Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Prokopas
|
Θέμα δημοσίευσης: Πετρελαιοκίνηση: Ακόμα πιο κοντά Δημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Φεβ 2011, 15:44 |
|
Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04 Δημοσιεύσεις: 3526 Τοποθεσία: GoodView Εικόνες: 33
|
Δια στόματος του γενικού γραμματέα του υπουργείου Υποδομών, στο προσκήνιο επανέρχεται το θέμα της άρσης των περιορισμών για αγορά, χρήση και κυκλοφορία των πετρελαιοκίνητων Ι.Χ. σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Το όλο θέμα ήρθε για μία ακόμα φορά στο προσκήνιο, λίγες μόλις μέρες μετά την οριστικοποίηση του μέτρου της απόσυρσης, με σχετικές, χθεσινές (16/02) δηλώσεις του γενικού γραμματέα Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Χ. Τσιόκα, σε ραδιοφωνικό σταθμό της πρωτεύουσας. Πιο συγκεκριμένα, ο γ.γ. δήλωσε πως το υπουργείο Υποδομών τάσσεται θετικά υπέρ της άρσης των περιορισμών κίνησης των πετρελαιοκίνητων Ι.Χ. στα μεγάλα αστικά κέντρα, δηλώνοντας μάλιστα χαρακτηριστικά πως «είναι ένα θέμα το οποίο πλέον έχει ωριμάσει και οι απόψεις μας στέκουν επιστημονικά και περιβαλλοντικά». Ωστόσο, όπως επισήμανε με έμφαση, τον τελευταίο λόγο επ’ αυτού έχει το υπουργείο Περιβάλλοντος. Συμπληρώνοντας, ο κ. Χ. Τσιόκας διευκρίνισε πως «το υπουργείο μας έχει ήδη στείλει τις παρατηρήσεις του στο υπουργείο Οικονομικών, το οποίο στηρίζει το πρόγραμμα. Ελπίζω τις επόμενες μέρες να έχουμε εξελίξεις». Όπως όλα δείχνουν, ο μοναδικός επίσημος κρατικός φορέας (βλ. υπουργείο) ο οποίος δεν έχει ακόμα αποσαφηνίσει τις θέσεις του σχετικά με το όλο θέμα, είναι το Υπουργείο Περιβάλλοντος, το οποίο, σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένει την ολοκλήρωση και των τελευταίων περιβαλλοντικών μελετών. Υπέρ της άρσης τάσσεται ασφαλώς και το σύνολο των εμπόρων-εισαγωγέων αυτοκινήτων, υποστηρίζοντας με κάθε ευκαιρία πως οι εκπομπές ρύπων των πετρελαιοκίνητων οχημάτων είναι πλέον χαμηλότερες σε σχέση με εκείνες των βενζινοκίνητων, ενώ, όσον αφορά στα μικροσωματίδια, τα σύγχρονα φίλτρα με τα οποία εφοδιάζονται όλα σχεδόν τα αντίστοιχα αυτοκίνητα, συμβάλλουν καθοριστικά στην παρακράτησή τους. Την ίδια στιγμή, οι εκπρόσωποι του κλάδου επισημαίνουν για μια ακόμα φορά πως οφέλη για τον καταναλωτή προκύπτουν και από το συγκριτικά μικρότερο ετήσιο κόστος χρήσης των πετρελαιοκίνητων οχημάτων, ενώ, από τη μεριά μας, δεν έχουμε παρά να «καταθέσουμε» ξανά μερικά ακόμα, άμεσα συνδεδεμένα με τις μικρότερες απαιτήσεις τους σε ποσότητα καυσίμου, αλλά και με μερικά από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους (βλ. αυξημένη ροπή). Στον αντίποδα, πάντως, αρκετές εξακολουθούν να είναι οι περιβαλλοντικές ενώσεις ανά την ελληνική επικράτεια που υποστηρίζουν με… σθένος πως η άρση της απαγόρευσης θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στον «αέρα», σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Ας ελπίσουμε –για μια ακόμα φορά- πως σύντομα οι ιθύνοντες της πολιτείας θα πράξουν επιτέλους τα δέοντα. Πηγή: 4troxoi.gr
_________________ "Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!
|
|
|
|
|
Prokopas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πετρελαιοκίνηση: Ακόμα πιο κοντά Δημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Φεβ 2011, 15:49 |
|
Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04 Δημοσιεύσεις: 3526 Τοποθεσία: GoodView Εικόνες: 33
|
Μία λέξη έχω να πω...... ΑΜΗΝ
Είχα ενοικιάσει ένα diesel για μία εβδομάδα στο εξωτερικό και με 55άρι ρεζερβουάρ η αυτονομία ξεπερνούσε τα 1000km χωρίς να περιορίζω το δεξί μου πόδι.
Όσο για την επιβάρυνση της ατμόσφαιρας που αναφέρει το άρθρο, δεν είναι λογική το ότι "τα μαχαίρια είναι επικίνδυνα, καταργώ τα μαχαίρια". Οι εικόνες με τα "κίτρινα αυτοκίνητα", λεωφορεία και φορτηγά που ξεκινάνε ή κατεβάζουν και αφήνουν πίσω τους μαύρο σύννεφο δεν προέρχονται από το πετρέλαιο καθε αυτό αλλά μη σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου.
_________________ "Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!
|
|
|
|
|
agiorgitis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πετρελαιοκίνηση: Ακόμα πιο κοντά Δημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Φεβ 2011, 15:57 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24 Δημοσιεύσεις: 5576 Τοποθεσία: Τρίπολη
|
Μια χαρά!! Αρκεί να περιορίσουν με κάποιον τρόπο τις εισαγωγές παλαιών αυτοκινήτων diesel. Γιατί οι εισαγωγείς-έμποροι δεν διευκρινίζουν οτι τα φίλτρα σωματιδίων και οι χαμηλότερες εκπομπές ρύπων ισχύουν μόνο για τους τελευταίας γενιάς κινητήρες, και όχι για τα μοντέλα ...15ετίας που θα αρχίσουν να εισάγουν απο τη γερμανία!!
_________________
|
|
|
|
|
Prokopas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πετρελαιοκίνηση: Ακόμα πιο κοντά Δημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Φεβ 2011, 16:33 |
|
Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04 Δημοσιεύσεις: 3526 Τοποθεσία: GoodView Εικόνες: 33
|
agiorgitis έγραψε: Μια χαρά!! Αρκεί να περιορίσουν με κάποιον τρόπο τις εισαγωγές παλαιών αυτοκινήτων diesel. Γιατί οι εισαγωγείς-έμποροι δεν διευκρινίζουν οτι τα φίλτρα σωματιδίων και οι χαμηλότερες εκπομπές ρύπων ισχύουν μόνο για τους τελευταίας γενιάς κινητήρες, και όχι για τα μοντέλα ...15ετίας που θα αρχίσουν να εισάγουν απο τη γερμανία!! Για την έκδοση άδειας κυκλοφορίας θα πρέπει να οριστεί κάποιο ανώτατο όριο εκομπών CO2. makisds3 έγραψε: αφου ετσι και αλλιως ατυπα εχει γινει αρκετο καιρο... χαιρομαι το αυτοκινητο του αδερφου μου πραγματικα περισσοτερο απο το δικο μου! Δυστυχώς δεν επιτρέπεται άτυπα αλλά εκμεταλλευόμαστε την απουσία ελέγχων....
_________________ "Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!
|
|
|
|
|
ds3_ncl
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πετρελαιοκίνηση: Ακόμα πιο κοντά Δημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Φεβ 2011, 17:50 |
|
Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56 Δημοσιεύσεις: 6179 Τοποθεσία: Newcastle-Athens Εικόνες: 6
|
Prokopas έγραψε: makisds3 έγραψε: αφου ετσι και αλλιως ατυπα εχει γινει αρκετο καιρο... χαιρομαι το αυτοκινητο του αδερφου μου πραγματικα περισσοτερο απο το δικο μου! Δυστυχώς δεν επιτρέπεται άτυπα αλλά εκμεταλλευόμαστε την απουσία ελέγχων.... εκμεταλευομαστε τους ευρωπαικους νομους αφου και να σε γραψουν μπορεις να προσφυγεις... αυτο που γινεται ειναι παρανομο.. αλλαωστε δεν ειναι τυχαιο που στην αδεια του αδερφου μου γραφει οικολογικος κινητηρας
_________________ White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
120 000 km tuned!
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πετρελαιοκίνηση: Ακόμα πιο κοντά Δημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Φεβ 2011, 19:33 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Καταρχας να ξεκαθαρισω οτι ημουν (ναι ημουν, δεν ειμαι πια) φανατικος υποστηρικτης της αρσης απαγορευσης κυκλοφοριας diesel αυτοκινητων σε Αθηνα και Θεσσαλονικη! Ημουν, γιατι μετα απο μια ερευνα που διαβασα (Χημ.Μηχ ΕΜΠ) αλλαξα ριζικα αποψη για το θεμα. Αν γνωριζετε τι περιεχει ο αερας της Αττικης, οχι diesel δε θα θελετε να κυκλοφορουν, αλλα γενικα τιποτα να μην κυκλοφορει! Ποδηλατακια! Νομιζω οτι το θεμα καλο ειναι να το ξαναψαξουν (ειδικα για την περιπτωση της Αθηνας!)
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
Brujo
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πετρελαιοκίνηση: Ακόμα πιο κοντά Δημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Φεβ 2011, 20:15 |
|
Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 18:51 Δημοσιεύσεις: 4799 Τοποθεσία: Aristides Apostolou (στο facebook) Εικόνες: 3
|
Κααααλα. Άλλοι πετούν με αεροπλάνα και οι Έλληνες ανακαλύπτουν τον τροχό.
Πιο παράνομος και καταχρηστικός περιορισμός δεν υπήρξε ποτέ. Μόνο που διάβασα για το "τάσσεται θετικά υπέρ της άρσης των περιορισμών κίνησης των πετρελαιοκίνητων Ι.Χ. στα μεγάλα αστικά κέντρα, δηλώνοντας μάλιστα χαρακτηριστικά πως «είναι ένα θέμα το οποίο πλέον έχει ωριμάσει " μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι.
Πάντα μια βλακεία ήταν αυτός ο περιορισμός, τσαμπουκάς στους σκλάβους.
_________________ sent from my helicopter while flying for pizza to Italy.
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πετρελαιοκίνηση: Ακόμα πιο κοντά Δημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Φεβ 2011, 20:57 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4901 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Το κακό με τα πετρελαιοκίνητα είναι οτι βγάζουν κάπνα. Αλλά αν δεν κάνεις 500000 με τον κινητήρα αναμένο 24 ώρες το 24 ωρο όπως τα ταξί δε φτάνεις σε τέτοιο σημείο. Το θέμα είναι όμως τι γίνεται με τα καύσιμα. Τα μισά ταξί κινούνται με πετρέλαιο θέρμανσης. Ακόμα και με ναυτιλίας !!! έχουν πιάσει κάποιους. Πρέπει να υπάρξει ενας έλεγχος εκεί. Ίσως η εξίσωση των φόρων στο πετρέλαιο κίνησης και θέρμανσης να λύσει το πρόβλημα. Με σωστό πετρέλαιο πιστεύω οτι τα diesel είναι καλύτερα απο τα βενζινοκίνητα.
|
|
|
|
|
Kostas C3
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πετρελαιοκίνηση: Ακόμα πιο κοντά Δημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Φεβ 2011, 22:06 |
|
Εγγραφή: Δευτ 24 Ιαν 2011, 19:52 Δημοσιεύσεις: 67 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Diesel και πάλι diesel αυτοί οι κινητήρες σε σχέση με τους βενζίνης έιναι πιο οικονομικοι ,με πιο χαμηλές εκπομπές ρύπων, σαν κάυσιμο είναι ασφαλέστερο. Γι αυτό... ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΊΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΕΛΟΣ, ΝΑ ΕΠΤΡΑΠΕΙ Η ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ Να και μερικά παραδείγματα: Παράθεση: Παράθεση:
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|