Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 16:34 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 16:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
ενεση με καμποσα ευρω αλλα για πολλααααααα χρονια ζωης ακομη.....η επομενη μεγαλη τετοια δουλεια θα γινει σε 15 χρονια που θα παει για ΙΟ πινακιδες..μπραβο βασιλη!!!!

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε xantiamanolis για την δημοσίευση του/της: billaras
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 17:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
grekoulis έγραψε:
Συγχαρητήρια για τον κόπο σας το κουράγιο σας και φυσικά για την επένδυση σε τόσο δύσκολους καιρούς.
Θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής?

1. Γιατί δεν ανοίχτηκε το σασμάν να αλλαχτούν τα ρουλεμάν? Μετά απο τόσα χιλιόμετρα θα ανέμενα πρόβλημα ή τελος πάντων ,μπορεί να προκύψει σύντομα...
2.Ποιά η οικονομική λογική της επισκευής του δυναμό? Νομίζω τα ανακατασκευής βαλεο έχουν πολύ καλές τιμές.
3. Γιατί αγνοήθηκε η μίζα?
4 Το g 12 δεν είναι για Vw ?
5. Δεν κρίθηκε αναγκαία η αντικατάσταση των σωληνώσεων ανάρτησης?



Το 4 σβήστο,πές οτι δεν το ρώτησες.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Tzakos για την δημοσίευση του/της: billaras
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 19:29 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Μανώλη σε ευχαριστώ πολύ. :salute

Μάνθο, συμφωνώ, και εσύ ως Σοφός Γέροντας θα κρίνεις αν η απάντησή μου είναι ορθή για την επεξήγηση. :P Επίσης μπορείς να μας το εξηγήσεις και εσύ το γιατί πιο εμπεριστατωμένα. :clap

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 20:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Tzakos έγραψε:
Το 4 σβήστο,πές οτι δεν το ρώτησες.



Για ξηγα το λιγο αν μπορεις

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 20:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Το G12,είτε σαν παραφλού(προπυλενογλυκόλη),είτε σαν αντιψυκτικό(αιθυλενογλυκόλη),τοποθετείται σε οποιοδήποτε αλουμινένιο μοτέρ,απο ποδήλατο έως αεροπλάνο.Έχει πολύ μεγαλύτερο σημείο βρασμού,πολύ μεγαλύτερο μείον και το κυριότερο έχει πολύ γρηγορότερο χρόνο απόψυξης.
Είναι βιοδιασπώμενο,δεν ηλεκτρολύεται και έχει ουδέτερο ph.
Έχει μίνιμουμ την διπλάσια απόδοση(εννοώ διαστήματα αλλαγής),ή τίς διπλάσιες ώρες λειτουργίας,απο το απλό.

Έγινα κατανοητός?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Tzakos για την δημοσίευση του/της: billaras
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 20:54 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Θέλω για την c4 έχει service μπροστα!!

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 21:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Tzakos έγραψε:

Έγινα κατανοητός?


Ελήφθη, κατενοήθη, ενεργήσω άμα

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 21:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Και γω θέλω αλλά το κυριότερο μου πρόβλημα, είναι πως θα αδειάσουμε ΟΛΟ το κύκλωμα από το παλιό παραφλού για τα βάλουμε το G12; Έχουμε κανένα κόλπο;
Μάνθο, εγώ στο επόμενο θα αλλάξω και αντλία νερού! Θα αδειάσει όλο το σύστημα για να μπει το ωραίο και καλό G12;

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 21:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Το 90%,θα αδειάσει Βάγγο.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 21:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Tzakos έγραψε:
Το 90%,θα αδειάσει Βάγγο.

Στο επόμενο θα μπει G12. Τέλος!

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 22:48 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
bakevang έγραψε:
Μάνθο, εγώ στο επόμενο θα αλλάξω και αντλία νερού! Θα αδειάσει όλο το σύστημα για να μπει το ωραίο και καλό G12;


Όπως είπε ο Γέροντας, ναι, αλλά θα μείνει λίγο στο ψυγείο του κινητήρα (εαν δεν έχει στο κάτω μέρος τάπα εκκενωσης) και μια μικρή ποσότητα στον κορμό κάτω από το ύψος της τρόμπας νερού.
Επειδή το αναραίωτο G12 το αραιώνεις με απιονισμένο (καλύτερα) ή νερό βρύσης αναλόγως της πυκνότητας που το θες και όχι πάνω απο 50% G12, μπορείς να ρίξεις ακόμα και με το λάστηχο του νερού μέχρι να βγει από τον θερμοστάτη καθαρό νερό.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 23:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
billara θέλω να πάρω το G12, αυτό που είναι έτοιμο για χρήση! Όχι αυτό που αραιώνεται! Έχει τάπα εκκένωσης και στο συνεργείο μου ανοίγουν και την τάπα αλλά βγάζουν και το κάτω κολάρο για να φύγουν τα αντιψυκτικά γρήγορα!
Εγώ σκέφτηκα πως αντί να καθαρίσω το σύστημα με λάστιχο νερού, που δύσκολα θα γίνει στο συνεργείο που πηγαίνω, μήπως να έβαζα εντελώς απιονισμένο νερό, να χρησιμοποιούσα το αμάξι για καμιά 50 χιλιόμετρα και μετά να πήγαινα να περάσουν πάλι τα αντιψυκτικά από την αρχή;

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 23:14 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Καλύτερα (για εμένα) πάρε μονόλιτρα να τα αραιώσεις εσύ με απιονισμένο.
Πάρε 2 4λιτρα απιονισμένο (2 ευρώ...;). Πάρε το ένα, ρίξε από την φωλιά του θερμοστάτη μέχρι να βγεί καθαρό από το πλάι της τρόμπας νερού και είσαι ΟΚ. Εκεί θα ξέρεις ότι έχεις περίπου 1 λίτρο απιονισμένο στον κορμό. Από εκεί και πέρα υπολογίζεις τις αναλογίες. Δεν είναι δύσκολο.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 23:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Σ'ευχαριστώ πολύ billara! Θα το σκεφτώ μέχρι τον άλλο Δεκέμβρη που έχω μεγάλο σέρβις. Για εμένα το χειρότερο είναι το να γίνει ανάμειξη των παλιών παραφλού με το νέο G12... Φαντάζομαι σε ένα ελάχιστο ποσοστό όπως στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν πειράζει ιδιαίτερα...

Δεν μπορούσαν πια και αυτοί οι Γάλλοι να βάζουν G12 από τη μάνα τους όπως τα VW; Μας βάζουν σε μπελάδες τώρα... :laugh :laugh :laugh

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 23:37 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Το θέμα είναι ότι "αυτοί" έχουν "θέμα" είτε έχουν G12 είτε όχι... Άρα... :cens

Εγώ κατά κύριο λόγω έβαλα G12, γιατί όπως είπε και ο Γέροντας είναι πολύ καλής ποιότητος σε σχέση με το απλό, με ότι καλά αυτό έχει.
Επίσης το 2012 όταν έκανα την φλάτζα, η κεφαλή λόγω του ότι είχαν περάσει (όχι στα χέρια μου) παραφλού και παραφλού, η κεφαλή είχε μερικά σημεία ηλεκτρόλυσης και ένα μεγάλο νεροφάγωμα στο δαχτυλίδι του 1ου κυλίνδρου.
Τώρα που λύθηκε ξανά η τρόμπα νερού, παρατηρήθηκαν σημειακά εκεί που σφραγίζει, σαν σκαψιματάκια και ελάχιστα άλατα και στην μεριά της φωλιάς και στην ίδια την τρόμπα (το αλουμίνιό τους). ΟΚ την τρόμπα αργά ή γρήγορα την αντικαθιστάς με καινούρια. Το κορμό όμως; Αυτά βουρτσίστηκαν όσο μπορούσε, αλλά τα σκαψιματάκια υπάρχουν. Είναι από ηλεκτρόλυση. Ήδη ο κορμός είναι κάποιας ηλικίας και χιλιομέτρων, άρα ότι λάθος γίνει από εδώ και πέρα, ίσως είναι δύσκολα αναστρέψιμο...
Γι αυτό, έλεγχος κατάστασης νερών, καλής/άριστης ποιότητας ψυκτικό μέσον για να μην έχουμε ηλεκτρόλυση και δημιουργία λάσπης που θα οδηγήσει σε ανεπανόρθωτη ζημία στον κορμό/κεφαλή και ίσως και ρωγμή. :cens

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 19 από 20 [ 299 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Επόμενο



Συναφή θέματα

τρομπα βενζινης saxo 1400cc 1998"
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: some1
Απαντήσεις: 22
XANTIA II-1.6i 8v-1999
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: xantiamanolis
Απαντήσεις: 175
ΡΥΘΜΙΣΗ ΒΑΛΒΙΔΩΝ SAXO 1998
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
xanthia 1 1,6 engine 1998
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: panizi
Απαντήσεις: 7
Citroen Xantia coupe
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xantia
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 11
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ