Αν και έχει ήδη γίνει παρουσίαση από τον Γιώργο (aka winemaker ή Κρασοποιό), ανοίγω το θέμα για να παρακολουθούμε όλα όσα γίνονται σε αυτό το C2 τώρα που πέρασε στα δικά μου χέρια.
Η αγορά έγινε στις 9 Σεπτεμβρίου 2013, με 119.460 χιλιόμετρα στο κοντέρ.
Πρόκειται για την έκδοση VTR, σε συνδυασμό με τον οικονομικό κινητήρα των 1.100 κυβικών.
Προς το παρόν, θα μπουν φωτογραφίες που έχουν ήδη ανεβεί, αλλά δεν πρόλαβα να βγάλω άλλες. Όπως γνωρίζετε, όμως, θα σας γεμίσω στην πορεία.
Εννοείται ότι ξανασυστήθηκε στην παρέα του GCC
Το πρώτο του δώρο ήταν μια επένδυση για το καπό, κάτι που έλειπε και το θεωρώ σημαντικό για την μακροζωία του χρώματος στο συγκεκριμένο κομμάτι.
Το 2ο δώρο ήταν ένα ολοκαίνουριο καβούκι στο κλειδί του.
Το 3ο του δώρο ήταν από τον πολύ καλό φίλο και γείτονα Μάνθο, γνωστό και ως Tzakos. Ενα ζευγάρι λευκές ραλλόζαντες περιμένει υπομονετικά τη σειρά του.
edit: Φορεμένες..
Δώρο no4, από το μέλος και φίλο Σπήλιο. Πίσω άκρα με δισκόπλακες και παρελκόμενα από Peugeot 308Δώρο no5, τοποθέτηση cruise control.Δώρο no6, εργοστασιακό ραδιοcd RD4, από τον φίλο Μάνθο. Δώρο no7, οθόνη τύπου A+, από Citroen C4, από τον φίλο Πράκτορα.RD4 και οθόνη τύπου A.Δώρο no8, ανθρακί φιλέτο στο χαμηλότερο τμήμα του προφυλακτήρα.Δώρο no9, ελατήρια χαμηλώματος 3.5cm GM, από τον φίλο Μάνθο.Δώρο no10, εργοστασιακό χειριστήριο ηχοσυστήματος για το RD4.Δώρο no11, ολοκαίνουριο μπουλ από 206, με επένδυση αλουμινίου.Με την παραλαβή του αυτοκινήτου έγινε ένας "ας πούμε" βιολογικός καθαρισμός, για να καθαρίσουν κυρίως τα καθίσματα και οι ταπετσαρίες. Εκτός αυτού, ασχολήθηκα προσωπικά με τον χώρο του κινητήρα, για να φύγουν τα χοντρά και να "δείξει" και αυτό το κομμάτι του αυτοκινήτου.
Oρισμένα πριν-μετά:Στο ενδιάμεσο, μου το μάτιαξαν και ένας κυριούλης έπεσε πάνω του. Η επισκευή θα γίνει σύντομα.
edit: ΕπισκευασμένοΣήμερα, με 121.550 χιλιόμετρα και μετά από σχεδόν 2 μήνες, μπόρεσα και έφτασα το αυτοκίνητο σε ένα πολύ καλό επίπεδο με τις παρακάτω εργασίες:
-Αλλαγή των 2 τοπ μάουντ. Εδώ βλέπετε το δεξί, το οποίο βγήκε διαλυμένο.
Πριν ξεκινήσουν τα ωραία, μια οικογενειακή πριν την τοποθέτηση
-Αλλαγή των αμορτισέρ μπρος-πίσω (Monroe Reflex).
-Βγήκαν οι παλιές μονές και μη αεριζόμενες δισκόπλακες
..και μπήκαν οι καινούριες αεριζόμενες. Εδώ μαζί με τις μονές:
-Τα νέα μας τακάκια ακούνε στο όνομα "Ferodo"
-Αφορμή για τις νέες δισκόπλακες ήταν οι δαγκάνες από C4 1.6, μάρκας Bosch, χορηγία του φίλου μου Μάνθου. 'Έκατσαν κουτί στις αεριζόμενες 266 χιλιοστών.
Eδώ φορεμένα όλα.
Τέλος, περνάμε στο online ιστορικό του αυτοκινήτου. Όπως και στο θέμα της Xantia, έτσι και εδώ θα έχω μια λίστα με όλες τις εργασίες που γίνονται στο αυτοκίνητο, για να έχουμε μια σφαιρική εικόνα της κατάστασης και να ανταλλάσουμε γνώμες.
Online ιστορικό119.560 χλμ: -Aλλαγή των 2 Ζ ζυγαριάς.
121.550 χλμ:-Αλλαγή των αμορτισέρ μπρος-πίσω (Monroe Reflex)
-Αλλαγή των 2 τοπ μάουντ.
-Αντικατάσταση των μονών δισκόπλακων με αεριζόμενες.
-Αλλαγή στα τακάκια με νέα μάρκας Ferodo.
-Τοποθέτηση δαγκανών από C4 1.6, ευγενική χορηγία του Μάνθου (Tzakos).
-Αντικατάσταση παραφλού με οργανικό της Gulf και πάλι του γείτονα και φίλου Τζάκου.
_________________
Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299
"Life is too short to drive boring cars"