Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 18:34 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 15 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: C3 Diesel, iStreet, attraction 1.4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Μάιος 2015, 17:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2015, 18:01
Δημοσιεύσεις: 7
Καλησπέρα

Από προχθές παρέλαβα και εγώ το C3 diesel 1.4 iStreet Attraction, μετά από 6 εβδομάδες αναμονής, στα Χανιά. Μέχρι στιγμής οι εντυπώσεις κυμαίνονται στα πλαίσια που έχουν αναφερθεί ήδη και απο τα υπόλοιπα μέλη του forum, αλλά θα αναφέρω και εγώ κάποια σημειά. Προέρχομαι από οικογένεια citroen, έχοντας μεγαλώσει με μια σειρά αυτοκινήτων. Citroen AX, Xantia, Saxo, Xantia II, C3 /2006, οπότε η επιλογή του νέου μου C3 ήταν αρκετά εύκολη υπόθεση.
- Η αίσθηση είναι πολύ καλή, και πιστεύω για όσους διαβάζουν και ταλαντεύονται μεταξύ Trend και Attraction, προτείνω την attraction. Το όλο εσωτερικό, τα πλαστικά φαίνονται πιο ποιοτικά.
- Η οθόνη του iStreet με αφήνει σχετικά αδιάφορο, και πραγματικά όποιος το αγόραζε για 1800 ευρώ επιπλέον απλά δεν αξίζει. Για δωρεάν είναι μια χαρά. Για χάρτες θα προτιμήσω το κινητό μου, (nokia here maps) αν και νομίζω και το αμάξι φοράει τους ίδιους χάρτες, απλά στο ένα μπορώ να υπολογίζω και να βρω τις διευθύνσεις μου από το τηλέφωνο προηγουμένως, στο δε αμάξι πρέπει να περάσω κανένα 5λεπτο να βρώ τη διεύθυνση που θέλω. Για να έχεις μια ιδέα που βρίσκεσαι βέβαια και τι ακολουθεί, είναι μια χαρά.
- Η σύνδεση με τηλέφωνο είναι μια χαρά, Bluetooth ομιλία αρκετά καλή, χωρίς παράπονα από την άλλη πλευρά. Δεν μπορώ να διαβάσω ελληνικούς χαρακτήρες αν έτσι έχουν αποθηκευτεί στο τηλέφωνο, ευτυχώς το 99% των δικών μου είναι σε λατινικούς χαρακτήρες.
- Μέσω τηλεφώνου επίσης, έχοντας spotify premium ακούω τη μουσικούλα μου στο αμάξι, και μπορώ να χειρίζομαι και επόμενο προηγούμενο τραγούδι από τα χειριστήρια στο τιμόνι. Δεν έχω δει αν βλέπει πληροφορίες στην οθόνη από spotify και θα έπρεπε να δοκιμάσψ αν δείχνει και πληροφορίες αν χύμα mp3 πχ. Θα ήταν καλά να έδειχνε πχ εξώφυλλο κτλ κτλ.
- Ένα από τα σημεία κλειδί για το οποίο πήρα το αμάξι, ήταν η οικονομία στα καύσιμα. Δεν κάνω τα άπειρα χιλιόμετρα τη μέρα, αλλά φτάνω άνετα τα 60 χμ τη μέρα. Γέμια το αμάξι, και μετά από 150χμ περίπου που έχουν γίνει, το trip μου δίνει κατανάλωση 3.7 λ/ 100 που με ξαφνιάζει. Περιμένω βέβαια μετά από 2-3 γεμίσματα να βγάλω και τα δικά μου συμπεράσματα, γιατί θεωρώ σχεδόν αδύνατο να έχω πιάσει τη διαφημιζόμενη κατανάλωση. Η οδήγηση βέβαια είναι αρκετά οικονομική, προσεκτική και συντηρητική, το οποίο λογικά θα αλλάξει. Εννοώ οτι δεν γκαζώνω, δεν φορτώνω, χρησιμοποιώ τις κατηφόρες, και στις ανηφόρες ανεβαίνω με υπομονή, χωρίς να κωλώνει όμως κάπου το αυτοκίνητο. Σε αντίστοιχες διαδρομές με το c3 βενζίνης, και ζοριζόταν και η στιγμιαία κατανάλωση έφτανε τα 10-12λ/100.
Πολύ καλό σημάδι λοιπόν so φαρ και ελπίζω η κατανάλωση να μείνει εκεί στο 4.0.
Ο κινητήρας κάνει λίγο θόρυβο, δεν αρνούμαι, ειδικά πρωί, αλλά τίποτα εκνευριστικό. Θα έλεγα σχεδόν διασκεδαστικό, και έτσι και αλλιώς με radio μετά δεν ακούγεται τίποτα.

Η απόδοση του ραδιο είναι ικανοποιητική, αλλά γυρίζοντας στην πλοήγηση του emyway και γεικά της οθόνης με τη ροδέλα, ή θέλει συνήθεια ή είναι τραγική.
Ενα αρνητικό που έχω, και δεν είχα προσέξει στην έκθεση είναι η θέση των κουμπιών για τα παράθυρα, μπροστά απο το χερούλι, με οχι και πολύ εύκολη πρόσβαση. Περίεργο.
Επίσης, δεν εχω ξαναχρησιμοποιήσει cruise control στο παρελθον και έχω να πώ πολύ καλές εντυπώσεις, όπου το επιτ΄ρεπει βέβαια η περίσταση εδώ στην Κρήτη. Η Οδήγηση με ρύθμιση ταχύτητας από το τιμόνι είνα εξαιρετική και ξεκούραστη.
Κατά τα άλλα, το αμάξι δείχνει μια χα΄ρα, το χρώμα είναι το πρωτότυπο λευκό και προς το παρών δεν το μετανοιώνω, δείχνει όμορφο, στιβαρό, και ελπίζω απροβληματιστο.

Εύχομαι σε όλους μια όμορφη μέρα, και αν υπάρχει απορία από νέα μέλη κυρίως για χαρακτηριστικά της έκδοσης μου, να απαντήσω ευχαρίστως.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 Diesel, iStreet, attraction 1.4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Μάιος 2015, 17:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 28 Μάιος 2013, 19:22
Δημοσιεύσεις: 1563
Τοποθεσία: Κιάτο Κορινθίας
Εικόνες: 0
Καλορίζικο καλοτάξιδο και ασφαλή χμ.
Να είσαι σίγουρος οτι θα το ευχαριστηθείς :thumb :clap

_________________
C3 1.6 e-hdi Eco Chic
http://stergiopoulosmeat.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 Diesel, iStreet, attraction 1.4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Μάιος 2015, 19:17 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Καλοταξιδο, πόσο πήγε?

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 Diesel, iStreet, attraction 1.4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Μάιος 2015, 22:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 13 Δεκ 2013, 08:42
Δημοσιεύσεις: 933
Καλοταξιδο και απο εμενα ManosD.
Καλα χιλιομετρα :shift .

_________________
C4 ehdi 115 STT ETG 2015 Attraction
Τριαντάφυλλος


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 Diesel, iStreet, attraction 1.4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Μάιος 2015, 22:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
ποσο πηγε φιλε? εχω έναν ξαδερφο ο οποιος είναι διατεθιμενος να δωσει η 8.000 για μτχν φορντ φιεστα ντηζελ φουλ εξτρα του 2010 η αν τον πεισω για καινουργιο c3 αρκει να μην ξεπερασει τα 12.000 συνολικα....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 Diesel, iStreet, attraction 1.4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Μάιος 2015, 06:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2015, 18:01
Δημοσιεύσεις: 7
Επειδή δεν έδωσα το Σάξο μου για απόσυρση, και "αγόρασαν" δικαίωμα απόσυρσης βγήκε στα 13000. Επεασα στην παγίδα του 11540, με αποτέλεσμα να μη συγκρινω καν το τινθα έπαιρνα πχ απο ενα i20 με τα ίδια χρήματα, αλλά as said, προς το παρων είμαι πολύ ευχαριστημενος


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 Diesel, iStreet, attraction 1.4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Μάιος 2015, 09:07 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο. Πολύ καλά τα είπες :clap :clap

Η θέση των διακοπτών για τα ηλεκτρικά παράθυρα είναι θέμα συνήθειας. Σε πολύ λίγο διάστημα θα είσαι ΟΚ.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 Diesel, iStreet, attraction 1.4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Ιουν 2015, 09:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2015, 18:01
Δημοσιεύσεις: 7
Συνεχίζοντας το update gia to c3 μου, έχω φτάσει τα 2500 χμ, απροβλημάτιστα προς το παρών, και δηλώνω και πάλι ευχαριστημένος, για το τίμιο αυτοκινητάκι, για τα λεφτά του. Δεν καταλαβαίνω οταν ακούω οτι έχει παλιώσει σαν μοντέλο, και τεχνολογικά μπλα μπλα, καθώς οτι υπόσχεται το κάνει, και το κάνει καλά. τεχνολογίες τύπου αναγνώρισης πινακίδας ορίων ταχύτητας, κτλ με αφήνουν αδιάφορο.

Θεωρώ το αυτοκλινητο ιδανικό για ελληνικούς δρόμους, (τουλάχιστον εδώ στην Κρήτη και πάλι) οπου η ένοια εθνική οδός δεν υπάρχει, και η ταχύτητα μεταξύ 70-90 χμ είναι ιδανική για το αυτοκίνητο να μη ζορίζεται και να κρατάει την κατανάλωση χαμηλά. Δεν ξέρω τι κατανάλωση και οδηγική συμπεριφορά θα είχε αν είχα μεγάλες ευθείες χωρίς ορια ταχύτητας (βλ. Γερμανία). Όσες φορές έχω πατήσει λίγο παραπάνω στα 100-120 χμ/ω, ή αλήθεια είναι οτι κουράζει λόγο οδοστρώματος με τα σαμαράκια και τις λακούβες, όπου το το bouncing είναι κάπως ενοχλητικό. Όμως, as said sta 80-90 km/h η συμπεριφορά είναι άψογη.

Το trip μου γράφει 3.9 στο σύνολο, και 3,9 σε κάθε μέτρηση μετά από γέμισμα, αν και με βάση τα 3 γεμίσματα μου so far εχω υπολογίσει κατανάλωση 4.1 - 4.2, που και πάλι είμαι ευχαριστημένος. Η απόκλιση με το trip ποια είναι άραγε; έχω παρατηρήσει οτι σε χαμηλές ταχύτητες, δεν παρουσιάζει στιγμιαία κατανάλωση, (πχ σε ξεκίνημα μέσα στην πόλη) οπότε αναρωτιέμαι αν δεν υπολογίζει αυτά τα χμ.

προς το παρών δεν έχω φουλάρει με πάνω από 1000 χμ γραμμένα, αλλα εκεί γύρω στα 960-970 μου ανάβει το φωτάκι, και όσο και αν θέλω να το τεστάρω να δω τι θα γράψει, δεν το κάνω γιατί δεν έχει ιδιαίτερο νόημα το ρίσκο του να μείνω εντελώς.

Μου αρέσει που προσθέτωντας τα χιλιόμετρα με τα υπολειπόμενα χιλιόμετρα, υπολογίζω 1200 - 1300, αλλά στο τέλος πάντα καταλήγω στα 1000, αλλά μην τα θέλουμε και όλα. Η διαφορά στην κατανάλωση είναι μεγάλη, και αν παραμείνει η διαφορά πετρελαίου και βενζίνης εκεί που είναι, και δεν μπουν άμεσα τέλη κυκλοφορίας στο αυτοκινητάκι, υπολογίζω κοντά στα 800 ευρώ κέρδος το χρόνο σε σχέση με το saxo μου, χωρίς να υπολογίζω έξοδα για σερβις.

Ευχαριστιέμαι με το παραπάνω την καθαρότητα του ήχου, και τα 6 ηχεία.

Αναφορικά με το navigation αν και σπάνια το χρειάζομαι για τα χανιά, η άποψη μου παραμένει η ίδια, οτι δεν ειναι και οτι καλύτερο. Με πολλά POI να λείπουν, και χωρίς τη δυνατότητα επιλογής σημείου από το χάρτη. Συνεχίζω να πιστεύω οτι οποιος πλήρωσε 1800 ευρώ για να έχει το emyway ως έξτρα σε προηγούμενες εκδόσεις, δεν τα αξίζει, και για αυτό το "δίνουν" δώρο. Αν τώρα έπρεπε να οδηγήσω εξωτερικό, ίσως να το εκτιμούσα περισσότερο.

Η μια ερώτηση που έχω, αφορά τα σερβις, που ενώ λέει στην ευρώπη τα σερβις είναι κάθε 25.000 - 30.000 χμ, εδω η αντιπροσωπεία επιβάλει τα 15.000χμ, (μικρό σέρβις μεν). Η δικαιολογία είναι και καλά 1. Καιρός/σκόνη και 2. Δρόμοι/λακούβες που επιτάσουν πιο συχνό έλεγχο. Έχει βάση αυτό ή παπατζιλίκι της αντιπροσωπείας;

. Συμφωνα με το autotriti εχει 482 πωλήσεις το diesel c3 στο πρώτο 3μηνο, με το pegeut 208 να έχει 620. Επειδή είδα και το 208 και ψηνόμουν αρκετά να το πάρω με την προσφορά της alpha bank bonus που θα έδινε 208.000 πόντους/μίλια, δεν ομυ άρεσε καθόλου η θέση οδήγησης και το ταμπλώ, αλλά οκ, γούστα είναι. Μου φάνηκε όμως πιο στενόκομμένο.

Καλά χιλιόμετρα να έχουμε, και εύχομαι να εμπιστευτούν το αυτοκίνητο αυτό και νέοι αγοραστές


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 Diesel, iStreet, attraction 1.4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Ιουν 2015, 10:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
ManosD έγραψε:
Η μια ερώτηση που έχω, αφορά τα σερβις, που ενώ λέει στην ευρώπη τα σερβις είναι κάθε 25.000 - 30.000 χμ, εδω η αντιπροσωπεία επιβάλει τα 15.000χμ, (μικρό σέρβις μεν). Η δικαιολογία είναι και καλά 1. Καιρός/σκόνη και 2. Δρόμοι/λακούβες που επιτάσουν πιο συχνό έλεγχο. Έχει βάση αυτό ή παπατζιλίκι της αντιπροσωπείας;


Αν χρησιμοποιείς τα λάδια που σου βάζουν στην αντιπροσωπεία (Total), να τα αλλάζεις κάθε 10.000 χιλιόμετρα.
Αν βάζεις κάτι καλύτερο δικό σου, αλλάζεις στις 15.000.
Οι συνθήκες τις Ελλάδας, δυστυχώς, είναι τέτοιες που πρέπει να αλλάζουμε τα λάδια μας συχνότερα! Και μιλάω για σκόνη και ακραίες θερμοκρασίες είτε είναι χειμώνας είτε καλοκαίρι!

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 Diesel, iStreet, attraction 1.4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Ιουν 2015, 10:43 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Μια χαρα καταναλωση εχεις. Μη ξεχνας πως ειναι κατ'ουσια πολης και οχι αυτοκινητο ταξιδιου/ανοιχτου δρομου. Ασχετα αν το κανει μια χαρα κ αυτο.
Τα λαδια, λογω σκονης, τα αλλαζεις οπως σου ειπε ο Βαγγελης, μαζι με φιλτρο λαδιου, αερα και πετρελαιου. Τα δικα μου λογω υψηλοτατης ποιοτητας, τα αλλαζω καθε 20.000χλμ ή ετος αλλα εχουν πραγματικη ζωη 25.000-30.000χλμ.

Στάλθηκε από το LG-P880 μου

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 Diesel, iStreet, attraction 1.4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Ιουν 2015, 20:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 21 Αύγ 2013, 20:53
Δημοσιεύσεις: 184
Οι ειδικες συνθηκες χρησης που επιβαλλουν συχνοτερα διαστηματα συντηρησης αναγραφονται στο βιβλιο service του αυτοκινητου...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 Diesel, iStreet, attraction 1.4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Ιουν 2015, 21:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Μη πάτε πάντα by the book. Παράδειγμα, ο πατέρας μου κάνει καθημερινά 100 χλμ. επαρχιακού δρόμου και καθόλου πόλη. Μόλις προχθές άλλαξα το υψηλοτάτης ποιότητας 5W30 που φοράει το αμάξι του στα 17.500 χιλιόμετρα. Στο συνεργείο, είδαμε υφή και χρώμα και πήγαινε ακόμη 2.000 χλμ.! Εγώ, έχω συνέχεια κίνηση σε πόλη και λιγότερα ταξίδια. Θα αλλάξω το 5W40 μου στις 12.000-15.000 χιλιόμετρα καθώς οδηγώ και αρκετά πιο επιθετικά.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 Diesel, iStreet, attraction 1.4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Ιουν 2015, 22:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
bakevang έγραψε:
Στο συνεργείο, είδαμε υφή και χρώμα και πήγαινε ακόμη 2.000 χλμ.


Αντε να παω σε αυτο συνεργείο να με πουν και τον καφέ... :angr

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 Diesel, iStreet, attraction 1.4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Ιουν 2015, 22:53 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Μάνο να το χαίρεσαι το εργαλειακι σου. Εξαιρετική κατανάλωση. Για να δεις κατανάλωση σωστή, κάνε 2-3000χιλ χλμ ανάμεσα σε δυο φουλαρισματα και μετά μέτρα. Θα δεις οτι θα είσαι just με το trip. Μη σε αγχώνει αυτο. Επίσης, το οτι δεν δείχνει στιγμιαια μέτρηση κατω απο τα 30 δεν σημαίνει οτι δεν μετράει. Δοκίμασε το εξής. Μηδένισε τον μετρητή και κινησου μεσα στην πόλη με ταχύτητα μικρότερη των 30... Μόλις διανυσεις καμια 300αρια μέτρα, ο αλλος μετρητής θα σου στοιχεία κατανάλωσης. Αυτο σημαίνει, οτι κάτω από τα 30 απλά δεν έχεις στιγμιαία μέτρηση.

Μάνο και που είσαι.. Να κανονίσουμε να βρεθούμε εμείς οι Κρητικοί!!!

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 Diesel, iStreet, attraction 1.4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Ιουν 2015, 23:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
grekoulis έγραψε:
Αντε να παω σε αυτο συνεργείο να με πουν και τον καφέ... :angr


grekoulis, το λάδι το είδα με τα μάτια μου, δεν ήταν μαύρο. Το έπιασα και είχε πολύ καλή λιπαντική ικανότητα. Το ίδιο είπε και ο μάστορας.
Αλλάχτηκε κυρίως για ψυχολογικούς λόγους, προφανώς δικούς μου και όχι του πατέρα μου που οδηγεί το αμάξι.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 15 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Αγορά Citroen C4 '14 1.6 HDI DIESEL EURO 5 αυτόματο
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
Tuning module για C4 HDI (Diesel)
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Skiner
Απαντήσεις: 45
C3 2021 Diesel - Κλείδωμα τιμονιού εν κινήσει
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: dilated
Απαντήσεις: 23
citroen c3 diesel μειωση αποδοσης κινητηρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 8
C2 vtr diesel
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: Nikos141994
Απαντήσεις: 3
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια