Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Γενικά  »  Διάφορα


[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 01:32 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπάρχει η Citroen χωρίς πνευματική ανάρτηση;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Νοέμ 2009, 23:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Θα διαφωνισω λιγο με τον Verde στο θεμα ανεση του C5. Το C5 II δεν ειναι ανετο. Πολυτελες ναι. Κυριλε ναι. αλλα δεν ειναι πρακτικο και ανετο. Σε καμια απολυτος περιπτωση το xantia δεν μπορει να συγκριθει σε ανεση (αποσβεση σε συνδιασμο με κρατιμα) με αυτο του C5, εκτος αν ειναι χαλασμενη. Απο κει και περα το C5 II κερδιζει για την στροφη στα γερμανικα, και στην διατηρηση της αναρτησης της με μια καπως μαλακια ρυθμηση. Αλλα ως εκει.

Απο κει και περα. Να το θεσω αλλιως. Αν βγει μια BMW με κινηση μπροστα θα ειναι BMW? Αν η 911 αποκτισει μπροστα το μοτερ θα ειναι 911? Αν βγαλουν ενα RX με συμβατικο εμβολοφορο κινητηρα, θα τους καψουνε στην Mazda? Αν η Triumph αποκτισει σφινοειδη φαναρια θα σκιζουν οι αγγλοι τις ζαρτιερες τους?

Αντιστοιχα η Citroen χωρις υδροπνευματικη θα ειναι Peugeot? => ναι.

Αρα ΔΕΝ υπαρχει citroen χωρις υδροπνευματικη (εστω και στην μεγαλη κατηγορια). Υπαρχει ομωρφη Peugeot.

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπάρχει η Citroen χωρίς πνευματική ανάρτηση;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Νοέμ 2009, 00:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Όλες οι μάρκες χάνουν το χαρακτήρα τους και πολλά στοιχεία που ήταν βασικά στο παρελθόν. Δεν βλέπω κάτι διαφορετικό με τη citroen. Οι συνεργασίες και οι όμιλοι αυτά έχουν...
Ωραία τα ερωτήματα του λύκου. Εγώ πιστεύω οτι κάποια στιγμή θα δούμε και μερικά απο αυτά να συμβαίνουν... Ίσως πριν 10 χρόνια η απομάκρυνση της citroen απο την υδροπνευματική να φαινόταν εξ'ίσου απίθανη.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπάρχει η Citroen χωρίς πνευματική ανάρτηση;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Νοέμ 2009, 00:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
νομιζω οτι γινεται υποκειμενικο το να λεμε οτι η C5 II δεν ειναι ανετη. ισως ο κλασσικος Citroenακιας αντιλαμβανεται διαφορετικα την λεξη ανεση σε σχεση με την αντικειμενικη εννοια της λεξεως σε ενα αυτοκινητο...

ΑΛΛΑ δεν μπορω να δεχτω οτι δεν προσφερει ανεση οταν εγω προσωπικα μπαινοντας σε Insignia, 159 και Mazda6 νομιζω οτι καθομαι στα κουτσουρα.. και καπως ετσι κινηται ολη η κατηγορια με εξαιρεση ισως την C-class.. επομενως ΕΙΝΑΙ ανετη και προσφερει τρομερη αποσβεση στις λακουβες..

επισης δε νομιζω να εχει χαλασμενη υδροπνευματικη του Billara..... και συνυπολογιζω οτι μια xantia εχει ζαντες 15αρες με 65αρι προφιλ και οχι τις 17αρες με τα τεραστια 225/55/17 του C5....

τωρα εγω απο κει και περα θα γινω γραφικος μαλλον παλι και θα αναρωτηθω τι εστι στροφη στα γερμανικα... γιατι αισθητικα δεν υπαρχει επαφη με την Γερμανικη μουνταμαρα και απλοτητα και φυσικα δεν θεωρω πως οτιδηποτε ποιοτικο σημαινει γερμανικο..

βασικα συγνωμη που ειμαι απολυτος αλλα δε βρισκω ουτε μια αισθητικη ομοιοτητα με Γερμανικο. ταμπλω, κονσολα, τιμονι κτλ ειναι αστειο να πιστευει κανεις οτι θα τα συναντουσε σε Γερμανικο.. εξαλλου τι λενε για τα γερμανικα μεσα? απλοτητα, λιτοτητα, ευκολια.. τι σχεση εχει ολο αυτο με την C5?

και για να δικαιολογισω την απολυτοτητα μου εχω μπει σε Passat, σε Mondeo και ειχαμε παλιοτερα ενα Seat Toledo (ιδιο εσωτερικο με Leon Cupra) και πραγματικα δεν βλεπω επαφη στην σχεδιαστικη ταυτοτητα των 2. επισης οδηγησα και Passat προηγουμενης γενιας (παρομοιο εσωτερικο με Toledo) και φυσικα ισχυει το ιδιο..

δεχομαι το οτι ΔΕΝ ειναι πρακτικο αυτοκινητο ουτε εσωτερικα (αυτο δεν ειναι Γαλλικο συνηθειο? οι Γερμανοι τα εχουν ολα στη θεση τους) και βολευει μονο για κανα ταξιδακι η καμια βολτα σε ανοιχτο δρομο.. αλλα αυτο δεν αναιρει αλλα πραγματα..


παντως σας δικαιολογω ολους καθως το "στροφη στο Γερμανικο" φυσικα ειναι απολυτη ευθυνη της ηλιθιας διαφημιστικης καμπανιας της Citroen. πραγματικα αμφιβαλω αν θα το ειχε αναφερει ποτε κανεις αυτο αν δεν ειχε ακουσει αυτο το πραγμα.. αλλωστε ανθρωποι του αυτοκινητου οταν το πρωτοκυκλοφορουσα μολις το βλεπαν ειτε στο εσωτερικο ειτε εξωτερικα η κλασσικη ατακα ηταν "κοιτα ο περιεργος ο Γαλλος τι εβγαλε" εννοωντας τις περιεργες πινελιες οπως ταχυμετρο, αναποδα κυρτο πισω παρμπριζ και φυσικα το τιμονι.... κανεις δε γυρισε να μου πει "πωπω ποιοτητα, σαν Γερμανικο ειναι"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπάρχει η Citroen χωρίς πνευματική ανάρτηση;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Νοέμ 2009, 01:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31
Δημοσιεύσεις: 1267
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
Προσωπικά αφού συμφωνήσω ΑΠΟΛΥΤΑ με black ange και crazywolf θα κάνω μια γενική παρατήρηση΄
Βρισκόμαστε στο 'σωτήριον' έτος 1974 με την Peugeot να αγοράζει την Citroen, από τότε -και συνοπτικά- καταργούνται
1. περιστρεφόμενα φώτα
2. δορυφορικοί διακόπτες και το ιδιόρυθμο καντράν
3. μονόμπρατσο τιμόνι
4. ιδιόρυθμο ντιζάιν
5. μετατρόχιο μικρότερο πίσω και αργότερα
6. παθητική τετραδιεύθυνση (σ.σ. ναι είναι made by Citroen)
7. ανάρτηση activa
8. οτιδήποτε εξελίσσονταν -και ήταν πολλά- και πάγωσαν πριν βγούν στην παραγωγή
Και φτάνουμε στο σήμερα και κουβεντιάζουμε για την κατάργηση της υδροπνευματικής στο μέλλον... που να κουβεντιάζαμε κάτι τέτοιο 10 χρόνια πριν?
Για το μέλλον δεν μπορώ να προβλέψω, σήμερα όμως η υδροπνευματική έχει ήδη καταργηθεί κύριοι της Citroen και το διαπιστώνει κάποιος αρκεί να οδηγήσει λίγο μια xantia...
Φτιάχτε λοιπόν αυτοκίνητα που να κάνουν τα πάντα σε ποσοστό το πολύ 60 τοις εκατό, και κοιτάτε στο μέλλον να βγάζεται τα μάτια σας, σαν απομιμήσεις VW AUDI.....

_________________
sotoszx
DSuper
ZX 2.0 16v


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε sotoszx για την δημοσίευση του/της: Blanc
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπάρχει η Citroen χωρίς πνευματική ανάρτηση;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Νοέμ 2009, 14:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 28 Απρ 2009, 17:29
Δημοσιεύσεις: 190
Συμφωνώ απόλυτα με τον sotoszx. Προσωπικά δεν έχω άποψη για την αίσθηση της c5, για c4 έχω βέβαια.
Νομίζω ότι το λάθος της σιτροεν να καταργεί σταδιακά την υδροπνευματική ανάρτηση θα φανεί από τις πωλήσεις της που στην μεγάλη κατηγορία είναι αποκαρδιωτικές. Αν θέλω ένα συμβατικό αμάξι θα πάρω audi ή bmw δεν θα πάρω citroen κατά τη γνώμη μου πάντα.

_________________
κολλημένος xm-άκιας !!!!!

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπάρχει η Citroen χωρίς πνευματική ανάρτηση;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Νοέμ 2009, 15:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Γιαννη (αν θημαμαι σωστα), ολο το C5 II εχει γερμανικες γραμμες. Και για να στο αναλυσω λυγο. Δες καταρχην τον sedan χαρακτηρα! Δεν νοειται (εκτος απο τον βατραχο) 4θυρο αντι 5θυρου citroen. Ειναι καθαρα γερμανικο αυτο. Δες τον κωλο του C5 => μπασταρδεμα BMW 3 & Audi. Δες τα πλαινα νευρα στο αυτοκινητο, που εινια καθαρα γερμανικα σχεδια, δες το ηψος προσβασης... χαμηλο, χαρακτιριστικο καραγερμανικο. Δες ταμπλο με τον διοροφο χαρακτιρα, γερμανικο... Δες ποιοτητα. Ουδεν σχολιον.
Δεν τα αναφερω για αρνητικα ολα, απλα πλεων η citroen αλλαξε προσοπο. Απο εκει και περα δεν ειναι το πως το αντιλαμβανωμαστε, και κανεις δεν μπορει να ειναι υποκειμενικος. Αυτο ξεκαθαρο. Εγω το κρινω απο την οπτικη μου, και για μενα το C5 II για υδροπνευματικο ειναι σκληρο. Αρα για την μεταληκη δεν το σχολιαζω καν. Ενα μονο θα πω. Για Αθηνα θεσσαλονικη με το ΒΧ παω ατσαλακοτος, με το C5 I λιγο πιασμενος, και με το C5 II πηγα μεχρι αναβησο (απο Γλυφαδα ~ 30 χλμ) και σταματισα για να τεντοθω. Το ιδιο εκανε και ο αδελφος και ο πατερας μου. Αρα μαλλον για τους υδροπνευματικους το αμαξι ειναι σκληρο (αν και προσοπικα το αποδειδω περισοτερο στα καθησματα, που τα βρισκω λιγο καπως).
Απο κει και περα εγω δεν λεω οτι το C5 ειναι ασχιμο αμαξι. Απλα για τον οικογενιακο του χαρακτιρα ειναι αντιπρακτικο, και σκληρο. Δεν εχει καμια εκπληξη σε θεμα εξοπλισμου, και πλεων το μονο που το κανει citroen ειναι το τιμονι του.
Ε, πιστευω ενα τιμονι δεν κανει ενα αμαξι... και ποσο δε μια εταιρια με χαρακτηρα (ή εστω που ειχε χαρακτηρα...)

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπάρχει η Citroen χωρίς πνευματική ανάρτηση;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Νοέμ 2009, 16:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
ναι Γιαννης. ;)

λαθος διατυπωση απο την μερια μου. ΦΥΣΙΚΑ και δεν ειναι κανεις υποκειμενικος οταν σχολιαζει ενα αυτοκινητο. ειναι θεμα οπτικης γωνιας...

απλα η βασικη διαφορα που εγω διακρινω ειναι τα κριτηρια και οι συγκρισεις. ο παραδοσιακος Citroenακιας συγκρινει αναλογικα και στοχευοντας το παρελθον της εταιριας. εγω συγκρινω αμεσα τον ανταγωνισμο. το Segment D.. ε σε αυτη την κατηγορια ειναι μεσα στα πιο ανετα-αθορυβα αυτοκινητα της κατηγοριας. ανεφερα εξαλλου συγκεκριμενα παραδειγματα τα οποια εχω ζησει. αλλωστε το "προβλημα" κατα την δικη μου αποψη δεν ειναι η αποσβεση αλλα το οτι λογω της υπερβολικα μαλακης ρυθμισης κατεβαινεις και ακομη ζαλιζεσαι.. διοτι το αυτοκινητο κανει σαν καραβι σε καθε λακουβα...

οι σχεδιαστικες γραμμες τωρα. εξωτερικα επιμενω πως δεν μου θυμιζουν γερμανικο. αλλωστε δεν βλεπω την διακριση τοσο φανερη. διοτι καποτε βγηκε το Leon και μολις ειδαμε καποιοι την διαφιμηση ειπαμε "απομιμιση 147". δε νομιζω λοιπον οτι υπαρχουν τετοιες φανερες ταυτοτητες στο σχεδιαστικο κομματι ομως γιατι σημερα κανεις δε θα πει οτι το Leon ειναι "Unmistakably Italian".. ακομη και εγω που μολις το ειχα δει γελουσα, σημερα δεν βρισκω καποια ομοιοτητα μεταξυ τους.

επισης δεν νομιζω η C5 I να ηταν 5θυρη..

για το εσωτερικο δε συμφωνω σε καμια περιπτωση. διοτι Κατ'εμε η κονσολα ειναι μια πιο συγχρονη xsara και μετεπειτα C5 I.. βασιζεται σχεδον απολυτα σε εκεινη την σχεδιαστικη ταυτοτητα. πολλα κουμπακια χωρις λογο, καθετη κονσολα που δειχνει ξεχωριστο κομματι απο το ταμπλω κτλ. επισης τα οργανακια δεν τα συναντας πουθενα σε Γερμανικο (αλλωστε ολα τα γερμανικα εχουν πολυ απλοικα κοντερ και ενδειξεις) και φυσικα πουθενα δεν υπαρχει η κονσολα αεροπορικου τυπου που συναντας σε ΟΛΑ τα γερμανικα.. εννοω την κονσολα που δειχνει να ειναι ενιαια (η μαλλον, η συνεχεια) με τον επιλογεα ταχυτητων... κατι που δεν συμβαινει στο C5 II.

οσο για την ποιοτητα ξανα λεω πως δε της δινω ταυτοτητα (Γερμανικη, Ιταλικη ,Γαλλικη, Ιαπωνικη κτλ...)

συμφωνω για αλλη μια φορα πως το αυτοκινητο ειναι αντιπρακτικο.

μικρος χωρος αποσκευων, μεγαλο υψος φορτωσης, μετριοι χωροι πισω για 3 ατομα, αδυναμος κινητηρας που αδυνατει να τα βγαλει περα σε προσπερασεις με A/C αποσκευες και 5 ατομα, πολυπλοκοτητα κουμπιων και διακοπτων(ειδικα στο τιμονι δε γινται να μαθεις απ'εξω "τι, κανει τι") και ανυπαρκτοι χωροι μικροαντικειμενων.

νομιζω πως εχω αναπτυξει πληρως την αποψη μου. δε χρειαζεται να προσθεσω κατι αλλο εκτος και αν απαντηθει κατι ευθεως σε αυτα που ειπα και χρειαστει να διευκρινισω.

ο μοναδικος λογος που καταθετω τοσο αναλυτικα τις αποψεις μου ειναι διοτι θεωρω πως εχω "χρεος" ως ο μοναδικος κατοχος νεας C5 που λαμβανει μερος στη συζητηση ως τωρα. ως δηλαδη ο μοναδικος που την ζει καθημερινα και εχει λιγακι πιο σφαιρικη αποψη για το αυτοκινητο αυτο. :thumb


ΥΓ για τα καθισματα προφανως αναφερεσαι σε αυτα των εκδοσεων dynamique που εχω κ εγω. προσωπικα δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο. αλλωστε οι θεση οδηγισης ειναι πολυ καλα ρυθμισιμη οπως και το τιμονι...

ΥΓ2 θα προτεινα το θεμα να μετατραπει σε "Υπαρχει Citroen?" γιατι δε νομιζω εν τελει οτι το προβλημα της Citroen ειναι αν θα βαλει υδρο η οχι αλλα συμφωνα με τα λεγομενα των περισσοτερων (παραδοσιακων της φιρμας κυριως) γενικης φυσεως παραπονα σε πολλους τομεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπάρχει η Citroen χωρίς πνευματική ανάρτηση;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Νοέμ 2009, 19:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Χεχε, δεν πειραζει, ασε το θεμα γιατι για πολλους οπως ειπαμε citroen = υδροπνευματικη.
Οπως και να εχει θα διαθωνησω παλυ στο θεμα ομοιοτητας xsara C5I με την C5II. Απλα καμια σχεση. και στο ταμπλο και σε ολα του. Για μενα το ταμπλο του C5II μιαζει με το ταμπλο των παλιωτερον BMW, & polo. Αλλα εκει δεν θα επεκταθω γιατι δεν ειναι αυτο που το γερμανοποιει (και επιμενο στο γερμανικο και εξιγουμαι). Τα γερμανικα παντα καναν κατι που μπορει να γινει βαρυ... υπερβαρο. Το C5 ΙΙ ειναι υπερβαρο αμαξι. Απο οποια πλευρα και να το δω ειναι γερμανικο. Ακομα και τα δυπλα ψαλιδια του που εχουν ξεπερασει το παραδοσιακο offset που εχει η citroen. Τι εννοω με αυτο. Αν δεις, ΟΛΑ τα citroen εχουν μικρο σχετικα μετατροχιο σε σχεση με την καμπινα (και πολοι καυροι αυξανουμε τα offset των ζαντων για να τετραγωνισουμε τα αμαξια μας). Το C5 II ειναι το πρωτο που αλλαζει και εδω. Βαζει πισο διπλα ψαλιδια...
Απο εκει και περα εγω δεν συγκρινω καν την ανεση με τον τωρινο ανταγωνισμο. Οποιος θελει να ξεμεσιαζεται με τα γερμανικα καρα γουστο του καπελο του. Αλλα το να παρεις μια αναρτηση που σε χαρακτιριζει τουλαχιστον 3 γενιες και να την πετας το θεωρω μλκια...

και 2 ακομα πραγματα...

- το c5 I ειναι 5πορτο

- Αναφερωμαι στα δερματινα bucket της exclusive...


Ολά αυτα φιλικα παντα. Δεν λεω οτι ειναι ασχιμο αμαξι το C5, που ειδικα με το 1.6 ΤΗP θα τα σπαει, αλλα πλεων τα citroen χαρακτιριστικα του ειναι τοσο λιγα που τα ψαχνεις και δεν τα βρισκεις (εκτος απο το τιμονι, που εκει στην citroen παραδοσιακα εχουν ενα θεμα με τα τιμονια... )

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπάρχει η Citroen χωρίς πνευματική ανάρτηση;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Νοέμ 2009, 19:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
ξεκαθαριζω οτι δε θιγομαι καθολου για καθε σχολιο επι του C5 καθως ειμαι ο τελευταιος ανθρωπος που ενδιαφερεται για την γνωμη των αλλων οταν εχει το αυτοκινητο που του αρεσει! :thumb η μαλλον για να το θεσω καλυτερα εννοω πως δεν υπαρχει περιπτωση να παρεξηγηθω επειδη δεν αρεσει σε καποιον ενα αυτοκινητο για οποιονδηποτε λογο. δικαιωμα του! οποτε...ελευθερα.....! :mrgreen

1) ο τετραγωνισμος των αυτοκινητων δεν ειναι αρνητικο στα ματια μου αλλα θετικο. προσδιδει πολυ καλες ιδιοτητες στην συμπεριφορα του. δεν ειναι τυχαιο πως αυτο ειναι το ζητουμενο. η αυξηση των μετατροχιων. οπως δεν ειναι τυχαιο πως mini cooper(κυριως αυτο), fiat 500 και swift που εχουν τετραγωνισμενα μετατροχια-μεταξονια ειναι εξαιρετικα στην οδικη συμπεριφορα.

2) η εξελιξη των αναρτησεων (και δη η πολλαπλων συνδεσμων) ειναι φυσικη εξελιξη των πραγματων. οσον αφορα την υδρο, αυτη πανω κατω ειναι η ιδια με την C6. ασχετα την ρυθμιση της η το τελικο αποτελεσμα.

3) συμφωνω απολυτως περι βαρους, αλλα οι λογοι περι αυτου μπορει να ειναι πολλοι. απο ακαμψια, μεχρι κοστος κατασκευης οποτε το αφηνω στην ακρη.

4) της exclusive δεν ειναι bucket. της dynamique ειναι και της dynamique+ που περιμετρικα ειναι δερματινα. οποτε δεν εχω αποψη για εκεινα τα καθισματα τα οποια παραδεχομαι οτι δε μου αρεσαν. σε αντιθεση με αυτα της dynamique που ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ.... η μαλλον δεν ειναι απιστευτα γιατι ειναι πολυ μαλακα για ημιμπακετ και δεν εχουν την πλευρικη στηριξη που υποσχονται οπτικα.

5) αυτο ακριβως συμβαινει. δεν μπορω να κρινω το παρελθον της Citroen διοτι ειναι προφανες πως δεν το γνωριζω. κρινω βασει ανταγωνισμου. το οποιο για την πλειοψηφια των αγοραστων ειναι πιο δικαιο και ειναι εν τελη αυτο που τους ενδιαφερει αμεσα. απο την αλλη καταλαβαινω απολυτως το συναισθημα αυτο καθως και εγω θα ηθελα η Alfa Romeo να φοραει παντα boxer αλλα οι εποχες αλλαζουν...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπάρχει η Citroen χωρίς πνευματική ανάρτηση;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Νοέμ 2009, 00:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 06 Ιούλ 2009, 22:48
Δημοσιεύσεις: 267
χαιρετω ολους τους φιλους της citroen! δεν εχω ξαναστειλει μηνυμα,ειναι η πρωτη φορα γιατι η λυπη και η απογοητευση ειναι μεγαλη! οπως ειπαν και καποιοι δεν εννοειται citroen χωρις υδροπνευματικη,παντα οι καινοτομιες ηταν η αρχη της εταιρειας,απο το μονομπρατσο τιμονι,τα πισω φτερα που καλυπταν τους τροχους στα υδροπνευματικα μεχρι την ιδιαιτερη σχεδιαση που σε εκαναν να το ξεχωριζεις απο μακρια οτι ειναι citroen! τωρα εχει μεινει μονο το ονομα να θυμιζει,η αληθεια κρυβεται κατω απο το καπω,το ονομα ειναι PSA και αυτο σημαινει πολλα! επισης η τροπη και μονο που ονομασαν DS αυτο το καινουργιο μοντελο χωρις να σεβονται την ιστορια και το θρυλο μιας DS λεει πολλα το ποιοι ειναι υπευθυνοι της citroen στα χρονια αυτα! αληθεια αν ζουσε ο andre citroen τι θα ελεγε για ολα αυτα? συγνωμη αν ημουν σκληρος αλλα απο την δικη μου οπτικη αυτη ειναι η πραγματικοτητα μιας και λατρευω τη citroen απο μωρο παιδι! ελπιζω καποιοι-καπως-καποτε να διορθωσουν αυτη την καταρρευση της εταιρειας και να την πανε εκει που ανηκε παντοτε! συγνωμη για την πολυλογια και σας ευχαριστω που υπαρχει αυτο το club!να ειστε ολοι οι citroenistas καλα και να λατρευετε τα citroen σας!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπάρχει η Citroen χωρίς πνευματική ανάρτηση;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Νοέμ 2009, 00:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31
Δημοσιεύσεις: 1267
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
mixalis-ds έγραψε:
χαιρετω ολους τους φιλους της citroen! δεν εχω ξαναστειλει μηνυμα,ειναι η πρωτη φορα γιατι η λυπη και η απογοητευση ειναι μεγαλη! οπως ειπαν και καποιοι δεν εννοειται citroen χωρις υδροπνευματικη,παντα οι καινοτομιες ηταν η αρχη της εταιρειας,απο το μονομπρατσο τιμονι,τα πισω φτερα που καλυπταν τους τροχους στα υδροπνευματικα μεχρι την ιδιαιτερη σχεδιαση που σε εκαναν να το ξεχωριζεις απο μακρια οτι ειναι citroen! τωρα εχει μεινει μονο το ονομα να θυμιζει,η αληθεια κρυβεται κατω απο το καπω,το ονομα ειναι PSA και αυτο σημαινει πολλα! επισης η τροπη και μονο που ονομασαν DS αυτο το καινουργιο μοντελο χωρις να σεβονται την ιστορια και το θρυλο μιας DS λεει πολλα το ποιοι ειναι υπευθυνοι της citroen στα χρονια αυτα! αληθεια αν ζουσε ο andre citroen τι θα ελεγε για ολα αυτα? συγνωμη αν ημουν σκληρος αλλα απο την δικη μου οπτικη αυτη ειναι η πραγματικοτητα μιας και λατρευω τη citroen απο μωρο παιδι! ελπιζω καποιοι-καπως-καποτε να διορθωσουν αυτη την καταρρευση της εταιρειας και να την πανε εκει που ανηκε παντοτε! συγνωμη για την πολυλογια και σας ευχαριστω που υπαρχει αυτο το club!να ειστε ολοι οι citroenistas καλα και να λατρευετε τα citroen σας!

:agree Μιχάλη έχεις DS? (έχεις pm)

_________________
sotoszx
DSuper
ZX 2.0 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπάρχει η Citroen χωρίς πνευματική ανάρτηση;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Νοέμ 2009, 00:21 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Μακαρι Μηχαλη, καποιος να τους θυμισει ακριβως τι σημαινει το Συμβολο της εταιριας και το τι συνεπαγεται αυτο.......... Μακαρι.....
Απ'οτι βλεπουμε παντως ολες οι εταιριες καταληγουν σε "ευκολες" λυσεις, οπως η Citroen, καταργησε τον ημιακαμπτο και την παθητικη τετραδιευθυνση, τους δορυφορους στα χειριστηρια, τα περιστρεφομενα φαναρια, το power-braking που εφτασε μεχρι την Xantia II και στην C5 καταργηθηκε, το αυτοεπαναφερομενο τιμονι της CX, το μονομπρατσο τιμονι οπως λες κτλ...... Στην ιδια "πορεια" παν και αλλες εταιριες οπως δυστυχως ακομα και η Alfa Romeo, αλλο ενα μεγαλο ονομα με Ιστορια. Το τελευταιο γνησιο Alfa, ειναι η 75 με την τρομακτικη ικανοτητα της να στριβει, και η 33 για τους μποξερατους κινητηρες της (αν και τους φορεσε και στην 145-146, αλλα δεν ειχαν τον ιδιο χαρακτηρα με την 33....). Οταν το λεγομενο ψευτο- τριαγκωνο εφαρμοστηκε για αρχικη μορφη στα Velocce-GT, και επειτα στις Alfetta, Gulietta, GTV, και 75, και απλα για λογους μεγαλυτερης ανεσης και κοστους το καναν πολλαπλων συνδεσμων..... Κριμα........
Εγω κρατω τα "παλια" και "σημαδιακα" αυτα αυτοκινητα, γιατι μαλλον σε λιγα χρονια θα τα θυμομαστε και θα τα λεμε σαν τα παραμυθακια στα εγγονια μας......

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπάρχει η Citroen χωρίς πνευματική ανάρτηση;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Νοέμ 2009, 00:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 06 Ιούλ 2009, 22:48
Δημοσιεύσεις: 267
sotoszx ειχα DS απο την στιγμη που γεννηθηκα και ξαναπηρα το 1994 μεχρι το 2009,δυστυχως δεν μπορεσα να την κρατησω λογω ενος μηχανικου που εκανα το λαθος να του την εμπιστευτω για επισκευη μοτερ και την κατεστρεψε,αυτη τη στιγμη εχω xantia2 αλλα δεν εχει καμια σχεση με το θρυλο DS! ειναι σιγουρο πως στο μελλον θα ξαναπαω να αγορασω και παλι βατραχο! billaras φιλε μου μακαρι να σκεφτουν και να δουν τι ειναι αυτο το ΣΥΜΒΟΛΟ που μεχρι και αυτο αλλαξαν στις μερες μας! δεν ξερω τη γνωμη σας αλλα για μενα αυτο το σημα το νεο ειναι απαισιο,μακαρι να ερχοταν το παλιο σημα σε σχημα αυγου που ειχε ο "λοχιας" σε φοντο μπλε! τιποτα πλεον δεν ειναι ιδιο παρα μονο το ονομα! σε λιγο μας βλεπω να καταντησουμε daewoo και να ονομαζομαστε μια αντιστοιχη chevrolet,αλλα σε μια χειροτερη κατασταση γιατι τουλαχιστον εκεινοι δεν ηταν καμια αυτοκινητοβιομηχανια με τετοια ιστορια και φανατικους σαν τη citroen! ελπιζω και ευχομαι να αλλαξουν ολα προς τα παλια χρονια γιατι εδω ταιριαζει το καθε περυσι και καλυτερα! συμφωνω μαζι σου σε ολα billara και για αυτα που ανεφερες για alfa romeo!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπάρχει η Citroen χωρίς πνευματική ανάρτηση;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Νοέμ 2009, 13:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
aiolos έγραψε:
Άρα στο θέμα ανάρτηση η απάντηση είναι απλή, η citroen συνεχίζει να υπάρχει και χωρίς υδροπνευματική.

Και παρεπιπτόντως, Mitsubishi είναι, ...


Χωρις παρεξηγηση φιλε aiolos δεν υπαρχει πλεον πραγματικη citroen το μονο το οποιο εμεινε στα κοινα μοντελα c1 c2 c3 c4 κ c5 ειναι το σημα κ το λογοτυπο και στις πολεις μονο οι καινουργιες πινακιδες στις αντιπροσωπειες

πραγματικη CITROEN τελος για μενα απλα εχει μεινει για να λεμε οτι υπαρχει παλι καλα που ειμστε και εμεις οι υδροπνευματικοι παλαιοι και θυμιζουμε σε μερικους τι εστι βερυκοκο

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπάρχει η Citroen χωρίς πνευματική ανάρτηση;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Νοέμ 2009, 14:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
xantiamanolis έγραψε:
Χωρις παρεξηγηση φιλε aiolos δεν υπαρχει πλεον πραγματικη citroen το μονο το οποιο εμεινε στα κοινα μοντελα c1 c2 c3 c4 κ c5 ειναι το σημα κ το λογοτυπο και στις πολεις μονο οι καινουργιες πινακιδες στις αντιπροσωπειες

πραγματικη CITROEN τελος για μενα απλα εχει μεινει για να λεμε οτι υπαρχει παλι καλα που ειμστε και εμεις οι υδροπνευματικοι παλαιοι και θυμιζουμε σε μερικους τι εστι βερυκοκο


Δεν υπάρχει παρεξήγηση. Ο καθένας έχει διαφορετική εικόνα για την εταιρία. Και για εμένα η citroen είναι συνδεδεμένη με την υδροπνευματική και η Alfa Romeo (το προηγούμενο μου αυτοκίνητο) με τους κινητήρες boxer. Αλλά εγώ είμαι ευχαριστημένος απο το C2 όπως είναι τώρα γιατί προσφέρει εξοπλισμό, χώρους, όμορφη σχεδίαση και καλή τιμή. Με αυτή την έννοια είμαι ευχαριστημένος απο τη citroen. Δεν υπάρχει αμφιβολία οτι χάνει το χαρακτήρα της καινοτόμου εταιρίας, αλλά δε νομίζω να υπάρχει και καμιά εταιρία που να έχει διατηρήσει τον ίδιο χαρακτήρα πλέον...


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 3 [ 45 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Και πάλι προβλημα με ανάρτηση
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: daskalos
Απαντήσεις: 15
Citroen C3 diesel 75hp 2017 Αυξηση καταναλωσης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anastasia
Απαντήσεις: 2
Citroen C3 III πρόβλημα με οθόνη πολυμέσων
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: louregio
Απαντήσεις: 9
Citroen C4 Ηχεία
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: apotolis1985
Απαντήσεις: 4
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron