Τελευταιος απο ολους την πηρα στα χερια μου εγω για ενα 24ωρο στο οποιο με συντροφευσε για 400 χιλιομετρα περιπου. Με εχουν καλυψει πληρως τα υπολοιπα παιδια, λιγα μονο θα πω, ειναι η πρωτη συγχρονη Citroen που μοιαζει να φτιαχτηκε συμφωνα με τα θελω και τις δικες μου αναγκες ποιοτικα, οδηγικα και σαν μεγεθος...
Ποιοτητα, ποιοτητα και παλι ποιοτητα (εντυπωση που ειναι παρα πολυ εντονη στην υπερπλουσια εκδοση της δοκιμης), καλες επιδοσεις,σωστη καταναλωση (με μηδενισμο μολις την πηρα στα χερια μου μεχρι που την παρεδωσα η κουκλα εγραψε 8,1lt/100km με την κανονικη μου σβελτη οδηγηση-πεφτει κι αλλο, αλλα ανεβαινει ευκολα κι αλλο...) αριστη οδικη συμπεριφορα-σαφεστατα καλυτερη απο την πρωτη και το κυριοτερο, ενα αυτοκινητο που με εστειλε στην αντιπροσωπεια να παρω προσφορα! Ειναι ενα υπεροχο περιβαλλον για να ζεις, σου φτιαχνει την διαθεση και σε κερδιζει απο το πρωτο χιλιομετρο. Μπορει να ειναι λιγοτερο εντυπωσιακο απο την προκατοχο της (εμενα προσωπικα μου αρεσει περισσοτερο...
) αλλα ειναι ενα πολυ καλυτερο αυτοκινητο οδηγικα και ποιοτικα φτανει να γνωριζεις οτι δεν παιρνεις Gti- Rs αλλα ενα καλοστημενο οικογενειακο αυτοκινητο.
heartless έγραψε:
Και για να ξέρουμε με το κλειδί στο χέρι πόσο βγαίνει το συγκεκριμένο μοντέλο;
Οπως ειπα και πιο πριν αρρωστησα και πηγα και πηρα προσφορα και μετραω τα κουκια μου...
C4 Vti 120 exclusive με σαλονι δερμα/αλκανταρα, διζωνικο κλιμα, μασαζ στα καθισματα (Ειναι απλα
Τ Ε Λ Ε Ι Ο,
οσο ημουν μεσα το ειχα ενεργοποιημενο, απορω γιατι δεν εχουν ολα τα αυτοκινητα...), bluetooth,αισθητηρες περιμετρικα, τα εντυπωσιακα οργανα που αλλαζουν χρωμα, αυτοματα φωτα/καθαριστηρες,ηλεκτροχρωματικο καθρεπτη, αισθητηρα νεκρης γωνιας, usb κλπ κλπ στανταρ και εξτρα εργοστασιακο navi με 7αρα οθονη και πανοραμικη οροφη με παρα πολυ πρακτικο και ψαρωτικο ηλεκτρικο κλεισιμο καλυματος ,δλδ οπως ηταν το ''φορτωμενο'' αμαξι της δοκιμης βγαινει 21.000 τελικη τιμη με το κλειδι στο χερι...