Συγγραφέας |
Μήνυμα |
giannisC2vts
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara Picasso - 1.8 - 2000 (Ελέφαντας) Δημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Μάιος 2019, 18:49 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:21 Δημοσιεύσεις: 1014 Τοποθεσία: πτολεμαιδα,θεσσαλονικη
|
Το μικρό το φίλτρο θα σου έλεγα ανά 10 Χιλ. Άμα τα αφηνεις καιρό θα πάνε βρωμιές στα μπεκ κ θα κάψεις κάποιο σίγουρα.
Στάλθηκε από το SM-G970F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ http://www.karagiannis-bros.com http://www.flickr.com/ioannikp Nikon D7000 kit 18-105 Samyang 8mm f3.5 fisheye Tamrac Aero 3380
|
|
|
|
|
tripas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara Picasso - 1.8 - 2000 (Ελέφαντας) Δημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Μάιος 2019, 21:49 |
|
Εγγραφή: Τρί 24 Φεβ 2015, 20:57 Δημοσιεύσεις: 581 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη-Καλαμαρια
|
bakevang έγραψε: Επίσης, θα βάλει έναν αισθητήρα MAP για τον εγκέφαλο αερίου, όπως και μια πλακέτα για να έχω σωστή ένδειξη βενζίνης. Στη συνέχεια, μου είπε ότι θα ρυθμίσουμε το υγραέριο με αυθεντικά μπουζί, χωρίς να χρειάζομαι ειδικά για αέριο. Ότι φορούσε πριν, αυτά θα φοράει και μετά, μου είπε.Ανάλογα με το βύθισμα αυτού και με το φορτίο του κινητήρα (όχι τις στροφές λειτουργίας) θα κάνει πολύ μικρούς ψεκασμούς βενζίνης μέσα στον κύλινδρο για να αποφύγουμε τις υψηλές θερμοκρασίες. 1) Μην βάλλεις MAP δεν κάνει κάτι runtime στο BRC SEQ 32 OBD. 2) Καλο είναι να βάλεις μπουζί LPG7 3) To software του seq32 δεν έχει πεδίο για φορτίο απο MAP γι αυτό και δεν βάζουν MAP και τον έχουν optional είναι μονο για την αρχική χαρτογράφηση να βοηθά τον εγκαταστατη. Αν ήθελες τέτοιες λειτουργίες σε αυτά τα λεφτά έπρεπε να έβαζες Europegas ή ΚΜΕ σύστημα.
_________________ Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara Picasso - 1.8 - 2000 (Ελέφαντας) Δημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Μάιος 2019, 21:58 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
giannisC2vts έγραψε: Το μικρό το φίλτρο θα σου έλεγα ανά 10 Χιλ. Άμα τα αφηνεις καιρό θα πάνε βρωμιές στα μπεκ κ θα κάψεις κάποιο σίγουρα. Θα το σκεφτώ, γιατί τα χιλιόμετρα τα γράφω "αέρας" και γενικά τσεκάρω σέρβις μόνο όταν μου ανάβει λαμπάκι και μου το θυμίζει. Azan Gorde έγραψε: καλά και ασφαλή υγραεριοχιλιόμετρα να έχεις φίλε Σε ευχαριστώ πολύ Παναγιώτη φίλε μου! tripas έγραψε: 1) Μην βάλλεις MAP δεν κάνει κάτι runtime στο BRC SEQ 32 OBD. 2) Καλο είναι να βάλεις μπουζί LPG7 3) To software του seq32 δεν έχει πεδίο για φορτίο απο MAP γι αυτό και δεν βάζουν MAP και τον έχουν optional είναι μονο για την αρχική χαρτογράφηση να βοηθά τον εγκαταστατη.
Αν ήθελες τέτοιες λειτουργίες σε αυτά τα λεφτά έπρεπε να έβαζες Europegas ή ΚΜΕ σύστημα. 1) Το αυτοκίνητο δουλεύει με τα προαναφερόμενα 1 μήνα και 4,5Κ. 2) Μπουζί εφόσον ο εγκαταστάτης μου, μου είπε να μην βάλω, δεν θα βάλω. Στο Suzuki, μου είχε πει οπωσδήποτε να βάλω υγραερίου. Άρα για να το λέει, θεωρώ ότι κάτι παραπάνω ξέρει. 3) Δεν ξέρω, γι'αυτό και δεν ομιλώ. Τι να πω... Τόσο πολύ να με κορόιδεψαν; Εμένα με νοιάζει το συνεργείο και ο άνθρωπος που το ρυθμίζει και όχι το τι σύστημα μπήκε. Τώρα από κει και πέρα, λίγο με νοιάζουν όλα τα υπόλοιπα. Χιλιόμετρα καλά να γράφουμε και έχει Ο Θεός!!!!! Υ.Γ.: Πώς ξέρεις τι σύστημα μπήκε; Εδώ καλά καλά, δεν ξέρω ούτε γω που είναι και δικό μου το αμάξι!!!!!!!!!!!
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
tripas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara Picasso - 1.8 - 2000 (Ελέφαντας) Δημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Μάιος 2019, 22:25 |
|
Εγγραφή: Τρί 24 Φεβ 2015, 20:57 Δημοσιεύσεις: 581 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη-Καλαμαρια
|
Η brc 2 συστήματα έχει μονο για mpi. Δεν θέλει πολύ γνώση για να καταλάβεις τι σου έβαλε
Sent from my SM-G390F using Tapatalk
_________________ Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara Picasso - 1.8 - 2000 (Ελέφαντας) Δημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Μάιος 2019, 22:36 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16608 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Μου κανει τρομερη εντυπωση Βαγγελη πως ενω ιστορικα εισαι πανω απο το αυτοκινητο στα παντα και θελεις να εχεις αποψη για τα παντα σ αυτο το τοσο σημαντικο θεμα δε φαινεται να σ εχει απασχολησει τιποτα. Δε κανω κριτικη απλα με εντυπωσιασε. Απο την αλλη βεβαια αν η κινηση εγινε με τη λογικη ας κανω μια αποσβεση και ενα μικρο κερδος και ας τιναξει τα πεταλα με τοσα χιλιομετρα που εχει, ηλικια και ανυπαρκτη μεταπωλητικη βγαζει ενα καποιο νοημα. Και παλι βεβαια με τη προσοχη που εχει δοθει στη συντηρηση του μεχρι τωρα και παλι μου κανει μια εντυπωση αν μαλιστα συνυπολογισουμε και τη ζημια που ειχες στο suzuki λογω του υγραεριου. Ψαχνω να βρω μια λογικη εξηγηση..
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 152.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara Picasso - 1.8 - 2000 (Ελέφαντας) Δημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Μάιος 2019, 11:03 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
nonos έγραψε: Μου κανει τρομερη εντυπωση Βαγγελη πως ενω ιστορικα εισαι πανω απο το αυτοκινητο στα παντα και θελεις να εχεις αποψη για τα παντα σ αυτο το τοσο σημαντικο θεμα δε φαινεται να σ εχει απασχολησει τιποτα. Δε κανω κριτικη απλα με εντυπωσιασε. Δεν το εξέλαβα σαν κριτική! Γενικά ήμουν πάνω από το αυτοκίνητο και προσπαθώ να είμαι. Αλλά όσο περνάει ο καιρός, ωριμάζω (ναι, ακόμα) και αντιλαμβάνομαι πως κάποια πράγματα δεν αξίζει να ασχοληθείς τόσο πολύ. Εντάξει, θα δείξω τη δέουσα προσοχή, αλλά πλέον, άλλα πράγματα έχουν για μένα πια σημασία. Το αμάξι, το χρησιμοποιώ πολύ, ψάχνομαι λίγο παραπάνω από το μέσο οδηγό, έχει τη χρησιμότητά του και καμιά φορά, διασκεδάζω και μαζί του. Αλλά πλέον, ως εκεί. nonos έγραψε: Απο την αλλη βεβαια αν η κινηση εγινε με τη λογικη ας κανω μια αποσβεση και ενα μικρο κερδος και ας τιναξει τα πεταλα με τοσα χιλιομετρα που εχει, ηλικια και ανυπαρκτη μεταπωλητικη βγαζει ενα καποιο νοημα. Και παλι βεβαια με τη προσοχη που εχει δοθει στη συντηρηση του μεχρι τωρα και παλι μου κανει μια εντυπωση αν μαλιστα συνυπολογισουμε και τη ζημια που ειχες στο suzuki λογω του υγραεριου. Ψαχνω να βρω μια λογικη εξηγηση.. Τα ταξίδια πάντα μου άρεσαν τρελά, ειδικά με το αυτοκίνητο και να οδηγώ εγώ. Οπότε η εγκατάσταση αερίου, ήταν μονόδρομος, πλέον, που με τη λήξη της θητείας μου, οι ρυθμοί της ζωής μου αλλάζουν ενώ δεν ξέρω που θα βρίσκομαι και πόσα χιλιόμετρα θα κάνω για να γυρίσω σπίτι μου (είτε στο πατρικό είτε στο δικό μου). Το αυτοκίνητο είναι καλοσυντηρημένο στο σύνολό του, θεωρώ. Και ο κινητήρας έχει αρκετά χιλιόμετρα (~420.000) αλλά βάζω πολύ καλά λάδια και το συντηρώ σε σωστά χρονικά διαστήματα (κατά τη δική μου άποψη! ). Οπότε, δεν νομίζω ότι θα του τιναχτούν τα πέταλα. Το Suzuki, είχε κινητήρα ακατάλληλο για υγραέριο... Το Citroën, έχει κινητήρα έτοιμο για υγραέριο. Γι'αυτό και μπήκε. Λάδια θα αλλάξω κάποια στιγμή... Θα βάλω τα νέο μοντέλο της Valvoline, το ENV C2 5W30, edition 2017 (PSA B71 2290). Τέλος, μία γνώμη θα ήθελα... Κοντεύω 60Κ και προφανώς, την αλλαγή για ιμάντες... Αλλά, έχει 1,5 χρόνο που τους άλλαξα. Όλα τα χιλιόμετρα είναι υπεραστικά. Σκέφτομαι να τα πάω 80Κ και μετά να δω τι θα κάνω... Απόψεις;
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara Picasso - 1.8 - 2000 (Ελέφαντας) Δημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Μάιος 2019, 12:27 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Να τον αφήσεις Βαγγέλη έτσι κι αλλιώς η Peugeot για το ίδιο μοτέρ δίνει παραπάνω χιλιόμετρα για αλλαγή!!
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara Picasso - 1.8 - 2000 (Ελέφαντας) Δημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Μάιος 2019, 18:39 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
NEKTARIOS C5 έγραψε: Να τον αφήσεις Βαγγέλη έτσι κι αλλιώς η Peugeot για το ίδιο μοτέρ δίνει παραπάνω χιλιόμετρα για αλλαγή!! Νεκτάριε, το πρόγραμμα συντήρησης με αριθμό πλαισίου και γνήσιο ανταλλακτικό PSA (τέτοιο έβαλα την τελευταία φορά, το ακριβό κιόλας) μου δίνει αλλαγή κάθε 120Κ για ιμάντα. Εγώ, ανάλογα με τα χρήματα που μπορώ να διαθέσω, λέω από τις 80Κ έως τις 100Κ, να τον αλλάξω. Ευχαριστώ πολύ Νεκτάριε!!!
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
tripas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara Picasso - 1.8 - 2000 (Ελέφαντας) Δημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Μάιος 2019, 19:04 |
|
Εγγραφή: Τρί 24 Φεβ 2015, 20:57 Δημοσιεύσεις: 581 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη-Καλαμαρια
|
Ο ιμάντες που φοράς είναι για 120.000Km ή 10 χρόνια αν είναι ο ακριβός όπως λες επομένως μην ανησυχείς. Εγώ τον άλλα στα 115.000km και ο μάστορας μου είπε ότι δεν είχε μεγάλη φθορά πήγαινε και άλλο
Sent from my SM-G390F using Tapatalk
_________________ Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
|
|
|
|
|
SHERIF
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara Picasso - 1.8 - 2000 (Ελέφαντας) Δημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Μάιος 2019, 23:23 |
|
Εγγραφή: Κυρ 11 Δεκ 2016, 00:57 Δημοσιεύσεις: 599
|
bakevang έγραψε: .....Τα ταξίδια πάντα μου άρεσαν τρελά, ειδικά με το αυτοκίνητο και να οδηγώ εγώ. Οπότε η εγκατάσταση αερίου, ήταν μονόδρομος, πλέον, που με τη λήξη της θητείας μου, οι ρυθμοί της ζωής μου αλλάζουν ενώ δεν ξέρω που θα βρίσκομαι και πόσα χιλιόμετρα θα κάνω για να γυρίσω σπίτι μου (είτε στο πατρικό είτε στο δικό μου). Βαγγελάκη καλός πολίτης, υπάρχει νύφη απο μακρυά ή ερμηνεύω λάθος?
|
|
|
|
|
grngorios
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara Picasso - 1.8 - 2000 (Ελέφαντας) Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Μάιος 2019, 13:49 |
|
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2014, 16:28 Δημοσιεύσεις: 141 Τοποθεσία: Άνω Λιόσια
|
Ακάθεκτος, ακούραστος και οικονομικός ο ελέφαντας ας συνεχίζει να σε (εξ)υπηρετεί και να σε συνοδεύει, Ευάγγελε, σε ό,τι κι αν κάνεις...
_________________ Α ΜΗ ΟΙΔΑ ΟΥΚ ΟΙΟΜΑΙ ΕΙΔΕΝΑΙ (Πλάτων)
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara Picasso - 1.8 - 2000 (Ελέφαντας) Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Μάιος 2019, 23:06 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8107 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
η διασταση της δ/ξ αν θες να εισε οκ απο θεμα αποσταση κλπ κλπ πρεπει να ειναι οσο ακριβως ειναι η ρεζερβα σε μαξ διασταση επισης ο νομος (αν δεν εχει αλλαξει ακομα) αναφερει οτι σε πληρες φορτιο η αποσταση της δ/ξ απο το εδαφος δεν πρεπει να ξεπερνα τους 25 ποντους κατι που φυσικα δεν το κοιταει κανενας τα φιλτρα θα τα αλλαζεις καθε 20.000 το λιγοτερο....επισης επειδη στο ελλαδισταν εχουμε πολυ καλη ποιοτητα αεριου και το ξερεις μαζι με το σερβις θα λες στο μηχανικο να σου καθαριζει και την βαλβιδα που ανοιγοκλεινει την εισοδο του μιγματος αεριου απο τον πνευμονα προς τα μπεκ διοτι παινει εκεινη τηνς μαυρη πισσα και κολλαει...καλα χλμτρα να εχεις και εχω διαφωνια με τον τροπο οδηγησης του οχηματος με αεριο...υποτιθετε οτι το βαζεις για οικονομια και οχι για γρηγορη οδηγηση...αποψη μου μετα τα 140 πατα το κουμπακι για να το γυρισεις βενζινα και εισε οκ....διαβασα τις ρυθμισεις αλλα αυτη ειναι η αποψη μου.... μοτερ τοσο καλοσυντηρημενο σαν το δικο σου δεν θα βρεις οποτε φυλαξετο οσο μπορεις
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara Picasso - 1.8 - 2000 (Ελέφαντας) Δημοσιεύτηκε: Τετ 29 Μάιος 2019, 09:18 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
tripas έγραψε: Ο ιμάντες που φοράς είναι για 120.000Km ή 10 χρόνια αν είναι ο ακριβός όπως λες επομένως μην ανησυχείς. Εγώ τον άλλα στα 115.000km και ο μάστορας μου είπε ότι δεν είχε μεγάλη φθορά πήγαινε και άλλο Έτσι αποφάσισα και γω... Κάπου 80Κ-100Κ, θα τον αλλάξω. 120Κ θα τους αλλάξω στο πετρέλαιο. SHERIF έγραψε: Βαγγελάκη καλός πολίτης, υπάρχει νύφη απο μακρυά ή ερμηνεύω λάθος? Ευχαριστώ πολύ! Όχι, δεν κάνω τόσα χιλιόμετρα για τέτοιους σκοπούς... Ο αδερφός μου είναι στα Γιάννενα, σπουδάζει και κάθε φορά που έχω άδεια τον επισκέπτομαι και κάνουμε εκεί τις εξορμήσεις μας. grngorios έγραψε: Ακάθεκτος, ακούραστος και οικονομικός ο ελέφαντας ας συνεχίζει να σε (εξ)υπηρετεί και να σε συνοδεύει, Ευάγγελε, σε ό,τι κι αν κάνεις... Ευχαριστώ πάρα πολύ! Να'σαι καλά! xantiamanolis έγραψε: η διασταση της δ/ξ αν θες να εισε οκ απο θεμα αποσταση κλπ κλπ πρεπει να ειναι οσο ακριβως ειναι η ρεζερβα σε μαξ διασταση επισης ο νομος (αν δεν εχει αλλαξει ακομα) αναφερει οτι σε πληρες φορτιο η αποσταση της δ/ξ απο το εδαφος δεν πρεπει να ξεπερνα τους 25 ποντους κατι που φυσικα δεν το κοιταει κανενας τα φιλτρα θα τα αλλαζεις καθε 20.000 το λιγοτερο....επισης επειδη στο ελλαδισταν εχουμε πολυ καλη ποιοτητα αεριου και το ξερεις μαζι με το σερβις θα λες στο μηχανικο να σου καθαριζει και την βαλβιδα που ανοιγοκλεινει την εισοδο του μιγματος αεριου απο τον πνευμονα προς τα μπεκ διοτι παινει εκεινη τηνς μαυρη πισσα και κολλαει...καλα χλμτρα να εχεις και εχω διαφωνια με τον τροπο οδηγησης του οχηματος με αεριο...υποτιθετε οτι το βαζεις για οικονομια και οχι για γρηγορη οδηγηση...αποψη μου μετα τα 140 πατα το κουμπακι για να το γυρισεις βενζινα και εισε οκ....διαβασα τις ρυθμισεις αλλα αυτη ειναι η αποψη μου.... μοτερ τοσο καλοσυντηρημενο σαν το δικο σου δεν θα βρεις οποτε φυλαξετο οσο μπορεις Ο νόμος δεν έχει αλλάξει. Εγώ έτσι όπως το βλέπω, 25 εκατοστά η δεξαμενή από το έδαφος, δεν είναι. Είναι και κουρδισμένο χαμηλά πίσω το αμάξι. Εντάξει Μανώλη, αυτό για την βαλβίδα δεν το ήξερα, θα το εφαρμόσω. Ευχαριστώ πολύ! Για τον τρόπο οδήγησης... Εμένα ο εγκαταστάτης μου, με ρώτησε πως οδηγώ. Του είπα τον τρόπο μου και μου είπε, είσαι κομπλέ, προχώρα, θα το ρυθμίσω σύμφωνα με τις δικές σου προτιμήσεις. Βενζίνη το γύρισα μόνο μια φορά, όταν γυρνούσα από Πάτρα προς Ιωάννινα και ανέβαινα εκείνες τις μεγάλες - παρατεταμένες ανηφόρες.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara Picasso - 1.8 - 2000 (Ελέφαντας) Δημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Μάιος 2019, 00:10 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8107 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
ναι απλα σου το λεω για να εκμηδενισεις την καταναλωση βενζινας....
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|