Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 13:19 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 23:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
billara, τόσο εγώ όσο και ο πατέρας μου αλλάζαμε αντιψυκτικά (έως τώρα, Valeo Protectiv -40) κάθε 30.000 χλμ. ή συνήθως 1-2 χρόνια. Φαντάζομαι πως δεν έχει γίνει τεράστια ζημιά. Αλλά εφόσον έχω τη δυνατότητα να πάω σε G12 που είναι ένα εξαιρετικό προϊόν, γιατί να μην πάω; ;)

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Φεβ 2015, 00:07 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Μα εγώ μιλάω για τα ευρήματά μου, για έναν κινητήρα και σύστημα ψύξης που ούτε καν είχε μελετηθεί ποτέ για κάτι τέτοιο.
ΜΙα χαρά είναι αυτό που χρησιμοποιείς. ΟΚ ναι πήγαινε σε κάτι καλύτερο.
Εγώ έβαλα VALEO Protectiv 112, με αναλογία ίσως κάτι ελάχιστα παραπάνω από 50% (4 λίτρα Protectiv με ~>3 λίτρα απιονισμένο) στο περίπου με τις εξαερώσεις. Είναι τύπου G12 και στην αραίωση 50%, έχει ικανότητα -35°C έως +150°C. Σίγουρα υπάρχουν και άλλα αντίστοιχα και ίσως εφάμιλλης ή και καλύτερης ποιότητος.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Δεκ 2015, 00:37 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Τα τελευταία νέα από την Κυρία.
Χιλιόμετρα κατά το "σκάλισμα" 274800.
Έγιναν κάποιες εργασίες που είχαν μείνει από την επισκευή του Φεβρουαρίου και κάποιες άλλες που ίσως προέκυψαν ή ήταν σε φάση προληπτικής κίνησης.

Αντικαταστάθηκε το O-Ring στον ταχυσύνδεσμο του κολάρου ψύξης στο σημείο του θερμοστάτη, γιατί που και που υπήρχε διαφυγή σταγόνας υγρού ψύξης και έπεφτε πάνω στις γειώσεις του κιβωτίου ταχυτήτων. Συμπληρώθηκε Valeo protectiv 112 αραιωμένο με νερό.

Αντικαταστάθηκε ο ανορθωτής του δυναμό, αφού ήρθε περίπου ένα μήνα μετά την επισκευή του Φεβρουαρίου. Υπήρχε τρέμουλο και αστάθεια τάσης, όταν ζητούνταν αρκετή ισχύς από το δυναμό (φώτα, θερμαινόμενο πίσω κρύσταλλο, ανεμιστήρας καμπίνας, βεντιλατέρ). Επίσης είχε παρατηρηθεί αρκετή θερμότητα που παράγονταν στο δυναμό, ειδικά στο ρελαντί, και επίσης μια αύξηση της θερμοκρασίας του καλωδίου του θετικού πόλου, καθ' όλο το μήκος του από το δυναμό μέχρι και τον θετικό πόλο της μπαταρίας. Σημειωτέον ότι η μπαταρία είναι πλέον 5 ετών...

Επισκευάστηκε (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ :clap :no1 ) το διαλυμένο κάθισμα του οδηγού. Αντικαταστάθηκε ο σκελετός του καθίσματος με άλλον, ο οποίος ράφτηκε και ενισχύθηκε στα σημεία όπου έπασχε ο προηγούμενος. Προστέθηκαν πλαστικά που δεν υπήρχαν από τότε που είχα πάρει το αυτοκίνητο το 2007. Αντικαταστάθηκαν το κάτω και επάνω αφρολέξ με πιο ζωντανά. Το ύφασμα πλύθηκε και ράφτηκαν τα σημεία που είχαν αρχίσει να ανοίγουν τα φτηνιάρικα (τύπου "φανέλα") εσωτερικά κρυφά μέρη του εργοστασιακού υφάσματος. Αφαιρέθηκαν και οι εμπρόσθιες μοκέτες του δαπέδου, και ράφτηκε και η "κλασική" πληγή στήριξης του καθίσματος του οδηγού, η εμπρόσθια και δεξιά βίδα στήριξης του καθίσματος στο πάτωμα. Βάφτηκε για να μην σκουριάσει και όλα ΟΚ.

Αντικαταστάθηκαν και τα 2 ημίμπαρα της κρεμαγιέρας (με Εικόνα), αφού το δεξιό, είχε αρχίσει να έχει κενό και ασάφεια κατά την οδήγηση. Έγινε ευθυγράμμιση.

Σφίχτηκαν εμπρός τα μπαλάκια των ψαλιδιών στα μουαγιέ, τα οποία παραδόξως είχαν χαλαρώσει ελαφρά από το άκρο (όχι το ψαλίδι!). Το ίδιο έγινε και σε όλο το εμπρός σύστημα και την γέφυρα.

Αντικαταστάθηκαν ξανά, οι εσωτερικές φούσκες των ημιαξονίων με FEBI Εικόνα, γιατί οι προηγούμενες (SASIC.... :rop :spank ) ήταν απαράδεκτες, και το γράσο ίδιας μάρκας, έκανε τα ημιαξόνια να κάνουν απίστευτο θόρυβο από την πρώτη μέρα τοποθέτησής του.... :hmm

Πλέον το εμπρόσθιο μέρος είναι τόσο ήσυχο, όχο το θυμάμαι όταν το πρωτοπήρα το 2007. :love :love

Γρασαρίστηκαν τα πίσω ρουλεμάν των τροχών προληπτικά με γράσο Febi, και αντικαταστάθηκαν οι μεταλλικές τάπες με άλλες καινούριες και φυσικά γνήσιες.

Αντικαταστάθηκε το μικρό Ο-ring στον ρυθμιστή πίεσης καυσίμου, γιατί το προηγούμενο είχε ξεφτιλιστεί και έχανε τρομακτικά πίεση καυσίμου, σε σημείο να νομίζεις ότι η τρόμπα έχει ατροφία...

Αντικαταστάθηκε το συρματόσχοινο του συμπλέκτη με καινούριο και φυσικά και το πλαστικό του συμπλέκτη και η ασφάλειά του, γνήσια και γρασαρίστηκαν τα σημεία επαφής.

Στεγανοποιήθηκε η τετράγωνη τάπα του μασπιέ πίσω και αριστερά, με κόλλα αμαξώματος και περάστηκε και με πίσσα ώστε να ενισχυθεί η αντοχή της στον χρόνο και τις κακουχίες του δρόμου.

Αντικαταστάθηκε ένα καλώδιο που έδινε εντολή στην πόρτα του οδηγού, ώστε να ανοίγει το φως της καμπίνας και να λειτουργεί το ηχητικό σήμα του κλειδιού. Είχε κοπεί προ ετών κάπου στην φυσούνα της πόρτας....

Αλλαγή βαλβολίνης με γνήσιες. :P

Αφαίρεση ξανά του κάρτερ του λαδιού, για τελική στεγανοποίηση. Είχε περαστεί τον Φεβρουάριο με φλάντζα ώστε αν χρειαστεί να ξανακατέβει, να βγει εύκολα. Αφού όλα βαίνουν καλώς, καθαρίστηκε ξανά, και κολλήθηκε με Εικόνα. Μπήκαν νέο γνήσιο φίλτρο λαδιού και νέα λάδια Total Quartz 7000 10W40, αφού πλέον τα προηγούμενα μετρούσαν 12000+ χιλιόμετρα.... Είναι πλέον πεντακάθαρο. :love

Τέλος, αφού ο τενόρος της κόρνας μας άφησε χρόνους, και ενώ προσπάθησα να τον αναστήσω αρκετές φορές και ζούσε ξανά και ξανά, κάποια μέρα καπούτ... Αντικαταστάθηκε πλέον με διπλό τενόρο LOW και HIGH, φτιάχτηκε πλεξουδάκι για να μπει εξωτερικό ρελαί τροφοδοσίας, τοποθετήθηκαν στην εργοστασιακή βάση οι τενόροι, και το ρελαί σε ειδική βάση μαζί με ασφαλειοθήκη και ασφάλεια στην γραμμή τροφοδοσίας του, δίπλα στην εργοστασιακή βάση των γειώσεων του αυτοκινήτου. Τροφοδοσία + μπήκε κανονικά από την κεντρική ασφαλειοθήκη του κινητήρα και γέιωση στις γειώσεις του εργοστασίου. :clap

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Δεκ 2015, 02:05 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
:clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap
Μου αρέσει πάρα πολύ που πολλά άτομα από το club φροντίζεται τις κούκλες σας σαν την πρώτη μέρα αγοράς τους όταν τα περισσότερα ίδιας χρονολογίας έξω είναι επιεικώς απαράδεκτα!Συγχαρητήρια σε όλους σας :clap :clap :clap :clap

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Skotis για την δημοσίευση του/της: billaras
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Δεκ 2015, 08:01 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Brand new. Να την χαίρεσαι για τόσα και αλλά τόσα χιλιόμετρα.

From Inside C4 White Airbus

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε vpafi για την δημοσίευση του/της: billaras
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Δεκ 2015, 08:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
:clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap

Τα πιο καλοσυντηρημένα Citroen εδώ μέσα!

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε bakevang για την δημοσίευση του/της: billaras
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Δεκ 2015, 09:40 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Μπράβο Βασίλη πάντα σε χαίρομαι για την λεπτομέρεια στις εργασίες σου.

Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε NEKTARIOS C5 για την δημοσίευση του/της: billaras
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Δεκ 2015, 13:58 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Σας ευχαριστώ παιδιά.
Ευχαριστώ και εσένα Νεκτάριε. Ούτε εγώ το πιστεύω ότι είναι έτσι πάλι. :love
Επίσης όλοι μας "τρέφουμε" κάποια εκτίμηση για τον άλλο σε κάτι. Εσένα τα αυτοκίνητά σου είναι ιατρεία. Αξιοζήλευτης προσοχής. :clap :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Δεκ 2015, 08:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
μπραβο ρε βασιλη......πιο δυναμικα πιο ανετα και πιο ησυχα τωρα στους δρομους!!!!
καποιες από τις δουλειες που αναφερες τις εχω κανει στο παρελθον αλα τα πιο πολλα που εχεις κανει στο αμαξι σου δεν τα εχω κανει......μηπως ερχετε η ωρα σιγα σιγα να γινουν? :hmm :hmm :hmm :hmm

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Δεκ 2015, 12:47 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Bill ποσο λες να κρατησει τωρα? κανα 10.000km? τοσο σκισιμο που θα φαει παλι.. :P :clap

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε nonos για την δημοσίευση του/της: billaras
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Δεκ 2015, 17:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
nonos έγραψε:
Bill ποσο λες να κρατησει τωρα? κανα 10.000km? τοσο σκισιμο που θα φαει παλι.. :P :clap

εισε κακος.....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Δεκ 2015, 02:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Μπραβο μπιλ!!!


Sent from my iPhone -driving DS3

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε ds3_ncl για την δημοσίευση του/της: billaras
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Δεκ 2015, 11:53 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Θενκ γιου...!

nonos έγραψε:
Bill ποσο λες να κρατησει τωρα? κανα 10.000km? τοσο σκισιμο που θα φαει παλι.. :P :clap


Τόσα ξέρεις, τόσα λες.... :P
:laugh :laugh

xantiamanolis έγραψε:
μπραβο ρε βασιλη......πιο δυναμικα πιο ανετα και πιο ησυχα τωρα στους δρομους!!!!
καποιες από τις δουλειες που αναφερες τις εχω κανει στο παρελθον αλα τα πιο πολλα που εχεις κανει στο αμαξι σου δεν τα εχω κανει......μηπως ερχετε η ωρα σιγα σιγα να γινουν? :hmm :hmm :hmm :hmm


Λοιπόν:
Ημιαξόνια, ναι λύσε τα κάποια στιγμή όταν μπορείς. Οι έξω φούσκες αν τις προσέξεις, θα βγουν ολόκληρες με τους κολιέδες τους. Βγάζεις με ελάχιστο χτύπημα και μπιλιοφόρους, και τους κάνεις λαμπίκο. Τις μέσα φούσκες θα πάρεις febi, απίστευτη ποιότητα και το γράσο τους γ@μ@ει.
Όταν πας για συμπλέκτη με το καλό, κατεβάζεις και κάρτερ για αλλαγή τσιμούχας στροφάλου στην μεριά του βολάν, μαζί και τα μακαρόνια του εδράνου. Στεγανοποιείς και το κάρτερ και είσαι τζάμι.
Για το ψυγείο καμπίνας, θέλει δουλειά. Και αυτό όταν μπορέσεις το προχωράς. Θα το πω "πούστικη" ιστορία, γιατί είναι πολύ ύπουλο...
Α, και πίσω ρουλεμάν τροχών. Παίρνεις 2 τάπες γνήσιες με 4 ευρώ, βγάζεις με κατσαβίδι τις παλιές, καθαρίζεις αν δεις γράσο παλιό ότι υπόλειμμα έχει, ή αν έχει άλατα τα καθαρίζεις όσο μπορείς και του βάζεις γράσο και τα ταπώνεις με τις καινούριες. Εγώ οριακά τα πρόλαβα, είχαν αρχίσει να πιάνουν επιφανειακή σκουριά οι βίδες που κράτάνε το μουαγιέ στην μια μεριά και στην άλλη ήταν καλούτσικο, αλλά και τα 2 ρουλεμάν ήταν στεγνά πολύ, χωρίς να έχουν κενό ή θόρυβο! Στου Μιχάλη χτες, η αριστερή ήταν τζάμι από μέσα η τάπα, αλλά ξερό γράσο, και δεξιά είχε βγάλει αλάτι με το κιλό. Σημειωτέον το δικό του έχει ~187000...

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Δεκ 2015, 17:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
αυτές τις δουλειες τις εχω υποψιν μου να γινουν αν προχωρησει κατι που εχω στο νου μου θα τις προχωρήσω λιγο λιγο...

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 20 από 20 [ 299 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 16, 17, 18, 19, 20



Συναφή θέματα

Citroen-Xantia-1.6-8v 1994
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: bxakias
Απαντήσεις: 121
Θερμοστατης xantia 1.8 16v 1996
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: georgios
Απαντήσεις: 3
Θα αλλάζατε το bx με xantia?
Δ. Συζήτηση: BX
Συγγραφέας: Powerfull
Απαντήσεις: 88
Έλεγχοι και μάζεμα σε Xantia II 1.8
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: Άρης
Απαντήσεις: 33
Xantia 2 - 1.6 8v
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: argiris_89
Απαντήσεις: 14
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ