Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Auto Sport  »  Δοκιμές Club


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 13:58 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: C4 1.6 Diesel 115hp Attraction SST 5D
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Οκτ 2014, 14:57 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03
Δημοσιεύσεις: 1939
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη
Εικόνες: 86
Δοκιμή του C4 1.6 Diesel 115hp Attraction SST 5D
Δοκιμαστές: 3
Χρόνος δοκιμής: Τετάρτη απόγευμα με Δευτέρα βράδυ
Χιλιόμετρα δοκιμής (συνολικά): 400
Μέση κατανάλωση δοκιμής (περίπου): 6λ/100χλμ

Ευχαριστούμε πολύ την Citroen Hellas για την παραχώρηση του αυτοκινήτου.

Φωτογραφίες: Νεκτάριος
Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Εικόνα Εικόνα

Δοκιμαστής 1: Ανδρέας
Χρόνος δοκιμής: Τετάρτη απόγευμα έως Παρασκεύη βράδυ
Χιλιόμετρα δοκιμής: 100
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 7.5λ/100χλμ


Παραλαβή:
Το αυτοκίνητο είναι αρκετά επιβλητικό εξωτερικά και σε προδιαθέτει και για γρήγορη οδήγηση, αλλά και για χαλαρή οικογενειακή βόλτα...

Εσωτερικό:
Μπαίνοντας μέσα, εντυπωσιάζεσαι με το εσωτερικό, τα διάφορα κουμπιά σε διάφορα σημεία και το φωτισμό του ταμπλώ αλλά και ο λευκός φωτισμός της πλαφονιέρας αλλά με ξένισε λίγο το χειρόφρενο έχοντας στο μυαλό μου το ηλεκτρονικό προηγούμενων δοκιμών. Είναι το μοναδικό σχεδιαστικό λάθος που μάλιστα κάνει και μπαμ. Τα χειριστήρια αν και κάποτε τα ένιωθα διάσπαρτα σε σχέση με το προηγούμενο C4 εν τέλη έχω διαπιστώσει ότι είναι απόλυτα εργονομικά και εκεί έπρεπε να είναι σε όλα τα αυτοκίνητα λόγω συσχετίσεων. Και με προσαρμοσιμα χρωματα στους κυκλους ενδειξεων. Έτσι δε χρειάστηκε κάποιος χρόνος για να εγκλιματιστώ παρά μόνο για να ρυθμίσω το κάθισμα... Τα μαλακά πλαστικά σε όλο το ταμπλό είναι πολύ ευχαρίστα στην αίσθηση και βοηθάνε στο να επικρατεί ησυχία στην καμπίνα. Τα πράγματα στο ντουλαπάκι ακούγονταν λίγο αλλά λεπτομέρειες... Με ξένισε πάλι η έλλειψη οργάνων θερμοκρασίας. Κατά τα άλλα από εξοπλισμό το αυτοκίνητο ήταν πλήρες. Cruise control, speed limiter, aux, bluetooth, διζωνικός κλιματισμός, μπροστά μπάκετ καθίσματα...

Κινητήρας - κιβώτιο:
Οδηγώντας το έμεινα κάτι παραπάνω από ευχαριστημένος από την δύναμη του αυτοκινήτου. Δεν περίμενα από αυτοκίνητο diesel να είναι τόσο ομαλό και δυνατό. Η τεράστια ροπή από τις 1700 στροφές σε έκαναν να νιώθεις σαν να τρως κλωτσία σε κάθε δυναμική επιτάχυνση του αυτοκινήτου. Και στις πιο χαμηλές στροφές είχε μια ομαλή φυσιολογική συμπεριφορά. Πάντως δεν περίμενα τέτοια εκτίναξη του αυτοκινήτου σε δυναμικές επιταχύνσεις, δεδομένου του τύπου καυσίμου, του βάρους, του όγκου και του ύψους του. Η υστέρηση στο turbo ήταν μηδαμινή. Καλή επιτάχυνση από στάση και πάρα πολύ καλές ρεπρίζ. Κάτω από τις 1700 στροφές κινήσε νορμάλ και οικονομικά αλλά ίσως χρειαστεί να παίξεις με το κιβώτιο ή τον συμπλέκτη σε κάποιο "κρέμασμα". Σπάνια όμως...
Το κιβώτιο ήταν πολύ καλά κλιμακούμενο και ο επιλογέας σχετικά γρήγορος και με γενικά καλή σχετικά αίσθηση για τα "γαλλικά δεδομένα" αν και πολλές φορές με δυσκόλευε η πρώτη αλλά αυτό ίσως ήταν και τυχαίο.

Ανάρτηση - Φρένα:
Η ανάρτηση είναι πάρα πολύ όμορφα ρυθμισμένη, τα αμορτισέρ είναι σχετικά άνετα, αλλά οι κλίσεις έχουν πάει περίπατο παρέα και με τους θορύβους του ημιάκαμπτου αλλά όχι και η απόσβεση κραδασμών στις ανωμαλίες που ήταν πολύ ικανοποιητική. Και πολύ μικρή υποστροφή.
ESP: το esp ήταν αρκετα διακριτικό στην ενεργοποίηση, σε άφηνε να έχεις μια ομαλή εξέλιξη της κίνησης και δε σε μπλόκαρε μονομιάς.
Τα φρένα, απλά φοβερά. Ήταν πολύ δυνατά αν και σε αίσθηση το πετάλι με μπέρδευε λίγο όντας λίγο μαλακό. Πολύ καλή δυνατότητα ακινητοποίησης χωρίς σημάδια κόπωσης παρόλο που το περίμενα λόγω ύψους/βάρους. Ακούραστα και αποτελεσματικά, όπως ακριβώς τα χρείαζεσαι.
Το τιμόνι μιας και είχε "σχετικά" καλή πληροφόρηση. Η κάτω επίπεδη πλευρά του σου έδινε μια πιο σπορτίφ αίσθηση αν και είχε σχεδόν 3 πλήρης στροφές οπότε ήταν σε κανονικά πλαίσια... Έχοντας "καλομάθει" βέβαια από τα σταθερά χειριστήρια του προηγούμενου C4 με κούρασε όταν "εψαχνα" να χαμηλώσω το ραδιόφωνο. Επίσης παρατήρησα ότι δεν έχει κουμπί mute που για εμένα είναι αρνητικό.
Θορυβος: Αεροδυναμικοι θορυβοι ανυπαρκτοι, ευχαριστος ηχος κινητηρα-εξατμισης, ομορφη κυλιση....

Συμπέρασμα:
Συμπεραίνοντας πιστεύω ότι το αυτοκίνητο για την κατηγορία του είναι κορυφαίο. Παίρνεις ένα μικρομεσαίο οικογενειακό που σου επιτρέπει να κινήσε είτε γρήγορα και σπορτίφ όταν το χρειαστείς είτε άνετα και χαλαρά όταν θες να χαλαρώσεις. Αμάξωμα επιβλητικό, κινητήρας με φοβερές ρεπρίζ, ανάρτηση άνετη αλλά χωρίς να σε προδώσει σε παιχνίδια, φρένα δυνατά, ηλεκτρονικά βοηθήματα για περίπτωση ανάγκης και αξεσουάρ μπόλικα!


Δοκιμαστής 2: Νεκτάριος
Χρόνος δοκιμής: Σάββατο πρωί έως Κυριακή βράδυ
Χιλιόμετρα δοκιμής: 200
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 5.5λ/100χλμ


Η υπάρχουσα γενιά της c4 και μάλιστα με κινητήρα diesel ειναι γνωριμη προσωπικότητα στο forum μας αφού ειναι και ο λόγος που γνωρισαμε νέα ατομα με την εγγραφή τους!!
Το περασμενο ΣΚ ειχα στα χέρια μου και εγω μια c4 diesel attraction 115 sst μετα από την ευγενική χορηγία της Citroen Hellas.
Την εχω ξανα οδηγησει αλλά με κινητήρα βενζίνης και έτσι ημουνα περίεργος να δω τι κάνει με αυτό το σύγχρονο μοτερ με 27 κιλά ροπης και εξαρι σασμαν πραγματικά εντυπωσιάστηκα από την ποιότητα λειτουργίας την δυναμη και τις απίστευτες ρεπριζ ανεξάρτητα σχέσης στο κιβωτιο αρκεί να έχεις πάνω από 1700-1800 στροφες,γιατι κάτω από αυτό το σκαλι υπάρχει ένα θεματακι!!Γενικά δεν νοιώθεις τα 1300 κιλά του αμαξωματος και σε κάνει να τσιγκλας Γερμανους :)
Από την οδική της συμπεριφορά έμεινα ευχαριστήμενος αφού ειναι αυτό που ζητάω πλέον εγω.Δίνοντας σου αισθημα ασφαλειας και άνεση, πραγματικη άνεση ομως,οπως σχεδόν σαν τη c5 μου.Ρόλο βεβαια στην συνολική άνεση που νοιώθεις παιζει η σωστή μονωση που έχει αλλά και το ποιοτικό εσωτερικό της με άφθονο μαλακο πλαστικό και σωστή εργονομια.Αν για κάτι μουρμουριξα ήταν η ατυχής σχεδιαση του χειροφρενου ιδίως όταν ειναι τραβηγμένο. Από εξοπλισμό η έκδοση attraction έχει πλήρες πακέτο από αερόσακους, esp, διζωνικό clima, αυτόματα παράθυρα -φωτα-υαλοκαθαριστηρες κ.α.Αυτό που μου εκανε ομως προσωπικη εντύπωση ήταν το σύστημα start-stop αμεσο ήσυχο ουσιαστικό που δεν σε ενοχλεί καθόλου αλλά κάνει ομως την δουλειά του, αφού κράταγε τις ισορροπίες στην οικονομια παρά το βαρύ μου πόδι κράτησε την κατανάλωση στο πολύ καλό 5.5lit/100km για τα 200+ χιλιόμετρα που το οδηγησα σε μικτή χρήση.
Γενικά εμεινα ικανοποιημενος τόσο που μιλαγα συνέχεια για αυτή και δεν σας κρύβω ότι μετα την παράδοση της μου ελειπε το ομορφο κλειδι της όπως και τα 17400€ που έκανε η συγκεκριμένη.......


Δοκιμαστής 1: Αντώνης
Χρόνος δοκιμής: Κυριακή βράδυ έως Δευτέρα βράδυ
Χιλιόμετρα δοκιμής: 100
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 5.8λ/100χλμ


οτι και να πεις γι αυτό το αυτοκίνητο είναι λίγο από που να ξεκινήσεις και που να τελειώσεις...

Να ξεκινήσω από την κατανάλωση καθότι όταν όλοι ακούν diesel το πρώτο πράγμα που σκέφτονται είναι η λέξη οικονομία.

έκανα περίπου 50 χλμ στην πόλη σε στενά, φανάρια και γενικά δύσκολους δρόμους και άλλα 200 περίπου στην Εθνική οδό και στις 2 περιπτώσεις ο υπολογιστής ταξιδίου έγραψε μέση κατανάλωση περίπου 5,8 lt / 100 km απλά να πω ότι στην εθνική θα μπορούσε άνετα να κατέβει ποιο κάτω... εγώ δεν το άφησα!

Εσωτερικό

Σχεδιασμός: εδώ δεν μπορώ να πω κάτι, η Citroen έχει δώσει τα διαπιστευτήρια της αρκετές φορές στο παρελθόν και για ακόμα μια φορά μπορώ να πω ότι μου άρεσε η εικόνα του ταμπλό που αντίκρισα όταν άνοιξα την πόρτα του οδηγού και μπήκα μέσα.

Ποιότητα υλικών: κορυφαία, μαλακό πλαστικό στο ταμπλό πολύ όμορφο σε αίσθηση καθώς και στο τιμόνι το μόνο που με στεναχώρησε (δεν θα το είχα παρατηρήσει όμως αν δεν μου το τόνιζε ο Νεκτάριος η έλλειψη "μοκέτας" μέσα στο ντουλαπάκι του συνοδηγού και στις θήκες στις πόρτες, ξέρω λεπτομέρεια άλλα αν υπάρχει κάτι εκεί και κοπανάει σε κάθε λακούβα είναι εκνευριστικό.

Εξωτερικό

Από μπροστά προς τα πίσω με άριστα το δέκα βάζω 10 και καταλήγω σε 5 ... πραγματικά δεν χορταίνω να το χαζεύω από μπροστά, πίσω όμως... τίποτα το ιδιαίτερο με το συγκεκριμένο χρώμα της δοκιμής, αφού έθιξα αυτό το σημείο να πω ότι είναι ένα πολύ όμορφο χρώμα το ανθρακί αυτό το αυτοκίνητο όμως κατά τη γνώμη μου απλά δεν "δείχνει" με σκούρα χρώματα αυτό που θα επέλεγα εγώ... ΑΣΠΡΟ

Ανάρτηση

Με λίγα λόγια σφιχτή και άνετη ταυτόχρονα, στις λακκούβες των ελληνικών δρόμων συμπεριφέρεται άψογα και δεν θυμίζει σε τίποτα την άσχημη εντύπωση του C4 πρώτης γενιάς.

Κινητήρας

Το άφησα για το τέλος γιατί πραγματικά δηλώνω ερωτευμένος... 1600 κυβικά turbo και diesel... φοβερός συνδυασμός... δεν διαφωνώ ότι μπορεί να υπάρχουν και καλύτερα ίσως, παρ' όλα αυτό το C4 με το συγκεκριμένο μοτέρ δεν κολλάει πουθενά, είτε μέσα στην πόλη με χαμηλή ταχύτητα είτε στην εθνική οδό είτε σε ένα προσπέρασμα σε έναν επαρχιακό δρόμο το μόνο που έχεις να κάνεις είναι απλά να πατήσεις το γκάζι...
πριν έρθει στα χέρια μου άκουσα ότι κάτω από τις 1800 στροφές είναι ψόφιο ότι αν έχεις 2α με 20 πρέπει να κατεβάσεις 1η κ.τ.λ. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δεν το είδα πουθενά αυτό!

πήρα στροφές σε στενά μέσα στην πόλη με 2α και 15 χλμ στο κοντέρ, δοκίμασα με ανηφόρα μετά τη στροφή, σε άλλη περίπτωση σχεδόν σταμάτησα τελείως, το αυτοκίνητο δεν με δυσκόλεψε ποτέ! ίσως σε κάποια δύσκολη στιγμή να χρειάστηκε να παίξω λίγο με το συμπλέκτη ελάχιστα όμως!! ποτέ δεν χρειάστηκε να κατεβάσω 1η. Κάτω από τις 1800 οκ δεν τραβάει πολύ αλλά ούτε "γκρινιάζει" ούτε τίποτα, θα ανεβάσει τις στροφές και μόλις φτάσει εκεί που πρέπει θα δώσει τα ρέστα του!
Στην Εθνική οδό η απόλυτη ευχαρίστηση! δεν το καταλαβαίνεις μπορεί να κινήσεγρήγορα και αυτό θα σου λέει δώσε και άλλο! έχεις 6η με 100 και θες να προσπεράσεις? απλά πατάς το γκάζι.

_________________
e-mail: enginekiller@gmail.com


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 Diesel 115hp Attraction SST 5D
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Οκτ 2014, 15:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
πολυ καλη παρουσιαση και απο τους 3.....
αν ειχαμε και καποιο βιντεακι που να απικονιζει δρομους/ταχυτητα/στροφες κινητηρα θα ηταν πιο χειροπιαστο και ακομα πιο πληρες το ρεπορταζ ...αλλα και ετσι πολυ καλο ειναι μπραβο σας!!!!!

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 Diesel 115hp Attraction SST 5D
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Οκτ 2014, 15:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 04 Φεβ 2012, 19:34
Δημοσιεύσεις: 1186
Ωραία και πολύ ουσιαστική παρουσίαση, και από τους 3.
Μπράβο

Στάλθηκε από το LG-E975 μου


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: C4 1.6 Diesel 115hp Attraction SST 5D
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Οκτ 2014, 17:19 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Ωραιοτατες οι παρουσιασεις σας, μπραβο παιδια!!

Το συγκεκριμενο μοτερ ειναι μεσα στα 3 καλυτερα της αγορας απο ολες τις αποψεις.

Sent from my LG-P880 using Tapatalk 2

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 Diesel 115hp Attraction SST 5D
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Οκτ 2014, 17:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 28 Μάιος 2013, 19:22
Δημοσιεύσεις: 1563
Τοποθεσία: Κιάτο Κορινθίας
Εικόνες: 0
Μπράβο παιδιά πολύ καλή περιγραφή, φυσικά και πολύ καλό αυτοκίνητο
:thumb :thumb :clap :salute

_________________
C3 1.6 e-hdi Eco Chic
http://stergiopoulosmeat.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 Diesel 115hp Attraction SST 5D
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Οκτ 2014, 17:51 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Eύγε παίδες.
Πολύ χρήσιμες πληροφορίες και πολύ καλογραμμένες επίσης.
Με λίγα λόγια, ένα κατατοπιστικότατο review για όποιον ενδιαφέρεται για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο :clap :clap :clap :c4

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 Diesel 115hp Attraction SST 5D
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Οκτ 2014, 18:19 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Μπράβο παιδιά. Ότι και να πω είναι λίγο αφού κάτοχος και εγώ της συγκεκριμένης Γαλλίδας.

From Inside C4 White Airbus.

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 Diesel 115hp Attraction SST 5D
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Οκτ 2014, 18:22 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
:clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap
Μπράβο μάγκες! Και εις άλλα με υγεία! :thumb


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 Diesel 115hp Attraction SST 5D
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Οκτ 2014, 18:25 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Σε μια φωτο που έχει δίπλα ένα μωρό άσπρο, το πιάσατε...?

From Inside C4 White Airbus.

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 Diesel 115hp Attraction SST 5D
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Οκτ 2014, 18:26 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Ακόμα πιασμένο το έχουμε :D :D
Αντε, γράψε και εσύ 5 πράγματα, να μας πεις όχι για 200 χλμ, αλλά για μερικές χιλιάδες :shift


Ερώτηση: To χειρόφρενο στις πρώτες φωτό έτσι είναι κανονικά? Στον Θεό είναι ανεβασμένο :D

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 Diesel 115hp Attraction SST 5D
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Οκτ 2014, 18:26 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Βρε αθεοφοβε(Ανδρέα) ότι πέρνεις στα χέρια σου είσαι πάντα ο αρνητικός σκόρερ στην μέση κατανάλωση τουλάχιστον κατά δύο λίτρα διαφορά...

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 Diesel 115hp Attraction SST 5D
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Οκτ 2014, 18:33 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
Το αυτοκίνητο είναι αρκετά επιβλητικό εξωτερικά και σε προδιαθέτει και για γρήγορη οδήγηση

.....αφού το είπε ο άνθρωπος ....από την πρώτη γραμμή της παρουσίασής του.....!!!!
Το σανίδωσε!!!! :D :D :D :D


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 Diesel 115hp Attraction SST 5D
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 31 Οκτ 2014, 09:44 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03
Δημοσιεύσεις: 1939
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη
Εικόνες: 86
NEKTARIOS C5 έγραψε:
Βρε αθεοφοβε(Ανδρέα) ότι πέρνεις στα χέρια σου είσαι πάντα ο αρνητικός σκόρερ στην μέση κατανάλωση τουλάχιστον κατά δύο λίτρα διαφορά...

diesoulas έγραψε:
Το αυτοκίνητο είναι αρκετά επιβλητικό εξωτερικά και σε προδιαθέτει και για γρήγορη οδήγηση

.....αφού το είπε ο άνθρωπος ....από την πρώτη γραμμή της παρουσίασής του.....!!!!
Το σανίδωσε!!!! :D :D :D :D

Πες τα ρε Ηλια... Ομολογω οτι το αυτοκινητο πηγαινε συνεχως πιεσμενο οποτε θεωρηστε αυτη την καταναλωση max και ειστε οκ... ;)

_________________
e-mail: enginekiller@gmail.com


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 1.6 Diesel 115hp Attraction SST 5D
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 31 Οκτ 2014, 10:08 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
:D :D :D :salute
Η αλήθεια είναι ότι όταν παίρνεις ένα αυτοκίνητο για δοκιμή.... εάν δεν το πιέσεις δεν καταλαβαίνεις και τίποτα.
Θέλεις να μάθεις τα όριά του ... σε επιταχύνσεις, προσπεράσεις, στρίψιμο και φρενάρισμα, έστω και εάν η χρήση του -σαν υποψήφιος αγοραστής- δεν θα είναι τέτοια.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: C4 1.6 Diesel 115hp Attraction SST 5D
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 31 Οκτ 2014, 13:51 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
linker έγραψε:


Ερώτηση: To χειρόφρενο στις πρώτες φωτό έτσι είναι κανονικά? Στον Θεό είναι ανεβασμένο :D

Επειδή έχω ακριβώς την ίδια έκδοση έχω να πω το εξής όσον αφορά το χειροφρενο. Αν το τραβήξεις τέρμα πάνω, το κλιπακι που έχει και "κουβαλάει" μαζί του την φούσκα, ξεκουμπωνει (μάλλον για να μην ζορίζεται και σκιστει) και εμφανίζεται αυτό το άσχημο σίδερο. Αλλά γενικά μόνο αν το παρακάνει κανείς με το τράβηγμα.

Μεγάλο αρνητικό για μένα είναι κυρίως η λαβή που μετά τις εκπτώσεις στα υλικά (δέρμα, 2 ομάδες κουμπιών κλπ), υπέστη και αυτή εκπτώσεις, αφαιρωντας της το δέρμα και αφήνοντας σκέτο πλαστικό.. Αν και προσωπικά θα το ντυσω κάποια στιγμή, είναι μεγάλη έλλειψη.

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 23 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

C3 III Diesel και μάυρο χρώμα στο αντιψυκτικό
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: panser
Απαντήσεις: 18
ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ C3 DIESEL ..HELPP
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: arhontiskka
Απαντήσεις: 3
Γενικο ρετουσαρισμα citroen c4 diesel
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: redfever
Απαντήσεις: 13
Citroen C3 2017 diesel αλλαγη οθονης
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
Peugeot 508 2019 1.5 diesel EAT8 GT LINE FULL EXTRA
Δ. Συζήτηση: Σχετικές με αυτοκίνητα (Προσφορά)
Συγγραφέας: Haris_c4_1.4
Απαντήσεις: 7
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ