Καλημέρα και καλή Κυριακή σε όλους!Μετά απο σχεδόν 4 μήνες με το αυτοκίνητο, επιτέλους βρίσκω λίγο χρόνο να συγκεντρώσω εμπειρίες και φωτογραφίες προκειμένου να το παρουσιάσω και να βοηθήσω με την εμπειρία μου όσους σκέφτονται να προχωρήσουν στην αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου!
Ήταν 26 Γενάρη όταν η citroen άνοιξε το σύστημα παραγγελιών στην Ελλάδα και εγώ με σπασμένο το δεξί πόδι επισκέφτηκα με την γυναίκα μου την τοπική αντιπροσωπεία για να παραγγείλουμε την νέα c4.
5 μήνες και κάτι ημέρες αργότερα το αυτοκίνητο ήρθε ολοκαίνουργιο στην αντιπροσωπεία, γυαλισμένο έτοιμο για παραλαβή ενώ το κοντέρ έγραφε μόλις 2χλμ!
Να θυμήσω ότι το αμάξι είναι στην πλουσιότερη εξοπλιστικά έκδοση του shine + με έξτρα το χρώμα elixir rouge, ηλεκτρικά ανοιγόμενη πανοραμική ηλιοροφή, αυτόματο παρκάρισμα ενώ απο εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας έχει κυριολεκτικά τα πάντα!!!!
Πάμε λοιπόν στο κυρίως πιάτο που είναι οι εντυπώσεις.
1. Άνεση
Εδώ το τρίπτυχο ανάρτηση με progresive hydraulic cushions σε όλα τα αμορτισέρ σε συνδιασμό με τα εξαιρετικά άνετα καθίσματα ενισχυμένου αφρού και την πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει στην ηχομόνωση (ξεχάστε ότι ξέρατε μέχρι τωρα για τα citroen) κάνει θαύματα.Please συγχωρέστε με οι υδροπνευματικοί αλλά είναι πραγματικά σαν να ταξιδεύεις σε μαγικό χαλί. Επίσης το γεγονός ότι στην δική μου έκδοση υπάρχει και το ηχομονωτικό παρμπριζ ως στάνταρ εξοπλισμός σε αντίθεση με τις φθηνότερες εκδόσεις έρχεται και ενισχύει την ήδη εξαιρετική άνεση του αυτοκινήτου.Tα μεγάλα καθίσματα πολυθρόνες δεν αφήνουν κανένα περιθώριο κούρασης ενώ απο άποψη πλευρικής στήριξης εγώ δεν αντιμετωπίζω κανένα θέμα, προβληματισμό ίσως δημιουργήσουν σε κάποιον που οδηγεί όλη την ώρα επιθετικά με την ταυτότητα στο στόμα.
2.Εσωτερικό
Το ταμπλό είναι σοβαρό και ποιοτικό με μαλακά πλαστικά. Τα χειριστήρια είναι εργονομικά τοποθετημένα-τακτοποιημένα, οι αποθηκευτικοί χώροι είναι γενναιόδωροι και εύκολα προσβάσιμοι ενώ επιτέλους η citroen στράφηκε στην επιστροφή φυσικών- κανονικών χειριστηρίων για τον κλιματισμό. Η ανάγνωση των πληροφοριών είναι καλά μελετημένη: η ταχύτητα εμφανίζεται καθαρά στη μικρή οθόνη 5" πίσω από το τιμόνι (ή στην οθόνη head-up) και τα πολυμέσα είναι απλά κατανοητά στην οθόνη αφής. Ευχάριστο είναι επίσης το ρυθμιζόμενο υποβραχιόνιο και το μικρό συρταράκι με το συρόμενο κλείστρο στην κεντρική κονσόλα. Η ατμόσφαιρα που αποπνέει η καμπίνα παραείναι σοβαρή για τα πρώτυπα της Citroen, πλησιάζει περισσότερο τα Γερμανικά stantard στα πρότυπα της VW θα τολμούσα να πω, τα υλικά στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό είναι ευχάριστα και μαλακά το ίδιο και στο επάνω μέρος των θυρών, ενώ σκληραίνουν όσο πας προς τα κάτω κάτι που συμβαίνει στα περισσότερα αμάξια της κατηγορίας.
3.Κινητήρας-Κιβώτιο
Το αμάξι φοράει το πασίγνωστο μοτέρ 1,5 bluehdi 110 ps.Eχει καλή ροπή και τράβηγμα, με το δικό μου στυλ οδήγησης 80-20 αντιστοιχία αυτοκινητόδρομου-πόλης εξασφαλίζει μέση κατανάλωση 4,3 λ/100 χλμ με μ.ω.τ 120 χλμ/ω.Το κιβώτιο ταχυτήτων πολύ ανώτερο απο το αντίστοιχο του c3 aircross με πιο ωραία ελαστική αίσθηση και ελαφρύτερο συμπλέκτη. Σε γρήγορες εναλλαγές εμφανίζει ένα μικρό ανεπαίσθητο σκάλωμα απο 5η σε 6η αλλά θεωρώ ότι είναι θέμα συνήθειας.
4.Φωτισμός
Εδώ ότι και να γράψω είναι λίγο. Το αμάξι είναι εξοπλισμένο με υπέροχα full led παντού. Κυριολεκτικά μέσα και έξω απο το αμάξι η νύχτα γίνεται μέρα, χαίρεσαι πραγματικά να οδηγείς την νύχτα
Η πανοραμική ηλεκτρικά ανοιγόμενη οροφή είναι απόλαυση δίνει άπλετο φως στο αυτοκίνητο αλλά και μια έξτρα αίσθηση ελευθερίας
5.Χώροι
Εμπρός και πίσω το αμάξι είναι αρκετά ευρύχωρο, 4 ενήλικες θα ταξιδέψουν πολύ άνετα, 5 με κάποιες παραχωρήσεις,οι χώροι για τα πόδια είναι εξαιρετικοί ειδικά πίσω, λίγο προσοχή χρειάζεται στο μπες -βγες ειδικά σε οδηγούς όπως εγώ που έχουν συνηθίσει σε αυτοκίνητα όπως το c3 aircross και αυτό λόγω της coupe σχεδίασης του αυτοκινήτου.Το πορτ μπαγκάζ ειναι στα όρια της κατηγορίας ενώ εμένα προσωπικά μου λείπουν τόσο το μετακινούμενο πίσω κάθισμα που έχω στο aircross όπως επίσης και το πλήρως ανακλινούμενο κάθισμα συνοδηγού που επίσης υπάρχει στο aircross ενώ εδώ ούτε ως extra.
6.Τι δεν μου αρέσει
-Η έλλειψη πίσω υαλοκαθαριστήρα.
-Η λειτουργία των εμπρός υαλοκαθαριστήρων, το εύρος λειτουργίας τους δεν τους επιτρέπει να πάνε μέχρι τέρμα αριστερά με αποτέλεσμα να υπάρχει μια λωρίδα βρώμική και υγρή στο οπτικό πεδίο του οδηγού.
-Η σπάνια διάσταση των ελαστικών.
-Ορατότητα προς τα πίσω λόγω της αεροτομής.
Υ.Γ Γιατί εξωγήινος?Γιατί την 1η μέρα βγαίνοντας απο την αντιπροσωπεία μια κοπέλα στα φανάρια επάνω στην μηχανή γυρίζει και λέει στον φίλο της,"Κοίτα ένα ωραίο αυτοκίνητο πολύ διαφορετικό απο τα άλλα,μοιάζει με εξωγήινο"Μετα γυρίζει προς το μέρος μου, είχα και ανοιχτο παράθυρο και μου λέει-"Να το χαίρεστε κύριε πολύ ωραίο πολύ διαφορετικό σαν εξωγήινος είναι"χαχαχαχαχαχαχαχα!
picuploadgif hostingpost pics