Συγγραφέας |
Μήνυμα |
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 16:45 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8103 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
ενεση με καμποσα ευρω αλλα για πολλααααααα χρονια ζωης ακομη.....η επομενη μεγαλη τετοια δουλεια θα γινει σε 15 χρονια που θα παει για ΙΟ πινακιδες..μπραβο βασιλη!!!!
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε xantiamanolis για την δημοσίευση του/της: billaras
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 17:35 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
grekoulis έγραψε: Συγχαρητήρια για τον κόπο σας το κουράγιο σας και φυσικά για την επένδυση σε τόσο δύσκολους καιρούς. Θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής?
1. Γιατί δεν ανοίχτηκε το σασμάν να αλλαχτούν τα ρουλεμάν? Μετά απο τόσα χιλιόμετρα θα ανέμενα πρόβλημα ή τελος πάντων ,μπορεί να προκύψει σύντομα... 2.Ποιά η οικονομική λογική της επισκευής του δυναμό? Νομίζω τα ανακατασκευής βαλεο έχουν πολύ καλές τιμές. 3. Γιατί αγνοήθηκε η μίζα? 4 Το g 12 δεν είναι για Vw ? 5. Δεν κρίθηκε αναγκαία η αντικατάσταση των σωληνώσεων ανάρτησης? Το 4 σβήστο,πές οτι δεν το ρώτησες.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Tzakos για την δημοσίευση του/της: billaras
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 20:03 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3762
|
Tzakos έγραψε: Το 4 σβήστο,πές οτι δεν το ρώτησες. Για ξηγα το λιγο αν μπορεις
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 20:45 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Το G12,είτε σαν παραφλού(προπυλενογλυκόλη),είτε σαν αντιψυκτικό(αιθυλενογλυκόλη),τοποθετείται σε οποιοδήποτε αλουμινένιο μοτέρ,απο ποδήλατο έως αεροπλάνο.Έχει πολύ μεγαλύτερο σημείο βρασμού,πολύ μεγαλύτερο μείον και το κυριότερο έχει πολύ γρηγορότερο χρόνο απόψυξης. Είναι βιοδιασπώμενο,δεν ηλεκτρολύεται και έχει ουδέτερο ph. Έχει μίνιμουμ την διπλάσια απόδοση(εννοώ διαστήματα αλλαγής),ή τίς διπλάσιες ώρες λειτουργίας,απο το απλό.
Έγινα κατανοητός?
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Tzakos για την δημοσίευση του/της: billaras
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 20:54 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Θέλω για την c4 έχει service μπροστα!!
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 21:06 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3762
|
Tzakos έγραψε: Έγινα κατανοητός?
Ελήφθη, κατενοήθη, ενεργήσω άμα
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 21:13 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10558 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Και γω θέλω αλλά το κυριότερο μου πρόβλημα, είναι πως θα αδειάσουμε ΟΛΟ το κύκλωμα από το παλιό παραφλού για τα βάλουμε το G12; Έχουμε κανένα κόλπο; Μάνθο, εγώ στο επόμενο θα αλλάξω και αντλία νερού! Θα αδειάσει όλο το σύστημα για να μπει το ωραίο και καλό G12;
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 21:20 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Το 90%,θα αδειάσει Βάγγο.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 21:33 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10558 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Tzakos έγραψε: Το 90%,θα αδειάσει Βάγγο. Στο επόμενο θα μπει G12. Τέλος!
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 22:48 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
bakevang έγραψε: Μάνθο, εγώ στο επόμενο θα αλλάξω και αντλία νερού! Θα αδειάσει όλο το σύστημα για να μπει το ωραίο και καλό G12; Όπως είπε ο Γέροντας, ναι, αλλά θα μείνει λίγο στο ψυγείο του κινητήρα (εαν δεν έχει στο κάτω μέρος τάπα εκκενωσης) και μια μικρή ποσότητα στον κορμό κάτω από το ύψος της τρόμπας νερού. Επειδή το αναραίωτο G12 το αραιώνεις με απιονισμένο (καλύτερα) ή νερό βρύσης αναλόγως της πυκνότητας που το θες και όχι πάνω απο 50% G12, μπορείς να ρίξεις ακόμα και με το λάστηχο του νερού μέχρι να βγει από τον θερμοστάτη καθαρό νερό.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 23:05 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10558 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
billara θέλω να πάρω το G12, αυτό που είναι έτοιμο για χρήση! Όχι αυτό που αραιώνεται! Έχει τάπα εκκένωσης και στο συνεργείο μου ανοίγουν και την τάπα αλλά βγάζουν και το κάτω κολάρο για να φύγουν τα αντιψυκτικά γρήγορα! Εγώ σκέφτηκα πως αντί να καθαρίσω το σύστημα με λάστιχο νερού, που δύσκολα θα γίνει στο συνεργείο που πηγαίνω, μήπως να έβαζα εντελώς απιονισμένο νερό, να χρησιμοποιούσα το αμάξι για καμιά 50 χιλιόμετρα και μετά να πήγαινα να περάσουν πάλι τα αντιψυκτικά από την αρχή;
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 23:37 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Το θέμα είναι ότι "αυτοί" έχουν "θέμα" είτε έχουν G12 είτε όχι... Άρα... Εγώ κατά κύριο λόγω έβαλα G12, γιατί όπως είπε και ο Γέροντας είναι πολύ καλής ποιότητος σε σχέση με το απλό, με ότι καλά αυτό έχει. Επίσης το 2012 όταν έκανα την φλάτζα, η κεφαλή λόγω του ότι είχαν περάσει (όχι στα χέρια μου) παραφλού και παραφλού, η κεφαλή είχε μερικά σημεία ηλεκτρόλυσης και ένα μεγάλο νεροφάγωμα στο δαχτυλίδι του 1ου κυλίνδρου. Τώρα που λύθηκε ξανά η τρόμπα νερού, παρατηρήθηκαν σημειακά εκεί που σφραγίζει, σαν σκαψιματάκια και ελάχιστα άλατα και στην μεριά της φωλιάς και στην ίδια την τρόμπα (το αλουμίνιό τους). ΟΚ την τρόμπα αργά ή γρήγορα την αντικαθιστάς με καινούρια. Το κορμό όμως; Αυτά βουρτσίστηκαν όσο μπορούσε, αλλά τα σκαψιματάκια υπάρχουν. Είναι από ηλεκτρόλυση. Ήδη ο κορμός είναι κάποιας ηλικίας και χιλιομέτρων, άρα ότι λάθος γίνει από εδώ και πέρα, ίσως είναι δύσκολα αναστρέψιμο... Γι αυτό, έλεγχος κατάστασης νερών, καλής/άριστης ποιότητας ψυκτικό μέσον για να μην έχουμε ηλεκτρόλυση και δημιουργία λάσπης που θα οδηγήσει σε ανεπανόρθωτη ζημία στον κορμό/κεφαλή και ίσως και ρωγμή.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|