Σελίδα 1 από 3

C4 2011, 1.6, exclusive, full extra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 08:34
από enginekiller
Αυτοκίνητο: Citroen C4 2011, 1.6, exclusive full extra
Χλμ. Παραλαβής: 3116.
Χιλιόμετρα δοκιμής: 1200

Εικόνα

Δοκιμαστής 1: Ανδρέας
Χρόνος δοκιμής: Παρασκευή απόγευμα έως Σαββάτο μεσημέρι
Παραλαμβάνοντας το αυτοκίνητο βλέπεις ότι το αυτοκίνητο είναι αρκετά επιβλητικό εξωτερικά, ειδικά η μούρη του σε προδιαθέτει για άγρια οδήγηση...
Μπαίνοντας μέσα κυριολεκτικά "ψαρώνεις" από την 7αρα οθόνη με την πλοήγηση, την πανοραμική οροφή, τα άπειρα κουμπάκια σε διάφορα σημεία, το ηλεκτρονικό χειρόφρενο και τα φιλέτα "ανθρακονήματος" στην κονσόλα. Παρολαυτά αποδείχτηκαν όλα πολύ λειτουργικά και στην κατάλληλη θέση αφού δε χρειάστηκε κάποιος χρόνος για να εγκλιματιστώ παρά μόνο για να ρυθμίσω το gps... Τα μαλακά πλαστικά σε όλο το ταμπλό είναι φοβερά και πολύ ευχαρίστα στην αίσθηση. Το μόνο που με ξένισε είναι η έλλειψη οργάνων θερμοκρασίας και του τελείως καινοτομικού τιμονιού που είχαμε δει στην πρώτη c4 παρόλο που και το καινούργιο ήταν μια χαρά και η flat κάτω πλευρά του βόλευε ιδιαίτερα.
Κατά τα άλλα από εξοπλισμό το αυτοκίνητο ήταν υπερπλήρες. Gps, αισθητήρες μπρος-πίσω-νεκρής γωνίας, υπολογισμός θέσης πάρκινγκ, usb, Bluetooth, πανοραμική και στο υποβραχιόνιο έβλεπες και την κανονικότατη πρίζα 230V (διπολική) και έμενες με το στόμα ανοικτό... Όσον αφορά τους χώρους και επιβατών και αποσκευών ήταν μεγαλύτεροι από το προηγούμενο και με καλύτερη διαμόρφωση. Οι θήκες στην κεντρική κονσόλα ήταν άψογες και στο σωστό μέγεθος.
Ξεκινώντας την οδήγηση διαπιστώνεις ότι το γκάζι δεν έχει καθόλου έλλειψη απόκρισης όπως θα περίμενες και ο κινητήρας αν και δεν είναι για κόντρες (όπως το THP πιθανόν) κινεί ευχαρίστα το αυτοκίνητο σε συνδυασμό με το σχετικά κοντό κιβώτιο του με την μαλακή και πολύ σαφή αίσθηση του. Θετικό: πολύ καλές ρεπρίζ. Αρνητικό: φτάνεις γρήγορα στην 5η και ψάχνεις την 6η για overdrive ώστε να κινείσαι σε πιο χαμηλές στροφές στην εθνική αλλά δεν την βρίσκεις... Πως θα φαινόταν και η διάφορα του THP όμως...
Η ανάρτηση είναι ρυθμισμένη μαλακά και η απόσβεση κραδασμών είναι εμφανής όπως και η έλλειψη των ενοχλητικών θορύβων της προηγούμενης ανάρτησης στις ανωμαλίες. Η πιο μαλακή του αίσθηση βεβαία σε κάνει να χάνεις λίγο την πληροφόρηση από το οδόστρωμα και σε ανωμαλίες, όπως μπαλώματα, οι παλινδρομήσεις από την αναπήδηση είναι ελαφρώς περισσότερες. Όμως δε μπορεί να τα έχεις όλα και μην ξεχνάμε ότι οδηγούμε οικογενειακό αυτοκίνητο οπότε ο προσανατολισμός του είναι σωστός. Επίσης δεν έχει το άμεσο στρίψιμο όπως το προηγούμενο και θέλει λίγο διαφορετική τοποθέτηση σε πιεσμένη στροφή αλλιώς είναι εμφανής μια μικρή υποστροφή. Πολύ μικρή διάφορα βεβαία και έχεις και το esp να σε βοηθάει, πιο διακριτικό όμως από τη ρύθμιση που έχει στο c5 σε σημείο που να δυσκολεύεσαι να το ενεργοποιήσεις...
Τα φρένα, απλά φοβερά σε δυνατότητα ακινητοποίησης...
Συμπεραίνοντας πιστεύω ότι το αυτοκίνητο για την κατηγορία του είναι κορυφαίο. Δηλαδή μπορεί ο κινητήρας του και η ανάρτηση του να μην είναι για κόντρες αλλά πρέπει να καταλάβεις ότι δεν παίρνεις κάποιο gt και έχεις άλλες προσδοκίες, αυτές τις προσδοκίες θα τις έχεις στο ds4. Παίρνεις ένα μικρομεσαίο οικογενειακό που σου επιτρέπει να κινείσαι άνετα αλλά και γρήγορα όταν το χρειαστείς.
Αμάξωμα επιβλητικό, κινητήρας ικανοποιητικός με καλές ρέπι, ανάρτηση άνετη αλλά δικαιολογεί και μερικά παιχνίδια με μετρό, φρένα εξαιρετικά, αξεσουάρ με το τσουβάλι, χώροι πάνω από το μέσο ορό της κατηγορίας και τιμή έκπληξη!

Δοκιμαστής 3: Αλέξανδρος
Χρόνος δοκιμής: Τυχαία Κυριακή
Σαν ξύπνησα το πρωί μετά από μεγάλο τσακωμό με το πάπλωμα μου, για το αν η θέση του είναι πάνω ή κάτω από το κρεβάτι, άρχισε να βαρεί το ρημάδι το κινητό μου. «Κάποιος» έλεγε… «Ποτέ θα έρθεις? Έχω ξυπνήσει από το πρωί, και στην έχω πλύνει και γυαλίσει, της έβαλα φαί, και σε περιμένει να την βγάλεις βόλτα» μου λέει…. «Σε 10 είμαι εκεί…» του λέω…
Αφού φτάνω μετά από κάνα μισάωρο, αρχίζω το χάζεμα. Δεν είναι κάτι που σου τραβάει το βλέμμα με την πρώτη ματιά όπως έκανε η προηγούμενη της, και ούτε προδιαθέτει για πολλές αταξίες. Η νέα C4 είναι μια ωριμότατη κυρία έτοιμη να φιλοξενήσει την οικογένεια του νέου της ιδιοκτήτη με άνεση ασφάλεια και την πολυτέλεια που της αξίζει. Η παλιά καλή C4, είχε ότι δεν έχει η νέα. Δηλαδή ήταν ΤΟ διαφορετικό αυτοκίνητο της γενιάς της… Αναρχική με της οθόνες της όπου νάνε, με το τιμόνι να έχει ξεπηδήσει από το star trek, και μια τόσο εκκεντρική παρουσία που ακόμα και σήμερα, 7 χρόνια μετά, προκαλεί κεφαλογυρίσματα. Σε αντίθεση η νέα C4 έχει τον όγκο που επιβάλει η εποχή, και ένα μούτρο, που απλά σε προδιαθέτει για «τσαμπουκά» . Κοιτώντας την «από πίσω», απλά βλέπεις ότι η C, «ωρίμασε» και η κυτταρίτιδα επέδρασε. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι σκεφτόντουσαν οι σχεδιαστές όταν σχεδίασαν το «οπίσθιο» αυτό…
Μπαίνω μέσα, και απλά χαζεύω με την ποιότητα των υλικών, και την φιλικότητα προς τον χρήστη. Το κλασσικό τιμόνι που είναι όμοιο με του C5 αλλά περιστρεφόμενο, απλά δένει φιλικά στο χέρι, και το άκρως εντυπωσιακό γκάζι ακούει αμεσότατα (σε επίπεδο, που δεν κατάλαβα διάφορα από την ντίζα που έχει το δικό μου), και αναγκάζει τον γραμμικότατο, και ελαστικό κινητήρα να βρυχάται με ευχαρίστηση. Ρύθμιση στο GPS για Κύμη, και φύγαμε…
Στην πόλη είναι περίπου ότι περιμένεις, με μεγάλη εντύπωση να δημιουργεί η απορρόφηση από την ανάρτηση στις λακκούβες. Το αυτοκίνητο απλά δεν «βαράει» όπως έκανε η απερχόμενη. Η κύλιση του αυτοκίνητου είναι πολύ άνετη, και ήσυχη. Το 1.6 μοτέρ του είναι ακριβός ότι χρειάζεται ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου, και τα φρένα του μπορούν να χαρακτηριστούν απλά «άγκυρες». Το στήσιμο του αυτοκίνητου είναι για χρήση από παιχνιδιάρηδες οικογενειάρχες, δηλαδή μαλακό αλλά χωρίς να παίρνει τρομακτικές κλήσεις. Το εσωτερικό του είναι πολύ γλυκό στο μάτι, με τα carbon φιλέτα και την πανοραμική οροφή, του αυτοκίνητου δοκιμής να κλέβουν την παράσταση στον εσωτερικό παρατηρητή.
Στην εθνική το σκηνικό θυμίζει μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκίνητα, με παραδειγματική σταθερότητα στον δρόμο, και επαρκή αντίσταση στους πλευρικούς άνεμους.
Στην στριφτερή διαδρομή στα περίχωρα της βρεγμένης Κύμης, απλά ξεδίπλωνε τα ταλέντα μιας καλοστημένης ανάρτησης, η όποια όμως δεν σου δίνει και πολλά περιθώρια για «παιχνίδια», καθώς τα χιλιόμετρα για να ξεκολλήσει το αυτοκίνητο πρέπει να αυξηθούν τρομακτικά, κάτι που δεν είναι ιδιαίτερα συνετό στους ελληνικούς δρόμους μας…
Παραδίδοντας το αυτοκίνητο απλά με έπιασε μια απογοήτευση, που δεν μπορούσα να το έχω παραπάνω στην διάθεση μου. Είναι ένα αυτοκίνητο που απευθύνεται σε άτομα που κοιτάνε τον καλό χαρακτήρα, την ποιότητα, τα νάζια, την όρεξη για παιχνίδι, την ασφάλεια, την άνεση, την γρήγορη διεκπεραίωση του στόχου, τον ήχο, το εσωτερικό, και την τιμιότητα σε μια… αυτοκίνητο. Αυτόν τον «κώλο» να μην είχε και θα τραγούδαγα «να το πάρεις το κορίτσι να το πάρεις…»
ΕικόναΕικόναΕικόνα

Δοκιμαστής 4: Νεκτάριος
Τι να γράψω για το νέο c4; Έλα μου ντε.....το αυτοκίνητο απλά δεν παιζεται, και αν το θέμα ομορφιάς είναι υποκειμενικό το θέμα ποιότητας και τεχνολογικού υπόβαθρου είναι εντελώς άμεσα αντιληπτό!!
Λοιπόν ας σας ξεναγήσω στο νέο c4 exclusive 1.6 120ps με extra (πανοραμική, navigaton, θερμαινόμενα καθίσματα όπου κάνουν και μασάζ) και στον στάνταρ (esp, καθρεπτες τυφλού σημείου με υπέρηχο, καθίσματα με δέρμα Αλκανταρά και ύφασμα, ηλεκτρονικο χειρόφρενο με hill assist, θύρα usb, πρίζα 230volt, bluetooth, ζαντες 16'' και αλλά πολλά)
Τι βλέπεις απέξω??Μια επιβλητική έως ψαρωτική μούρη....και μετά τι; Απλά έναν απαλό ήρεμο σχεδιασμό χωρίς σπορτίφ στοιχειά, αλλά σου βγάζει μια ωριμότητα!
Τώρα ανοίγοντας την πόρτα τα ματιά σου και οι αισθήσεις σου δέχονται βιασμό... τόσο έντονη είναι η σχεδίαση και η ποιότητα που αποπνέει! Μαλακά πλαστικά και σωστή εργονομικά σχεδίαση που νοιώθεις πολύ οικία αλλά και ένα όργιο από ηλεκτρονικά γκαζετάκια!
Περνάμε στην οδήγηση, τιμόνι με σωστή υποβοήθηση αλλά με κάποια καθυστέρηση στην άμεση απόκριση π.χ. για να αποφύγεις μια λακκούβα. Ανάρτηση μαλακή όσο πρέπει για να υπάρχει άνεση με κάποιες κλίσεις στις στροφές που όμως δεν επηρεάζουν την πορεία του, εδώ δηλαδή έχουμε κάνει δυο βήματα μπροστά στην άνεση από την απερχόμενη, και ένα βήμα πίσω στην σπορτιφ αίσθηση!!
Πάμε στον κινητηρα,απλα δεν σου χρειάζεται το τούρμπο αλλά θα ήθελες μια έκτη σχέση! Σωστή ροπή χαμηλά με τρίτη στις 1500 rpm στην κίνηση πατάς γκάζι και άμεσα έφυγες και με ένα σκαλοπάτι δύναμης στις 3000rpm. Γενικά το βάρος του αμαξώματος το έχει για πλάκα!
Χώροι άνετοι με σωστά καθίσματα και με πολύ καλή θέση οδήγησης το ύψος μου, 1.86, το βόλεψα άνετα και άμεσα, το δε πορτ-μπαγκαζ απλά άλλου για την κατηγορία του!!
Θα μου πείτε τώρα ρε φιλέ όλα σου άρεσαν; Όχι βεβαία....μου την έδωσε που δεν είχε δείκτη θερμοκρασίας νερου, για να ανοίξεις το πορτ-μπαγκαζ λερωνόσουν αφού δεν είχε χερούλι η χούφτα, που έριχνες νερό στο μπροστινό τζαμί με χαμηλή ταχύτητα και τα απόνερα λέρωναν τα πλαϊνά τζάμια(οδηγού-συνοδηγού)…
Θα το αγόραζα; Ναι γιατί σου προσφέρει φοβερό εξοπλισμό ιδίως το αυτοκίνητο δοκιμής, ποιότητα, άνεση και ασφαλή οδήγηση!!! Τουτέστιν είναι πλέον ένα ώριμο αυτοκίνητο για πιο ώριμους οδηγούς!
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόνα

Re: Citroen C4 2011, 1.6, exclusive full extra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 08:41
από c4akis
Απλά υπέροχη .... και ο φακός όλα τα λεφτά τελικά είναι πολύ μπροστά η Citroen !!!

Re: C4 2011, 1.6, exclusive, full extra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 10:14
από heartless
Συγχαρητήρια για την παρουσίαση της νέας γαλλίδας και στους 4 που μου φάνηκαν 3(αλήθεια, ο 2ος δοκιμαστής την παντρεύτηκε; :-P)! Ανυπομονούμε για την αντίστοιχη της DS4..

Re: C4 2011, 1.6, exclusive, full extra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 10:21
από billaras
Μπραβο. Πολυ ωραια παρουσιαση. Λειπει η παρουσιαση του Λευτερακη (;) :hmm
Ωραιες φωτο. Ζηλευω που δεν την εχω οδηγησει και εγω με τετοιες καλες περιγραφες.
Μπριζα 230V; :hmm Μηπως ο Νεκταριος ηθελε να γραψει 12V, γιατι τα 230 θελουν μετασχεματιστη. :hmm
Ωραιες και ευστοχες οι παρατηρησεις του Νεκταριου. :clap

Παντως το θεμα με το θερμομετρο νερου... :hmm ειναι πολυ σημαντικο... Δεν εχει τουλαχιστον μια ψηφιακη ενδειξη; Πολυ κακο αυτο αν ειναι πραγματικοτητα.... :angr

Re: C4 2011, 1.6, exclusive, full extra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 10:27
από NEKTARIOS C5
Κι ομως Βασιλη ειχε inverter ητανε 230v 130 watt !! :no1

Re: C4 2011, 1.6, exclusive, full extra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 11:09
από billaras
:surprised :surprised Καλο αυτο! Παιχνιδομηχανες, κινητα, Laptop κτλ κτλ.... :P :clap

Re: C4 2011, 1.6, exclusive, full extra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 11:56
από enginekiller
οι δοκιμαστες ηταν 5. ο δευτερος ηταν ο αντωνης και ο 5ος ο λευτερης αλλα και οι δυο δεν εχουν παραδωσει εντυπωσεις ακομα οποτε δεν υπαρχει λογος αναμονης και το δελτιο τυπου σταλθηκε...

Re: C4 2011, 1.6, exclusive, full extra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 13:30
από heartless
Και για να ξέρουμε με το κλειδί στο χέρι πόσο βγαίνει το συγκεκριμένο μοντέλο;

Re: C4 2011, 1.6, exclusive, full extra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 13:57
από Tzakos
enginekiller έγραψε:
οι δοκιμαστες ηταν 5. ο δευτερος ηταν ο αντωνης και ο 5ος ο λευτερης αλλα και οι δυο δεν εχουν παραδωσει εντυπωσεις ακομα οποτε δεν υπαρχει λογος αναμονης και το δελτιο τυπου σταλθηκε...



6ος,δοκιμαστής,δεν χωρούσε πρόεδρε?

Re: C4 2011, 1.6, exclusive, full extra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 13:58
από ΖήσηςXsara
:surprised :surprised :surprised Συγχαρητήρια παιδιά!Πάρα πολύ καλή παρουσίαση!!! :clap

Re: C4 2011, 1.6, exclusive, full extra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 21:19
από A110ALPINE
μου ξέφυγε η το παραλείψατε δεν είδα ιπποδύναμη μηχανής, 120 έχει. :hmm

έκδοση turbo υπάρχει. :hmm

δεν έχει όργανο θερμοκρασίας, τι έχει λαμπάκι. :hmm

Re: C4 2011, 1.6, exclusive, full extra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 21:30
από NEKTARIOS C5
Το εχουμε γραψει οτι ητανε η εκδοση με 120ps!!
Ναι βγαινει και με turbo 156ps!!
Οχι δεν ειχε οργανο θερμοκρασιας νερου....λογικα θα αναβει λαμπακι αν υπαρχει προβλημα, οπως το εχουνε αυτο και αλλα πολλα μοντελα(οχι οτι μαρεσει αυτο)

Re: C4 2011, 1.6, exclusive, full extra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 21:59
από A110ALPINE
NEKTARIOS C5 έγραψε:
Το εχουμε γραψει οτι ητανε η εκδοση με 120ps!!
Ναι βγαινει και με turbo 156ps!!
Οχι δεν ειχε οργανο θερμοκρασιας νερου....λογικα θα αναβει λαμπακι αν υπαρχει προβλημα, οπως το εχουνε αυτο και αλλα πολλα μοντελα(οχι οτι μαρεσει αυτο)

παλι την κανανε την μακακια τους τα γαλλακια με το οργανο θερμοκρασιας, απαραδεκτο. :rtfm

Re: C4 2011, 1.6, exclusive, full extra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 22:02
από NEKTARIOS C5
Καλα τωρα κοιταμε το δεντρο και χανουμε το δασος.......

Re: C4 2011, 1.6, exclusive, full extra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 22:19
από A110ALPINE
όχι δεν είναι έτσι,εχω σκοπό να την πάρω αλλά η έλλειψη θερμοκρασίας μου την έσπασε.
και η ΒΧ μου δεν είχε όργανο αλλά λαμπάκια αλλά είχα βρει τον τρόπο να της βάλω όργανο θερμοκρασίας χωρίς να χαλάσω το ταμπλό της.
εχω μανία με τα όργανα.
φυσικά στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν κουβεντιάζετε πρόσθετο όργανο.