Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Auto Sport  »  Δοκιμές Club


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 12:56 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 4 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: DS 3 1.6 THP Test Drive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Απρ 2010, 21:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
crazywolf έγραψε:
Αντί Mini…
Εικόνα

Uploaded with ImageShack.us

Τι να πρωτοπείς για την Citroen? Οι περισσότεροι στην Ελλάδα την ξέρουν επειδή κάποιος μπάρμπας τους είχε κάποιο από τα βατράχια, στο χωριό, που πιτσιρικάδες τα βλέπουν να σηκώνονται και να φεύγουν φορτωμένα με πατάτες, ή να περνούν όλο το σοι, και μπαγάζια, και να πηγαίνουν εκδρομές σε μέρη μαγικά.

Από τότε, το όνομα είχε χαλάσει αρκετά, μέχρι την γένια C, όταν και πέταξαν ξανά τον άσσο από το μανίκι, με το όνομα DS.

Το DS είδε το φως της δημοσιότητας στα τέλη του 2009, και το περασμένο σαββατοκύριακο χάρη στην προσωπική παρέμβαση του κ. Γιάννη Χανιαδάκη, που τον ευχαριστώ πολύ και προσωπικά, αλλά και εκ μέρους των μελλών της Πάτρας, το είχαμε στα χεριά μας.

Στο ζουμί…

Το αυτοκίνητο έχει ξεκάθαρο χαρακτήρα. «Όποιος θέλει να κάνει απλά τα ψώνια του μαζί μου, να πάρει κάποιο άλλο». Αυτό το αυτοκίνητο φτιαχτικά να οδηγείται. Τα ψώνια, και ο καφές είναι δευτερεύων αντικείμενο του. Όποιος μπαίνει σε αυτό το αυτοκίνητο θα διαλέξει την μακρύτερη και ποιο έρημη διαδρομή για να πάει εκεί.

Το DS3 στον δρόμο έχει συνδυάσει ευχάριστα το σφιχτό με το άνετο. Δεν Κοπανάκι σαν το C4, και η αίσθηση του είναι πολύ καλύτερη από τον μεγάλο αδελφό. Τα φρένα του απλά είναι απερίγραπτα, και ακούραστα ακόμα και σε φρεναρίσματα από μεγάλες, παράνομες, ταχύτητες. Το τιμόνι του, πέραν του εξαιρετικού του design είναι και άκρος κατατοπιστικό για την κατάσταση στον μπροστά άξονα, χωρίς να «φλυαρεί» ακατάπαυστα. Από ποιότητα κύλισης είναι μακράν καλύτερο από ότι έχω οδηγήσει, ίσως ισάξιο του Audi TT. Το αυτοκίνητο πρέπει να κινείται σε ταχύτητες αυτοφώρου για να αρχίσει τους αεροδυναμικούς θορύβους, οι όποιοι ανιχνεύονται ψηλά πάνω από τις πόρτες. Παντός αν δεν έχετε το ράδιο στο mute, δεν θα τους πάρετε καν χαμπάρι. Τελευταίο και καλύτερο, το γκάζι του. Ως οδηγός παλαιών «ντιζάιν» αυτοκίνητων έχω πρόβλημα με το 90% των σύνθρονων αυτοκίνητων, με το γνωστό «lag». Στο DS3, το lag αυτό υπάρχει μόνο στα χαρτιά, για να έχουν με τι να ασχολούνται και οι τεχνικοί στην εταιρία. Το ESP, που ενεργοποιείται πολύ συχνά λόγο συνδυασμού δύναμης, και κακών ελαστικών για το όχημα αυτό, είναι διακριτικότατο, και δεν χρειάζεται να το απενεργοποιήσεις, μιας και αφήνει και μικρά περιθώρια παιχνιδιάρικους οδήγησης.

Εσωτερικά…
Εικόνα

Uploaded with ImageShack.us
Το αυτοκίνητο και εδώ είναι ξεκάθαρο. Έχω φτιαχτεί να οδηγούμαι. Έτσι ο ανεμοθώρακας είναι μικρός και το εσωτερικό ψήλο, δημιουργώντας έναν δυναμισμό στο σύνολο. Τα καθίσματα προσφέρουν ότι καλύτερο σε πλευρική υποστήριξη μπορεί να περιμένει κάποιος από πολιτικό κάθισμα, αν και θα ενοχλήσει τους επενδύτες σουβλατζίδικων, και ταχυφαγείων γενικότερα, οι όποιοι δεν χωνεύουν με τους ρυθμούς γνωστού μέλους του club. Το ταμπλό με τα αλλά street μηχανή όργανα, απλά πωρώνει τον οδηγό, και το ταμπλό και σε αυτήν τν περίπτωση είναι ότι ποιο σπορ έχει δείξει η Citroen μέχρι τώρα. Όλα τα πηδάλια είναι στην σωστή θέση, και βοηθούν με την πολύ καλή τους αίσθηση, σε κάθε αλλαγή, ή χρήση. Παράδοξος πισο το αυτοκίνητο είναι πολύ άνετο ακόμα και για ψήλους επιβάτες (180), και σε αρκετά χιλιόμετρα.

Το μόνο αρνητικό εδώ είναι η έλλειψη αυτομάτου ηλεκτρικού παράθυρου συνοδηγού, και cruise control.

Προσωπικά έχω μείνει … άναυδος από το αυτοκίνητο και έχω αρχίσει ήδη να το σκέπτομαι πολύ σοβαρά…



Blanc Ange έγραψε:
Εικόνα
Χτες ειχα τελικα την ευκαιρια να οδηγησω για λιγο τη νεα DS3.

[Εξωτερικα]
Με μια γρηγορη ματια, εξωτερικα το αυτοκινητο ειναι πανεμορφο. Πιστευω οτι καταλληλοι χρωματικοι συνδυασμοι μπορουν να το αναδειξουν αλλα και να το αδικησουν!
Το αυτοκινητο της δοκιμης μας ηταν το γκρι με μπορντο οροφη...ο συνδυασμος αυτος αφηνε να φανουν οι εντονες καμπυλες στο μπροστα και πισω μερος του αυτοκινητου, που του προσθετουν μια επιθετικη αλλα και συναμα μια πολυτελη εμφανιση!
Τα διακοσμητικα χρωμιου στις πορτες και στους καθρεπτες δινουν το δικο τους τονο στο prestige του αυτοκινητου.

ΕικόναΟι ζαντες εδειχναν πανεμορφες και το μεγεθος τους "γεμιζε" την ολη εικονα του αμαξιου + το προσεγμενο υψος του αυτοκινητου!

Αξιζει να σημειωθει οτι απο κοντα οι σχεδιαστηκες ανησυχιες με τις "κρυφες" κολωνες φανταζουν υπεροχες!

[Εσωτερικα]
Η DS3 εκ των εσω το μονο σχολιο που σου ερχεται στο μυαλο ειναι ποιοτητα, ποιοτητα, ποιοτητα!!!
Το εσωτερικο του αυτοκινητου εχει σχεδιαστει ωστε ουτε να προκαλει αλλα ουτε και να ξινιζει! Πιστευω οτι θα ειναι αρκετα αποδεκτο απ ολους!
Το ταμπλο εδειχνε αλλα και ηταν τρομερα ποιοτηκο, με υλικα που θα βρεις μονο σε αυτοκινητα αλλης κατηγοριας...και σιγουρα σε κατι που δε συνηθιζε η Citroen!
Τα καθισματα ειχαν τελεια στηριξη και η θεση οδηγησης πολυ ανετη και με καλη περιφερειακη ορατοτητα! Το αυτοκινητο με λιγα λογια το "φορας" δε το καβαλας!
Στα πισω καθισματα καθεσαι ανετα και ενα απο τα μεγαλα ατου ειναι οτι διαθετει χειρολαβες στις κολωνες και δεν αναγκαζεσαι να κανεις ακροβατικα για να μπεις-βγεις!!! Πολυ σημαντικο αυτο!!!
Με δυο λογια, το εσωτερικο δειχνει μεγαλο σε σχεση με τις εξωτερικες διαστασεις και σου αφηνει μια πολυ ανετη και ευρυχωρη γευση!
Το πορτ μπαγκαζ ικανοποιητικο για την κατηγορια του...

[Με μια γρηγορη βολτα...]
Ο 1.6 Turbo ειναι απιστευτος! Δυναμη παντου και ροπη που "φουσκωνει" στις 2.500στροφες και ενα γλυκο τραβηγμα ερχεται να σε αναστατωσει! Σε προκαλει να το οδηγησεις γρηγορα και να παιξεις με τις ταχυτητες του. Σε αυτο σε βοηθαει και ο εξαιρετικος σε αισθηση λεβιες ταχυτητων. Μικρες διαδρομες σχετικα και με ανεση περνας στην επομενη σχεση...
Φρεναρεις με φρενα κυριολεκτικα αγκυρες! Τουλαχιστον σε ενα καλο φρεναρισμα απο τα 60km/h στα 0km/h που εκανα, με αφησε με ενα χαμογελο στα χειλη.
Σαν συμπεριφορα δεν ειχα την ευκαιρια να το εξερευνησω οσο ηθελα, αλλα εδειχνε πολυ στιβαρο και δεμενο αυτοκινητο. Εχει νομιζω πολυ καλη σχεση ανεσης κρατηματος μετα και απο ενα μικρο σαμαρακι που "καταπιε"!
Το τιμονι του ηταν σαφεστατο και αρκετα "κοφτο" οπως θα το λεγαμε μπακαλιστικα...

Τελος...
Η DS3 1.6THP να πω οτι ειναι ενα πολυ ισοροπημενο αυτοκινητο, με ανεση, κρατημα, ταχυτητα και ποιοτητα ποιοτητα ποιοτητα! Τα λεφτα της αξιζουν και με το παραπανω και μονο θετικα αποκομισα απο τη βολτα που ειχα! Ειναι το αυτοκινητο που θα πας στη δουλεια, θα κανεις τη νυχτερινη σου εξοδο με ολα τα βλεματα καρφωμενα πανω σου και προσφερεται και για απειρες προσωπικες οδηγικες συγκινησεις...
Προκαλω τους δυσπιστους να το δοκιμασουν, αυτη ειναι η κουβεντα που θα θελα να κλεισω αυτο το κειμενο!

Ευχαριστω το team του club που μου εδωσε αυτη την ευκαιρια να το οδηγησω!



MeddlingMageGR έγραψε:
καλησπέρα κ απο μένα :)
Είχα την τιμή και την χαρά να πάρω το DS3 για μια βόλτα... 1 όμως, και μάλιστα σύντομη. Η αλήθεια είναι οτι δεν θυμάμαι κ πολλά...
Πέραν απο μια γεμάτη 2α και μια σκάρτη 3η δεν έβαλα καμια άλλη ταχύτητα. Θυμάμαι όμως με σιγουριά τα εξης : Πολύ ελαφρύ τιμόνι που θυμίζει Peugeot. Πολυ δυνατά φρένα, και ένας κινητήρας που "αρπάει" με το "καλημέρα".
Τα θετικά του τα είπαν κ άλλοι... Θέλω να σταθώ σε αυτά που βλέπω εγώ ως αρνητικά και τα οποια αποτελούν αυστηρά προσωπικές μου απόψεις :) Οποτε "μην πυροβολείτε τον πιανίστα".

α) Μετα λύπης μου διαπιστώνω οτι πλέον η Citroen δημιουργεί "νορμαλ" αυτοκίνητα για "νορμάλ" ανθρώπους. Αυτοκίνητα έτσι όπως έπρεπε να είναι, ακριβώς για να "χωνευονται" εύκολα. Αυτοκίνητα που μαθαίνονται απο την πρώτη βόλτα, αυτοκίνητα που και ένας γερμανόφιλος θα μπορούσε να τα αγαπήσει κ να τα οδηγήσει, αυτοκίνητα που δεν "ξενίζουν" με τις ιδιαιτερότητές τους. Το C4 είναι τίγκα στις ιδιαιτερότητες... μπαίνεις μέσα και κάνεις 25 "ουαου" για πράγματα που ΔΕΝ περίμενες να δείς. Απο τα άπειρα κουμπάκια του (που ειναι η κόρνα οεο?), απο το ιδιαίτερο τιμόνι του (ξέρεται αυτό που αγαπάμε να... μισούνε) , απο το στροφόμετρο που είναι μέσ'τη μέση κ το ταχύμετρο που είναι "πιό πολύ" μέσα στη μέση, απο τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες (αυτο τα παράθυρα δεν ειναι παράθυρα... μπαλκονόπορτες είναι), απο το τεράστιο ταμπλό του (αξέχαστο θα μου μείνει αυτό που μου είπε ένας φίλος όταν πρωτομπήκε... "Εδω ρε συ είναι μπαράκι, μπορεις να ακουμπήσεις το ποτό σου, το νερό σου, ακόμα και τους ξηρούς καρπούς σου...) Μεχρι και οι υαλοκαθαριστήρες είναι να τους χαζέυεις, που ανοίγουν ανάποδα... Αυτό το "ουαου" λοιπον, το εσωτερικό της, η DS3 δεν μου το έβγαλε. Εμ πάση περιπτώση όμως, δεν κάνουμε σύγκριση των 2 αυτοκινήτων, γιατι πολυ απλά είναι άλλης κατηγορίας. Το ένα είναι "διαστημόπλοιο" και το άλλο "πύραυλος εδάφους-εφάφους". Κάνω σύγκριση όμως του γενικότερου πλαισίου που κινείται η εταιρεία, και απλά αναρωτιέμαι αν η DS3 είναι η αρχή μιας διαφορετικής, πιο προσγειωμένης πορείας... Το C4 απλά το έφερα σαν παράδειγμα.

β) Κακά τα ψέμματα, το DS3 είναι μικρό. Μικρό και δυνατό, ακριβώς για να προσελκύσει τους νέους. Χωρίς να υστερεί πολύ στο πορτ παγκάζ ή στις πίσω θέσεις, ο οδηγός κ ο συνοδηγός νιώθουν πιεσμένοι όταν κλείσει η πόρτα. Αυτο σου δημιουργεί μια σπορτιφ αίσθηση και σε προκαλείς να κινηθείς στα όρια τους "σβουρομέτρου" σου.

Κατα τα άλλα, και πέραν των όποιων συγκρίσεων, το αυτοκίνητο αξίζει τα λεφτά του. Ποιοτικότατο, στιβαρό, νεανικό και μοντέρνο, πιστέυω να πάει καλά μιας κ τα αρνητικά του είναι πολυ πιο λίγα απο τα θετικά. Εδώ πούλησαν η μπαρούφα το Mini, και τα οπισθοδρομικά Golf-Polo, η DS δεν θα πουλήσει ?

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS 3 1.6 THP Test Drive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Απρ 2010, 22:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
καλησπέρα κ απο μένα :)
Είχα την τιμή και την χαρά να πάρω το DS3 για μια βόλτα... 1 όμως, και μάλιστα σύντομη. Η αλήθεια είναι οτι δεν θυμάμαι κ πολλά...
Πέραν απο μια γεμάτη 2α και μια σκάρτη 3η δεν έβαλα καμια άλλη ταχύτητα. Θυμάμαι όμως με σιγουριά τα εξης : Πολύ ελαφρύ τιμόνι που θυμίζει Peugeot. Πολυ δυνατά φρένα, και ένας κινητήρας που "αρπάει" με το "καλημέρα".
Τα θετικά του τα είπαν κ άλλοι... Θέλω να σταθώ σε αυτά που βλέπω εγώ ως αρνητικά και τα οποια αποτελούν αυστηρά προσωπικές μου απόψεις :) Οποτε "μην πυροβολείτε τον πιανίστα".

α) Μετα λύπης μου διαπιστώνω οτι πλέον η Citroen δημιουργεί "νορμαλ" αυτοκίνητα για "νορμάλ" ανθρώπους. Αυτοκίνητα έτσι όπως έπρεπε να είναι, ακριβώς για να "χωνευονται" εύκολα. Αυτοκίνητα που μαθαίνονται απο την πρώτη βόλτα, αυτοκίνητα που και ένας γερμανόφιλος θα μπορούσε να τα αγαπήσει κ να τα οδηγήσει, αυτοκίνητα που δεν "ξενίζουν" με τις ιδιαιτερότητές τους. Το C4 είναι τίγκα στις ιδιαιτερότητες... μπαίνεις μέσα και κάνεις 25 "ουαου" για πράγματα που ΔΕΝ περίμενες να δείς. Απο τα άπειρα κουμπάκια του (που ειναι η κόρνα οεο?), απο το ιδιαίτερο τιμόνι του (ξέρεται αυτό που αγαπάμε να... μισούνε) , απο το στροφόμετρο που είναι μέσ'τη μέση κ το ταχύμετρο που είναι "πιό πολύ" μέσα στη μέση, απο τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες (αυτο τα παράθυρα δεν ειναι παράθυρα... μπαλκονόπορτες είναι), απο το τεράστιο ταμπλό του (αξέχαστο θα μου μείνει αυτό που μου είπε ένας φίλος όταν πρωτομπήκε... "Εδω ρε συ είναι μπαράκι, μπορεις να ακουμπήσεις το ποτό σου, το νερό σου, ακόμα και τους ξηρούς καρπούς σου...) Μεχρι και οι υαλοκαθαριστήρες είναι να τους χαζέυεις, που ανοίγουν ανάποδα... Αυτό το "ουαου" λοιπον, το εσωτερικό της, η DS3 δεν μου το έβγαλε. Εμ πάση περιπτώση όμως, δεν κάνουμε σύγκριση των 2 αυτοκινήτων, γιατι πολυ απλά είναι άλλης κατηγορίας. Το ένα είναι "διαστημόπλοιο" και το άλλο "πύραυλος εδάφους-εφάφους". Κάνω σύγκριση όμως του γενικότερου πλαισίου που κινείται η εταιρεία, και απλά αναρωτιέμαι αν η DS3 είναι η αρχή μιας διαφορετικής, πιο προσγειωμένης πορείας... Το C4 απλά το έφερα σαν παράδειγμα.

β) Κακά τα ψέμματα, το DS3 είναι μικρό. Μικρό και δυνατό, ακριβώς για να προσελκύσει τους νέους. Χωρίς να υστερεί πολύ στο πορτ παγκάζ ή στις πίσω θέσεις, ο οδηγός κ ο συνοδηγός νιώθουν πιεσμένοι όταν κλείσει η πόρτα. Αυτο σου δημιουργεί μια σπορτιφ αίσθηση και σε προκαλείς να κινηθείς στα όρια τους "σβουρομέτρου" σου.

Κατα τα άλλα, και πέραν των όποιων συγκρίσεων, το αυτοκίνητο αξίζει τα λεφτά του. Ποιοτικότατο, στιβαρό, νεανικό και μοντέρνο, πιστέυω να πάει καλά μιας κ τα αρνητικά του είναι πολυ πιο λίγα απο τα θετικά. Εδώ πούλησαν η μπαρούφα το Mini, και τα οπισθοδρομικά Golf-Polo, η DS δεν θα πουλήσει ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS 3 1.6 THP Test Drive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Απρ 2010, 19:02 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Για να δουμε και τις αντιδρασεις που προκαλεσε μετα το test drive της! (μια παραλαγη του γνωστου βιντεο απο τη Citroen Hellas, μονταρισμενο στα μετρα των τυχερων που οδηγησαν τη νεα DS3) :lol


_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS 3 1.6 THP Test Drive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Μάιος 2010, 09:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Απρ 2010, 08:36
Δημοσιεύσεις: 121
Μπραβο παιδια Ωραια αναλυση και ωραιο το videaki. Αν μπορεσω θα φερω το DS στο επομενο Meeting.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 4 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Citroen BX crash test
Δ. Συζήτηση: BX
Συγγραφέας: thundermaster
Απαντήσεις: 1
C2 DIESEL SENSO DRIVE ΚΑΜΕΝΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: alex_c2_diesel
Απαντήσεις: 0
USB drive
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 37
Test Citroen C3 1.6 e-hdi
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: Πράκτορας
Απαντήσεις: 11
citroen test υδροπνευματικης αναρτησης
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: tataskit
Απαντήσεις: 20
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ