Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Γενικά  »  Διάφορα


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 20:38 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχετικά με τα νέα τέλη κυκλοφορίας του 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Σεπ 2010, 21:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
δεν γίνεται να σπάσεις την "πελατειακη σχέση" σε οποιαδήποτε βαθμίδα την κοινωνικής ζωής. Ο φίλος βοηθάει τον φίλο. Ο φίλος ξέρει εναν φίλο, που θα σε φέρει σε επαφή. Θα ωφεληθείς λόγω της γνωριμίας... Γνωριμίες, η μαγική λέξη.
Η "σχέσης γνωριμίας" δεν σπάνε, και είναι στο DNA του έλληνα... ξέρεις γιατι? Γιατι είμαστε ενα κράτος 10 εκατομυρρίων κατοίκων. Είμαστε μικροί, πολύ μικροί. Και με τα "υψηλά κεφάλια" μπορεις να επικοινωνήσεις πιο εύκολα. Πχ οτι θές να δείς το ποπ είδωλο Άννα Βίσση. Τραγουδάει εκεί, και πάς και την βλέπεις. Σου αρέσει ο Γιώργος Αυτιάς. Πέρνεις τηλ στο ραδιο που εργάζεται, και τον βρίσκεις. Σου αρέσει ενας άλλος σταρ της τηλεόρασης ή του αθλητισμού. Τον προσεγγίζεις ΕΥΚΟΛΑ!!! Διοτι είμαστε ενα μικρό "χωριό". Για φαντάσου να ήσουν αμερικάνος απο την Λουιζιάνα ή την Αλαμπάμα, και να ήθελες αυτόγραφο απο τον Jordan ? Χειρότερα.... για φαντάσου να ήσουν κινέζος απο την επαρχία της Hangzhou, και να ήθελες να έρθεις σε επαφή με κάποιον υπουργό απο το Hotan... (google maps for the win ;-) δεν υπήρχε περίπτωση μα τα καταφέρεις.
Οσον αφορά τον ΦΠΑ και τις μειώσεις μισθών, αυτά έπρεπε να γίνουν για να εναρμονιστούμε με το μνημόνιο. Λένε οτι πάμε καλά. Και το πιστέυω. Ναι, πάμε καλά βάση του μνημονίου. Αλλα το μνημόνιο πάει λάθος... οι φόροι σκοτώνουν τους φόρους είχε πεί ο Ζολώτας.
Είπα πιο πάνω, οτι δεν θα γράψω αρκετά... όμως μου έρχονται κ άλλα στο μυαλό. Μου έρχεται πχ το περιστατικό οπου ενας φαρμακοποιός έγραφε πλαστές συνταγές, και έπερνε φάρμακα, τα οποια μετά τα πετούσε σε ενα πηγάδι... και κέρδιζε απο το ποσοστό που του αναλογούσε. Μου έρχεται στο μυαλό ενα ρεπορτάζ που άκουσα, οτι μια πόλη της Β.Ελλάδας έχει μεγάλη κατανάλωση σε ορθοπεδικά προιόντα... πατερίτσες, νάρθηκες και τέτοια. Οι μισοι κάτοικοι λέει έπρεπε να κυκλοφορούν είτε με σπασμένο χέρι ή πόδι. Ή σκέφτομαι οτι υπάρχουν περιπου 3500 άνθρωποι άνω των 105 ετών, που συνεχίζουν να πέρνουν την σύνταξή τους.... ενω θεωρώ οτι οι περισσότεροι αν όχι όλοι, έχουν αποδημίσεις εις Κύριον. Οπως φαίνεται λοιπον, οποιος μπορει να κλέψει το κράτος, το κάνει ελαφρά τι καρδία. Και ο καθένας για τον εαυτό του. Οπως τότε που τον Κολοκοτρώνη τον βάλανε φυλακή, γιατι ήθελε λεει να κάνει επανάσταση (άκου πράματα τώρα)... και ορισμένοι "έλληνες" είχαν βολεφτεί επι της Τουρκοκρατίας, και δεν ήθελαν αν αλλάξει η κατάσταση στη χώρα γιατι θα έχαναν τα προνόμια που τους έδιναν οι Τούρκοι.

Είχατε ποτε την απορία, γιατι είμαστε τόσο τεμπέληδες σαν λαός? Γιατι τα κάνουμε όλα τελευταία στιγμη? Γιατι μόνο να ζητάμε ξέρουμε, χωρις να δίνουμε ? Γιατι επιδιώκουμε το μεγαλύτερο κέρδος με την μικρότερη δυνατη προσπάθεια ?Γιατι είμαστε έτσι φτιαγμένοι ? Εγω αυτο το έχω σκεφτεί πολύ... και βρήκα μια απάντηση που ικανοποιεί τον δικό μου τρόπο σκέψης.

Φταίει ο Ήλιος.

Ναι μην το γελάτε... ο ήλιος. Η καλοκαιρία, η ζέστη, η ραστώνη, σε κάνει να μην θες να δουλέψεις. Σε κάνει να κοιτας το ρολόι σου για το πότε θα σχολάσεις, σε κάνει να θές να διασκεδάσεις. Να πας μια βόλτα με το αυτοκινητο, να μεθύσεις και να χορέψεις το βράδυ. Και το πρωί άυπνος να πάς για δουλειά. Οταν ζούμε σε μια χώρα που έχει 9 μήνες το χρόνο καλοκαίρι, το μυαλό σου δεν συγκεντρώνεται στα της δουλειάς σου.
Δείτε και τις άλλες χώρες PIGS που έχουν πρόβλημα με την ΕΕ. Portugal, Italy, Greece, Spain. Ολες χώρες με ήλιο. Ολες παραθαλάσσιες. Γενικότερα όσο πιο κοντά στον ησιμερινο είσαι, τόσο οι οικονομίες των χωρών αλλα και το βιοτικό τους επίπεδο είναι για κλάμματα.
Πηγαίνετε τώρα βορειότερα... Σουηδία, Δανία, ελβετία, Αγγλία, Γερμανία, Ολλανδία!!! Οι οικονομίες αυτων των χωρών γιατι είναι "εξωπραγματικες" για εμας? Γιατι πολυ απλά ο "άσκημος" και κρύος καιρός, τους έχει ωθήσει στο να αφιερώνονται στην δουλειά τους. Να γιατι οι Γερμανοι φτιάχνουν καλα αυτοκίνητα.... γιατι παλαιότερα φτιάχνανε καλα αεροπλάνα, και μετά το τέλος του Β Παγκοσμίου πολέμου όταν τους απαγορευτηκε να φτιάχνουν αεροπλάνα, όλη η τεχνογνωσία πήγε στα αυτοκίνητα.

αυτα προς το παρόν.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχετικά με τα νέα τέλη κυκλοφορίας του 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Σεπ 2010, 21:38 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
:ot

Παιδια μην ξεφευγουμε απο το θεμα των τελων! :salute

*Καλο ειναι να υπαρχουν "παρενθεσεις", αλλα ξεφευγουμε σε θεμα γενικοτερο για την πολιτικη.

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχετικά με τα νέα τέλη κυκλοφορίας του 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Σεπ 2010, 22:46 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Kαι για επιστροφή στο θέμα μας, κοιτούσα το C4 με τα 150 άλογα.
Εντωμεταξύ τα νέα τέλη θα ισχύουν λέει απο 1/11/2010

Τέλη για το 2011 αγορασμένο πρίν το Νοέμβριο = 240 ευρω
Τέλη για το 2011 αγορασμένο μετά το Νοέμβιο = 328 ευρώ :eek

(164gr CO2 x 2 ευρώ)

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχετικά με τα νέα τέλη κυκλοφορίας του 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Σεπ 2010, 00:35 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Το θεματακι με τους ρυπους...μερικα τουρμπιδια της αγορας δε τα συμφερει καθολου μα καθολου!
Μ'αρεσει που τα περισσοτερα απο αυτα, εχουν ως "σημαια" τους, τους χαμηλους ρυπους!

Τραγικο!!! :guns

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχετικά με τα νέα τέλη κυκλοφορίας του 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Σεπ 2010, 07:19 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
τα περιβαλοντολογικα και περι αυτοκινησης ειναι μεγα μπουρδες,τα τελοι δεν επρεπε καν να υπαρχουν αφου πληρονουμε ενα σκασμο μεριες για τα αμαξια μας,μεχρι και στην ασφαλεια εχει αρκετα χρματα για το ταμειο εθνικης οδοποιηας,την πυροσβεστικη υπηρεσια και το μετοχικο ταμειο στρατου!οταν αγωραζουμε αμαξι πληρονουμε πολα μα παρα πολα για φορους στην βενζινη πληρωνουμε απιστευτους φορους για ποιο λογο λοιοπον να πληρωσουμε και τα τελη?ημαρτον ρε πεδια ημαρτον ομως,εχω βαρεθει ποια να ακους οτι για το περιβαλον φτενε μονο τα αμαξια και πληρονωντας τα χρηματα δηλαδι τι κανουμε?διορθωνουμε για οτι ρηπενουμε?

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχετικά με τα νέα τέλη κυκλοφορίας του 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Σεπ 2010, 08:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Γιά το θέμα περί ευθυνών των πολιτών και των πολιτικών τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά από ότι λέτε .
Επειδή είναι εκτός θέματος θα πω μόνο λίγα λόγια και αν ανοίξει σχετικό θέμα μπορούμε να τα πούμε πιό αναλυτικά .
Την δεκαετία του 80 υπήρξε η πολιτική κατεύθυνση του σαμποταρίσματος όλων των ιδιωτικών επιχειρήσεων ώστε να κρατικοποιηθούν και να γίνουν οι εργαζόμενοι δημόσιοι υπάλληλοι . Αλλωστε ο αρχιπολιτικός είχε πεί : "Θα διορίσω το 30 % των Ελλήνων και θα βγαίνω πάντα" . Και το έκανε και τον ακολούθησαν και οι επόμενοι και έφτασαν 1000000 + σήμερα .
Μετά ήρθαν οι αντιλήψεις ότι ο εργάτης και ο εργαζόμενος δεν είναι συνεργάτες αλλά ανταγωνιστές . Δηλαδή το αυτονόητο ότι χωρίς εργοδότη δεν υπάρχει εργασία και ότι χωρίς εργαζόμενους δεν υπάρχει υπεραξία και όφελος γιά τον εργοδότη , στην ελλάδα δεν ισχύει . Και μετά απορούμε γιά τις Βουλγαρίες , Τουρκίες κλπ .
Εν τω μεταξύ στις επαρχίες οι δουλειές διωχτήκανε και ο πολιτικός υποσχόταν διορισμούς και ο πεινασμένος κόσμος ψήφιζε και έτρεχε γιά τα κόμματα .

Γιά την φοροδιαφυγή θα πω το απλό γιατί πολύ μας παραμυθιάζουν .
Ενας ηλεκτρολόγος τζιράρει 30-40-50.000 το χρόνο και δηλώνει τις 10.000 και δεν πληρώνει φόρο .
Αν δήλωνε όσα έβγαζε , αλλά ταυτόχρονα και όσα έξοδα έκανε τι θα δήλωνε με ποσοστό κέρδους 20-30 % ? Θα είχε καθαρά κέρδη 10-20.000 και θα πλήρωνε φόρο 3-5.000 ή ένας μεγάλος 10.000 . Πόσα χρόνια έπρεπε να "φοροδιαφεύγει" γιά να πιάσει μόνο την μιά δόση της μίζας του Μαντέλη που ήταν 250.000 Ευρώ ? Ολη του την ζωή δεν θα του έφτανε .

Αρα δεν τα φάγαμε μαζί . Μόνοι τους τα φάγανε και μόνοι μας θα τα πληρώσουμε .

Τουλάχιστον ας το ξέρουμε και ας ξέρουν ότι το ξέρουμε .

Γιά το θέμα των τελών κυκλοφορίας , προφανώς είναι πιό δίκαιο με τους ρύπους , αλλωστε αυτό ισχύει και έξω .
Ετσι δεν θα βρίζουν τώρα το δίλιτρο που πληρώνει 600 Ε μιά και το 1600 θα έχει 450 Ε και η διαφορά είναι πλέον μικρή .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχετικά με τα νέα τέλη κυκλοφορίας του 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Σεπ 2010, 09:24 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Το θεμα ειναι ομως οτι εχουν σχετικα υπερτιμολογισει το γραμαριο σε καθε κατηγορια και γινεται πολυ χειροτερο οταν ανεβαινεις κατηγορια. ΟΚ καλο το μετρο αυτο, αλλα ειναι σαν να κορο'ι'δευεις τον αλλο επειδη πηρε αμαξι 1600cc το 2011 και οχι το 2010. Και αυτο γιατι οπως εγραψε και ο Γιαννης παραπανω, το ενα αμαξι θα πήρωνει 240 ευρω και με υπολογισμο των γραμμαριων 328. Αρα ουσιαστικα ειναι "κερδισμενοι" τωρα οσοι εχουν παλαιοτερο αμαξι, επειδη πληρωνουν λιγοτερα τελη. Κανονικα επρεπε να χαμηλωσουν το κοστος του γραμμαριου ανα κατηγορια ετσι ωστε οι συγχρονοι κινητηρες να πληρωνουν περιπου τουλαχιστον τα ιδια λεφτα ειτε υπολογιζονταν με cc ειτε με τα γραμμαρια... Κια ετσι αργοτερα που θα βγουν κινητηρες με καλυτερα χαρακτηριστικα, καλυτερη καυση, καλυτερη αποδοση, αρα λιγοτερα γραμμαρια, τοτε αυτοι θα πληρωνουν λιγοτερα τελη γιατι ρυπαινουν λιγοτερο απο τους προηγουμενους. Με την τωρινη τιμολογιση καλυτερα να εχεις ενα παλιο αμαξι αρκετων κυβικων παρα ενα συχρονο λιγοτερων κυβικων. Ετσι θα καταντησουμε με αμαξακια στυλ οπως Subaru 600cc ή Suzuki Marutti.....σε συγχρονη μορφη βεβαια.
Ετσι σε λιγα χρονια ολοι για να μην πληρωνουν υψηλα τελη θα αρχισουν να παιρνουν τετοια αμαξακια, 600-900-1000cc το πολυ, και θα δωσουν ολα τα αλλα που εχουν. Φανταζεστε να παρει καποιος το κουβαδακι του και να βγει για ταξιδι 3-4-5 ωρων; Ή να παει να κανει προσπεραση με 3 ατομα μεσα; Ειναι τρομακτικα επικινδυνο.....

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχετικά με τα νέα τέλη κυκλοφορίας του 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Σεπ 2010, 21:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
ρε παιδια εχω μια ερωτηση καλα αυτα με τα τελη και ολες τις μπουρδες για τα καυσαερια και τα κυβικα...τα
ρυμουλκουμενα τροχοσπιτα γιατι πληρωνουν τελη ισα με ενα 1200 κυβικα αυτοκινητο?εαν καποιος παρει τροχοσπιτο καινουργιο το 2011 τι τελη θα πληρωσει?με τους ρυπους?αφου ρε δεν εχουν κινητηρα τα τραβαει αυτοκινητο ρε τι ανωμαλοι ειναι αυτοι ο πολιτικοι αλλα θα μου πεις σηκωσαν τα μανικια με το σλογκαν ωρα για δουλεια και μας κατεβασαν τα παντελονια τελικα οι κατοχοι τροχοσπιτου τι τελη θα πληρωσουμε?

αλλα τελικα θα καταθεσω το χαρτι της ελξης θα πεταξω την πινακιδα επανω που εφτιαξα σταμπωτη στην αθηνα και θα κυκλοφορω μεσα στην παρανομια.............

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχετικά με τα νέα τέλη κυκλοφορίας του 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Οκτ 2010, 03:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Απρ 2009, 21:19
Δημοσιεύσεις: 848
Τοποθεσία: Κορινθος
:agree

_________________
Τι και αν δεν βάζω φώτα τα βράδια.Αφού τρέχω με ταχύτητα φωτός!!


Εικόνα
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχετικά με τα νέα τέλη κυκλοφορίας του 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Οκτ 2010, 08:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Σαν να μου φαίνετε πάλι πως θα δούμε τον Δεκέμβρη ένα κύμα καταθέσεων πινακίδων όπως πέρυσι... έτσι θέλουν, να περιμένουν να βγάλουν λεφτά και να μην τους τα δίνουμε. Τέλη κυκλοφορίας για τροχόσπιτο... να ήταν αυτοκινούμενο, πάει στο καλό... για ρυμουλκούμενο όμως που κολάει; Έ, ρε μίσος που το έχουν για ότι έχει ρόδες.....

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχετικά με τα νέα τέλη κυκλοφορίας του 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Οκτ 2010, 19:45 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ισως επειδη δεν ανακαλυψαν αυτοι τον τροχο και να παιρνουν δικαιωματα ευρεσιτεχνιας. :mrgreen

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχετικά με τα νέα τέλη κυκλοφορίας του 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Οκτ 2010, 21:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 10:37
Δημοσιεύσεις: 265
πλέον θα συζητάμε σε βάθος τρέχοντος έτους για τα τέλη κυκλοφορίας μιας κ απ ότι φαίνεται ούτε το ίδιο το κράτος μπορεί να κατασταλάξει κάπου. Δε νοείται ίδιο αυτοκίνητο κ να πληρώνουν διαφορετικά τέλη, δεν μπορεί να σταθεί ρε παιδιά, πιστεύω πάλι του χρόνου αλλαγές θα χουμε.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχετικά με τα νέα τέλη κυκλοφορίας του 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Οκτ 2010, 00:53 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Αλλαγές δε νομίζω να υπάρξουν, τουλάχιστον όχι τεράστιες, και ίσως περιοριστούν μόνο στην αναπροσαρμογή των τιμών.

Πρώτον επειδή η "γραμμή" που υπάρχει ευρωπαικώς είναι για τέλη βάσει εκπεμπόμενων ρύπων, και δεύτερον επειδή το κάθε αυτοκίνητο δεν βγάζει τους ίδιους ρύπους.
Τυχαίνει το C4 να πληρώνει περισσότερα τέλη με το νέο σύστημα.

Αν απο την άλλη πάρουμε εναν κάτοχο Prius με τον 1.8 και 89grCO2/km, με τα παλιά τέλη θα πλήρωνε 270 ευρώ(!) ενώ με τα καινούρια δεν πληρώνει τίποτα! :thumb Τυχαίο;


edit:
Με μια ματιά στις εκπομπές ρύπων όλων των Citroen που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή, δεν υπάρχει κινητήρας κάτω απο 100gr/km(!) με την πλειονότητα να κυμαίνεται στα 140~160gr/km.
Έχει η citroen τα μέσα (ή την τεχνολογία) να κυκλοφορίσει -αύριο κιόλας- ενα αυτοκίνητο σαν το prius που να εκπέμπει κάτω απο 100gr/km; Γιατί απο concept εχουμε μπουχτίσει... :mrgreen

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχετικά με τα νέα τέλη κυκλοφορίας του 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Οκτ 2010, 08:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Yπάρχουν ήδη κάτω από 100 γρ . όπως το ds3 diesel με 70 ΗΡ . Επίσης το C3 airdream με 90 ΗΡ .
Σχετικά με τις αλλαγές στην Γαλλία

http://citrotemp.cricou.net/gamme/gamme102010.pdf

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχετικά με τα νέα τέλη κυκλοφορίας του 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Οκτ 2010, 08:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιούλ 2007, 13:44
Δημοσιεύσεις: 540
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Ναι... Το Prius έχει πληρώσει σε τέλη και βενζίνη 10000 ευρώ παραπάνω αμέσως με την αγορά του. Είναι για τα μη σκεπτόμενα άτομα κατά κανόνα που τσιμπάνε με την λέξη υβριδικό...

Το δικό μου, με ρύπους θα πλήρωνε 450 ευρώ. Τώρα 600. Είναι καθαρά για να σε κάνουν να αγοράσεις νέο αυτοκίνητο και όχι γιατί σκέφτονται το περιβάλλον. Αν βρεις αταξινόμητο 2λτ αυτοκίνητο, από τον άλλο μήνα θα μπορείς να το ταξινομήσεις και να πληρώσεις τέλη 450 ευρώ.

edit: Έχω την εντύπωση (ή μάλλον μου φαίνεται πιο σωστό) ότι η φορολόγηση με τους ίππους είναι κάτι σαν την κλίμακα φορολογίας εισοδήματος.
πχ. Για τους πρώτους 100 = 0ευρώ
101-120= 0,8*20= 16ευρώ
121-140= 1*20 = 20ευρώ
141-160= 1,5*20= 30ευρώ
161-180= 2*20= 40ευρώ
181-200= 2,25*20= 45ευρώ
ΣΥΝΟΛΟ= 16+20+30+40+45= 151ευρώ.

Γιατί αν απλά βγάζουν κλίμακα σκέψου για παράδειγμα έναν με 99 και έναν με 100. Ο 99 δεν πληρώνει τπτ ενώ ο 100 πληρώνει 80 ευρώ.

_________________
Εικόνα
C4 2.0lt 2007-2012
C3 Diesel 2012-.....


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 6 από 7 [ 95 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενο



Συναφή θέματα

Δυσεπίλυτη βλάβη σε μοτέρ C4 2011
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Apirathos
Απαντήσεις: 7
2011 Citroën Créative Awards Open Up Your Ideas
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: Blanc
Απαντήσεις: 0
Με Λεμπ, Οζιέρ και Citroen DS3 το 2011
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 5
Ράλλυ Ακρόπολις 2011
Δ. Συζήτηση: Ελληνικοί Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 1
Αφαιρεση σηματος κυκλοφοριας απο παρπριζ
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 25
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ