ds3_ncl
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen DS3 e-HDI - BMP - 1.4 - 2012 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Μαρ 2015, 14:38 |
|
Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56 Δημοσιεύσεις: 6179 Τοποθεσία: Newcastle-Athens Εικόνες: 6
|
grekoulis έγραψε: να την χαίρεσαι πάντα με ασφαλή χιλιόμετρα Απορία τα δίχρωμα αυτοκίνητα τι χρωμα γράφουν στην αδεια? Οχι δεν γραφεται το χρωμα της οροφης Sent from my iPhone -driving DS3
_________________ White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
120 000 km tuned!
|
|
|
|
|
Tricky78
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen DS3 e-HDI - BMP - 1.4 - 2012 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Μαρ 2015, 20:25 |
|
Εγγραφή: Τετ 21 Αύγ 2013, 20:53 Δημοσιεύσεις: 184
|
vpafi έγραψε: Μπράβο Βασίλη. Μια ομορφιά. Στην δεύτερη φωτό σκάει μύτη και το άλλο το μικρούλι να εμφανιστεί στο club.!!!! Εισαι σωστος (το τροχοσπιτο ειναι του γειτονα ) ...το συγκρινω καποιες φορες με το ds3 και πραγματικα ειναι βλακωδες να δινεις τοσα λεφτα για ενα κουβα οταν με καποια λιγα παραπανω παιρνεις ενα τοσο ομορφο και καλα εξοπλισμενο citroen που καιει και λιγοτερο καυσιμο ... παρολα αυτα, το μικρο ειναι τροπος ζωης ... . To συγκεκριμμενο προοριζεται να συμβιωσει μαζι μου για οσο αντεξει ή αντεξω ...mitsubishi μοτερ 999 κυβικα, 71 αλογα , αυτοματο φυσικα, euro 5 - μηδενικα τελη επισης ... αλλα να μη ξεφυγουμε και σορρυ για το off topic ...Σας ευχαριστω ολους για τα καλα σας λογια... αν το Citroen μου ειχε λιγο καλυτερο προγραμμα στο αυτοματοποιημενο κιβωτιο, θα το θεωρουσα το απολυτο αυτοκινητο για οποιον θελει να πηγαινει απο το Α στο Β με ανεση,ασφαλεια,οικονομια και στυλ ...
|
|
|
|
|
Tricky78
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen DS3 e-HDI - BMP - 1.4 - 2012 Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Μαρ 2015, 14:53 |
|
Εγγραφή: Τετ 21 Αύγ 2013, 20:53 Δημοσιεύσεις: 184
|
Lohias^ έγραψε: Να την χαίρεσαι την κούκλα σου!! Ωραίο το σπάνιο χρωμα.
Οσο για το άλλο που είπες, μη το ψάχνεις. Ο καθένας αγοράζει με διαφορα κριτήρια. Αλλά κι εγώ απορώ με εκείνους που σκανε τόσα λεφτά για ένα smartaki , και είναι για χρήση σαν σκούτερ. Γιατί στην Εθνιμη είναι σαν να είσαι σε πατίνι. Είναι καθαρά για την πόλη.
Από την άλλη, το μοντέλο που κοιτάς (δεν ξέρω αν είναι μεταχειρο, ή αν είναι δικό σου), βελτιώθηκε σε παρα πολλά από το προηγούμενο. Ο κινητήρας του εξαιρετικος. Μόνο να προσέξεις, αν έχει πάνω από 100.000χλμ, οτι θέλει δίσκο πλατω. Έχει ένα φιλαράκι μου ένα τέτοιο ντίζελ και γι αυτο τα ξέρω. Σε ευχαριστω για το ds Το Smart ειναι ηδη στην κατοχη μου και ειναι το τριτο smart που περναει απο τα χερια μου ...το γνωριζω καλα το σπορ του ''κουβα'' ... ...7.500 ευρω κοστισε που για αμαξι Ελληνικο, απο ιδιωτη , του 2011 , full εξοπλισμενο (για την κατηγορια), αυτοματο , χωρις τελη κυκλοφοριας , δεν ειναι τελικα πολλα ...αντε με 500 ευρω λιγοτερα να επαιρνα ενα C1 αυτοματο αλλα τι θα κερδιζα ? μιαμιση αχρηστη θεση πισω,χειροτερο χωρο αποσκευων και πεντε βολτες παραπανω για να βρω παρκινγκ στο κεντρο οπου θα μετακομισω σε ενα μηνα ... τουλαχιστον το Smart κανει δυο-τρια πραγματα απολυτως καλα ... για την Εθνικη καταλαβαινω τι λες αλλα επειδη δεν ειμαι αντικειμενικος με τα smart , δε θα συμφωνησω απολυτα
|
|
|
|
|
Tricky78
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen DS3 e-HDI - BMP - 1.4 - 2012 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Μαρ 2015, 20:01 |
|
Εγγραφή: Τετ 21 Αύγ 2013, 20:53 Δημοσιεύσεις: 184
|
Lohias^ έγραψε: Θα διαφωνήσω στον συσχετισμό C1 και Smart. Δε μπορεις να διαφωνησεις στο συσχετισμο δυο κατεξοχην αυτοκινητων πολης ...δηλαδη αν το smart δε συγκριθει με το C1 και ολα τα υπολοιπα κατω των 3,5 μετρων , με τι αλλο να συγκριθει ? (το ΙQ φαλιρε και καταργηθηκε και το smart δεν ειναι σκουτερ ουτε τυπικα, ουτε ουσιαστικα...ειναι ενα διθεσιο αυτοκινητο με μικρο χωρο αποσκευων, χαρακτηριστικο αρκετων cabrio super cars τα οποια δεν τρωνε ''κοκκινη καρτα'' για τους χωρους τους επειδη εχουν το γκαζι.... ε , το smart εχει τη δηλωμενη ευελιξια του η οποια δεν αφορα μονο το παρκαρισμα αλλα τη γενικοτερη ευελιξια του μεσα στην πολη). Σα μοτερ δε, το 1000αρι mitsubishi με το μικρο turbo σου κολλαγε ενα μονιμο χαμογελο στο προσωπο - εζησα μαζι του 5 χρονια και 100.000 χλμ και το αμαξι σε kick down θελει δυο χερια στο τιμονι ... Tεσπα, αν εχεις οδηγησει smart τοτε θα εχεις το εχεις οδηγησει για λιγο ... το smart ,παρα τα στραβα του, σου ''μενει'' ...τα C1/AYGO/CITIGO/CUORE ειναι καταδικασμενα να μη τα θυμαται κανεις χωρις να σημαινει πως ειναι κακα αυτοκινητα για καθε μερα...απλα οπως ειπα, δεν κανουν τιποτε απολυτα καλα ... αυτα βεβαια μεχρι σημερα καθως τα καινουργια C1 και AYGO ειναι πλεον ανωτερα αισθητικα απο το νεο Smart που ειναι μαλλον κακασχημο παροτι πιο αυτοκινητο πλεον και συνολικα βελτιωμενο (πχ διπλοσυμπλεκτο κιβωτιο σαν επιλογη, 1000 φορες καλυτερο πατημα αφου εγινε αισθητα πιο πλατυ κλπ κλπ) Τεσπα, το το ειναι και τι δεν ειναι το smart το ξερω αρκετα καλα ... ας μεινουμε στο ds3
|
|
|
|
|
Tricky78
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen DS3 e-HDI - BMP - 1.4 - 2012 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Μαρ 2015, 21:01 |
|
Εγγραφή: Τετ 21 Αύγ 2013, 20:53 Δημοσιεύσεις: 184
|
Lohias^ έγραψε: Συγγνώμη δεν το έθεσα σωστά και σε μπέρδεψα. Ήθελα να πω ότι στον συσχετισμό μεταξύ τους, το c1 έχει αρκετά προτερήματα.
Φυσικα και εχει αλλα ειναι μονο αποτελεσμα των διαστασεων του καθενος ... αν γουσταρεις και παρεις πχ cabrio με υφασμα θα ξερεις πως η ηχομονωση δε θα ειναι ιδια με τη λαμαρινα ... δε θα φταιει το αμαξι. Ενα superbike μπορει να κανει τα διπλα απο ενα smart και ειναι δυο ροδες,ενα κιβωτιο και ενα μοτερ αλλα αυτο δεν ακυρωνει την αξια του (για αυτον που θα την εκτιμησει - εμενα μου φαινεται τραγικο ) Οταν παιρνεις ενα στενο αμαξι 2,5 μετρων μηκους δε μπορεις να περιμενεις πως θα εχει το κρατημα,τους χωρους, την ανεση κυλισης κλπ κλπ ενος μεγαλυτερου ... Δηλαδη το οτι ολα τα αυτοκινητα που κυκλοφορουν εχουν μεγαλυτερους χωρους απο το smart ειναι προφανες αλλα δεν ειναι μειονεκτημα του smart γιατι απλα ειναι αυτο που ειναι ... μειονεκτημα ομως ειναι πχ να παιρνεις αυτοκινητο πολης και να μην εχει καλη ορατοτητα προς ολες τις κατευθυνσεις,κοφτερο τιμονι, υψος απο το δρομο, να εχει δυσχρηστο (οχι μικρο) χωρο φορτωσης κλπ κλπ Επισης ''μειονεκτημα'' ειναι να παιρνεις πενταθεσιο αλλα κατα 95% της ζωης του να το κυκλοφορεις μονοκαβαλο ή να εχεις 1000 λιτρα χωρου αποσκευων αλλα να φορτωνεις μονο τα 100 λιτρα ...λεγεται αλλιως και ''ελλειψη πρακτικοτητας'' ...
|
|
|
|
|
Tricky78
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen DS3 e-HDI - BMP - 1.4 - 2012 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Μαρ 2015, 10:51 |
|
Εγγραφή: Τετ 21 Αύγ 2013, 20:53 Δημοσιεύσεις: 184
|
Lohias^ έγραψε: Σωστός! Συμφωνώ σε αυτά που λες!!. Στην τελική, ένας λόγος που το Smart πουλάει, είναι το ότι κάνει καλά κάποια σημαντικά πράγματα και ο κόσμος που το παίρνει παραβλέπει τα μειονεκτήματα του. Για να γυρισουμε και στη DS , ας αναφερω τι με φτιαχνει και τι με χαλαει στο Citroen ds3 : Mε φτιαχνει : 1) το ποσο ομορφο ειναι. Πραγματικα μεσα/εξω ακομα το χαζευω κοντα 2 χρονια μετα την αγορα της. Το ιδιο προκαλει και στο δρομο ειδικα σε νεοτερες ηλικιες. Μου αρεσει που ειναι σχετικα σπανια στο δρομο 2) η ανεση του αυτοκινητου (για την κατηγορια του) και οι χωροι των μπροστινων που ειναι βασιλιαδες 3) ο πληρης εξοπλισμος του αφου περιλαμβανει περισσοτερα απο οσα μπορεις να χρησιμοποιησεις καθε μερα 4) η οικονομια του σε καυσιμο , οχι τοσο ως προς τα ελαχιστα νουμερα καταναλωσης οσο ως προς τα μεγιστα αφου θελει πολυ προσπαθεια να περασεις τα 5,5 λιτρα/100 χλμ . Το νουμερο ειναι εκπληκτικο για τετραθεσιο αμαξι με αυτοματες αλλαγες ταχυτητων. 5) η λειτουργια του αυτοματοποιημενου κιβωτιου στις στρωτες διαδρομες (πχ λεωφορους) και στην στρωτη (προς αργη) οδηγηση 6) η αξιοπιστια του μεχρι σημερα (60.000 χλμ) αφου δεν εχω βαλει το χερι στην τσεπη ακομα για καποια βλαβη ...ουτε καν για λαμπακι. Με χαλαει : 1) η λειτουργια του αυτοματοποιημενου κιβωτιου σε πιο ''δυσκολες'' διαδρομες οπως : ανηφορες/κατηφορες με στροφες, δρομους με συνεχη stop ή σαμαρακια , προσεγγισεις διασταυρωσεων και διαζωματων οταν δεν ακινητοποιεις το αμαξι αλλα απλα κοντοστεκεσαι κλπ . 2) η ελλειψη θυρας usb και της προβλεψης για ενα σωστο τασακι / ποτηροθηκη 3) η ιδεα οτι το αμαξι εχει τοσα ηλεκτρονικα που αν χαλασουν, θα χαθει ο μπουσουλας 4) που ειναι 68 αλογα και οχι παραπανω ωστε το σπορ παρουσιαστικο να συνοδευεται απο λιγο καλυτερες επιδοσεις 5) τα πλαστικα σε μερη της καμπινας που δε φαινονται ιδιαιτερα αλλα ειναι φθηνιαρικα 6) η γενικα ασαφεια της citroen ως προς το μοντελο αφου αλλαζει τα ονοματα / εξοπλισμους ανα χωρα κλπ και χανεις τη μπαλα οταν ψαχνεις ανταλλακτικα / αναλωσιμα κλπ 7) ψευτικα μηνυματα βλαβων (στιγμιαια) που σε κανουν να περνας απο το συνεργειο να δεις τι ηταν και γιατι .. τελικα δεν ειναι τιποτε συγκεκριμμενο (βλεπε και μειονεκτημα Νουμερο 3) 8) λογω DS , θα περιμενα καλυτερη μεταπωλητικη αξια απο τα C3 (θα μου πεις με την κριση που υπαρχει, τι περιμενες ...)
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|