Σελίδα 2 από 3

Re: C4 2011, 1.6, exclusive, full extra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 23:36
από ds3_ncl
ωραια παρουσιαση παιδια ! η αληθεια ειναι οτι εμφανισιακα δεν με κερδιζει η νεα c4 αλλα παραμενει παντα μια πολλη καλη περιπτωση

Re: C4 2011, 1.6, exclusive, full extra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Μαρ 2011, 00:47
από zx lover
Τελευταιος απο ολους την πηρα στα χερια μου εγω για ενα 24ωρο στο οποιο με συντροφευσε για 400 χιλιομετρα περιπου. Με εχουν καλυψει πληρως τα υπολοιπα παιδια, λιγα μονο θα πω, ειναι η πρωτη συγχρονη Citroen που μοιαζει να φτιαχτηκε συμφωνα με τα θελω και τις δικες μου αναγκες ποιοτικα, οδηγικα και σαν μεγεθος... :thumb
Ποιοτητα, ποιοτητα και παλι ποιοτητα (εντυπωση που ειναι παρα πολυ εντονη στην υπερπλουσια εκδοση της δοκιμης), καλες επιδοσεις,σωστη καταναλωση (με μηδενισμο μολις την πηρα στα χερια μου μεχρι που την παρεδωσα η κουκλα εγραψε 8,1lt/100km με την κανονικη μου σβελτη οδηγηση-πεφτει κι αλλο, αλλα ανεβαινει ευκολα κι αλλο...) αριστη οδικη συμπεριφορα-σαφεστατα καλυτερη απο την πρωτη και το κυριοτερο, ενα αυτοκινητο που με εστειλε στην αντιπροσωπεια να παρω προσφορα! Ειναι ενα υπεροχο περιβαλλον για να ζεις, σου φτιαχνει την διαθεση και σε κερδιζει απο το πρωτο χιλιομετρο. Μπορει να ειναι λιγοτερο εντυπωσιακο απο την προκατοχο της (εμενα προσωπικα μου αρεσει περισσοτερο... :shy ) αλλα ειναι ενα πολυ καλυτερο αυτοκινητο οδηγικα και ποιοτικα φτανει να γνωριζεις οτι δεν παιρνεις Gti- Rs αλλα ενα καλοστημενο οικογενειακο αυτοκινητο.

heartless έγραψε:
Και για να ξέρουμε με το κλειδί στο χέρι πόσο βγαίνει το συγκεκριμένο μοντέλο;

Οπως ειπα και πιο πριν αρρωστησα και πηγα και πηρα προσφορα και μετραω τα κουκια μου...
C4 Vti 120 exclusive με σαλονι δερμα/αλκανταρα, διζωνικο κλιμα, μασαζ στα καθισματα (Ειναι απλα Τ Ε Λ Ε Ι Ο, :bounce :bounce :bounce οσο ημουν μεσα το ειχα ενεργοποιημενο, απορω γιατι δεν εχουν ολα τα αυτοκινητα...), bluetooth,αισθητηρες περιμετρικα, τα εντυπωσιακα οργανα που αλλαζουν χρωμα, αυτοματα φωτα/καθαριστηρες,ηλεκτροχρωματικο καθρεπτη, αισθητηρα νεκρης γωνιας, usb κλπ κλπ στανταρ και εξτρα εργοστασιακο navi με 7αρα οθονη και πανοραμικη οροφη με παρα πολυ πρακτικο και ψαρωτικο ηλεκτρικο κλεισιμο καλυματος ,δλδ οπως ηταν το ''φορτωμενο'' αμαξι της δοκιμης βγαινει 21.000 τελικη τιμη με το κλειδι στο χερι...

Re: C4 2011, 1.6, exclusive, full extra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Μαρ 2011, 11:29
από Blanc
Πολυ ωραια η παρουσιαση σας παιδια, μπραβο. :thumb

Φοβερη τιμουλα εχει η ρουφιανα...σε βαθμο να νομιζω οτι καποιο λαθος συμβαινει! :mrgreen
Να φανταστω οτι με το προγραμμα green bonus+αποσυρση πεφτει λιγο ακομα (?)....

Re: C4 2011, 1.6, exclusive, full extra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Μαρ 2011, 13:02
από ΖήσηςXsara
Φυσικά και πεύτει...Με Green Bonus ξεκινάει απο 12.690... :surprised :surprised :surprised Αυτή κι αν είναι τιμή!Πάντως πολύ σωστή η επιλογή της Citroen να την προσθέσει στην προσφορά... :clap

Re: C4 2011, 1.6, exclusive, full extra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Μαρ 2011, 14:03
από zx lover
To αμαξι που περιεγραψα βγαινει 21.000 με green bonus και αποσυρση...Διαφορετικα αν δειτε στο configuration του site ποσο παει δεν ειναι και τοσο super η τιμη...Αλλα στα 21.000 ενα τετοιο αυτοκινητο με τα παντα ολα μεσα ειναι πραγματικη ευκαιρια...Το αντιστοιχο ΤΗΡ νομιζω πρεπει να πηγαινει καπου στα 23.000. Καποιοι μου ειπαν οτι ειναι υπερβολη να το παρεις exclusive με navi και πανοραμικη και ισως εχουν δικιο αλλα επειδη ετσι το εζησα και ετσι το λατρεψα μονο ετσι θα το αγοραζα.

Re: C4 2011, 1.6, exclusive, full extra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Μαρ 2011, 14:05
από ΖήσηςXsara
Καθόλου υπερβολή για μένα...Ειδικά η πανοραμική...Μετράει απίστευτα!!! :clap

Re: C4 2011, 1.6, exclusive, full extra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Μαρ 2011, 20:00
από A110ALPINE
παιδιά παίζει να διαβάσουμε και ένα τεστακη με την turbo. :hmm
να τονίσω ότι για την turbo με ενδιαφέρει η απόδοση της μηχανής, πως "τραβάει" από χαμηλά και τι ροπές έχει και αυτό λόγω έλξης τρέιλερ αυτοκινήτου (με αυτοκίνητο επάνω) :D

Re: C4 2011, 1.6, exclusive, full extra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Μαρ 2011, 20:22
από billaras
Ιωσηφ, τοτε η λυση σου ειναι Diesel.... :P Αρκει να το δηλωσεις στο χωριο... :laugh

Παντως ουτως ή αλλως τα τουρμπο εχουν καλη ροπη και στα χαμηλα τους, αρκει να βυθισεις το ποδι, μετα απο λιγο το νιωθεις να σε τραβαει. Ροπη για ελξη τετοιου "ειδους" λογικα εχει, τωρα αν ειναι στ αεπιτρεπομενα του οχηματος δεν ξερω... Λογικα εσυ θες για ελξη τρεηλερ περιπου 1500 κιλων με φρενα ε;
Το προηγουμενο C4 THP ποσα γραφει το βιβλιο του; Ισως και το τωρινο ειναι κοντα σε αυτα τα νουμερα.

Re: C4 2011, 1.6, exclusive, full extra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Μαρ 2011, 20:45
από A110ALPINE
μολις διάβαζα τα τεχνικά χαρακτηρίστηκα της 2.0 HDi 150, 34 κιλά στις 2000 στροφές έναντι 24 κιλά στις 1400 στροφές της 1.6 THP 155 MCP
10 κιλά διαφορά σεβαστό νούμερο :lol

αλλά πρέπει να κάνεις @#%^* για να κυκλοφορείς με την Diesel :(


πιπερι για τις κακες λεξουλες
Sofia

Re: C4 2011, 1.6, exclusive, full extra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Μαρ 2011, 21:07
από Blanc
Εχουμε μελος με Xantia 1.6 που τραβαει κιλα για κιλα Ιωσηφ, λες να κωλωνει η 1.6 ατμοσφαιρικη ή η τουρμπατη? :hmm
Σορρυ κιολας, αλλα απο'οτι εχω καταλαβει, θες ενα αυτοκινητο με οργανο θερμοκρασιας και δυναμη ελξης φορτηγου? Μηπως να πηγαινες σε κατι πιο μεγαλο και οχι Citroen? Μηπως ενα Scania θα σου ταιριαζε καλυτερα?

Μηπως και να κρατησουμε λιγο καθαρο το θεμα απο ασχετες συζητησεις και να επικεντροθουμε στα σχολια περι της δοκιμης που εκαναν τα παιδια? Υπαρχει και η γενικη συζητηση του μοντελου αν θελουμε να σχολιασουμε κατι για τη νεα C4!

Re: C4 2011, 1.6, exclusive, full extra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Μαρ 2011, 21:21
από A110ALPINE
δεν εχω ξεφύγει από την C4 για αυτή μιλάω και τους κινητήρες που φοράει
προσωπικά με ενδιαφέρει άμεσα η ροπή του κινητήρα, οπότε καταλήγω στην turbo
και ναι με ξένισε άσχημα η έλλειψη οργάνου θερμοκρασίας, γιατί θέλω να εχω τον άμεσο έλεγχο της μηχανής και να μην περιμένω πότε θα ανάψει λαμπάκι που ΔΕΝ το εμπιστεύομαι καθόλου.

Re: C4 2011, 1.6, exclusive, full extra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Μαρ 2011, 21:30
από Someone
Δυστηχώς τώρα τελευταια ειχα αλλου το μυαλό μου και αμέλησα - ξέχασα εντελως να γράψω κατι για τη νέα C4... ειμαι ασυγχώρητος το ξέρω.. δεν εχω πολλά να πώ με κάλυψαν οι προηγουμενοι...

αυτό που θέλω να πω εγω ειναι πως όταν περίμενα το σάββατο το πρωι τον πρόεδρο να ερθει να με πάρει να παμε για PaintBall και μου ειπε οτι θα ερθει με τη νεα C4 προετοιμάστηκα για κράξιμο.... όταν ομως την ειδα να σταματα μπροστά στο σπίτι μου εμεινα με τα σαγόνια ανοιχτά οταν αντικρισα αυτη την ομορφη μουρη... έβαλα τα πράγματα μου στο αρκετα ικανοποιητικο πορτ παγκαζ και μπηκα στη θέση του συνοδηγου... εκει επαθα ενα σοκ με τα κουμπάκια τα οποία αρχισα να παταω ενα ενα.. εκτος απο το κουμπί sos και το αλλο με το σημα της citroen (δεν με αφηνε ο προεδρος) εντυπωσιάστηκα απο τα υλικα και την ποιοτητα του εσωτερικου την οποία τη συναντας σε πολυυυυυυ ακριβότερα αυτοκινητα.. εντυπωσιάστηκα απο τον εξοπλισμό της και κυρίως απο την μπριζα 220 volt και τους αισθητήρες που σου δειχνουν αν εχεις αυτοκίνητο στην κρυφη γωνία... στην αρχη το navi δεν μου γεμισε το μάτι όταν ομως το δουλεψα λίγο το λατρεψα! ομολογω οτι μου άρεσε παρα πολυ και ειχα αρχισει να εκνευριζομαι που δεν εβρισκα κατι για να κράξω!!!! φτάνοντας στο πεδίο βγηκαμε εξω και εκει επαθα το σοκ .... είδα τον πεσμένο πωπό της .... με χάλασε αρκετα ... μου θυμισε πωπό ωριμης 45αρας που εχει κρεμάσει και εχει φτάσει στις γάμπες.. αυτά όσον αφορά τον εξοπλισμο και την εμφάνιση της...

φευγοντας απο το πεδίο λεω του προέδρου: "φέρε τα κλειδια ... σειρά μου" βάζω μπροστα φτιαχνω καθισμα καθρέφτες και ειμαι έτοιμος για να ξεκινήσω... ξεκινάω .... πρώτη σκεψη... "ωραίος ήχος!" δευτερη σκέψη.... "σύγουρα ειναι ο ατμοσφαιρικος 120αρης?????" απίστευτα ελαστικός και γρήγορος σε επιταχύνσεις κινητηρας... ξεκίναγε με 2α απο πολύ λιγα χλμ χωρις να παραπονιέται καθόλου! όταν βγηκαμε στη βάρης κορωπίου και το πάτησα λιγάκι έπαθα με την απόκριση του γκαζιου! εκει όμως ήρθε και η 2η απογοήτευση μετα απο τον ασχημο πωπό της... το κιβώτιο πολυ "λίγο" γι αυτο το μοτέρ... θα ηθελα ενα 6-ταχυτο...

γενικά μπορώ να πώ πως ειναι ενα απόλυτα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο με εξαιρεση κατα τη γνώμη μου τον πωπό της και το κιβώτιο...

Re: C4 2011, 1.6, exclusive, full extra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Μαρ 2011, 21:33
από Blanc
Ιωσηφ, γι'αυτο σου αναφερω οτι υπαρχει και η γενικη συζητηση του μοντελου για να ρωτησεις και να μαθεις ακομα πιο ειδικες πληροφοριες για το αυτοκινητο (οπως βαρος ελξης κτλ κτλ) και να τυπωθουν σε ενα θεμα που θα μπορουν να βρουν τις πληροφοριες αυτες και αλλα μελη. Το θεματακι αυτο ειναι απλα οι εντυπωσεις απο τη δοκιμη των παιδιων.

Re: C4 2011, 1.6, exclusive, full extra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Απρ 2011, 11:52
από GEMI
Πολύ ακριβή ρε παιδιά κ με παλιό κινητήρα. Και φορτωμένη με άχρηστα ηλεκτρονικά, όσο για το θερμόμετρο λαδιού θα συμφωνήσω απόλυτα, στην Ελλάδα είναι απαραίτητο εργαλείο δε το συζηταμε..!

Re: C4 2011, 1.6, exclusive, full extra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Απρ 2011, 12:02
από zx lover
Οτιδήποτε άλλο να το δεχτώ αλλά από πότε τα ηλεκτρονικά είναι άχρηστα και από που κι ως που ο κινητήρας είναι παλιός, και τι άλλο καλύτερο παίρνεις με αυτά τα λεφτά?
sent from my E10i using Tapatalk while doing 230km/hr