Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Auto Sport  »  Δοκιμές Club


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 21:16 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 1 Δημοσίευση ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Δοκιμή νέου C3 1.6 Diesel 100hp Feel SST
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 31 Ιούλ 2017, 19:20 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03
Δημοσιεύσεις: 1939
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη
Εικόνες: 86
Εικόνα Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα


Δοκιμή νέου C3 1.6 Diesel 100hp Feel SST 5D
Δοκιμαστές: 1 (Ανδρέας)
Χρόνος δοκιμής: 10 μέρες
Διαδρομή: Αθήνα – Ανατολικό Πήλιο (δοκιμή σε αναβάσεις/καταβάσεις/επαρχιακές διαδρομές της περιοχής για 6 μέρες) – Αθήνα
Χιλιόμετρα δοκιμής: 1100χλμ
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 5,8λ/100χλμ

Ευχαριστούμε πολύ την Citroen Ωμέγα Ελλάς για την παραχώρηση του αυτοκινήτου της.

Παραλαβή:
Το αυτοκίνητο παραλήφθηκε με μηδενικά χιλιόμετρα αμέσως μετά την τοποθέτηση πινακίδων και αυτοκόλλητων.

Εξωτερικό:
Το χρώμα ήταν βυσσινί με μαύρο (οροφή και λεπτομέρειες), επιλογή που το κάνει αρκετά επιβλητικό. Είχε αρκετό "κόκκινο" για να σε προδιαθέσει για γρήγορη οδήγηση, αλλά ήταν και αρκετά σκούρο δίνοντας του έναν αέρα ωριμότητας και σοβαρότητας. Πάντως με 36 χρωματικούς συνδυασμούς (9 χρώματα αμαξώματος και 3 για την οροφή) θα βρείτε το επιθυμητό χρώμα...
Ενδιαφέρον χαρακτηριστικό τα Airbumps αλά C4 Cactus που εδώ ταίριαζαν πολύ περισσότερο στο αυτοκίνητο και αν το δείτε χωρίς αυτά θα νιώσετε ότι κάτι σας λείπει. Επίσης εντυπωσιακά, τα εμπρός στενά LED φώτα ημέρας και τα πίσω φωτιστικά που παραπέμπουν λίγο σε DS3, καθώς και οι μεγάλου όγκου προφυλακτήρες που δημιουργούν μια πολύ επιβλητική εικόνα (για πρώτη φορά πιστεύω) σε ένα εργοστασιακό C3!

Εσωτερικό:
Μπαίνοντας μέσα, καταλαβαίνεις ότι έχεις κι άλλα να ενθουσιαστείς. Παρατηρείς το κόκκινο πλαίσιο που αγκαλιάζει την κεντρική επιφάνεια με τους ιδιαίτερα καλαίσθητους αεραγωγούς και ακολουθεί την φιλοσοφία της εξωτερικής διχρωμίας. Έπειτα κεντρίζεσαι από την όμορφη 7άρα οθόνη Infotainment που συγκεντρώνει τις περισσότερες λειτουργίες του αυτοκινήτου. Οθόνη αφής για πολλαπλές ρυθμίσεις του κλιματισμού, δυνατότητα σύνδεσης με Smartphones, Aux, Usb, Bluetooth, με κάνουν να πιστεύω ότι έπρεπε να αφήσω το laptop σπίτι... Και είναι και η μεσαία έκδοση εξοπλισμού…
Άλλος εξοπλισμός στο αμάξι; Cruise control με speed limiter, Hill Assist, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, προειδοποίηση για ακούσια αλλαγή λωρίδας (!) κτλ. Ειδικά το τελευταίο αν και ήμουν πεπεισμένος ότι δε θα «διαβάζει» σωστά στις ελληνικές ασφάλτους/διαγραμμίσεις εν τέλει δούλευε/προσαρμοζόταν άψογα. Στην εθνική με τις σωστές διαγραμμίσεις (οποιουδήποτε χρώματος) δούλευε σωστά και σε επαρχιακούς δρόμους δε με ενοχλούσε σε χαζοδιαγραμμίσεις…
Εφόσον έχουμε μια οθόνη που συγκεντρώνει όλες τις λειτουργίες, έχουμε διάφορους αποθηκευτικούς χώρους πλέον: Θήκη κάτω από την οθόνη για κινητά, θήκη κάτω από την κεντρική κονσόλα και, μαθαίνοντας η Citroen από τα λάθη του παρελθόντος, έχει γεμίσει το κεντρικό μέρος με ποτηροθήκες: 2 μπροστά για καφέδες και 2 πίσω από το χειρόφρενο για μπουκαλάκια ή πιο ψηλά δοχεία.
Καλούς χώρους πάντα είχαν τα C3 και ειδικά τώρα με την νέα και μεγαλύτερη πλατφόρμα PF1 οι χώροι δε θα σε προβληματίσουν. Ακόμα και το πορτ παγκάζ έχει όγκο 300 λίτρα που είναι από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας…
Ποιότητα υλικών: Αν και τα πλαστικά ήταν κυρίως σκληρά, το φινίρισμα και η συναρμογή βρισκόταν σε υψηλότατα επίπεδα. Τα χερούλια στις πόρτες (πάλι αλά Cactus) αντί των κλασσικών χειρολαβών ίσως σας ξενίσουν λίγο αλλά είναι μέρους του στυλ και συνηθίζονται…

Κινητήρας - κιβώτιο:
Τον κινητήρα (1.6 Diesel 100hp) τον ήξερα και μ΄ άρεσε η ιδέα να τον έχω στο C3. Για το κιβώτιο ήμουν αρνητικά προκατειλημμένος γιατί ήξερα ότι έχει μια ασάφεια στις επιλογές και ειδικά σε άστρωτο αμάξι ίσως με κούραζε… Αποδείχθηκα λάθος! Την επόμενη που πήρα το αμάξι έφυγα για το ταξίδι. Το αμάξι από τα 0 χιλιόμετρα ανταποκρίθηκε άψογα στα 350χλμ αυτοκινητόδρομου και στις υψηλές ταχύτητες, μετά με αποζημίωσε ευχάριστα τις επόμενες ημέρες στα 400 χλμ επαρχιακού δικτύου «υψηλής πίεσης» και με γύρισε πάλι πίσω άνετα στα 350χλμ αυτοκινητόδρομου… Ο συνδυασμός ροπής από πρακτικά τις 1000σαλ με την απίστευτη κλιμάκωση του κιβωτίου που με βοήθησε σε επαρχιακούς είτε με καμπές είτε με κλειστές ανηφορικές στροφές ανά 50 μέτρα (κυριολεκτικά) ήταν αξιοσημείωτος. Μπορούσες ακόμα και να μην αλλάζεις σχέσεις και να κινείσαι με 2α στα κλειστά κομμάτια και να είσαι μεταξύ 1500-2800σαλ είτε να είσαι πιο χαλαρά με 3η και να κινείσαι μεταξύ 1000-2200σαλ. Χωρίς κρεμάσματα πουθενά… Η υστέρηση στο turbo ήταν μηδαμινή. Βέβαια αν έπαιζες και με τον επιλογέα απλά εξαφανιζόσουν. Και η αίσθηση του επιλογέα που με ξένιζε στην αρχή ήταν απλά θέμα συνήθειας πλέον. Καλή επιτάχυνση από στάση και πάρα πολύ καλές ρεπρίζ. Δεν χρειάστηκε ποτέ να κατεβάσω για προσπέραση, άσχετα με το φάσμα στροφών που ήμουν… Βέβαια με αυτά καλό θα ήταν να υπήρχε και μια 6η στο κιβώτιο για overdrive, ώστε σε ταχύτητες εθνικής μεγαλύτερες από 140χαω να μην καις παραπάνω, αλλά εφόσον τηρούμε τα όρια του ΚΟΚ δε σου χρειάζεται…

Ανάρτηση – Φρένα – Πλαίσιο – Τιμόνι:
Η ανάρτηση παρόλο που δεν έχει κάτι εντυπωσιακό σαν τεχνολογία (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω) ήταν τόσο όμορφα ρυθμισμένη που πάντα ταίριαζε στις συνθήκες οδήγησης. Άνετη μεν, αλλά στα παραπάνω κλειστά και πιεστικά κομμάτια που ανέφερα, οι κλίσεις είχαν πάει περίπατο παρέα με τους θορύβους του ημιάκαμπτου αλλά όχι και η απόσβεση κραδασμών στις ανωμαλίες που ήταν πολύ ικανοποιητική. Σίγουρα και το νέο πλαίσιο με την αυξημένη ακαμψία έπαιξε το ρόλο του. Ουδέτερο στρίψιμο, μπορούσες να παίξεις με λίγη υπερστροφή αν και δύσκολα έφευγε. Το ESP ήταν πολύ διακριτικό στην ενεργοποίηση, σε άφηνε να έχεις μια ομαλή εξέλιξη της κίνησης και άφηνε τα πολύ καλά Michelin Primacy 3 να διαχειριστούν την κατάσταση πρώτα.
Τα φρένα, απλά άψογα. Πολύ ανθεκτικά, με πολύ καλή δυνατότητα ακινητοποίησης χωρίς σημάδια κόπωσης, παρόλο που το περίμενα λόγω διαδρομών. Πολύ καλύτερα πιστεύω από τον προκάτοχό του. Ακούραστα και αποτελεσματικά, όπως ακριβώς τα χρειάζεσαι.
Το τιμόνι με πολύ καλή αίσθηση/πληροφόρηση, αρκετά χειριστήρια πάνω του και σπορτίφ αίσθηση.
Τα καθίσματα θα τα ήθελα με λίγο καλύτερη πλευρική στήριξη αν και ακολουθούν το στυλ άνεσης του αυτοκινήτου...
Αεροδυναμικοί θόρυβοι ανύπαρκτοι μέχρι τα 140, ήσυχος ήχος κινητήρα, πολύ καλή ποιότητα κύλισης....

Συμπέρασμα:
Πιστεύω ότι το αυτοκίνητο για την κατηγορία του είναι κορυφαίο. Παίρνεις ένα super mini με χώρους άνω του μέσου όρου, που σου επιτρέπει να κινήσε οικονομικά εντός πόλης, σταθερά και δυναμικά στην εθνική και γρήγορα και σπορτίφ όταν το χρειαστείς. Αμάξωμα επιβλητικό, κινητήρας με φοβερές ρεπρίζ, ανάρτηση άνετη και αλλά και σφιχτή, φρένα δυνατά, ηλεκτρονικά βοηθήματα για περίπτωση ανάγκης και αξεσουάρ μπόλικα αλά Citroen! Και όλα αυτά με ανταγωνιστική τιμή!

_________________
e-mail: enginekiller@gmail.com


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε enginekiller για την δημοσίευση του/της: tzimnic4
Κορυφή 
 
 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 1 Δημοσίευση ] 



Συναφή θέματα

Αγορά c4 diesel εισαγωγής
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 15
Λάδι κινητήρα diesel και λίστα ανταλλακτικών
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4 Picasso
Συγγραφέας: rufous
Απαντήσεις: 4
C3 2014 1.4 diesel auto esr/asr abs error
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: bandicoot92
Απαντήσεις: 0
Faulty.... grand picasso 1.6 diesel
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Αγορά c4 diesel.
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: tsagod
Απαντήσεις: 11
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron