με τα νέα μετρα πληρώνουν περαπάνω τα παλαιά αυτοκίνητα καθώς και όσα έχουν πολλά κυβικά, αφήνοντας ένα παραθυράκι σε όσους έχουν παλαιό και με λίγα κυβικά να μην πληρώνουν πολλά τέλη. Δεν είναι το πιο δίκαιο σύστημα και το έχουμε θίξει, αλλά κινήται προς την σωστή κατεύθυνση. Το θέμα είναι να φορολογήσει τους ρύπους και να αφήσει έξω τα κυβικά, όπως στο εξωτερικό. υ.γ.1. Τα παραπάνω τα γράφει κάποιος που το πιο καινούργιο αυτοκίνητο που έχει είναι του 2004 και το παλιότερο από το 1972 και ότι ένα καλοδιατηρημένο αυτοκίνητο του 1995 π.χ. το θεωρεί ελαφρώς μτχ!!! και 2.blanc Ange βάλε στο avatar εκείνες τις ωραίες ΖΧ και άστο το DS3...
_________________ sotoszx DSuper ZX 2.0 16v
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας 2010 Δημοσιεύτηκε: Τρί 03 Νοέμ 2009, 20:44 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4901 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Η κατηγορία από 1358 έως 1928 είναι με διαφορά η πιο παράλογη. Πιάνει τα περισσότερα 1400αρια και φτάνει μέχρι τα 1900αρια... Πως ενα 1400αρι των 12000€ πληρώνει ίδια τέλη με ενα 1800αρι BMW των 25000 δεν το έχω καταλάβει ακόμα.
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας 2010 Δημοσιεύτηκε: Τρί 03 Νοέμ 2009, 21:44 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16608 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
sotoszx έγραψε: billaras έγραψε: Πες τα ρε Χριστο, γιατι παλι εμεις θα ειμαστε οι χαμενοι........ Συγνώμη παιδιά εγώ δεν βλέπω κάτι το μεμπτό σε αυτό, όποιος ρυπαίνει πληρώνει. Δηλαδή με τα νέα μετρα πληρώνουν περαπάνω τα παλαιά αυτοκίνητα καθώς και όσα έχουν πολλά κυβικά, αφήνοντας ένα παραθυράκι σε όσους έχουν παλαιό και με λίγα κυβικά να μην πληρώνουν πολλά τέλη. Δεν είναι το πιο δίκαιο σύστημα και το έχουμε θίξει, αλλά κινήται προς την σωστή κατεύθυνση. Το θέμα είναι να φορολογήσει τους ρύπους και να αφήσει έξω τα κυβικά, όπως στο εξωτερικό. υ.γ.1. Τα παραπάνω τα γράφει κάποιος που το πιο καινούργιο αυτοκίνητο που έχει είναι του 2004 και το παλιότερο από το 1972 και ότι ένα καλοδιατηρημένο αυτοκίνητο του 1995 π.χ. το θεωρεί ελαφρώς μτχ!!! και 2.blanc Ange βάλε στο avatar εκείνες τις ωραίες ΖΧ και άστο το DS3... Πολυ σωστος αλλα ειτε κανεις περιβαλλοντικη πολιτικη ή κατι αλλο οπως αυτο τωρα... Αν ηταν περιβαλλοντικη πολιτικη τοτε κρατα την αποσυρση και επιδοτησε εστω με ενα χιλιαρικο που ειναι πολυ σε καποιες περιπτωσεις, αλλα μη δινεις αλλο ενα για να σπρωξεις καινουργια στην αγορα...Βαλε και τοτε τα περιβαλλοντικα μετρα και φορολογησε με βαση τις εκπομπες ρυπων οχι μεσω του κτεο γιατι θα γινοταν του λαδωματος το καγκελο αλλα αλλου ανεξαρτητου φορεα ΜΟΝΟ για αυτο το λογο.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας 2010 Δημοσιεύτηκε: Τρί 03 Νοέμ 2009, 23:32 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Το θεμα ειναι ρε Σωτο αφου εγω το αμαξι μου το προσεχω γιατι να το πληρωνω κι ολας; Οταν το ειχα παρει, εκαιγε 18 λιτρα τα 100χιλιομετρα δσε ταξιδι, λογω βρωμικων μπεκ και πεταλουδας. Πιο λιγα εκαιγε το ΒΧ με καρμπυρατερ, που εκαιγε 8 σταθερα ταξιδι. Τα καθαρησα, και επεσε στα 8-9. Τα εκλ@σε ο "λ" τον αντικατεστησα με καινουριο, επεσε ακομα πιο κατω στα 7-7,5. Τωρα ειναι στις εργοστασιακες τιμες ακριβως. Καποια περιοδο, μου ξεκολλησε το μπροστινο κομματι του κεραμεικου καταλυτη του. Τον αντικατεστησα με μεταλλικο, και βγαζει λιγοτερους ρυπους απ'οτι αναγραφει το βιβλιο για το συγκεκριμμενο μοντελο. Και; Αν ηταν αλλος θα το αφηνε οπως ειναι, ή θα εκανε τα μισα απ'οτι εχω κανει εγω. Και ολα αυτα επειδη το σκευτομουνα να καιω λες και εχω 4000cc +.... Απλα θα πληρωνω τα ιδια με εναν ο οποιος το εχει στην κατασταση που το απεκτησα εγω.......και δεν ειναι και λιγοι αυτοι... Δεν ειναι σωστο......... Και το ιδιο με το αμαξι του πατερα μου. Εχει 63000 χιλιομετρα, 1400cc και ειναι του 1998. Το εχει στην πεννα. Και; Παλι θα "την πληρωσει" γιατι το προσεχει....
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας 2010 Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2009, 05:26 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
aiolos έγραψε: Η κατηγορία από 1358 έως 1928 είναι με διαφορά η πιο παράλογη. Πιάνει τα περισσότερα 1400αρια και φτάνει μέχρι τα 1900αρια... Πως ενα 1400αρι των 12000€ πληρώνει ίδια τέλη με ενα 1800αρι BMW των 25000 δεν το έχω καταλάβει ακόμα. Ελα μου ντε...γιατι??? Γιατι??? Γιατι μαλλον σε αυτη τη χωρα παιζει ρολο ποσα λεφτα εχεις και οχι αν μολυνεις, αν παρανομεις ή αν σκοτωνεις. Τα παντα γινονται για ενα σκοπο και φυσικα αυτοι που ειναι παντα κερδισμενοι (και ας μη το χουν αναγκη) ειναι οι ματσο-φραγκατοι τυποι!! Δυστηχως Υ.Γ Αγαπητε soto η ΖΧ θα ειναι παντα μεσα στην καρδια μου και θα την θυμαμαι παντα σαν το πιο ξεχωριστο αμαξι που οδηγησα μεχρι τωρα, αλλα καποια στιγμη οκ, θα πρεπει να την αποχωριστω...ετσι ειναι τα πραγματα, θελουμε δε θελουμε
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
Powerfull
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας 2010 Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2009, 09:38 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Φεβ 2007, 02:05 Δημοσιεύσεις: 84 Τοποθεσία: Αθήνα
|
sotoszx έγραψε: billaras έγραψε: Πες τα ρε Χριστο, γιατι παλι εμεις θα ειμαστε οι χαμενοι........ Συγνώμη παιδιά εγώ δεν βλέπω κάτι το μεμπτό σε αυτό, όποιος ρυπαίνει πληρώνει. Δηλαδή με τα νέα μετρα πληρώνουν περαπάνω τα παλαιά αυτοκίνητα καθώς και όσα έχουν πολλά κυβικά, αφήνοντας ένα παραθυράκι σε όσους έχουν παλαιό και με λίγα κυβικά να μην πληρώνουν πολλά τέλη. Δεν είναι το πιο δίκαιο σύστημα και το έχουμε θίξει, αλλά κινήται προς την σωστή κατεύθυνση. Το θέμα είναι να φορολογήσει τους ρύπους και να αφήσει έξω τα κυβικά, όπως στο εξωτερικό. υ.γ.1. Τα παραπάνω τα γράφει κάποιος που το πιο καινούργιο αυτοκίνητο που έχει είναι του 2004 και το παλιότερο από το 1972 και ότι ένα καλοδιατηρημένο αυτοκίνητο του 1995 π.χ. το θεωρεί ελαφρώς μτχ!!! και 2.blanc Ange βάλε στο avatar εκείνες τις ωραίες ΖΧ και άστο το DS3... Το ότι είναι παλιό ένα αυτοκίνητο δεν σημαίνει κατευθείαν ότι ρυπαίνει περισσότερο. Είμαι σίγουρος ότι τα περισσότερα σύγχρονα 1800T ρυπαίνουν περισσότερο από το ταλαίπωρο 1400 μου με τα 70 άλογα και όμως θα πληρώσουν τα μισά τέλη. Ακόμα όμως και αν ρυπαίνει περισσότερο/χλμ δεν σημαίνει ότι κάνει χλμ για να ρυπαίνει. Για πολλούς το παλιό αυτοκίνητο αποτελεί 2ο μέσο μετακίνησης που χρησιμοποιήται σε ειδικές περιπτώσεις. Το ότι ρυπαίνει περισσότερο/χλμ δεν σημαίνει τίποτα όταν αυτός που το έχει το βγάζει έξω 2 φορές το μήνα. Εγώ προσωπικά έχω κάνει 8000χλμ με αμάξι από το καλοκαίρι του 07. Το παραθυράκι για το παλιό με λίγα κυβικά που ακριβώς το είδες, γιατί εγώ είδα τα τέλη να δυπλασιάζονται για τα παλιά σε όλες τις κατηγορίες, ακόμα και τα παλιά 1000ρια καλούνται να πληρώσουν 100 ευρώ παραπάνω...
|
|
|
|
|
sotoszx
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας 2010 Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2009, 17:05 |
|
Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31 Δημοσιεύσεις: 1267 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 0
|
Powerfull, είναι δεδομένο και δεν χρειάζεται περαιτέρω διευκρίνηση ότι ένα ίδιας κλάσης παλαιό αυτοκίνητο ρυπαίνει περισσότερο από ένα αντίστοιχο καινούργιο. Ούτε εγω αμφισβητώ ότι το σύστημα των τελών κυκλοφορίας είναι σε πολλά σημεία άδικο ή ακόμη και υπερβολικό ως προς το ποσό που καλείται να πληρώσει κάποιος στο τέλος κάθε χρόνου (π.χ. μια 3.0 ΧΜ του 1990 περί τα 900Ε!). Το θέμα της φορολόγησης των ρύπων ανάλογα με τα διανυόμενα χιλιόμετρα, σαφώς και θα ήταν το ορθότερο αλλά δεν εφαρμόζεται πουθενά στο εξωτερικό γιατί είναι δύσκολο να εφαρμοστεί αφενός αλλά και επειδή δημιουργεί άλλες αδικίες και εγγενή προβλήματα. Η εύκολη λύση να ενσωματωθεί η φορολόγηση των τελών κυκλοφορίας στους ήδη υψηλούς φόρους στα καύσιμα δεν επιλύει το πρόβλημα...θα πάρουν αύξηση μέχρι και τα φασολάκια στην λαική και θα πληρώσουμε τα ρημαδοτέλη 10 φορές. Τέλος για το ''παραθυράκι'' που αφήνει ο νομοθέτης στα παλαιά χαμηλού κυβισμού αυτοκίνητα (850cc-1357cc) ισχύει, αφού ένα π.χ. AX 1.1cc του 1992 που θα πλήρωνε 125+150=275Ε περίπου ενώ τώρα θα πληρώσει 185Ε περίπου, δηλαδή αύξηση ''μόνο'' 65Ε από 150! Απλά τονίζω πως σε σχέση με το σύστημα του 2008 αυτό είναι πιο δίκαιο, και δίκαιο δεν είναι ότι μόνο μας συμφέρει. υ.γ.blanc Ange, είσαι σωστός δεν λέω, αλλά κάνε μου μια χάρη, όταν θα πας για το test drive της ds3, πήγαινε με την ΖΧ, ιιιιιιιίσως ξενερώσεις και το ξανασκεφτείς!!!!!!!!
_________________ sotoszx DSuper ZX 2.0 16v
|
|
|
|
|
Powerfull
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας 2010 Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2009, 18:03 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Φεβ 2007, 02:05 Δημοσιεύσεις: 84 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Το ίδιας κλάσης είναι πολύ σχετικό. Το Passat 1.8T είναι ίδιας κλάσης με το BX 1.4i Kat με βάση τα τέλη. Εσύ πιο πιστεύεις οτι ρυπαίνει περισσότερο; 1400cc υψηλός κιβυσμός; Κολοκύθια, απλά επειδή τα 1400cc είναι πολύ κοινά, τα έχουν βάλει με τα μεγάλα για να τα πέρνουν. Και 1.4 δεν είναι μόνο τα 1.4T που κυκλοφορούν τώρα με 150 άλογα, 1.4 είναι και το ZX με τα 70. Γιατί θα είναι άδικο να μπουν φόροι στη βενζίνη; Ένα όχημα με σύγχρονο κινητήρα δεν βγάζει μόνο λιγότερους ρύπους, κατά κανόνα έχει και μικρότερη κατανάλωση σε σχέση με τα παλιότερα αφού κάνει αποτελεσματικότερη καύση. Δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτα πιο εύκολο και δίκαιο. Τα ρημαδοτέλη 10 φορές θα τα πληρώσουμε μόνο αν ο φόρος είναι μεγαλύτερος σε σχέση με τη μείωση των τελών, ή κάποιος έξυπνος αποφασίσει να αφήσει τα τέλη ως έχουν και να φορολογήσει ΚΑΙ τη βενζίνη...
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας 2010 Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2009, 18:20 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16608 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Powerfull έγραψε: Το ίδιας κλάσης είναι πολύ σχετικό. Το Passat 1.8T είναι ίδιας κλάσης με το BX 1.4i Kat με βάση τα τέλη. Εσύ πιο πιστεύεις οτι ρυπαίνει περισσότερο; 1400cc υψηλός κιβυσμός; Κολοκύθια, απλά επειδή τα 1400cc είναι πολύ κοινά, τα έχουν βάλει με τα μεγάλα για να τα πέρνουν. Και 1.4 δεν είναι μόνο τα 1.4T που κυκλοφορούν τώρα με 150 άλογα, 1.4 είναι και το ZX με τα 70. Γιατί θα είναι άδικο να μπουν φόροι στη βενζίνη; Ένα όχημα με σύγχρονο κινητήρα δεν βγάζει μόνο λιγότερους ρύπους, κατά κανόνα έχει και μικρότερη κατανάλωση σε σχέση με τα παλιότερα αφού κάνει αποτελεσματικότερη καύση. Δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτα πιο εύκολο και δίκαιο. Τα ρημαδοτέλη 10 φορές θα τα πληρώσουμε μόνο αν ο φόρος είναι μεγαλύτερος σε σχέση με τη μείωση των τελών, ή κάποιος έξυπνος αποφασίσει να αφήσει τα τέλη ως έχουν και να φορολογήσει ΚΑΙ τη βενζίνη... Το φορο στα καυσιμα θα τον πληρωσεις ομως σε οτι ακουμπας πρακτικα..αυτο ειναι το προβλημα αφου μεταφορικες και μεσαζοντες, υπηρεσεις δημοσιες και ιδιωτικες θα κανουν αυξησεις..Και προφανως το κοστος μετακυλιεται στον τελικο καταναλωτη..
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας 2010 Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ 2009, 18:55 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Σωστα, πολυ σωστα. Γιατι απλουστατα, η αυξηση στα καυσιμα, δεν ειναι μονο για αυτα που θα βαλεις εσυ στο οχημα σου στο βενζιναδικο, αλλα και καθε αλλου ειδους μεταφορικο μεσο εξυπηρετησης (οπως Μ.Μ.Μ., φορτηγα, ημιφορτηγα γεωργων, κτηνοτροφων, εταιριες κουριερ, πετρελαιο θερμανσης κτλ κτλ).... Ετσι η αυξηση π.χ. 5% στην τιμη του λιτρου, γινεται (δυστυχως επειδη δεν υπαρχει ελεγχος απο τους αρμοδιους φορεις) σε 10-15% τουλαχιστον στα τελικα προ'ι'οντα στις τιμες λιανικης πωλησης....
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τέλη κυκλοφορίας 2010 Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Νοέμ 2009, 01:33 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8107 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
Η σημερινη κυβερνηση επεκρινε τα τελη κυκλοφοριας της προηγουμενης αλλα δεν εγινε τιποτα και μεσα σε ολα αυτα να σκεφτειτε οτι το σλογκαν της σημερινης κυβερνησης ηταν ΠΡΩΤΑ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ, και μετα τις εκλογες αλλαξε το σλογκαν, αλλα δεν το ανακοινωσανε επισημα, διαβαστετο λοιπον για να μαθενετε το καινουργιο σλογκαν ΠΡΩΤΑ Η ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ γιατι εχω ακρες στην κυβερνηση και μαθαινω και που ειστε ακομη τι εχει να γινει θα γελασει και ο καθε πικραμενος οποτε τι ψαχνετε θα μας τα παρουν και θα μας τα παιρνουν αβερτα
Το παραπανω σχολιο δεν το εγραψα για να ανοιξω πολιτικη κουβεντα και ουτε προσωπικα θα απαντησω σε καμμια δημοσιευση αλλα τα 302ε που θα πληρωσω για το ΧΑΝΤΙΑ μοντελο 99 και ο κυρ Κωστας με το ασημι ΧΑΝΤΙΑ στην Πρεβεζα μοντελο 2000 θα πληρωσει 252ε και ποια η διαφορα ερωτω στα 2 αυτοκινητα ιδιος κυβισμος ιδιο μοτερ κυριοι? καμμια...........ΤΕΛΟΣ
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
Αυτή η δημοσίευση διαγράφηκε
μέσω zx lover στις Παρ 06 Νοέμ 2009, 01:53.
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|