Για τα μετρα αυτα δεν εχω να σχολιασω κατι, τα λεμε αλλωστε και σε αλλο αντιστοιχο τοπικο!
Γι αυτο εδω ομως θελω να πω κατι:
Prokopas έγραψε:
Οι νέοι φόροι πολυτελείας στα καινούργια αυτοκίνητα διαμορφώνονται πλέον ως εξής: για εργοστασιακή αξία από 15.000 έως 20.000 ευρώ ποσοστό 10%, για εργοστασιακή αξία από 20.000 έως 28.000 ευρώ, ποσοστό 30% και για εργοστασιακή αξία άνω των 28.000 ευρώ ποσοστό 40%. Για τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, για εργοστασιακή αξία από 11.000 έως 14.000 ευρώ φόρος 10%, για αξία από 14.000 έως 19.000 ευρώ ποσοστό 30% και για εργοστασιακή αξία πάνω από 19.000 ευρώ ποσοστό 40%.
Δεν ειναι οντως λιγο δυσαναλογα αυτα τα ποσοστα? Δυσαναλογα παντα με βαση την πολιτικη που θελει (αλλα δεν μπορει) να ακολουθησει η σημερινη κυβερνηση και συμφωνα παντα με τις προεκλογικες της δεσμευσεις!
Στα νεα αυτοκινητα:
-
15.000 έως 20.000 ευρώ ποσοστό
10%: Το βρισκω καπως λογικο με τα σημερινα δεδομενα.
-
20.000 έως 28.000 ευρώ ποσοστό
30%: Μαλλον 15% ή 20% θα πρεπε να ταν, γιατι σε αυτες τις δυο κατηγοριες βρισκονται οι μικρομεσαιοι πολιτες, που ειναι δικαιωμα και αυτων να αποκτησουν ενα αυτοκινητο...και ΟΧΙ, ενα αυτοκινητο με τοσα λεφτα (δλδ απο 15.000€-30.000€) δεν υποδηλωνει πλουτο!
-
άνω των 28.000 ευρώ ποσοστό
40%: Εδω δικαιο θα ηταν να βλεπαμε ποσοστο της ταξης του 50%...δε νομιζω να αμφιβαλει κανεις οτι κατοχος αυτοκινητου 70.000€ δεν εχει να τα βγαλει περα...
Οσο για τα μεταχειρισμενα η πληρης αδικια!
Και που ειμαστε ακομα...