Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 19:55 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Clio- RS - 2.0 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Ιουν 2020, 22:57 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Λοιπόν φίλοι μου, ήρθε η ώρα να παρουσιάσω το νέο αυτοκίνητο που εισήλθε στην οικογένεια πριν λίγο καιρό. Οφείλω πολλές ευχαριστίες στον Μάνθο (Tzakos) και στον Μητσάκο (Skotis) γιατί τους κούρασα πάρα πάρα πάρα πολύ για την επιλογή του αυτοκινήτου αλλά και με κάποια "θεματακια" που προέκυψαν. Γενικά τους επρηξα πάρα πολύ και με βοήθησαν απίστευτα. Τους είμαι λοιπόν ευγνώμων και βαθιά υποχρεωμένος. Το αμάξι λοιπόν επιλέχθηκε και μάλιστα η "νύφη" είχε και "προίκα"... Πολλή και καλή:



--ολόσωμη εξατμιση της Milltek με καταλύτη αγωνιστικό.

--προσφατα αλλαγμένα ημιμπαρα

--continental conti premium 6 καινούρια

--αναρτηση και ελατήρια από cup

--τρυπητους δίσκους της brembo

-- συμπλέκτη performance της Renault sport

--αλλαγμενο δίσκο πλατώ

--αλλαγμενο ιμάντα χρονισμού και γρανάζι μεταβλητού


Οπτικά το αμάξι φέρει R27 Look αγορασμενο έτσι, ενώ στο εσωτερικό έχουν ντυθεί οι ταπετσαρίες πορτών, ο ουρανός, το χειρόφρενο και η φούσκα του λεβιέ με αλκανταρα. Το λεβιέ είναι αλλαγμένο με αλουμίνιου της Renault sport, ενώ εξωτερικά υπάρχει lip της Renault sport στον μπροστά προφυλακτήρα (ίσως κάποια στιγμή τοποθετηθεί και πλαϊνό αντίστοιχα) Γενικά το αμάξι είναι πολύ προσεγμένο για τα χρόνια και τα χιλιόμετρα του. Τα χιλιόμετρα του τώρα είναι 173.000χλμ.


Πάμε τώρα στις εντυπώσεις. Η οδήγηση του είναι καθηλωτικη. Σκληρό όσο πρέπει, χωρίς να προβληματίζει στο θέμα άνεσης. Στις στροφές όμως ξεδιπλώνει τον χαρακτήρα του. Καλά ειδικά όταν προέρχεται κανείς από τη C4 δεν έχει και σημαντικά κριτήρια σύγκρισης. Ωστόσο το Clio RS σου δίνει την εντύπωση ότι θα στρίψει με όσα του ζητήσεις. Αυτό είναι και επικίνδυνο βέβαια. Μέχρι στιγμής στα 800χλμ που του έχω κάνει ΔΕΝ έχω τολμήσει να ψάξω τα όρια του. Έχω καταλήξει πως μάλλον σε πίστα θα το διασκεδάζω ή σε κάποιο πολύ άδειο δρόμο βουνού... Ωστόσο δεν δόθηκε ακόμη κατάλληλη ευκαιρία. 


Στα της οδήγησης τώρα. Το πρώτο που μου έκανε τρομερή εντύπωση είναι το κοντό κιβώτιο. Όταν λέμε κοντό, σημαίνει ότι με το 6 στις 3000rpm έχεις κάπου στα 100-110χαω. Αυτό το χαρακτηριστικό βέβαια είναι που κάνει πολεμικό το αυτοκίνητο. Οι αλλαγές είναι ακαριαιες και οι στροφές μετά από κάθε αλλαγή πέφτουν ελάχιστα ώστε να διατηρούνται πάντα ψηλά, πράγμα απαραίτητο γιατί ο κινητήρας είναι ζωντανός μετά τις 5000rpm. Αυτό λοιπόν μαζί με το στροφαρισμα και τον κόφτη στις 7600rpm δίνουν αγωνιστικό ύφος στο αυτοκίνητο και εκτοξεύουν την αδρεναλίνη σου και τις αισθήσεις μόνο στο άκουσμα, χωρίς τρομερές επιταχύνσεις. 


Στο ταξίδι τώρα το αμάξι είναι θορυβώδες λόγω εξάτμισης, κοντών σχέσεων κιβωτίου και λόγω ύπαρξης της C4 (η σύγκριση είναι μεν άκυρη, αλλά αναπόφευκτη!). Το θετικό βέβαια όταν κινείσαι σε ρυθμούς 80-100χαω είναι πως η κατανάλωση του είναι στο 7,5-8,5/100. Όταν όμως το αμάξι κινείται σε αστικό περιβάλλον, που σίγουρα δεν είναι και το φόρτε του, ο αριθμός αυτός κάθεται στο 10,5-11,5/100, ενώ η μέση κατάσταση μέχρι στιγμής είναι περίπου στο 9,8-10/100. Αλλά είπαμε αυτό δεν μας προβληματίζει, γιατί το αμάξι κάνει κυρίως χιλιόμετρα αναψυχής.


Όλα καλά, όλα ανθηρά; Σχεδόν. Υπήρξε ένα "θεματακι" που είχα με το αμάξι και συνέβη μόλις την πρώτη μέρα που το είχα στα χέρια μου. Σε ένα άνοιγμα της 2ης για μια προσπέραση αρχίζει ξαφνικά ένας έντονος μεταλλικός θόρυβος από το μοτέρ. Το αμαξι πάει με οδική συνεργείο, διαπιστώνεται ότι βαρεσε διωστήρα (μπιέλα)... Βασικά είναι μια κατάσταση που δεν την εύχομαι ούτε στον εχθρό μου. Δεν θα επεκταθω περαιτέρω σε αυτό, ούτε σε άλλες λεπτομέρειες. Βάζουμε το κεφάλι και προχωράμε. 


Ουδέν κακόν όμως αμιγές καλού λέει η παροιμία. Η λύση από τον μηχανικό μου είναι μια. Αν θέλεις σωστό αμάξι βρίσκεις νέο μοτέρ. Τέλεια και παύλα. Έτσι μετά από ψάξιμο βρίσκω μοτερ στο Ηράκλειο, με 144.000 χλμ. Το αμάξι πάει εκεί με οδική (δωρεάν μάλιστα παρά το εκτός έδρας) και σε 1,5 εβδομάδα ήταν και πάλι ετοιμοπόλεμο και βελτιωμένο σε σημεία ώστε να μη μας ξαναχτυπήσει καμία μπιέλα την πόρτα (γενικά τα μοτέρ f4r πονάνε σε αυτό το θέμα). Έγιναν οι εξής βελτιώσεις:


--αλλάχτηκαν οι βίδες μπιελων με άλλες της arp. Αντίστοιχα βελτιώθηκαν με καλύτερα τα μέταλλα μπιελων και τα μέταλλα στροφαλου.

-- Τελευταία σημαντική βελτίωση η αντλία λαδιού της Renault Sport. Η αντλία αυτή σε σχέση παρέχει το λάδι με 4,5 bar , σε σχέση με τα 2,5-3bar της εργοστασιακής.

-- Έπειτα έγινε βελτίωση του προγράμματος της ECU που φορούσε το αυτοκίνητο, ρύθμιση σε σωστά μίγματα και εξάλειψη ενός flat spot που υπήρχε στις 2000-2500rpm.

-- Τέλος το αμάξι πήγε για ευθυγράμμιση, για έλεγχο τζογων και ανέβηκε και σε δυναμομετρο. Τέλος καλό όλα καλά με κόστος 2950€ :-) . Βέβαια το αμάξι τώρα είναι σωστό και σίγουρο. 


Ίσως είπα πολλά, αλλά γενικά είμαι άνθρωπος που δεν του αρέσει να κρύβεται. Δεν έχω λόγο άλλωστε. Ομολογώ την "έφαγα" κάπως, όπως θα θεωρήσετε πολλοί, αλλά με παρηγορεί το γεγονός της ολοκληρωμένης συντήρησης, και των επιμέρους βελτιώσεων που έχει πλέον το αυτοκίνητο, τα οποία δεν μπορείς να τα βρεις και τσάμπα. Πλέον το απολαμβάνω και είμαστε έτοιμοι να βρούμε νέους δρόμους και να φάμε κάποια ζευγάρια λάστιχα. Πάμε τώρα μερικές φωτό γιατί πολλά είπαμε.

Edit δεν ανέβηκαν οι φωτογραφίες. Ανεβάζω πάλι.



Sent from my LG V40 using Tapatalk
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Clio- RS - 2.0 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Ιουν 2020, 00:31 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
:love :love
ΚΑΒΛΑ μόνο.-
Μπράβο ρε συ Σταυρό..! γουστάρω τους αθορυβους τύπους.. το ανέφερες μια φορά και τελικά το έκανες. :thumb Ατυχία μεγάλη βέβαια αλλά θεωρώ ότι την είχες κάνει μετρημενα τη κινηση.. :clap
Να το χαρείς όσο δε πάει! Καλοταξιδο και καλοστριφτο! Άντε γιατί πολύς κουβας είχε μαζευτεί.. :D
Πολύ χάρηκα!!!!

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Clio- RS - 2.0 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Ιουν 2020, 04:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 13 Φεβ 2015, 17:39
Δημοσιεύσεις: 587
Τοποθεσία: Αλμυρός
Πανέμορφο!!!!
Καλοτάξιδο και εύχομαι να αλλάξεις πολλές τετράδες μαζί του!
:clap
:wrc

_________________
Βασίλης - C4 Picasso

www.diadrash.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Clio- RS - 2.0 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Ιουν 2020, 05:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 651
Ω
ΡΕ
ΦΙΛΕ.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Clio- RS - 2.0 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Ιουν 2020, 09:30 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Σταύρε μου έκανες σοβαρή επιλογή ενός κορυφαίου μικρού σπορ αυτοκινήτου. Το χρώμα κ το λουκ του μοναδικά, ενω παρά την αναποδια, εύχομαι να είναι απροβληματιστο κ πάντα καλοταξιδο. Καλή διασκέδαση!

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Clio- RS - 2.0 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Ιουν 2020, 09:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Σταύρο, καλό ξεμπουριασμα τώρα!!! Να το χαρείς όσο δεν παίρνει!

Στάλθηκε από το DUB-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Clio- RS - 2.0 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Ιουν 2020, 10:45 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας παιδιά! Νονέ η αλήθεια είναι πως μου ήρθε κατακεφαλα το μέγεθος της βλάβης αλλά και το είδος της. Ωστόσο στάθηκα τυχερός στην ατυχια μου, γιατί βρήκα έναν άνθρωπο που είναι εξειδικευμένος στα συγκεκριμένα αυτοκίνητα και ήταν γνώστης του κινητήρα, των προβλημάτων του και των απαιτούμενων.

Sent from my LG V40 using Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Clio- RS - 2.0 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Ιουν 2020, 12:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Σταύρο, καλοτάξιδο, καλοπάτητο, χωρίς άλλες επισκευές πια, πάντα διασκεδαστικό σε όμορφες αγχολυτικές διαδρομές! :thumb
Στα βουνά να ξεθαρρέψεις αφού πρώτα του πάρεις καλά τον αέρα με ασφάλεια σε πίστες και ισιάδια, δεν είναι τα βουνά μας για τέτοια μαθήματα... ;)

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Clio- RS - 2.0 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Ιουν 2020, 14:25 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Σταυρακο μου αν και έχουμε μιλήσει άπειρες το αμάξι είναι μ@@να! Μετά την στραβή ισως τώρα είναι και από τα καλύτερα που κυκλοφορούν εκεί έξω!! Να είσαι γερός δυνατός και να το χαρείς όσο δεν πάει!
Αν χρειαστείς κάτι απλά τηλεφωνείς ότι ώρα θες! Αν υπάρχει εκκρεμότητα - νομίζω κατάλαβες για τι πράγμα μιλάω- μου λες τι θέλεις να κάνω από την μεριά μου!

Στάλθηκε από το Mi 9T Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Clio- RS - 2.0 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Ιουν 2020, 20:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ 2016, 17:16
Δημοσιεύσεις: 1853
καλοτάξιδο με ασφαλή και απολαυστικά χιλιόμετρα! Πανέμορφο γρήγορο και Renault :love :love :love

_________________
C3 Aircross 120 bluehdi Shine
C4 mk II 100 bluehdi Feel
C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Clio- RS - 2.0 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Ιουν 2020, 21:50 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Kαλοτάξιδη η γρηγορη και ιδιαιτερη μικρή γαλλίδα σου! Υπέροχη με μοναδικες λεπτομέρειες και ωραιο χρώμα! Η Ρενώ ξέρει να εξαργυρώνει τις αγωνιστικές της επιτυχίες! Ευχομαι να ζησετε αξεχαστες στιγμες οι δυο σας για πολλά χρόνια!!!

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Clio- RS - 2.0 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Ιούλ 2020, 09:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Καλοτάξιδη η Κλιάρα!

Στους ωραιοτερους δρόμους κ προορισμούς και με την καλύτερη παρέα!

Στάλθηκε από το LDN-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Clio- RS - 2.0 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Ιούλ 2020, 11:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58
Δημοσιεύσεις: 2437
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 0
Μου ήρθαν δάκρυα στα μάτια....θυμήθηκα τα χαμόγελα που μου χάρισε το R19 16V που είχα και το κυκλοφορούσα στους ΙΔΙΟΥΣ δρόμους με τον Σταύρο....να είναι καλοτάξιδο Σταύρο και να σου χαρίσει πολλά πολλά χαμόγελα!

_________________
C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Clio- RS - 2.0 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Ιούλ 2020, 16:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Καλοτάξιοδο και προσεκτικά. Για μένα άσε τα βουνά και πιάσε τις πίστες, ειδικά τώρα που δεν το ξέρεις.
Μια απορία, αυτά τα καθίσματα είναι αρκετά για ενα τέτοιο αυτοκίνητο;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Clio- RS - 2.0 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Ιούλ 2020, 01:00 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
aiolos έγραψε:
Καλοτάξιοδο και προσεκτικά. Για μένα άσε τα βουνά και πιάσε τις πίστες, ειδικά τώρα που δεν το ξέρεις.
Μια απορία, αυτά τα καθίσματα είναι αρκετά για ενα τέτοιο αυτοκίνητο;
Αιολε γενικά είμαι άνθρωπος που δεν ριψοκινδυνευει. Θεωρώ ότι το πήρα σε σωστή ηλικία. Έχουμε εδώ Χανιά την Pista Park. Είναι μεν μικρή (50"-55") αλλά έχει την φάση της. Απλά θα κοιτάξω να μπω με δροσερό καιρό και ίσως να είναι και βρεγμένο. https://youtu.be/tDZf-xtf1_I

Σας ευχαριστώ παίδες. Αύριο οικογενειακή εκδρομή Παλαιόχωρα.

Sent from my LG V40 using Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 28 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Δίλημμα C3 ή Clio
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 87
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ