Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 14:13 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo VTs Mk1 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Μαρ 2017, 22:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 06 Μαρ 2017, 16:22
Δημοσιεύσεις: 38
Τοποθεσία: Κουφάλια Θεσσαλονίκης
vil έγραψε:
του Πασχαλη λεω....το saxo το ασημι ειναι του Χρηστακη,
με τον Πασχαλη με το κιτρινο 106, τον Γιωργο (Mexte)με το μπλε 106, το παλικαρι με το 106 το καγκελομενο ασπρο-μαυρο καπο, και το 106 GTI το σκουρο μπλε, εχουμε βρεθει στο Λιβαδι δυο τρεις φορες!!!
εγω λογο υποχρεωσεων (οικογενιακες και μη) δεν μπορω να ακολουθω το νεο αιμα παντου!!!! :(


vil έγραψε:
τις αλλες φοτο με τις φουφουδες να ντουμανιαζουν στο συνεργειο δεν τις βαζουν τα τσακαλια!!! :laugh :laugh :laugh


Ωωωω τους ξερεις ολους εκτος απο μενα λοιπον, αν γινεται καμια συναντηση Θεσ/νικη ενημερωστε με να κατεβω αν εχει αδεια... Αλλιως με τα παιδια καποια στιγμη να βρεθουμε ολοι μαζι :shift :shift :shift
To ανθρακοματηνο GTi ειναι παιδικος μου φιλος και υπευθυνος που πηρα Saxo VTs, μετα απο χρονια αδυναμιας με τα OPEL...

Y.Γ Τωρα ειχαμε εργασια και μονο delivery :laugh :laugh :laugh

Skotis έγραψε:
Vlaik έγραψε:
Σημερα καναμε και το service μας με λαδακια Motul 6100+ 10w40 και φιλτρο λαδιου MAN W712/8...

Μερικες φωτογραφιες απο την γαλλικη συμμορια της παρεας των περιχωρον της Θεσ/νικης!!!

Εικόνα

Εικόνα


:clap :clap :clap :love :love :love :love

Βγαλμένη λες και είναι από παλιό περιοδικό :clap :clap :love


Ο αδερφος μου επαιζε με το κινητο και ιδου τα αποτελεσματα, ευχαριστουμε παρα πολυ :salute

_________________
Saxo VTs Mk1 16v
Stock block - stock ecu
Project 160+ N/A


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo VTs Mk1 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Μαρ 2017, 22:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
Tzakos έγραψε:
Θέλει η π@υτάνα να κρυφτεί

ιεροδουλος της πλευρικης επιταχυνσης..

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo VTs Mk1 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Μαρ 2017, 01:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 06 Μαρ 2017, 16:22
Δημοσιεύσεις: 38
Τοποθεσία: Κουφάλια Θεσσαλονίκης
Αρχικά τα σχέδια μου τα ξέρετε αλλά λόγω οικονομικής κρίσης πάμε να μειώσουμε λίγο τα θέλω μας...

Το μοτέρ δεν καίει λάδια ούτε έχει αναθυμιάσεις αλλά έχει 175psi ανά κύλινδρο, σε όλους! Αν φτιάξω μόνο το καπάκι θα διορθωθεί ή θα χρειαστεί και ελατήρια πιστονιων; Φυσικά αν δεν ανοιχτεί όλοι υποθέσεις κάνουμε απλά με ενδιαφέρει και μια διαφορετική γνώμη, ευχαριστώ προκαταβολικά...

_________________
Saxo VTs Mk1 16v
Stock block - stock ecu
Project 160+ N/A


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo VTs Mk1 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Μαρ 2017, 07:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
Έχω την εντύπωση πως θα δεις βελτίωση, γιατί αν είναι όπως τα λες (χωρίς αναθυμιάσεις και δεν καίει λάδια) τότε από το μόνο μέρος που μπορεί να χάνεις ελάχιστο μέρος της συμπίεσης είναι οι βαλβίδες!!!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo VTs Mk1 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Μαρ 2017, 09:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Vlaik έγραψε:
Αρχικά τα σχέδια μου τα ξέρετε αλλά λόγω οικονομικής κρίσης πάμε να μειώσουμε λίγο τα θέλω μας...

Το μοτέρ δεν καίει λάδια ούτε έχει αναθυμιάσεις αλλά έχει 175psi ανά κύλινδρο, σε όλους! Αν φτιάξω μόνο το καπάκι θα διορθωθεί ή θα χρειαστεί και ελατήρια πιστονιων; Φυσικά αν δεν ανοιχτεί όλοι υποθέσεις κάνουμε απλά με ενδιαφέρει και μια διαφορετική γνώμη, ευχαριστώ προκαταβολικά...


Αφού έχεις ανοίξει καπάκι, δοκίμασε με κάποιο λεπτόρευστο υγρό (συνήθως βενζίνη) να δεις αν χάνουν από τις έδρες

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo VTs Mk1 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Μαρ 2017, 10:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 06 Μαρ 2017, 16:22
Δημοσιεύσεις: 38
Τοποθεσία: Κουφάλια Θεσσαλονίκης
Το καπάκι έτσι και αλλιώς θα φτιαχτεί, εγώ φοβάμαι για τον κορμό γιατί είναι κάπως τα 2 bar ή τα 25psi, εκτός και αν εγώ τα παραλέω γιατί φοβάμαι τα πολλά άνοιξε κλείσε!

_________________
Saxo VTs Mk1 16v
Stock block - stock ecu
Project 160+ N/A


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo VTs Mk1 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Μαρ 2017, 12:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
Αν το κλείσεις με μαμα φλαντζα μην φοβασε τιποτα!!! δεν θα ερθει στα επιπεδα του καινουργου, αλλα θα καταλαβεις αρκετη διαφορα στις επιδοσεις!!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo VTs Mk1 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Μαρ 2017, 16:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 06 Μαρ 2017, 16:22
Δημοσιεύσεις: 38
Τοποθεσία: Κουφάλια Θεσσαλονίκης
Γύρω στο 11.3 με 11.4 θέλω να το κλείσω...

_________________
Saxo VTs Mk1 16v
Stock block - stock ecu
Project 160+ N/A


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo VTs Mk1 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Απρ 2017, 20:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 06 Μαρ 2017, 16:22
Δημοσιεύσεις: 38
Τοποθεσία: Κουφάλια Θεσσαλονίκης
Σημερινή συντήρηση σε ένα πολύ κύριο κομμάτι του αυτοκινήτου ή σημερινή... Όπου βγήκε η μπεκιερα μαζί με τα μπεκ ώστε να καθοριστούν και να οηκομετρηθουν πριν και μετά...
Ευτυχώς τα προλάβαμε μιας και ήταν σε μαύρο, μιας και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ούτε φίλτρο βενζίνης πιστεύω ότι δεν είχε αλλάξει!

Τα χαρούμενα νέα είναι το αμάξι δουλεύει πιο σωστά και πιο πρόθυμα να ανεβάσει στροφές, ας ελπίσουμε ότι θα γίνει και οικονομία στην κατανάλωση τις βενζίνης και να πέσει από τα 8-8.5lt όπου κυμαίνεται τώρα!

_________________
Saxo VTs Mk1 16v
Stock block - stock ecu
Project 160+ N/A


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo VTs Mk1 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Απρ 2017, 20:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
η καταναλωση θα πεσει αν πηγαινεις με 80-90 χαω σε ευθεια με το 5 μεσα !!!!!!
Σ αυτα τα αυτοκινητα δεν κοιταμε καταναλωσεις!!!! :laugh :laugh :laugh

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo VTs Mk1 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Απρ 2017, 22:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 06 Μαρ 2017, 16:22
Δημοσιεύσεις: 38
Τοποθεσία: Κουφάλια Θεσσαλονίκης
Γενικά σε πορεία δεν το κυνηγάω απλά με άρεσει να πηγαίνω με σταθερά χιλιόμετρα 110-130 μιας και για αυτό έβαλα μακριά 5η!!! Πιο πολυ απο στάση το τρώω...

_________________
Saxo VTs Mk1 16v
Stock block - stock ecu
Project 160+ N/A


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo VTs Mk1 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Απρ 2017, 23:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 06 Μαρ 2017, 16:22
Δημοσιεύσεις: 38
Τοποθεσία: Κουφάλια Θεσσαλονίκης
Ακόμα μια συντήρηση έλαβε τέλος για σήμερα...
Επισκευη κρεμαργιερας με εντελώς άλλη αίσθηση στο τιμόνι, αλλά πλέον έχουμε να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα των θόλων όπου ο ένας άρχισε να φουσκώνει...

Εκτος από τις χλαπες έχουμε καμία άλλη λύση;

_________________
Saxo VTs Mk1 16v
Stock block - stock ecu
Project 160+ N/A


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo VTs Mk1 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Απρ 2017, 08:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
Η μόνη λύση είναι αυτή......χλαπες και δέσιμο με το πάνω μέρος της βάσης του εμπρός συνεμπλοκ του κάθε ψαλιδιού!!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo VTs Mk1 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Απρ 2017, 08:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 06 Μαρ 2017, 16:22
Δημοσιεύσεις: 38
Τοποθεσία: Κουφάλια Θεσσαλονίκης
vil έγραψε:
Η μόνη λύση είναι αυτή......χλαπες και δέσιμο με το πάνω μέρος της βάσης του εμπρός συνεμπλοκ του κάθε ψαλιδιού!!!!

Ξέρουμε πόσο βγαίνει αυτή η διαδικασία Vil; και αν αξίζει η όλη διαδικασία;

_________________
Saxo VTs Mk1 16v
Stock block - stock ecu
Project 160+ N/A


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo VTs Mk1 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Απρ 2017, 08:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
όχι δεν ξέρω καθόλου....ρώτα τα τσακάλια (Mexte-Κοκοτα-Σπυρο) αυτοί θα ξέρουν.....δεν το έκανα στο ΑΧ και το μετάνιωσα.... στο επομενο revamping ομως θα το προσπαθησω, απλα δεν ξερω κατα ποσο θα εμποδιζει η αντλια του ABS στο σωληνα που πρεπει να ενωσει την χλαπα του θολου με την βαση του ψαλιδιου...

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 4 από 5 [ 70 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο



Συναφή θέματα

kremagiera kai amortiser saxo star 1.1 (1999)
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Saxo
Συγγραφέας: Dimitrisoap
Απαντήσεις: 3
Περιπολικό Citroen Saxo
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
Citroen Saxo λαμπάκι κινητήρα και στροφόμετρο
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Body Kit Saxo VTS
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
Saxo 1.1 LPG...Αξίζει;
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: ΖήσηςXsara
Απαντήσεις: 77
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ