Καλά είστε το απαύγασμα της αντικειμενικότητας. STAM-DS3-THP έγραψε:
Το Leaf και η Nissan γενικότερα στο τομέα της σχεδίασης είναι αιώνες πίσω (δεκαετία ΄90 τουλαχιστον),αν και το μέλλον είναι τα ηλεκτρικά....
Έψαξα το θέμα
leaf και βρήκα σημαντικά ελατώματα για τα οποία
δεν θα σκοράρει πόντους.
1ον) Και βασικότερο από όλα
η πολύ μικρή αυτονομία του (100-220 χλμ.)
2ον) Η μεγάλη μείωση της αυτονομίας του σε περιοχές με θερμό κλίμα.
3ον) Το θέμα "φόρτιση", το γεγονός ότι πρέπει όλος ο κόσμος (βενζινάδικα, πάρκινγκ, κατοικίες, κλπ κλπ) να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Η δε NISSAN έχει σχεδιάσει ολόκληρο το προιόν, με υπηρεσίες που ικανοποιούν αυτές τις απαιτήσεις και μάλιστα στις περισσότερες περιπτώσεις, το κόστος συμπεριλαμβάνεται σε αυτό της αγοράς.
Καμία σχέση όμως με το "
Το Leaf και η Nissan γενικοτερα στο τομέα της σχεδίασης είναι αιώνες πίσω (δεκαετία ΄90 τουλαχιστον),αν και το μέλλον είναι τα ηλεκτρικά...." που έγραψες .
Το πρόβλημα του
συγκεκριμένου προιόντος είναι ακριβώς ότι είναι
30 χρόνια μπροστά και δεν είμαστε έτοιμοι να το υποδεχθούμε.
Το leaf μια χαρά μοντέρνο σχεδιάσμό έχει, μέσα και έξω. Δεν τολμάς ούτε συντηρητικό να το πεις.
Κι αν μιλάμε γενικότερα για την NISSAN και τα προϊόντα της, μην σκέφτεσαι μόνο τα TIIDA & NOTE. Υπάρχουν και τα GTR, τα Z, τα Qashqai, το Juke (απαίσιο μεν, αλλά όχι 30 χρόνια πίσω).
STAM-DS3-THP έγραψε:
DS3 vs Guillietta Αυτή θα ναι η μάχη!!!Φοβερά αυτοκίνητο που σχεδιάστηκαν από το μηδέν!!
Κανένα από τα δύο δεν σχεδιάστηκε από το μηδέν, τα πατώματά τους αν και άριστα, έχουν ηλικία μεγαλύτερη της 10ετίας, της δε alfa είναι κοινό μυστικό, ότι έχει μισό dna GM (aka opel). Οκ είναι όμορφα, οκ η άλφα έχει τους κορυφαίους, αυτή τη στιγμή κινητήρες, εσωτερικής καύσης, αλλά κανένα από τα δύο δε έφερε καμία επανάσταση.
Όμορφα οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα, που χαίρεσαι να τα οδηγείς κι αυτό τους δίνει πόντους. Τους δικούς μου πόντους επίσης.
STAM-DS3-THP έγραψε:
Επίσης το Duster δε καινοτομεί σε τίποτα απλά είναι μία οικονομική λύση!Αντε κ κανα Volvo S60 είναι καλό,
Δεν υπάρχει πιο δύσκολο πράγμα από το να βγάλεις ένα αυτοκίνητο πλήρες, σε χαμηλή τιμή.
Αν είναι σχεδόν ισάξιο με τα SUV της αγοράς, στην τιμή που πουλιέται, νομίζω ότι αξίζει.
STAM-DS3-THP έγραψε:
τα υπόλοιπα είναι εκτός συναγωνισμού γ μένα,δεν εχουν καμία ελπίδα!!! DS3 και πάλι DS3!Bravo Citroen!!!!
Στα εκτός συναγωνισμού, βάζεις τα Cmax. Νέο πάτωμα, νέος κινητήρας, οδηγοκεντρικό πολυμορφικό, με ανεξάρτητη ανάρτηση και στις τέσσερεις άκρες του αυτοκινήτου και ένα μοντέλο που θα στηρίξει άλλα 3-4 μοντέλα τουλάχιστον (Ford-volvo-mazda), που προέρχεται από τον κατεξοχήν παγκόσμιο παραγωγό αυτοκινήτου.
Μην παραξενευτείς αν το "εκτός συναγωνισμού" C max κερδίσει τον διαγωνισμό.
Το meriva , κατά την γνώμη μου, έχει τρομερό σφάλμα με τον σχεδιασμό της πίσω πόρτας κι ας είναι κράχτης. Αλλά και πάλι είναι ένα μοντέρνο, αξιόλογο αυτοκίνητο.
Είμαι citroenάκιας και αλφίστας, φανατικός και στα δύο, όπως ξέρουν οι φίλοι, αλλά νομίζω ότι η πεποίθηση ότι θα παιχτεί μεταξύ των δύο το παιχνίδι, είναι κάπως απερίσκεπτη.