Τα τελευταία νέα από την Κυρία.
Χιλιόμετρα κατά το "σκάλισμα"
274800.
Έγιναν κάποιες εργασίες που είχαν μείνει από την επισκευή του Φεβρουαρίου και κάποιες άλλες που ίσως προέκυψαν ή ήταν σε φάση προληπτικής κίνησης.
Αντικαταστάθηκε το O-Ring στον ταχυσύνδεσμο του κολάρου ψύξης στο σημείο του θερμοστάτη, γιατί που και που υπήρχε διαφυγή σταγόνας υγρού ψύξης και έπεφτε πάνω στις γειώσεις του κιβωτίου ταχυτήτων. Συμπληρώθηκε Valeo protectiv 112 αραιωμένο με νερό.
Αντικαταστάθηκε ο ανορθωτής του δυναμό, αφού ήρθε περίπου ένα μήνα μετά την επισκευή του Φεβρουαρίου. Υπήρχε τρέμουλο και αστάθεια τάσης, όταν ζητούνταν αρκετή ισχύς από το δυναμό (φώτα, θερμαινόμενο πίσω κρύσταλλο, ανεμιστήρας καμπίνας, βεντιλατέρ). Επίσης είχε παρατηρηθεί αρκετή θερμότητα που παράγονταν στο δυναμό, ειδικά στο ρελαντί, και επίσης μια αύξηση της θερμοκρασίας του καλωδίου του θετικού πόλου, καθ' όλο το μήκος του από το δυναμό μέχρι και τον θετικό πόλο της μπαταρίας. Σημειωτέον ότι η μπαταρία είναι πλέον 5 ετών...
Επισκευάστηκε (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
) το διαλυμένο κάθισμα του οδηγού. Αντικαταστάθηκε ο σκελετός του καθίσματος με άλλον, ο οποίος ράφτηκε και ενισχύθηκε στα σημεία όπου έπασχε ο προηγούμενος. Προστέθηκαν πλαστικά που δεν υπήρχαν από τότε που είχα πάρει το αυτοκίνητο το 2007. Αντικαταστάθηκαν το κάτω και επάνω αφρολέξ με πιο ζωντανά. Το ύφασμα πλύθηκε και ράφτηκαν τα σημεία που είχαν αρχίσει να ανοίγουν τα φτηνιάρικα (τύπου "φανέλα") εσωτερικά κρυφά μέρη του εργοστασιακού υφάσματος. Αφαιρέθηκαν και οι εμπρόσθιες μοκέτες του δαπέδου, και ράφτηκε και η "κλασική" πληγή στήριξης του καθίσματος του οδηγού, η εμπρόσθια και δεξιά βίδα στήριξης του καθίσματος στο πάτωμα. Βάφτηκε για να μην σκουριάσει και όλα ΟΚ.
Αντικαταστάθηκαν και τα 2 ημίμπαρα της κρεμαγιέρας (με
), αφού το δεξιό, είχε αρχίσει να έχει κενό και ασάφεια κατά την οδήγηση. Έγινε ευθυγράμμιση.
Σφίχτηκαν εμπρός τα μπαλάκια των ψαλιδιών στα μουαγιέ, τα οποία παραδόξως είχαν χαλαρώσει ελαφρά από το άκρο (όχι το ψαλίδι!). Το ίδιο έγινε και σε όλο το εμπρός σύστημα και την γέφυρα.
Αντικαταστάθηκαν ξανά, οι εσωτερικές φούσκες των ημιαξονίων με FEBI
, γιατί οι προηγούμενες (SASIC....
) ήταν απαράδεκτες, και το γράσο ίδιας μάρκας, έκανε τα ημιαξόνια να κάνουν απίστευτο θόρυβο από την πρώτη μέρα τοποθέτησής του....
Πλέον το εμπρόσθιο μέρος είναι τόσο ήσυχο, όχο το θυμάμαι όταν το πρωτοπήρα το 2007.
Γρασαρίστηκαν τα πίσω ρουλεμάν των τροχών προληπτικά με γράσο Febi, και αντικαταστάθηκαν οι μεταλλικές τάπες με άλλες καινούριες και φυσικά γνήσιες.
Αντικαταστάθηκε το μικρό Ο-ring στον ρυθμιστή πίεσης καυσίμου, γιατί το προηγούμενο είχε ξεφτιλιστεί και έχανε τρομακτικά πίεση καυσίμου, σε σημείο να νομίζεις ότι η τρόμπα έχει ατροφία...
Αντικαταστάθηκε το συρματόσχοινο του συμπλέκτη με καινούριο και φυσικά και το πλαστικό του συμπλέκτη και η ασφάλειά του, γνήσια και γρασαρίστηκαν τα σημεία επαφής.
Στεγανοποιήθηκε η τετράγωνη τάπα του μασπιέ πίσω και αριστερά, με κόλλα αμαξώματος και περάστηκε και με πίσσα ώστε να ενισχυθεί η αντοχή της στον χρόνο και τις κακουχίες του δρόμου.
Αντικαταστάθηκε ένα καλώδιο που έδινε εντολή στην πόρτα του οδηγού, ώστε να ανοίγει το φως της καμπίνας και να λειτουργεί το ηχητικό σήμα του κλειδιού. Είχε κοπεί προ ετών κάπου στην φυσούνα της πόρτας....
Αλλαγή βαλβολίνης με γνήσιες.
Αφαίρεση ξανά του κάρτερ του λαδιού, για τελική στεγανοποίηση. Είχε περαστεί τον Φεβρουάριο με φλάντζα ώστε αν χρειαστεί να ξανακατέβει, να βγει εύκολα. Αφού όλα βαίνουν καλώς, καθαρίστηκε ξανά, και κολλήθηκε με
. Μπήκαν νέο γνήσιο φίλτρο λαδιού και νέα λάδια Total Quartz 7000 10W40, αφού πλέον τα προηγούμενα μετρούσαν 12000+ χιλιόμετρα.... Είναι πλέον πεντακάθαρο.
Τέλος, αφού ο τενόρος της κόρνας μας άφησε χρόνους, και ενώ προσπάθησα να τον αναστήσω αρκετές φορές και ζούσε ξανά και ξανά, κάποια μέρα καπούτ... Αντικαταστάθηκε πλέον με διπλό τενόρο LOW και HIGH, φτιάχτηκε πλεξουδάκι για να μπει εξωτερικό ρελαί τροφοδοσίας, τοποθετήθηκαν στην εργοστασιακή βάση οι τενόροι, και το ρελαί σε ειδική βάση μαζί με ασφαλειοθήκη και ασφάλεια στην γραμμή τροφοδοσίας του, δίπλα στην εργοστασιακή βάση των γειώσεων του αυτοκινήτου. Τροφοδοσία + μπήκε κανονικά από την κεντρική ασφαλειοθήκη του κινητήρα και γέιωση στις γειώσεις του εργοστασίου.