Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Γενικά  »  Διάφορα


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 15:21 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Υπάρχει η Citroen χωρίς πνευματική ανάρτηση;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Νοέμ 2009, 16:06 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Εικόνα

Υπάρχουν άραγε ακόμη φανατικοί της Citroen; Πιθανώς ναι, όμως τι είναι αυτό που τους κρατάει σε μια μάρκα που έχει αλλάξει τόσο πολύ σε σχέση με την εποχή που την καθιέρωσε ως το ξεχωριστό, το τεχνολογικό και το μοναδικό στο χώρο της αυτοκίνησης;

Όχι, Citroen δε σήμαινε ποτέ μόνο η πνευματική ανάρτηση. Άρα με μία λέξη, θα έλεγε κανείς πως η μάρκα μπορεί να ζει και να βασιλεύει και χωρίς αυτή. Γιατί στο γονίδιό της εξακολουθεί να υπάρχει το ξεχωριστό στη σχεδίαση και τις ιδέες γύρω από το τι εστί αυτοκίνητο.
Όμως η πνευματική ανάρτηση έχει και αυτή τη σημασία της. Πιθανώς όχι για όλους, σίγουρα όμως για όσους είχαν στο παρελθόν μία Citroen με σύστημα Hydractive. Σήμερα για να αποκτήσει κανείς τέτοια τεχνολογία πρέπει να πάει στις ειδικές εκδόσεις της 2λιτρης C5, ή στην C6 που είναι μάλλον ακριβοθώρητη για τα ελληνικά δεδομένα.
Μπορεί Citroen να μη σήμαινε ποτέ πνευματική ανάρτηση, όταν όμως σε μια γκάμα άνω των δέκα μοντέλων προσφέρεται μόλις σε ένα στάνταρ και σε ακόμη ένα προαιρετικά (και με το αζημίωτο), δε μπορεί να πει κανείς πως είναι από τα στοιχεία που πλέον χαρακτηρίζει τη μάρκα.

Από την άλλη η εξέλιξη του Hydracive σημαίνει πως από τέσσερις φούσκες και μία αντλία περάσαμε στην εποχή των αισθητήρων και των υπολογιστών που σημαίνει πως το σύστημα πλέον αποτελεί τεχνολογία αιχμής. Και κάτι τέτοιο δε θα μπορούσε να είναι φθηνό.
Τουλάχιστον όχι τόσο ώστε να το δούμε στα C3 και C4, ή ακόμη και ως στάνταρ στα C5. Θα έλεγε κανείς πως είτε θα έπρεπε η Citroen να έχει και μια φθηνότερη λύση για τα μικρότερα μοντέλα, ή έστω τιμής ένεκεν να διαθέτει μια έκδοση με πνευματική ανάρτηση και ας ήταν εκτός πραγματικής αγοράς.
Αλήθεια είναι βέβαια πως μικρότερο αυτοκίνητο από μεσαίο με πνευματική ανάρτηση έχει να δώσει η Citroen από την εποχή της GSA, στις αρχές του ’80, ενώ μικρό μοντέλο δεν υπήρξε ποτέ με τέτοια τεχνολογία, άρα δε μπορεί να τους κατακρίνει πραγματικά κανείς.
Αντίθετα όμως με την ανάρτηση που ακρίβαινε και ανέβαινε κατηγορίες, η ξεχωριστή σχεδίαση και οι μοναδικές ιδέες διατηρούνται σε όλη τη γκάμα. Μπορεί κανείς να πει ότι η C6 είναι μάλλον εκκεντρική, όμως όταν το C4 έκανε ντεμπούτο το 2004 έδειχνε σα διαστημόπλοιο ανάμεσα σε σκούνες σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Όποιος έχει οδηγήσει έστω και λίγο ένα νέο C4 Picasso αντιλαμβάνεται αμέσως τη μοναδικότητα του αυτοκινήτου τόσο σε ιδέες, όσο και στη λειτουργία. Και ας μην έχει πνευματική ανάρτηση. Εκεί που έμεινε πίσω η Citroen, όπως και η αδελφή Peugeot, είναι στον τομέα των βενζινοκινητήρων.

Μπορεί τα ντίζελ σύνολα να αναδεικνύουν τη γκάμα στην καθόλου πετρελαιόφοβη Ευρώπη, στην Ελλάδα όμως τα προηγούμενα σύνολα 1,6 και 1,8 λίτρων ήταν μάλλον η αχίλλειος πτέρνα. Με τα νέα μοτέρ συνεργασίας με BMW που διαθέτουν τούρμπο, άρα ισχύ, ροπή και επιδόσεις, η Citroen μπορεί να αναδείξει χωρίς κόμπλεξ τις κλασσικές της αρχές.
Εσάς σας αγγίζουν τα Citroen; Σας ενδιαφέρει η πνευματική ανάρτηση; Σας πειράζει που σιγά -σιγά εξαλείφεται από τη μάρκα; Είναι τέλος πάντων απαραίτητη για την ύπαρξη της Citroen; Ή σας αρκούν τα άλλα χαρακτηριστικά της για να διαλέξετε τα μοντέλα της, ειδικά τώρα με τους νέους κινητήρες;

Πηγή: autotriti.gr

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπάρχει η Citroen χωρίς πνευματική ανάρτηση;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Νοέμ 2009, 16:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Προσωπικά το C2 το διάλεξα σαν value-for-money. Δεν έχω μετανιώσει για την επιλογή μου, αλλά οχι οτι έχει και καμιά καινοτομία... 8βάλβιδο κινητήρα 75 ίππων έχει. Για τη σχεδίαση συμφωνώ οτι γενικά η citroen φτιάχνει όμορφα αυτοκίνητα. Όχι όλα, αλλά τα περισσότερα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπάρχει η Citroen χωρίς πνευματική ανάρτηση;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Νοέμ 2009, 18:21 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Επειση αν γραψω για χιλιοστη φορα την αποψη μου για τη citroen και την υδροπνευματικη ,που για μενα ειναι εννοιες αλληλενδετες θα πλακωσει ο κλασσικος ο εγκαθετος ο βασιλης απο την εξωτικη θηβα να μου την πει.. :lol θα πω απλα οτι μονο οποιος μεγαλωσε με υδροπνευματικη μπορει να με καταλαβει..
Αμαξια σαν την xm,τη xantia, τη cx ,τη ds ,τη gs δε θα ξαναβγουν..Ηταν τελειως διαφορετικα στη προσεγγιση τους σε αυτο που λεμε αυτοκινητο..Η αισθηση τους πανω στο δρομο ηταν τελειως διαφορετικη απο οτιδηποτε υπηρχε..Ο τροπος που κανει αποσβεση αυτη η αναρτηση,που μεταφραζει και αντιδρα σε οτι παρουσιαζεται στους τροχους δε μπορει να περιγραφει.
Citroen για εμενα σημαινει διαφορετικη προσεγγιση σε αυτο που λεμε αυτοκινητο..Γι αυτο αλλωστε ή τη λατρευεις ή τη μισεις..οπως αλλωστε συμβαινει και με τις alfa romeo που και αυτη εχει ξεχωριστη φιλοσοφια για τα αυτοκινητα της ενω και αυτη εμπορευματοποιειται οπως και η citroen.
Συμπερασματικα θα ηθελα πολυ περισσοτερη υδροπνευματικη αλλα τουλαχιστον ρεφαρει σε σχεδιαση ,τιμες και ποιοτητα κατασκευης πλεον..

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπάρχει η Citroen χωρίς πνευματική ανάρτηση;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Νοέμ 2009, 19:06 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
nonos έγραψε:
Επειση αν γραψω για χιλιοστη φορα την αποψη μου για τη citroen και την υδροπνευματικη ,που για μενα ειναι εννοιες αλληλενδετες θα πλακωσει ο κλασσικος ο εγκαθετος ο βασιλης απο την εξωτικη θηβα να μου την πει.. :lol


Ρε αγορινα μου επειδη σε ξερω και ξερεις ποσο σε παω, μου επιτρεπεις και συ να σε πειραζω λιγουλακι :razz
Περα απο την πλακα ομως, η Citroen εγινε γνωστη σε ολο τον κοσμο για τις καινοτομιες τις, για τις προηγμενες αναρτησεις τις και για τα απιστευτα κρατηματα συνδιασμενα με ανεση στα αυτοκινητα τις. Καθως και για τον ομορφο σχεδιασμο της και αυτη τη δοση πολυτελειας που ειχε παντα ;)
Για το μελλον δε βλεπω να καταργει τελειως μα τελειως την υδροπνευματικη της αναρτηση και συναμα την εξελιξη της...ΑΛΛΑ νομιζω οτι επιρεαζεται πολυ απο τις "αδελφικες" τις συνεργασιες με αλλες εταιρειες.

Οταν εχει ξεκινησει καποια μοντελα τις με συνεργασια αλλων εταιρειων, οπως και να το κανουμε ΔΕ μπορει να βαλει υδροπνευματικη!!! Αν στο μελλον καταντησει να συνεργαζεται για ολη την γκαμα της, απλα ξεχαστε την Citroen που ξερατε!!!

Ισως ειναι και μια φαση που μπορει να περνα η εταιρεια, αλλα οκ, δε μπορουμε να πουμε οτι εχει χασει τα παντα (απο αυτα που εγινε γνωστη)!!! ;)

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπάρχει η Citroen χωρίς πνευματική ανάρτηση;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Νοέμ 2009, 02:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
Για ολους τους παλιους που εχουν μεγαλωσει σε citroen απο τα γεννοφασκια τους υπαρχει η εξης εξισωση citroen=υδροπνευματικη αναρτηση οταν σε ρωτουσαν την δεκαετια του 80 τι αυτοκινητο εχεις και απαντουσες citroen αμεσως η επομενη ηταν αυτο που ανεβοκατεβαινει?σημερα λοιπον εν ετη 2009 προς το τελος και αρχη 2010 οταν μας ρωτουν τι αυτοκινητο εχεις και λες citroen μετα δεν ακολουθει δευτερη ερωτηση γιατι η εταιρεια δεν εχει να δειξει καποια καινοτομια κατι ξεχωριστο.Ακομη και στο c5 που υποτιθετε οτι επρεπε να εχει κατι το ξεχωριστο απο τον ανταγωνισμο πχ υδροπνευματικη αναρτηση δεν την εχει στη προσιτη εκδοση για ελλαδα οποτε και καθενας σκεφτετε και λεει υπαρχουν πολυ καλυτερα αυτικινητα απο αυτο δεν εχει κατι το ξεχωριστο συμφωνο με τον φιλο που ειπε οτι οταν υπαρχουν συνεργασιες τα πραγματα ειναι δυσκολα αλλα ολα γινονται μπορει λοιπον να βγαλει κοινο μοντελο με αλλη εταιρια και να προσαρμοσει την υδροπνευματικη αναρτηση και τελος εβγαλε το c crosser σε συνεργασια με τη mitsubishi αλλα ρε μαγκες στη πολη μου πουληθηκαν τουλαχιστο 5 mitsubishi τζιπακια και κανενα c crosser τα συμπερασματα δικα σας παντως η citroen για μενα την εχασε την ταυτοτητα της σαν εταιρεια..............

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπάρχει η Citroen χωρίς πνευματική ανάρτηση;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Νοέμ 2009, 14:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
+1 Παντος προσοπικα δεν με "κραταει" ποια κατι στην φιρμα... Το επομενο αν το C3 - DS3 ειναι μουφα θα ειναι το Mito

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπάρχει η Citroen χωρίς πνευματική ανάρτηση;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Νοέμ 2009, 15:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2007, 16:29
Δημοσιεύσεις: 126
Τοποθεσία: ΒΡΑΧΑΤΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
σαφως η citroen ως φιρμα ειναι ταυτοσημη με την απαραμιλη σχεδιαση και κατασκευη αναρτησης καθως και καλαισθητης και ξεχωριστης φινετσας.στους καιρους μας που ολα εχουν χασει την ταυτοτητα τους ενεκα παγκοσμοιοποιησης καθως και η λεγομενη οικονομικη κριση καλα κρατει , δεν θα μπορουσε να μην επηρεασει και τις παραδοσιακες αυτοκινητοβιομηχανιες οπως η citroen.
ειδικα την στιγμη που οι κορεατες εχουν μπει για τα καλα στον ανταγωνισμο με τις φθηνες σε γενικες γραμμες κατασκευες καταντησαμε να οδηγουμε c4 και να το μπερδευουμε με opel astra στην οδηκη συμπεριφορα.θα μπορουσε η εταιρεια οπως αναφερανε και οι προλαλησαντες να βγαζει και εκδοσεις με υδροπνευματικη για ολες τις μικρομεσαιες και μεσαιες εκδοσεις ανεξαρτητως κυβισμου μοτερ για τους κλασικους γαλλοφιλους


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπάρχει η Citroen χωρίς πνευματική ανάρτηση;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Νοέμ 2009, 01:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31
Δημοσιεύσεις: 1267
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
Τις αερολογίες του autoTSIknopempth δεν μπαίνω στον κόπο να σχολιάσω, πιστεύω όμως πως όσο υπάρχουν κινητήρες εσωτερικής καύσης (σσ. τα ηλεκτρικά βρίσκονται στην γωνία, και η υδροπνευματική καταναλώνει ενέργεια) και Citroen θα υπάρχει και υδροπνευματική, πλην όμως επιφυλάσσομαι για την αποτελεσματικότητά της...
Η Honda π.χ. εν μια νυκτί απέβαλε τους σπορ κινητήρες και μοντέλα για χάρη δήθεν της οικολογίας, αλλά αυτό είναι μια μεγάλη κουβέντα που επιβεβαιώνει πως στο όνομα του ''πράσινου'' η PSA μπορεί να αλλάξει την καθεστυκία τάξη όπως την ξέρουμε και οι αφορμές υπάρχουν αλλά για να είμαι politically correct επιφυλάσσομαι να αναφερθώ.

_________________
sotoszx
DSuper
ZX 2.0 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπάρχει η Citroen χωρίς πνευματική ανάρτηση;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Νοέμ 2009, 07:39 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
θα σημφονισω με τον αλεξ.εχω 2 citroen και σηντομα θα γινουν 3 το ενα απο αυτα δεν θα πουλιθει ποτε(zx),αλα αν το νεο c4 εινε οπως το ειδα στην φοτο θα ξενεροσω απιστευτα,και αν στο μελον ξενεροσω τοσο θα γηρισω στις ριζες.....alfa romeo.....παντος με χαλαει πολη το γεγονος οτι αρχιζει και γινετε η φιρμα αυτο που γινετε και με χαλασε απιστευτα οταν εκανε σηνεργασια με την datsun(c1-aygo-107,c-rosser)γιατι απλα στο παρελθον μας εχει σηνηθισει σε απλα απιστευτα αμαξακια,τι να πει τωρα το c1 σε αν το σηγγρινεις με το ax?τπτ απολητος κανει κρα απο μακρια οτι εινε γιαπωνεζικη βλακια..μακαρι οι σηρες ds τουλαχιστον να εινε καλες,τωρα για τις υδρογηπες αν και αντιθετος με χαλαει που αρχιζουν και εξαφανιζοντε γιατι μην ξεχναμε οτι επι χρονια αυτο σημενε citroen....

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπάρχει η Citroen χωρίς πνευματική ανάρτηση;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Νοέμ 2009, 23:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Τα c1, aygo, 107 είναι συνεργασία με την toyota οχι τη Nissan. Για το c-crosser δεν ξέρω γιατί η citroen έχει συνεργαστεί σχεδόν με όλους πλέον (Toyota, BMW, Ford, Mitsubishi) και έχω σταματήσει να παρακολουθώ ποιός βγάζει ποιό αντίγραφο...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπάρχει η Citroen χωρίς πνευματική ανάρτηση;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Νοέμ 2009, 23:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
Mitshubishi...

παντως επειδη πηρα μια γευση απο υδροπνευματικη σημερα, η Citroen υπαρχει και χωρις αυτην. μπορει να ειναι απιστευτη αναρτηση αλλα οταν καταφερνει και κανει τη μεταλλικη της C5 ιδιου σχεδον επιπεδου ανεσης***, τοτε εχει επιτυχει τον σκοπο της.. και επειδη Citroen ειναι ανεση και καινοτομια με η χωρις υδρο, οσο τα καταφερνει σε αυτα καλα τοσο θα υπαρχει...

αλλωστε καινοτομει ακομη και σημερα και ας μην δινουμε σημασια..

το τιμονι σταθερου ομφαλου ειναι αποκλειστικη πατεντα της Citroen και απαγορευεται να την αντιγραψει οποιοσδηποτε(για την ακριβια ανακαληψη της Autoliv και αναπτυχθηκε απο Citroen και Valeo).... ειτε ετσι ειτε αλλιως αυτο δειχνει οτι ακομη και σημερα την ψαχνουν την καινοτομια............ και δεν ειναι τοσο απλη πατεντα οσο δειχνει..

για μενα Citroen= Ανεση, Καινοτομια, Ιδιαιτεροτητα

ε πιστευω οτι και τα 3 πανω κατω τα εχει σε σχεση με την υπολοιπη αυτοκινητοβιομηχανια.. μπορει και καλυτερα..........


*** ενας φαναριτζης που μιλησα ειχε μια C5 τρακαρισμενη. μου ειπε οτι σε σχεση με οποιοδηποτε αυτοκινητο εχει ξανα συναντισει, εχει 2 παραπανω στρωσεις μονοτικου υλικου στο πατωμα της....... ουτε σε C-class δεν εχει συναντισει κατι παρομοιο..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπάρχει η Citroen χωρίς πνευματική ανάρτηση;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Νοέμ 2009, 00:18 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Παντως Γιαννη εχεις δικιο. Η Citroen, αλλα και γενικα τα Γαλλικα αυτοκινητα, ψαχνονται γενικα και σε συνδυασμους αναρτησης σε σχεση με την ανεση παντα, αλλα και στις πατεντες και τα πειραματα με πρωτοεμφανιζομενα συστηματα (ειτε αυτα ειναι ηλεκτρικα, ειτε μηχανικα ειτε οτιδηποτε αλλο, πχ. συστηματα ασφαλειας) και φυσικα το εχουν πληρωσει ακριβα μερικες φορες και το πληρωνουν ακομα το τιμημα αυτο.

Αλλα δεν ξερω αν υπαρχει αμαξι, εκτος απο τα Γαλλικα, το οποιο προσφερει ενα τοσο πληρες πακετο ανεσης, ασφαλειας, "μπιχλιμπιδιων", και εστω καποιας μεσης εως καλης ποιοτητας και διαρκειας στον χρονο, σε σχεση με την τιμη στην οποια διατιθεται. Ετσι ειναι παντα πιο προσιτα απο τον ανταγωνισμο, και θα κανουν την διαφορα σε βαθος χρονου. :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπάρχει η Citroen χωρίς πνευματική ανάρτηση;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Νοέμ 2009, 23:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Δεν ξέρω αν το C4 έχει κατι ιδιαίτερο στην ανάρτηση του (τεχνικά δεν έχει, για τη ρύθμιση μιλάω) πάντως το C2 έχει την πιο συνηθισμένη ανάρτηση που υπάρχει. C6 έχουν πουληθεί ελάχιστα. Για το πρεστίζ το έχει η citroen. Άρα στο θέμα ανάρτηση η απάντηση είναι απλή, η citroen συνεχίζει να υπάρχει και χωρίς υδροπνευματική.

Και παρεπιπτόντως, Mitsubishi είναι, ...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπάρχει η Citroen χωρίς πνευματική ανάρτηση;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Νοέμ 2009, 23:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
aiolos έγραψε:
Mitsubishi είναι, ...

αδιαφορω........................ ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπάρχει η Citroen χωρίς πνευματική ανάρτηση;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Νοέμ 2009, 23:43 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
aiolos έγραψε:
Άρα στο θέμα ανάρτηση η απάντηση είναι απλή, η citroen συνεχίζει να υπάρχει και χωρίς υδροπνευματική.


Το υπαρχει στο θεμα αυτο εχει πιστευω δυο εννοιες!!!
Η μια ειναι η υπαρξιακη, δηλαδη αν θα μπορει η εταιρεια να επιβιωση με αυτη της την αλλαγη. Πραγμα που βλεπουμε οτι θα μπορει να υπαρχει και χωρις την υδροπνευματικη.

Η αλλη εννοια, ειναι η ιδεολογικη...εδω ΟΧΙ δεν υπαρχει πια Citroen!!!
Οταν δεν τοποθετει στη βασικη εκδοση της μεσαιας λιμουζινας της, την υδροπνευματικη, οπως εκανε απο την αρχη της καριερας της C5-Xantia-BX-.....
Ετσι τη γνωρισαμε τη Citroen οπως και να το κανουμε, ασχετα αν ειχα πει καποτε οτι οκ καλο ειναι το μετρο του προερετικου. Τελικα τωρα που το ξανασκεφτομαι, ΟΧΙ δεν ειναι καλο, γιατι μεσα απο καποια συγκεκριμενα πραγματα και κινησεις τις, τη μαθαμε αυτη την εταιρεια!!!

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 45 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Έντονη αύξηση στροφών χωρίς ανταπόκριση γκαζιού! C2 1.1 VTR
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Citroen Xsara 1.600cc V8 Ηλετρικό Καλώδιο
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
Παγκοσμιο official meeting citroen club στη ΘΑΣΟ!
Δ. Συζήτηση: Συναντήσεις - Εκδηλώσεις
Συγγραφέας: D7
Απαντήσεις: 19
ti eidos ladia mporw na balw gia to citroen mou c5 1.6thp
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Πισω αξονας ταμπουρατος Citroen ZX 1.4
Δ. Συζήτηση: Σχετικές με αυτοκίνητα (Προσφορά)
Συγγραφέας: nonos
Απαντήσεις: 5
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια