Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 27 Απρ 2024, 09:10 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 - BlueHDi 100 - Michelle
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Νοέμ 2022, 21:31 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5581
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Βαγγέλη περαστικά...Για τοση χρήση και τοσα πολλά χιλιομετρα χωρις βλάβες, νομιζω μονο γιαπωνεζικο πλέον...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 - BlueHDi 100 - Michelle
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 08 Μαρ 2023, 23:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Η αγαπημένη σε όλους κοπέλα, η Michelle, νια ήταν και γέρασε και πλέον το κοντέρ της γράφει 220.000 χλμ.

Προτεραιότητά μου σε αυτά τα χιλιόμετρα ήταν το DPF.

Σήμερα, με το σέρβις των 220Κ, έγινε καθαρισμός του DPF.
Να πούμε σ'αυτό το σημείο, την ιδιομορφία των Euro 6. Το DPF βρίσκεται σε ένα κοινό "δοχείο" μαζί με τον καταλύτη, οπότε όσοι πάτε για καθάρισμα να γνωρίζετε ότι το κόστος ανεβαίνει.
Επίσης, το όλο σύστημα αποτελείται από τον προ-καταλύτη (αμέσως μετά την πολλαπλή) και στο μέσον περίπου του αυτοκινήτου ο καταλύτης πακέτο με το DPF.

Αναλυτικότερα, το DPF, μετά από 220.000 χλμ.,
- Ήταν 30% βουλωμένο.
- Είχε 45gr στάχτης.

Μετά τον καθαρισμό:
- Η διαφορική πίεση από 31mbar έπεσε στα 13mbar.
- Το ποσοστό έπεσε στο 10%.
- Το δείγμα και το χρώμα του νερού μετά τον καθαρισμό έδειξε ότι το αυτοκίνητο κάνει εξαιρετική καύση (= σωστά πετρέλαια, = σωστοί ψεκασμοί μπεκ, = σωστή χρήση καθαριστικών ΚΑΙ = σωστή οδήγηση)
- Για τα χιλιόμετρά του ήταν ΠΕ-ΝΤΑ-ΚΑ-ΘΑ-ΡΟ, σε σημείο που ο καθαρισμός του, έγινε απλά για λόγους ψυχολογικούς και σε καμία περίπτωση ανάγκης του αυτοκινήτου.

Στο σέρβις των 200Κ, είχανε μπει λάδια Total Ineo First 0W30 (PSA B71 2312). Τους έδωσα αρκετές ευκαιρίες (3 αλλαγές με δ'αύτα στο Euro 6).
Δυστυχώς, ούτε η υφή τους στο χέρι μετά από 20Κ, ούτε το χρώμα, ούτε ο θόρυβος στο ρελαντί με έκαναν να τα προτιμήσω ξανά.
Το κυριότερο... η στάθμη του λαδιού του κινητήρα, ήταν για 2η φορά κάτω του μέσου του δείκτη. Και αυτό συνέβη μόνο με τα Total.

Οπότε, πάμε σε κάτι άλλο αυτή τη φορά, εντελώς διαφορετικό και νέο σε μένα...
Petronas Syntium 7000E 0W30, ACEA C2, PSA B71 2312. Το έχει πρώτη τοποθέτηση η ΜΒ και η AMG στους κινητήρες της, σαν μάρκα.
Μένει να δούμε τι θα κάνει και σε έναν απλό BlueHDi. Ήδη στο ρελαντί, κρύο, ακούγεται πολύ πιο γλυκό.
Εικόνα

Τέλος, αλλάχθηκε και φ.λαδιού, φ.καμπίνας, και βαλβολίνες (Total Traxium Gear 9 FE 75W, GL4+, PSA B71 2316, PSA B71 2317).

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 - BlueHDi 100 - Michelle
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Μάιος 2023, 20:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Σήμερα η μέρα ανήκε στη Michelle.

Καθάρισμα μέσα - έξω - πάνω - κάτω - δεξιά - αριστερά και κινητήρα.
Πολύ χώμα ο χώρος του κινητήρα.
Εικόνα
Εικόνα

Και ήρθε και η ώρα για την αλλαγή των ελαστικών.
Θα ακολουθήσει review παρακάτω.

Μπήκανε Yokohama Advan Fleva V701, 205/55/16, 91W XL. 450 ευρώ & 20 ευρώ ευθυγράμμιση, καλό το κουστουμάκι σου Απόστολέ μου!
Εικόνα - Εικόνα

Όσον αφορά τα πολύ μέτρια Dunlop SportMaxx RT. Είχαν επιλεχθεί πέρυσι την άνοιξη βάσει των κριτικών που είχα διαβάσει και είχα ακούσει, σε αντικατάσταση των Vredestein Sportrack 5 αλλά...
1) Έχουν αρκετά μαλακό πλαϊνό, που σημαίνει ότι το ελαστικό "μαγουλιάζει". Δεν έχει τα κρατήματα που ανέμενα για ένα λάστιχο "από τα πάνω ράφια".
2) Όταν η εξωτερική θερμοκρασία ήταν στα μέσα καλοκαιριού υψηλή, το παραπάνω φαινόμενο γινόταν εντονότερο.
3) Παρόλο που, όπως φάνηκε, έχει και μαλακό πέλμα, το ελαστικό δεν πατάει κάτω σε ροπάτο diesel και τα χάνει στους ελληνικούς φαγωμένους δρόμους της Αλεξανδρούπολης. Για δρόμους γυαλί τύπου Θεσσαλονίκη - Αθήνα, δεν το συζητάμε.
4) Έφτασαν στην κατάσταση που θα δείτε παρακάτω, σε ΜΟΛΙΣ 25.841 χιλιόμετρα. Τόσα λίγα χιλιόμετρα, με το ίδιο στυλ οδήγησης δεν μου είχε βγάλει κανένα απολύτως ελαστικό.
5) Αν έλεγες να "το στρίψεις" και δεν ήξερες είτε που καταλήγει η στροφή ή το είδος της ασφάλτου σε άφηνε εκτεθειμένο έως και στα χωράφια.
6) ΤΟ ΘΕΤΙΚΟ, είναι ότι το παραδέχομαι στο νερό. Παρόλο που έχει ΜΟΝΟ 2 μεγάλες λωρίδες, έδιωχνε το νερό απίστευτα γρήγορα από το ελαστικό και μπορούσες και ταξίδευες με απίστευτες ταχύτητες σε βρεγμένο δρόμο. Το Ξάνθη - Αλεξανδρούπολη, που είναι οδόστρωμα που γενικά "κρατάει" νερό σε αρκετά σημεία υπό έντονη βροχή δεν προβλημάτισε πουθενά, ούτε καν άναψε λαμπάκι ESP με το δείκτη να είναι οριζόντιος στο δεξί μέρος του καντράν. Του έβγαλα το καπέλο.

Αν θα το έβαζα ξανά; Προφανώς και όχι!
Αν θα το πρότεινα; Σε καμία περίπτωση.
Τι θα έβαζα; ΜΟΝΟ VREDESTEIN SPORTRACK 5, ξανά και ξανά και ξανά. Δυστυχώς, το κατήργησαν στη διάστασή μου και άφησαν ΜΟΝΟ το Vredestein Ultrac, το οποίο είναι touring ελαστικό.

25.841 χιλιόμετρα.
Εικόνα

Περαιτέρω ευρήματα:
- Χρειάζεται 4 λαστιχάκια στη βάση του φιλτροκουτιού, γιατί συντονίζει στο ρελαντί και ακούγεται σαν τρακτέρ.
- Ακούγεται ΚΑΤΙ μέσα από τον ιμάντα χρονισμού στις 108.000 χλμ. Γνήσιο σετ φοράει. Δίνει αλλαγή κάθε 180Κ. ΓΕΛΟΙΟΙ. Ευτυχώς σε 12Κ είχα ούτως ή άλλως προγραμματισμένους ιμάντες και θα γίνει αλλαγή.
- Στραβές δισκόπλακες ΕΜΠΡΟΣ, μάρκας ΑΤΕ με επίστρωση και κτλ. "από το πάνω ράφι" κι'αυτές. Είχαν επιλεχθεί πριν 1,5 χρόνο γιατί δεν υπήρχαν διαθέσιμες EBC. Τώρα όμως υπάρχουν και θα αντικατασταθούν άμεσα.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε bakevang για την δημοσίευση του/της: Κωστας Παπ.
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 - BlueHDi 100 - Michelle
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Νοέμ 2023, 08:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2020, 08:20
Δημοσιεύσεις: 63
bakevang έγραψε:
Η αγαπημένη σε όλους κοπέλα, η Michelle, νια ήταν και γέρασε και πλέον το κοντέρ της γράφει 220.000 χλμ.

Προτεραιότητά μου σε αυτά τα χιλιόμετρα ήταν το DPF.

Σήμερα, με το σέρβις των 220Κ, έγινε καθαρισμός του DPF.
Να πούμε σ'αυτό το σημείο, την ιδιομορφία των Euro 6. Το DPF βρίσκεται σε ένα κοινό "δοχείο" μαζί με τον καταλύτη, οπότε όσοι πάτε για καθάρισμα να γνωρίζετε ότι το κόστος ανεβαίνει.
Επίσης, το όλο σύστημα αποτελείται από τον προ-καταλύτη (αμέσως μετά την πολλαπλή) και στο μέσον περίπου του αυτοκινήτου ο καταλύτης πακέτο με το DPF.

Αναλυτικότερα, το DPF, μετά από 220.000 χλμ.,
- Ήταν 30% βουλωμένο.
- Είχε 45gr στάχτης.

Μετά τον καθαρισμό:
- Η διαφορική πίεση από 31mbar έπεσε στα 13mbar.
- Το ποσοστό έπεσε στο 10%.
- Το δείγμα και το χρώμα του νερού μετά τον καθαρισμό έδειξε ότι το αυτοκίνητο κάνει εξαιρετική καύση (= σωστά πετρέλαια, = σωστοί ψεκασμοί μπεκ, = σωστή χρήση καθαριστικών ΚΑΙ = σωστή οδήγηση)
- Για τα χιλιόμετρά του ήταν ΠΕ-ΝΤΑ-ΚΑ-ΘΑ-ΡΟ, σε σημείο που ο καθαρισμός του, έγινε απλά για λόγους ψυχολογικούς και σε καμία περίπτωση ανάγκης του αυτοκινήτου.

Στο σέρβις των 200Κ, είχανε μπει λάδια Total Ineo First 0W30 (PSA B71 2312). Τους έδωσα αρκετές ευκαιρίες (3 αλλαγές με δ'αύτα στο Euro 6).
Δυστυχώς, ούτε η υφή τους στο χέρι μετά από 20Κ, ούτε το χρώμα, ούτε ο θόρυβος στο ρελαντί με έκαναν να τα προτιμήσω ξανά.
Το κυριότερο... η στάθμη του λαδιού του κινητήρα, ήταν για 2η φορά κάτω του μέσου του δείκτη. Και αυτό συνέβη μόνο με τα Total.

Οπότε, πάμε σε κάτι άλλο αυτή τη φορά, εντελώς διαφορετικό και νέο σε μένα...
Petronas Syntium 7000E 0W30, ACEA C2, PSA B71 2312. Το έχει πρώτη τοποθέτηση η ΜΒ και η AMG στους κινητήρες της, σαν μάρκα.
Μένει να δούμε τι θα κάνει και σε έναν απλό BlueHDi. Ήδη στο ρελαντί, κρύο, ακούγεται πολύ πιο γλυκό.
Εικόνα

Τέλος, αλλάχθηκε και φ.λαδιού, φ.καμπίνας, και βαλβολίνες (Total Traxium Gear 9 FE 75W, GL4+, PSA B71 2316, PSA B71 2317).


Καλημέρα Βαγγέλη, περιμένει ο λαός σου να μας δώσεις feedback για τα λάδια....
Πλησιάζει η ώρα μας οπότε να δούμε τι θα βάλουμε, αν θα παραμείνουμε στα total.

_________________
Citroen c4 Picasso 2017 Bluehdi Automatic 120


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 - BlueHDi 100 - Michelle
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Δεκ 2023, 11:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
zeys13 έγραψε:
Καλημέρα Βαγγέλη, περιμένει ο λαός σου να μας δώσεις feedback για τα λάδια....
Πλησιάζει η ώρα μας οπότε να δούμε τι θα βάλουμε, αν θα παραμείνουμε στα total.


Καλημέρα!
Στο BlueHDi τα λάδια αλλάχθηκαν στις 21.000 χλμ. και στο e-HDi στις 19.960 χλμ.
Δεν έχω να πω τίποτα το αρνητικό γι'αυτό το λάδι.
Το ρελαντί και στο δύο αυτοκίνητα ήτανε από την αρχή της τοποθέτησης του λιπαντικού έως και το τέλος, τόσο ήρεμο που άλλες φορές δεν το'χω ακούσει έτσι με οποιδήποτε λιπαντικό.
Το BlueHDi "ήπιε" από την προηγούμενη αλλαγή περίπου 250ml λάδι. Καμία σχέση με τα Total.
Τα λάδια βγήκαν σε όψη πιο "ξανθά" σε σχέση με τα Total. Έτσι φαίνεται έχουν παραπάνω καθαριστικά.
Το Petronas Syntium 7000E καταργήθηκε (είχε πιστοποίηση PSA, Ford & Fiat).
Αντικαταστάθηκε από το Petronas Syntium 7000CP (Citroen-Peugeot, έχει πιστοποίηση αποκλειστικά PSA).
Στα specifications που είδα, έχει μία μόνο ελάχιστη αλλαγή σε χαρακτηριστικά που αναφέρονται για την εκκίνηση στο κρύο.
Συνεχίζω ακάθεκτος με αυτά και είδομεν...

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε bakevang για την δημοσίευση του/της: Κωστας Παπ.
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 - BlueHDi 100 - Michelle
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Δεκ 2023, 08:52 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5581
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Βαγγέλη υποκλίνομαι για πολλοστή φορά στις ψαγμένες γνώσεις σου! Μπράβο που τα ψάχνεις όλα τόσο πολύ!

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 40 από 40 [ 591 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 36, 37, 38, 39, 40



Συναφή θέματα

Καεί λάδι ; bluehdi
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
RaceChip σε C3 BlueHDI κινητήρες 2017-18
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: DarK_HumOuR
Απαντήσεις: 20
Citroen ce3 shine 1.6 BlueHDi & Χάρτες
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Iakovos
Απαντήσεις: 6
Δυσλειτουργία Κλειδωματος c4 bluehdi
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: LAWYER
Απαντήσεις: 0
Δοχείο Adblue citroen c4 cactus bluehdi
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron