Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Auto Sport  »  Δοκιμές Club


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 14:47 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: DS4 1.6 THP - 200hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Απρ 2012, 09:26 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03
Δημοσιεύσεις: 1939
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη
Εικόνες: 86
Εικόνα


Δοκιμή της νέας "θεάς" DS4 1.6-200hp
Δοκιμαστές: 5
Χρόνος δοκιμής: Πέμπτη απόγευμα με Τετάρτη βράδυ
Χιλιόμετρα δοκιμής (συνολικά): 1300

Ευχαριστούμε πολύ την Citroen Hellas για την παραχώρηση του αυτοκινήτου.

Φωτογραφίες by Someone

ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

ΕικόναΕικόναΕικόνα


Φωτογραφίες by NEKTARIOS C5

ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόνα


Δοκιμαστής 1: Ανδρέας
Χρόνος δοκιμής: Πέμπτη απόγευμα έως Παρασκεύη βράδυ
Χιλιόμετρα δοκιμής: 150
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 11.8λ/100χλμ


Παραλαβή:
Παραλαμβάνοντας το λευκό DS4 νιώθεις τη μαγία των DS. Βλέπεις ότι το αυτοκίνητο είναι αρκετά επιβλητικό εξωτερικά με το μπροστά μέρος να σε προδιαθέτει για άγρια οδήγηση, το πλαινό να το βλέπεις και ακόμα και παρκαρισμένο να νομίζεις οτί σκίζει τον αέρα και στο πίσω μέρος βλέπεις ότι είναι κάτι πολύ όμορφο που θα βλέπουν αυτοί που θα αφήνεις πίσω... Οι επιβλητικές 18άρες με τα λάστιχα 225/45 Pilot Sport 3 και τους "κρυμμένους" 340χιλ. δίσκους μπροστά και 290χιλ. πίσω συμπληρώνουν το πακέτο. Αν και hatchback/crossover(+3.5 εκ. ύψος από το C4) σου αφήνει μια αίσθηση coupe με τις ιδιαίτερες γραμμές του, τις κρυμμένες χειρολαβές στις πίσω πόρτες, τα πίσω παράθυρα που δεν ανοίγουν και τον λίγο μειωμένο χώρο στους πίσω επιβάτες στα πόδια και στο ύψος(coupe στυλ γαρ) και είναι 5 εκ. μικρότερο από το C4 αλλά και 4 εκ. φαρδύτερο.

Εσωτερικό:
Μπαίνοντας μέσα, όπως και στο C4, "ψαρώνεις" από την 7άρα οθόνη με το μενού και την πλοήγηση, τα διάφορα κουμπάκια σε διάφορα σημεία και το ηλεκτρονικό χειρόφρενο. Οχι εμφανεις διαφορες με το C4, αλλα σίγουρα μου έλειψε η πανοραμική οροφή του C4 δοκιμής, παρολο που υπήρχε το πανοραμικό παρμπρίζ με τα κινούμενα σκιάδια που επέτρεπαν την είσοδο σε περισσότερο φως την ημέρα και έδιναν μια πιο ρομαντική νότα το βράδυ. Σίγουρα όμως κάποιος ψηλότερος θα είχε θέμα με το μειωμένο ύψος της οροφής, κλασσικό θέμα βέβαια σε όλα τα αυτοκίνητα που έχουν κάτι επιπλέον στην οροφή... Τα χειριστήρια αν και στην αρχή τα ένιωθα διάσπαρτα εν τέλη διαπίστωσα ότι ήταν απόλυτα εργονομικά και εκεί έπρεπε να είναι σε όλα τα αυτοκίνητα λόγω συσχετίσεων! Ο μερικός χιλιομετρητής μέσα στον κύκλο του δείκτη βενζίνης, ή μέση κατανάλωση μέσα στον κύκλο του δείκτη ταχύτητας κτλ... Και με προσαρμοσιμα χρωματα στους κυκλους ενδειξεων. Έτσι δε χρειάστηκε κάποιος χρόνος για να εγκλιματιστώ παρά μόνο για να ρυθμίσω το κάθισμα και το gps... Τα μαλακά πλαστικά σε όλο το ταμπλό είναι πολύ ευχαρίστα στην αίσθηση και βοηθάνε στο να επικρατεί ησυχία στην καμπίνα. Αυτό που με ξένισε πάλι είναι η έλλειψη οργάνων θερμοκρασίας. Μπορεί να ήταν οκ να λείπουν από το C4 αλλά όχι και από το DS4... Κατά τα άλλα από εξοπλισμό το αυτοκίνητο ήταν υπερπλήρες. Cruise control, αισθητήρες μπρος-πίσω και νεκρής γωνίας, υπολογισμός κενής θέσης, Gps, Bluetooth, δερμάτινα καθίσματα, μπροστά μπάκετ καθίσματα με μασάζ και στο υποβραχιόνιο έβλεπες και την κανονικότατη πρίζα 230V (διπολική) και ήσουνα έτοιμος για εκδρομή...

Κινητήρας - κιβώτιο:
Οδηγώντας το εννοείται ότι έμεινα κάτι παραπάνω από ευχαριστημένος από την δύναμη του αυτοκινήτου. Οι 200+ ίπποι φαίνονταν ότι ήταν περισσότεροι και τα 27,5 κιλά ροπή από τις 1700 στροφές σε έκαναν να νιώθεις σαν να τρως κλωτσία σε κάθε επιτάχυνση του αυτοκινήτου, σε όλο το φάσμα των στροφών, με οποιαδήποτε σχέση (λίγο λιγότερο με την 6η). Δεν περίμενα τέτοια εκτίναξη του αυτοκινήτου σε επιταχύνσεις, καλυτερες από την αντίστοιχη εμπειρία μου με το DS3 1.6 THP, δεδομένου του βάρους, του όγκου και του ύψους του DS4. Η υστέρηση στο turbo ήταν ελάχιστη, αρκετά μικρότερη από του DS3, χωρίς να θέλει ιδιαίτερο χρόνο προσαρμογής. Επιτάχυνση από στάση (0-100 χλμ./ώρα): 7,5" και ρεπρίζ φοβερές πχ 60-100 χλμ./ώρα με 4η: 6" και δε σημαζεύεται. Και για overdrive έχεις την 6η ώστε να κινείσαι σε πιο χαμηλές στροφές στην εθνική και να μειώσεις λίγο την κατανάλωση...
Το κιβώτιο ήταν πολύ καλά κλιμακούμενο και ο επιλογέας σχετικά γρήγορος και με καλή σχετικά αίσθηση για τα "γαλλικά δεδομένα".

Ανάρτηση - Φρένα:
Η ανάρτηση είναι πολύ όμορφα ρυθμισμένη, τα αμορτισέρ είναι πιο σκληρά, η ελαστικότητα των ελατηρίων είναι μειωμένη και οι αντιστρεπτικές έχουν μεγαλύτερο πάχος. Έτσι οι κλίσεις έχουν πάει περίπατο παρέα και με τους πιθανούς θορύβους του ημιάκαμπτου αλλά όχι και η απόσβεση κραδασμών στις ανωμαλίες που ήταν πολύ ικανοποιητική. Κάποιες μόνο προβλεπόμενες μικρές αναπήδησεις σε κάθετες ανωμαλίες και μετά από πίεση σε στροφές. Επίσης αρκετά μειωμένη η υποστροφή σε σχέση με το C4.
ESP: το esp έπαιξε μεγάλο ρόλο στη δοκιμής μας. Τα λάστιχα του αυτοκινήτου που μας παραχωρήθηκε ήταν σχετικά ταλαιπωρημένα με αποτέλεσμα να έχω συχνά γλυστρήματα και λόγω κακής κατάστασης ελαστικών και λόγω μεγάλης δύναμης του αυτοκινήτου (είναι αυτό που λέμε χαριτολογώντας "Δεν κρατιώνται τα άλογα..."). Έτσι το ESP δούλευε υπερωρίες σε κλειστές πιεσμένες στροφές και ούτε που μου πέρασε η ιδέα να το απενεργοποιήσω (ούτως ή άλλως μετά τα 50 χλμ./ώρα ενεργοποιείται αυτόματα προφανώς). Επαναλαμβάνω όμως ότι μιλάω για συνθήκες υπό πίεση... Παρόλαυτα ήταν αρκετα πιο διακριτικό στην ενεργοποίηση από τη ρύθμιση που έχει στο c5 και λιγότερο ενοχλητικό όσο είναι ενεργοποιημένο από του DS3.
Τα φρένα, απλά φοβερά και σε αίσθηση και σε δυνατότητα ακινητοποίησης χωρίς σημάδια κόπωσης παρόλο που το περίμενα λόγω ύψους/βάρους/δύναμης. Ακούραστα και αποτελεσματικά, όπως ακριβώς τα χρείαζεσαι.
Το τιμόνι μιας και είχε ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση είχε σχετικά καλή πληροφόρηση και "βάραινε" σε μεγάλες ταχύτητες. Η κάτω επίπεδη πλευρά του σου έδινε μια πιο σπορτίφ αίσθηση αν και είχε σχεδόν 3 πλήρης στροφές οπότε ήταν σε κανονικά πλαίσια...
Θορυβος: Αεροδυναμικοι θορυβοι ανυπαρκτοι, ευχαριστος μπασος αλλα οχι ενοχλητικος ηχος κινητηρα-εξατμισης, ομορφη κυλιση....

Συμπέρασμα:
Συμπεραίνοντας πιστεύω ότι το αυτοκίνητο για την κατηγορία του είναι κορυφαίο. Παίρνεις ένα μικρομεσαίο οικογενειακό που σου επιτρέπει να κινείσαι είτε γρήγορα και σπορτίφ όταν το χρειαστείς είτε άνετα και χαλαρά όταν θες να χαλαρώσεις. Αμάξωμα επιβλητικό, κινητήρας για πίστα με φοβερές ρεπρίζ, ανάρτηση για αρκετά παιχνίδια αλλά και άνετη, φρένα εξαιρετικά, ηλεκτρονικά βοηθήματα για περίπτωση ανάγκης και αξεσουάρ με το τσουβάλι!


Δοκιμαστής 2: Αλέξανδρος
Χρόνος δοκιμής: Παρασκευη βράδυ με Σάββατο βράδυ
Χιλιόμετρα δοκιμής: 160
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 9.6λ/100χλμ


Ήταν μεσημέρι μιας πολύ δύσκολης μέρας στην δουλεία. Η ώρα πέρναγε σαν τρελή, και εγώ δεν προλάβαινα να πάρω ούτε ανάσα. Τα προβλήματα έπεφταν με μια βροχή από τηλεφωνήματα, και δεν προλάβαινα ούτε την ώρα να δω. Το DS3 που έχω στην επιφάνεια εργασίας είχε χαθεί όλη μέρα πίσω από e-mail και προγράμματα να τρέχουν. Τότε έσκασε το τηλέφωνο, με την γνώριμη φωνή του προεδράρα να μου λέει. «Παρασκευή βράδυ με Σάββατο απόγευμα. DS4. 200 άλογα». Τέλεια… Σχόλασα…

Πρώτη εντύπωση.
Ως DS που είναι δεν θα μπορούσε παρα, να είναι εντυπωσιακό. Όχι ότι το βλέπαμε και πρώτη φορά, αλλά πάντα από κοντά και στον δρόμο φαίνεται αλλιώς. Θα αρχίσω από πίσω, μιας και αυτό είδα πρώτα… Φοβερή δουλειά στον σχεδιασμό ειδικά του προφυλακτήρα, και των φανών. Τα νευρά που ενώνουν το οπίσθιο με το πίσω «αλλά coupe»μέρος είναι άκρος εντυπωσιακά, και καταφέρνουν να κρύψουν την πίσω πόρτα. Από εκεί και περά παραμένει το κλασσικό νέο C4 με λίγο ποιο «τσαμπουκαλίδικο» μούτρο, χάρη στα led day light. Η γενική εικόνα βεβαία παραπέμπει μάλλον σε crossover, καθώς είναι ψηλό αυτοκίνητο, και δεν ντρέπεται να το δείξει.

Εσωτερικό.
Το εσωτερικό του είναι copy-paste του C4, όποτε εδώ δεν έχουμε και πολλά να πούμε. Η ποιότητα είναι εξαιρετική, και ο εξοπλισμός του απλά υπερπλήρης (ακόμα δεν παρκάρει μόνο του… ευτυχώς…), σε επίπεδο που ίσως μερικές φορές κουράζει (όπως για παράδειγμα το hill assist, που παίρνει πολύ στα σοβαρά τον ρολό του). Στο πίσω μέρος παντός τα πράγματα παραπέμπουν περισσότερο σε coupe καταστάσεις, με τα πίσω παράθυρα να μην κατεβαίνουν, και η πίσω πόρτα να αφήνει ένα μεγάλο κομμάτι της κολώνας να εμποδίζει τους επιβάτες στην επιβίβαση και αποβίβαση. το πανοραμικό παρ-μπρίζ αφήνει μια πολύ όμορφη αίσθηση κατά την οδήγηση, και πολύ άσχημη αν έχεις καεί στην θάλασσα, και από γαϊδουριά δεν θέλεις να την κλείσεις (όπως έγινε στην συνέχεια της ιστορίας μας). Ο κρυφός φωτισμός το βράδυ είναι διακριτικότατος, και πολύ ωραίος με τα led να κρύβονται στο πανοραμικό μπαρ-μπριζ, και κάτω από τα σωστά σημεία. Τα καθίσματα του παρά τα παράξενα (ποιο κλασσικά Citroen) γούστα μου, ήταν πολύ βολικά, και το feature του μασάζ που έχουν είναι πολύ αποτελεσματικό, όταν θέλεις να χαλαρώσεις.

Στον δρόμο.

Το αυτοκίνητο είναι σφιχτό, και σου μεταφέρει κάθε επιθυμητή πληροφορία. Το εντυπωσιακό είναι ότι δεν κοπανάει ούτε με τις ζάντες 18 ιντσών, και ούτε με τον ημι-άκαμπτο πίσω. Στης απότομες εναλλαγές πορείας(καταλαβαίνετε….) , ακούει σαν φρόνιμο σκυλάκι, που ώρες ώρες, παίζει με την ουρά του, μέχρι να την μαντρώσει το ESP. Το ESP είναι απανταχού παρόν (ειδικά στο αυτοκίνητο δοκιμής, μιας και τα λάστιχα του είχαν περάσει πολλά…), αλλα με μια διακριτικότητα που εντυπωσιάζει. Το τιμόνι είναι πολύ ευχάριστο, αν και λίγο λακωνικό στην αίσθηση. Τα φρένα του είναι άνευ σχολιασμού, μιας και η citroen μάλλον σε αυτό το θεμα εχει θέσει αλλα στάνταρ, σε όλα τα μοντέλα της.
Το μοτέρ των 200 αλόγων (1,6 THP) είναι απλά το όνειρο που έγινε πραγματικότητα για τους citroenακιδες των τελευταίων δεκαετιών. Τραβάει σαν λυσσασμένο από τις 1500+ μεχρι και τα κόκκινα, χωρίς να ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για την σχέση που τυχαίνει να εχει ο οδηγός στο κιβώτιο ταχυτήτων. Να αναφέρουμε ότι μέχρι την 3η ταχύτητα, καταφέρνει και σπάει την πρόσφυση του, σε στεγνό οδόστρωμα. Παρόλη την μανία του καταφέρνει και είναι και οικονομικό, με την μέση κατανάλωση μου να είναι της τάξης του 9,6 λιτρα/100Km.
Στην πορεία προς το Σούνιο, το σίγουρο είναι ότι τα χλμ δεν ήταν τα προβλεπόμενα από τον νόμο, αλλά ποτέ μα ποτέ δεν τρόμαξε. Το αυτοκίνητο δεν παίρνει κλήσεις, και δεν χοροπηδάει, με αποτέλεσμα να σε προδιαθέτει να βρεις τα όρια του. Όταν τα βρεις, το ESP σου λέει ευγενικά «φτάνει», χωρίς να τρομάξει τον οδηγό ή τους επιβάτες . Ο θόρυβος στην καμπίνα είναι απλά ανύπαρκτος. Η ευκολία κύλισης του είναι εντυπωσιακή.

Τελική εντύπωση.

Τα 160 χλμ που «έζησα» το αυτοκίνητο μου άφησαν μια πολύ καλή εντύπωση και για το αυτοκίνητο, αλλά και για την πορεία που ακολουθεί η citroen γενικά, όσον αφορά τον συνδυασμό βελτίωσης ποιότητας, και απόλαυσης οδήγησης. Το DS4 είναι ένα απολαυστικό αυτοκίνητο σε όλα του.
Και ειδικά στα σχόλια που ακούς στον δρόμο από τους περαστικούς…


Δοκιμαστής 3: Αντώνης
Χρόνος δοκιμής: Σάββατο βράδυ έως Δευτέρα μεσημέρι
Χιλιόμετρα δοκιμής: 503
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 9.0λ/100χλμ


Παραλαβή

Παρέλαβα το αυτοκίνητο από τον Λύκο το Σάββατο το βράδυ, με μια πρώτη ματια ειδα ότι μιλάμε για ένα απόλυτα εντυπωσιακό αυτοκίνητο οσον αφορα το σχεδιασμό του, στο εσωτερικό του δεσπόζει το λογότυπο DS και τα δερμάτινα καθίσματα δίνουν μια αίσθηση πολυτέλειας αν και ο χρωματικός συνδυασμός λευκού μαύρου με ξένισε λίγο… το ταμπλό του έχει μηδαμινές διαφορές από μια C4 χωρίς αυτό να συγκαταλέγεται στα μειονεκτήματα του καθότι είναι απολυτα εργονομικό και εντυπωσιακό.

Εσωτερικό

Στο εσωτερικό γενικα κυριαρχεί το μαυρο χρώμα, όπως προανέφερα το ταμπλό του δεν εχει παρα ελάχιστες διαφορές από μία C4, το τιμόνι του απίστευτα όμορφο και εργονομικό με τους διακόπτες όλους στα σωστά σημεία, το πανοραμικό παρμπρίζ ξεχωριστό αλλα θα προτιμούσα μια πανοραμική οροφή όπως ειχε το C4, τα bucket καθισματα απίστευτα ανετα και με πολύ καλη πλευρική στήριξη, καμία σχεση με τα καθίσματα του DS3 που ομολογώ ότι με ειχαν κουράσει λίγο. Η θέση οδήγησης επίσης πολύ καλή, τέρμα πια με τα αυτοκίνητα που η θέση οδήγησης τους, σου δίνει την αίσθηση ότι κάθεσαι στο τραπέζι για φαγητο.


Εξοπλισμός

Ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου της δοκιμής ήταν υπερπλήρης, από το κλασικο πλεον για τη Citroen cruise control μέχρι υπολογισμό κενής θέσης παρκαρίσματος και καθίσματα που σου κανουν μασαζ, φυσικα να μην παραλειψουμε αισθητηρες παρκαρισματος εμπρός πισω, navi και inverter 220V μεχρι 120W (το οποίο μου φάνηκε πάρα πολύ χρήσιμο)

Κινητήρας – κιβώτιο

Τι να πουμε γι αυτό το συγκεκριμένο συνδυασμό κινητηρα – κιβωτίου…. Ο 1600αρης κινητήρας με τα 200 αλογα και το 6αρι σασμάν καταφέρνει κινεί και επιταχύνει το βάρύ αμάξωμα σε απολυτα ικανοποιητικους ρυθμους ανεξαρτητα από τη σχέση που έχει ο οδηγός στο κιβώτιο, απλά να πούμε ότι το αυτοκίνητο σπίνιαρε, με το esp να δηλώνει την παρουσία του διακριτικότατα όμως μεχρι και την τρίτη, να πουμε βέβαια πως αυτό οφείλεται κατά ένα μεγάλο βαθμό και στα αρκετα φθαρμένα ελαστικά του. Στα + του και ο ήχος που βγάζει, δεν σε κουράζει σε ταξίδι αλλα σε ευχαριστει κάθε φορα που πατας το γκάζι

Γενικά

Γενικά θα έλεγα πως πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο που μπορει να ικανοποιήσει τα γουστα οποιουδήποτε, αφου μπορει να κινηθει και γρήγορα και να ανταπεξέλθει σε σπορ οδήγηση ή ακόμα και να σε πάει χαλαρα ομορφα οικονομικα και “ατσαλακωτο” στον προορισμό σου, θεωρω πως πρόκειται για μια απόλυτα ολοκληρωμένη πρόταση της Citroen


Δοκιμαστής 4: Νεκτάριος
Χρόνος δοκιμής: Δευτέρα μεσημέρι με Τρίτη βράδυ
Χιλιόμετρα δοκιμής: 250
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 9.4λ/100χλμ


Η ''εξελιξη του ειδους'' ετσι θα μπορουσα με δυο λεξεις να αποτυπωσω το τι ειναι το ds4 200hp!!Και οντως ειναι η εξελιξη της νεας γενιας citroen τα οποια εχουν ντιζαιν, τεχνολογια, ποιοτητα και ισχυρους κινητηρες!!Αυτο το μοντελο το ηθελα αρκετο καιρο να το οδηγησω ωστε να δω απο μονος μου τις διαφορες με την new c4 στην οδηγηση αλλα και τι κανει αυτο το μοτερ 200 ιππων με κοντα στα 28 κιλα ροπη με αλλη τουρμπινα απο τα γνωστα THP και με διπλο vanos.

Ας τα παρουμε τα πραγματα λοιπον απο την αρχη,οταν μου παραδοθηκε απο τον καλο μου φιλο Αντωνη μπηκα κατευθειαν στο εσωτερικο, εκει συναντησα το εσωτερικο της c4 στην πιο πλουσια εκδοση της με λεπτομεριες στυλιστικες απο ds oι οποιες συνθετουν μια πρωτογνωρη καλαισθησια και ποιοτητα δινοντα σου να νοιωσεις οικια απο την πρωτη επαφη.Το τιμονι ελαφρυ στις χαμηλες ταχυτητες τα πενταλ μαλακα και ενα κιβωτιο εξαρι ποιημα,Ο εξοπλισμος υπερπληρης μεχρι αηδιας οπως πανεμορφα διχρωμα δερματινα καθισματα με λειτουργια μαζαζ ,gps 7in, πανοραμικη οροφη και πολλα αλλα που σου κανανε την ζωη ευκολη!!Απο χωρους αν και μικροτερη απο την c4 ειχε αρκρετα καλους πλην της δυκολης προσβασης στα πισω καθισματα λογω της κουπε σχεδιασης του αμαξωματος!!

Εξωτερικα η ομορφια του ειναι υποκειμενικη εχεις ωραιες λεπτομεριες και γενικα σου δειχνει οτι εδω οι ανθρωποι της citroen εργαστηκαν να βγαλουν ενα μοντελο το οποιο δεν υπαρχει αλλο, δηλαδη ενα 5 πορτο αμαξωμα το οποιο χαρις στα εντονα νικελ στα παραθυρα τα οποια δημιουργουν κουπε γραμμη αλλα και την γνωριμη πλεον κρυφη πισω χειρολαβη της πορτας παραπεπτει σε τριπορτο.....ελα μου ντε ομως που αντι αυτο το αμαξωμα με τους τεραστιους τροχους 225/45/18 να γλυφουν τους θολους εσυ βλεπεις ενα μεγαλο κενο απο κροσοβερ μερια και εκει παθαινεις και αρχιζεις να αναρωτιεσαι αυτο στριβει???

Ετσι αποφασισα να το παω απο δυσκολα μερη για να απαντησει στο διλημμα μου,το πηγα στην Αναβυσσο απο την παραλιακη και στα γνωστα λιμανακια.Σε ολη την διαδρομη ειδα ενα καλορυθμισμενο ημιακαμπτο χωρις θορυβους και χτυπηματα οπως στο c4 mk1,το οποιο συνολο σου εδινε μια σφιχτη αισθηση και ορεξη να χυθεις στις στροφες της διαδρομης,εκει εβλεπες τις δυνατοτητες του ψηλα τοποθετημενου πλαισιου και σου εκανε εντυπωση ποσο λιγο εγερνε.Στα μεγιστα βοηθαγε και το μηχανικο συνολο το οποιο ειχε δυναμη σχεδον απο το ρελαντι μεχρι τον κοφτη του παραγοντας μετα τις 3500rpm ενα φανταστικο μπασο ηχο που σε εκανε να χαμογελας συνεχεια σαν παιδι που του φερανε καινουργειο παιχνιδι!!Απο δυναμη και ελαστικοτητα δεν ηθελες πραγματικα τιποτα αλλο αφου ακομα και με εκτη και 70km επιταχυνε αμεσα χωρις κραδασμους και με βαθια πολιτισμενη ευστροφια!!Τα φρενα του ητανε τερστια αφου φοραγε μπροστα δισκους 340αρηδες με καλο φρεναρισμα πλην ομως του μη εντονου αρχικου μαγκωματος που θα ηθελα και θα περιμενα απο φρενα τετοιων προδιαγραφων!! Στα χερια μου γινανε περιπου μικτα 250 χιλιομετρα και με μεση καταναλωση 9.4lit αρα ερκετα οικονομικο για την ιπποδυναμη του!!

Σαν συνολο το αυτοκινητο μου αρεσε δεν μου εβγαλε απο μεσα μου τον πιτσιρικα οπως το ds3 αλλα μια ολοκληρωμενη προταση για ανθρωπους πανω απο 30αντα που θελουν χωρους,ποιοτητα, εξοπλισμο,δυναμη και ασφαλεια για αυτους και την οικογενεια τους!!


Δοκιμαστής 5: Λευτέρης
Χρόνος δοκιμής: Τρίτη βράδυ με Τετάρτη βράδυ
Χιλιόμετρα δοκιμής: 250
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 10.5λ/100χλμ



Tελευταίος δοκιμαστής της μεσαίας DS ήμουν εγώ. Την είχα στα χέρια μου για κάτι περισσότερο από 24 ώρες και 250 απολαυστικά χιλιόμετρα.

Ομολογώ ότι το όλο Concept sportιφ coupe crossover δεν μου είχε κάτσει καλά σε θεωρητικό επίπεδο και πίστευα ότι στο τέλος δεν θα κάνει τίποτα απ' όλα αυτά σωστά. Τελικά μόνο αν συμβιώσεις μαζί της εκτιμάς τον χαρακτήρα της. Είναι αρκετά εντυπωσιακή σχεδιαστικά όπως όλοι ξέρουμε, ειδικά στο υπέροχο λευκό περλέ χρώμα του αυτοκινήτου της δοκιμής. Στον δρόμο τραβάει βλέματα και μάλιστα στην γειτονιά μου 2 γείτονες ''ψάρωσαν'' και ήρθαν να με συγχαρούν για το ''καινούργιο μου αμάξι" , βασικά να το επεξεργαστούν ήθελαν και μάλιστα ο ένας, κάτοχος εδώ και λίγο καιρό του καινούργιου Focus 180hp, μετάνιωσε που δεν πέρασε από αντιπροσωπεία Citroen πρωτού αγοράσει αυτοκίνητο για την τριμελή του οικογένεια. Μοναδική μου ένσταση για την εξωτερική εμφάνιση της Γαλλίδας είναι οι τεράστιοι θόλοι που μόλις και μεταβίας γεμίζουν κάπως με τις 18αρες ζαντες, όπως της Xsara μου με τις 15αρες.

Στο εσωτερικό τώρα, ανοίγεις την πόρτα και βλέπεις τα υπέροχα στην όψη και σε άνεση bucket καθίσματα με το δίχρωμο, ασπρόμαυρο δέρμα. Εξαιρετική επιλογή σύμφωνη με το χρώμα του αυτοκινήτου αλλά το λευκό δέρμα είναι πραγματικά μπελάς για να το διατηρήσεις καθαρό σε καθημερινό αυτοκίνητο. Κάθεσαι αναπαυτικά και έχεις μπροστά σου το πολυ όμορφο και ποιοτικό ταμπλό της C4 με μικρές πιτσιλιές exclusivity όμως για να μην ξεχνάς οτί βρίσκεσαι σε αυτοκίνητο της ''καλής'' σειράς DS όπως το ανάγλυφο σχέδιο DS στις χειρολαβές, το δερμάτινο μαξιλαράκι στην μεριά του ταμπλό που ακουμπάει το γόνατο του συνοδηγού, τα μετακινούμενα σκιάδια που αποκαλύπτουν το πανοραμικό παρμπριζ και άλλες μικρές λεπτομέρειες. Κάποιος μη μυημένος ενδεχομένως να σαστίσει λίγο με το πλήθος των κουμπιών στο flat bottom τιμόνι αλλά άπαξ και το συνηθίσεις μετά την πρώτη βόλτα απλά το λατρεύεις καθώς κάνεις σχεδόν τα πάντα χωρίς να πάρεις τα χέρια σου από αυτό. Τα όργανα είναι πολύ όμορφα και ευανάγνωστα με δυνατότητα εναλλαγής χρωμάτων τόσο στα ''δαχτυλίδια'' όσο και στις οθόνες ξεχωριστά (προσωπική μου επίλογη ήταν μπλε οθόνες με λευκά δαχτυλίδια) και στην οθόνη μέσα στο ταχύμετρο κανείς εναλλαγή των προβαλόμενων πληροφοριών. Το ξέρω το έχουμε ξαναπεί αλλά πραγματικά θα ήθελα θερμοκρασία νερού και λαδιού και ίσως ένα μπαρόμετρο έστω και ψηφιακό στην οθόνη.

Από εξοπλισμό τώρα οκ τι να συζητήσουμε? Το αμάξι είναι ένα κινούμενο gadget όπως μας έχει συνηθίσει η εταιρεία! Καθίσματα με μασάζ, εργοστασιακό navi (το μοναδικό εξτρα του αυτοκινήτου), πρακτικότατο bluetooth που συνδέεις το κινητό σου και απλά το ξεχνάς, θύρα USB και AUX, σύστημα υπολογισμού θέσης παρκινκ, ανίχνευση αυτοκινήτου στην νεκρή γωνία (φοβερό πραγματικά στην πράξη!), τα κλασσικά πλέον αυτόματα
φώτα-καθαριστήρες και ηλεκτροχρωματικός καθρέφτης, καθρέφτης συνοδηγού που χαμηλώνει αυτόματα μόλις βάλεις όπισθεν για να βλέπεις το πεζοδρόμιο, εργοστασιακοί αισθητήρες εμπρός-πίσω με ηχητική και οπτική προειδοποίηση, ηλεκτρικό χειρόφρενο με πολύ εξυπηρετικό hill assist, διζωνικό κλιμά βέβαια, 3 12v παροχές και μια πρίζα 220v μεσα στο υποβραχιόνιο, cruise control, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέφτες, μέχρι και 4 διαφορετικούς ήχους για τα φλας έχουν βάλει οι αθεόφοβοι και άλλα πολλά που σίγουρα ξεχνάω.

Επειδή όμως πρωτίστως μιλάμε για αυτοκίνητο ας μπούμε στο ψητό. Ο κινητήρας του είναι ΔΙΑΜΑΝΤΙ! Απλά δεν περιμένεις από μια Citroen να πηγαίνει έτσι. Δεν νομίζω οτί ξεμένεις ποτέ από δύναμη με αυτό το αυτοκίνητο. Μπορείς να χαιδεύεις το γκάζι και να κινείσαι οικονομικότατα αλλά όταν το βυθίσεις με οποιαδήποτε σχέση από τις 2.000 στροφές μέχρι τον κόφτη εκτοξεύεσαι βίαια με ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ήχο από την εισαγωγή που θυμίζει καλό ατμοσφαιρικό κινητήρα και δεν έχει καμία σχέση με τους άλλους ΤΗΡ! Είναι πραγματικά εθιστικός ο τρόπος που επιταχύνει και ακούγεται αυτό το μοτέρ!
Τα τεράστια φρένα (340 χιλιοστών) που γεμίζουν τις 18αρες δαγκώνουν δυνατά και φρενάρουν ακαριαία αλλά απορώ αφού έχουν τα τετραπίστονα της DS3 R γιατί δεν τα έβαλαν στην κορυφαία 4αρα για να έχουν και αντοχή σε συνεχόμενη σκληρή μεταχείριση?
Το κιβώτιο έχει σαφές κούμπωμα και μικρές διαδρομές με τέλεια κλιμάκωση και σε τίποτα δεν θυμίζει το κακό παρελθόν.
Στο στήσιμο τώρα, σε αντίθεση με την καθαρά οικογενειακή και μαλακή C4, η DS4 είναι σαφώς πιο ''δεμένη'' και πιο σπορτιφ και ας μην το περιμένεις λόγω του αυξημένου ύψους της. Πολύ μικρότερες κλίσεις, στιβαρή, δεν μπρουμουτιάζει και διαχειρίζεται τέλεια τα άλογα της, τον όγκο της και το βάρος της. Και αν δεν στο πει κάποιος δεν πιστεύεις ότι έχει ημιάκαμπτο άξονα. Το μενού δεν περιλαμβάνει περίεργους ήχους, αναπηδήσεις και λοιπά χαρωπά, περνάς από εγκάρσιες ανωμαλίες και δεν ακούς κιχ. Έχει πέσει πολύ δουλειά στη ρύθμιση της ανάρτησης και φαίνεται, δεν είναι υδροπνευματικό αλλά δεν είναι και αυτός ο προσανατολισμός του άλλωστε.

Συνοψίζοντας η DS4 200hp είναι ένα ξεχωριστό και ευχάριστο αυτοκίνητο με πολυδιάστατο χαρακτήρα, μπορείς να κάνεις ταξίδια αστραπή ατσαλάκωτος και την επόμενη στιγμή να φχαριστιεσαι οδήγηση σε όμορφες διαδρομές κάνοντας φουλ επίθεση.
Από κατανάλωση μου ''έγραψε΄΄ μέση 10,5lt/100km με μπόλικο μαστίγωμα, αλλά ερχόμενος από αεροδρόμιο προς κέντρο με cruise στα 130 και έκτη έγραψε και μέση 7,5. Είναι καθαρά στο πόδι σου το πόσο θα κάψει, σε κάθε περίπτωση όμως είναι πολύ οικονομικό για την δύναμή του!

Ευχαριστούμε πολύ και πάλι την citroen hellas για την παραχώρηση του αυτοκινήτου.

_________________
e-mail: enginekiller@gmail.com


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS4 1.6 THP - 200hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Απρ 2012, 12:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 20 Ιουν 2009, 12:56
Δημοσιεύσεις: 1268
Τοποθεσία: πειραιας
πολυ ομορφη δοκιμη πολυ ωραιες αποψεις.. ευχαριστουμε και την citroen hellas
συνολικο κοστος καυσιμων?

_________________
ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΤΑ ΔΙΔΥΜΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ....

ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΗΛΙΘΙΟ ΕΙΣΑΙ ΧΑΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΧΕΡΙ

ειναι τιμη μου να ειμαι μελος στο GCC

ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑ... ΠΩΣ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΕΚΑΝΑ????

Πόσες φορές μπορείς να ξεγελάσεις τον θάνατο????...
Εγώ πάντως δύο μέχρι στιγμής....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS4 1.6 THP - 200hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Απρ 2012, 12:15 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
O καθενας οτι εκαψε εβαλε,δεν υπαρχει συνολικο κοστος!!δεν μας βαζουν και τα καυσιμα......

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS4 1.6 THP - 200hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Απρ 2012, 12:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 20 Ιουν 2009, 12:56
Δημοσιεύσεις: 1268
Τοποθεσία: πειραιας
NEKTARIOS C5 έγραψε:
O καθενας οτι εκαψε εβαλε,δεν υπαρχει συνολικο κοστος!!δεν μας βαζουν και τα καυσιμα......


αυτο ειναι αυτονοητο.... ποσα βαλατε συνολικα ρωταω γιαυτα τα 1300 χιλιομετρα.... ετσι για να εχουμε ενα ενδεικτικο...

_________________
ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΤΑ ΔΙΔΥΜΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ....

ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΗΛΙΘΙΟ ΕΙΣΑΙ ΧΑΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΧΕΡΙ

ειναι τιμη μου να ειμαι μελος στο GCC

ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑ... ΠΩΣ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΕΚΑΝΑ????

Πόσες φορές μπορείς να ξεγελάσεις τον θάνατο????...
Εγώ πάντως δύο μέχρι στιγμής....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS4 1.6 THP - 200hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Απρ 2012, 12:28 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Εγω για τα 250km εβαλα 35€ Τζανετο με αρκετο πουσαρισμα.

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS4 1.6 THP - 200hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Απρ 2012, 12:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 20 Ιουν 2009, 12:56
Δημοσιεύσεις: 1268
Τοποθεσία: πειραιας
zx lover έγραψε:
Εγω για τα 250km εβαλα 35€ Τζανετο με αρκετο πουσαρισμα.


σε ευχαριστω ρε λευτερη...

_________________
ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΤΑ ΔΙΔΥΜΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ....

ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΗΛΙΘΙΟ ΕΙΣΑΙ ΧΑΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΧΕΡΙ

ειναι τιμη μου να ειμαι μελος στο GCC

ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑ... ΠΩΣ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΕΚΑΝΑ????

Πόσες φορές μπορείς να ξεγελάσεις τον θάνατο????...
Εγώ πάντως δύο μέχρι στιγμής....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS4 1.6 THP - 200hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Απρ 2012, 12:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 02 Μαρ 2008, 09:32
Δημοσιεύσεις: 82
Τοποθεσία: CORINTH
tzanetosg έγραψε:
NEKTARIOS C5 έγραψε:
O καθενας οτι εκαψε εβαλε,δεν υπαρχει συνολικο κοστος!!δεν μας βαζουν και τα καυσιμα......


αυτο ειναι αυτονοητο.... ποσα βαλατε συνολικα ρωταω γιαυτα τα 1300 χιλιομετρα.... ετσι για να εχουμε ενα ενδεικτικο...


εχει γραψει ο καθε δοκιμαστης ενδεικτικη καταναλωση και χιλιομετρα στο τελος καθε παρουσιασης :)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS4 1.6 THP - 200hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Απρ 2012, 12:58 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Ευχαριστω γιατρε :)

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS4 1.6 THP - 200hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Απρ 2012, 16:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 18 Ιούλ 2009, 17:29
Δημοσιεύσεις: 481
Τοποθεσία: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
Εικόνες: 3
την πήγα και εγώ μια μικρή βόλτα,
αυτό που με ξίνισε,καλά δεν μπορούν να βάλουν και τα ελληνικά μέσα στο μενού των γλωσσών,τόσο πολύ θα τους κοστίσει.

_________________
citroen xsara 1,6 Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS4 1.6 THP - 200hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Απρ 2012, 16:43 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03
Δημοσιεύσεις: 1939
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη
Εικόνες: 86
dot έγραψε:
εχει γραψει ο καθε δοκιμαστης ενδεικτικη καταναλωση και χιλιομετρα στο τελος καθε παρουσιασης :)


Ακριβως (βασικα στην αρχη καθε παρουσιασης αλλα οκ), οποτε το κοστος τι νοημα εχει;

_________________
e-mail: enginekiller@gmail.com


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS4 1.6 THP - 200hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Απρ 2012, 18:59 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Mπράβο παιδιά! Πάντα τέτοια!
Υπέροχη η DS4 και αφού εγκρίνετε και εσείς δεν τίθεται θέμα. Απλώς ακαταμάχητη!!!

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS4 1.6 THP - 200hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Απρ 2012, 19:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31
Δημοσιεύσεις: 7777
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη
Εικόνες: 3
Αντώνη ΤΕΛΕΙΕΣ οι φωτογραφίες σου! :clap


Μια ερώτηση, το ESP δεν απενεργοποιείται πλήρως; :hmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS4 1.6 THP - 200hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Απρ 2012, 19:26 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Λογικά μπαίνει μετά τα 50..

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS4 1.6 THP - 200hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Απρ 2012, 19:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31
Δημοσιεύσεις: 7777
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη
Εικόνες: 3
Χμμμ αλλά στην DS3 απενεργοποιείται πλήρως...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS4 1.6 THP - 200hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Απρ 2012, 19:28 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Ναι ξαναμπαινει μετα τα 50km :thumb

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε NEKTARIOS C5 για την δημοσίευση του/της: ΖήσηςXsara
Κορυφή 
 
 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 24 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Peugeot 308 GTi 200HP
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Blanc
Απαντήσεις: 31
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια