Πλήρης παρουσίαση του Πρακτορικού C3 MK2 1.6 e-HDI θα γίνει κάποια στιγμή αργότερα. Προς το παρόν, και σε συνέχεια του θέματος
viewtopic.php?f=73&t=10292, οι αισθητικές/λειτουργικές βελτιώσεις συνεχίζονται.
Παραλαβή δέματος λοιπόν τη προηγούμενη εβδομάδα από Ην. Βασίλειο, κομμάτια από C3 MK2 e-hdi exclusive, περιελάμβανε τα εξής: κεντρική κονσόλα με εργοστασιακό υποβραχιόνιο, πλαστικό trim του Α-pillar (από δεξιοτίμονο δυστυχώς) με το ενσωματωμένο μκρόφωνο του RD45 (που δεν είχα πάρει τη προηγούμενη φορά) με τη καλωδίωση του, ολόκληρο το σύστημα λεβιέ ταχυτήτων που περιελάμβανε δερμάτινο λεβιέ-φούσκα και χρωμιωμένο διακοσμητικό.
Καλό καθάρισμα με APC και πινέλο μιας και είχαν βρωμιά πάνω τους. Ακολούθησε βαθιά ενυδάτωση με Perl 1-3. Φώτο δεν έχω δυστυχώς:
Ο δερμάτινος λεβιές ταχυτήτων καθαρίστηκε και ενυδατώθηκε με το δίδυμο της Zaino:
Η χρωμιωμένη διακοσμητική βάση του λεβιέ ταχυτήτων (πριν και μετά το καθάρισμα):
Και μπήκαν όλα για "ύπνο":
2 μέρες μετά, το ραντεβού είχε κλειστεί και ο εξαιρετικός μάστορας και φίλος Νίκος Καλούμενος ανέλαβε να διεκπεραιώσει το έργο.
Ξήλωμα κεντρικής κονσόλας:
Τοποθέτηση νέας κονσόλας:
Μια φώτο από τον χαμό:
Σχεδόν τελειώσαμε με αυτό:
Επόμενο στάδιο το διακοσμητικό του λεβιέ:
Έτοιμο και αυτό, από τα χεράκια μου αυτή τη φορά:
Επόμενο, η τοποθέτηση του μικροφώνου. Ήταν στη δεξιά πλευρά, οπότε έπρεπε να τρυπηθεί το αριστερό πλαστικό της κολώνας-Α.
Εδώ το μαμά δεξί από αυτούς που οδηγούν στη λάθος πλευρά
:
Εδώ το δικό μου, με τη πατούρα έτοιμη:
To Dremel έξω και ξεκινάμε:
Έτοιμο και το μικρόφωνο για τοποθέτηση:
Η έκπληξη ήταν όμως αυτή: Υπήρχε προεγκατάσταση για το μικρόφωνο και η καλωδίωση του τερμάτιζε στη κολόνα του τιμονιού. Δεν είχαμε τη κατάλληλη καλωδίωση, οπότε αποφασίστηκε να μπει το δικό μου μικρόφωνο δίπλα στην υπάρχουσα προεγκατάσταση:
Το τελικό αποτέλεσμα είναι το παρακάτω. Εργοστασιακό σε λειτουργία και εμφάνιση, ήταν αναμενόμενο άλλωστε με τα υλικά και φυσικά Τον Μάστορα που είχα
Το λεβιεδάκι με το φούσκα δε μπήκαν ακόμη, θέλω να τα φέρω σε κατάσταση εντελώς καινούριου πρώτα.
Τα μόνα που ίσως μένουν για να συμπληρωθεί πλήρως το παζλ των βελτιώσεων είναι να βάλω καντράν από DS3 e-Hdi ώστε να έχω δείκτη θερμοκρασίας μοτέρ και το δερμάτινο τιμόνι από την έκδοση exclusive με το χρωμιωμένο trim στo κάτω μέρος του τιμονιού. Θα δείξει...