Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 20 Απρ 2024, 06:25 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 06 Ιαν 2015, 16:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
ετσι ακριβως είναι και τα δικα μου λάστιχα οποτε και εκει θα προγραμματιστεί αντ/ση όταν ξαναβγεί σε κυκλοφορια...
καλοπατητα αρχηγε..

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Ιαν 2015, 00:24 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
chadarc έγραψε:
Πωπω... απίστευτη φθορά... είσαι σίγουρος φίλε μου ότι "πατούσαν"; Είχα τα ίδια σε Nissan Almera 4d (πριν απο 10 χρόνια περίπου) και παρόλο που ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση οπτικά από τα δικά σου, στο δρόμο ήταν σα να φοράς μπανανόφλουδες....


Πατούσαν (όπως προείπα) καλά για την κατάστασή τους. Σε άσφαλτο "γυαλί" είχα απίστευτο φόβο σε απότομο φρένο, γιατί το Abs έκανε υπερωρίες.....
Όταν ζεσταίνονταν, σε καλής κατάστασης (και πάνω) άσφαλτο, πατούσαν πάρα πολύ καλά (πραγματικά εντυπωσιασμένος....!!), σε πιεσμένες συνθήκες οδήγησης (γρήγορο στροφιλίκι, αλλαγή κατεύθυνσης, S-άκια, δυνατό φρένο, υψηλή σχετικά ταχύτητα κτλ) μάλλον υπερζεσταίνονταν και άρχιζε μετά από ένα σημείο να γλιστράει με τα 4. Σε μέτρια άσφαλτο, σε πάτα-άσε του γκαζιού, δίπλωνα κι όλας.... :P
Σε υγρασιασμένη άσφαλτο (π.χ. από υγρασία σε ένα πρωινό κτλ) γλίστραγε σε απότομο φρένο... Κάπνιζε απίστευτα σε απότομη εκκίνηση :no1 , είχε αρχίσει να έχει δόνιση κύλισης και αυξημένο θόρυβο κύλησης (όχι αζυγοσταθμία, αλλά διάβαζε πολύ την επιφάνεια της ασφάλτου) και φυσικά η εξωτερική τος διάμετρος είχε μικρύνει αρκετά, και σαν συνέπεια οποιοσδήποτε μπορεί να φανταστεί σε τι επηρεάζει αυτό....
Σε αρκετά βρεγμένη άσφαλτο με λακούβες με νερό, απαγορευτική η ταχύτητα σχεδόν πάνω από τα 80km/h.

Blanc έγραψε:
Η υδρο εκανε τη διαφορα σε σχεση με το Almera.. ;)
Billara επιτελους δηλαδη, παω στοιχημα οτι προσφυση ειχε μονο σε καινουργια πισσα που μολις στρωθηκε..οπουδηποτε αλλου ηταν φονικο το λαστιχο.
Τι καλο εβαλες?? καλο, τροπος του λεγειν, παλι Μισελεν θα εβαλες εσυ. :P :D


Το πρώτο σκέλος πρέπει να ισχύει. Έχω ακούσει και από άλλους ότι είχαν την ίδια συμπεριφορά με το Almera όταν πάλιωσαν.
Πραγματικά, εγώ πιστεύω ότι τα συγκεκριμένα ελαστικά υπερέβγαλαν τα λεφτά τους.
Τα είχα από τις 181200, και τα έβαλα 31/03/2009. Τα είχα πληρώσει 320 ευρώ.
Energy Saver κατασκευής 6η εβδομάδα του 2009, Made in England. Διαστάσεις 185/65/15" και δείκτη ταχύτητας 88Τ (για 190km/h μέγιστη ταχύτητα)
Τα έβγαλα όταν το οδόμετρο είχε 262500+ χιλιόμετρα. Άρα τα είχα σχεδόν 6 χρόνια, και πάνω από 81000 πιεσμένα και ταξιδιάρικα χιλιόμετρα, μαζι με οδήγηση σε πίστα (ήταν ολοκαίνουρια όταν μπήκα το 2009 στον Ασπρόπυργο....)

Του έβαλα (φυσικά) 185/65/15" Michelin Energy Saver+ με δείκτη ταχύτητας 88H (για 210km/h), ακριβώς ότι προτείνει ο κατασκευαστής. Τα πλήρωσα περασμένα, 335 ευρώ. Τα ίδια, σε δείκτη ταχύτητας T είχαν 260 ευρώ. Made In Italy, και αν θυμάμαι καλά κατασκευής 48 εβδομάδα του 2014.

xantiamanolis έγραψε:
ετσι ακριβως είναι και τα δικα μου λάστιχα οποτε και εκει θα προγραμματιστεί αντ/ση όταν ξαναβγεί σε κυκλοφορια...
καλοπατητα αρχηγε..


Να είσαι καλά Μανώλη! Ναι να το κάνεις! Αξίζουν....!

Απίστευτη μείωση του θορύβου κύλισης, το τιμόνι έχει βαρύνει (με την καλή έννοια), απίστευτο και μαλακό πάτημα σαν βούτυρο (λες και άλλαξα σφαίρες!), μείωση στην κατανάλωση (!!!), απίστευτη πρόσφυση, σε μέτρια και πάνω άσφαλτο, τα φένα είναι άγκυρες, απίστευτο φρένο σε βρεγμένο ακόμα και με γλίτσα (!) και χιόνι (!!!) και επιτέλους ξαναδουλεύει η παθητική τετραδιεύθυνση σε λιγότερα χιλιόμετρα από πριν...! :clap :love

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Φεβ 2015, 21:32 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Περιμενετε megapost του billara...
Η φαση ειναι "δε θα πεθανουμε ποτε κουφαλα νεκροθαφτη.." :laugh

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε nonos για την δημοσίευση του/της: billaras
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Φεβ 2015, 22:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
ο βασιλης ετοιμαζει μεγαλη δουλεια στο δικο του.....δουλεια που θα του δωσει αλλα 15 χρονια ζωης...

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε xantiamanolis για την δημοσίευση του/της: billaras
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 01:12 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ήρθε έστω και κάπως αργά και καθυστερημένα, η στιγμή να γίνει ένα γερό μάζεμα στο τουτού, μετά από καιρό και απανωτές αναβολές (λόγω οικονομικών και άλλων απρογραμμάτιστων γεγονότων...) και ύστερα και από συσσώρευση λαθών μαστόρων που ακούμπησαν τα ανάξια χέρια τους επάνω του...

Χιλιόμετρα 263955. Φεβρουάριος 2015.

Ένα ωραίο πρωινό, με παίρνει τηλέφωνο ο GeZ, και μου λέει "Ρε μ@&%, πότε θα ξεκινήσουμε το Project-ανακατασκευή; Φέρε το ΤΩΡΑ... :rop :spank "
Λέω και εγώ, εδώ είμαστε, αυτός ξύπνησε κ@**νος σήμερα.... :hmm :laugh

Και έτσι κάπως ξεκίνησε η ιστορία ένα ωραίο πρωινό στα Μέγαρα....

Η εκκίνηση, δόθηκε με την αφαίρεση των εύκολων αντικειμένων εκτός του μηχανοστασίου που θα ήταν εμπόδιο στην πρόσβαση σε άλλα μέρη και εξαρτήματα. Αφαιρέθηκαν μπαταρία, βάση μπαταρίας, φιλτροκούτι κτλ κτλ κτλ...

ΕικόναΕικόνα

Σειρά είχε εμπρόσθιος προφυλακτήρας, φανοστάτης, φανάρια, βάση βεντιλατέρ, ψυγείο κινητήρα, ψυγείο κλιματισμού, κομπρεσέρ κλιματισμού.

ΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόνα

Μετατόπιση καλωδιώσεων κινητήρα και κεντρικής πλεξούδας, αποσύνδεση μοχλού ταχυτήτων, ζουάν εξάτμησης, αφαίρεση ημιαξονίων, αφαίρεση των βιδών των βάσεων του κινητήρα και στήριξή του κιβωτίου-κινητήρα και την πλήρη αφαίρεσή του:

Εικόνα

Αρχικά λύθηκε και αφαιρέθηκε το κιβώτιο ταχυτήτων από τον κινητήρα. Αφαιρέθηκαν λουριά, δυναμό, αντλία ανάρτησης, βολάν, πολλαπλασιαστής, καλύμματα εκκεντροφόρων, θήκες εκκεντροφόρων, εκκεντροφόροι, κάρτερ κινητήρα, τρόμπα νερού.

Αντικαταστάθηκαν τσιμούχες στροφάλου και στις 2 μεριές, αφαιρέθηκαν και οι 2 μεριές του κορμού για έλεγχο και επαναστεγανοποίηση, τα μακαρόνια στεγανοποίησης του 1ου εδράνου του στροφάλου με γνήσια, ζουάν εξάτμησης (γιατί έχανε ελαφρώς) με γνήσιο, τσιμούχες εκκεντροφόρων, στεγανοποιητικά λάστηχα στης θήκες των εκκεντροφόρων, καθαρίστηκε η φωλιά της αντλίας νερού και αντικαταστάθηκε η φλάτζα της. Αφαιρέθηκαν επίσης για έλεγχο τα μέταλλα του 1ου εδράνου και τα μέταλλα της μπιέλας του 1ου κυλίνδρου και μέτρηση. Πραγματικά έμεινα άναυδος με την πόσο καλή κατάσταση ήταν παρόλα τα χιλιόμετρα και τις ταλαιπορίες του από εμένα... Το κάρτερ καθαρίστηκε εσωτερικά και εξωτερικά, και ενώ ήταν με κόλλα στεγανοποίησης, μπήκε φλάτζα για να μπορεί στο μέλλον να αφαιρεθεί πιο εύκολα αν χρειαστεί. Τα σπειρώματά του στο σημείο που πιάνει πλευρικά ο αυτόματος εξωτερικός τανυστήρας του λουριού, είχαν αρχίσει να παραδίδουν πνεύμα, και έτσι περάστηκαν helicoil τέτοια ώστε να μπαίνουν οι εργοστασιακές του βίδες. Αντικαταστάθηκαν επίσης όλα τα τσιμουχάκια των βαλβίδων. Όπως τελικά επιβεβαιώθηκε από τις πρώτες υποψίες, τα τσιμουχάκια που τοποθετήθηκαν κατά την αντικατάσταση της φλάτζας το 2012 στα 227080, ήταν ΕΝΤΕΛΩΣ λάθος, με διάμετρο βαλβίδας 6mm (σωστή) αλλά με διάμεστρο για οδηγό 12mm και όχι 10mm... Άρα κολυμπούσαν στους οδηγούς και προκαλούσαν τεράστια διαφυγή λαδιού ειδικά τα κρύα πρωινά, με έντονο κάπνισμα, μερικές φορές ρετάρισμα κάποιου ή κάποιων κυλίνδρων λόγω βραχυκυκλώματος των αντίστοιχων μπουζί και πρόωρη και έντονη φθορά τους... :rop :spank :angr
Επίσης καθαρίστηκαν όλα τα σπειρώματα με κολαούζα, ώστε να είναι καθαρά, όσες βίδες υπήρχε η υποψία ότι θα κλωτσίσουν ή έχουν ταλαιπορημένο κεφάλι αντικαταστάθηκαν. Όπου χρειάστηκε χρησιμοποιήθηκε δυναμόκλειδο στα εργοστασιακά νούμερα σύσφιξης.

ΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόνα

Κατά το λύσιμο των πλεξούδων του μοτέρ, ανακαλύφθηκε ότι ο knock sensor είχε γίνει κομμάτια και στην μεριά της μπρίζας του και στην μεριά του κοχλία συγκράτησής του, που αυτό εξηγούσε τα αρκετά πυράκια του τελευταίου δεκαήμερου πριν το ξεκίνημα της ανακατασκευής, το στιγμιαίο check engine και την ραγδαία αύξηση της κατανάλωσης... Φυσικά και αντικαταστάθηκε με καινούριο.

Επίσης αντικαταστάθηκαν τα 2 βεντιλατέρ με άλλα που είχα φυλαγμένα (προληπτικά) γιατί το αριστερό έκανε θόρυβο κατά την λειτουργία του, και όταν ανοίχθηκε τα 2 από τα 4 κάρβουνα ήταν σχεδόν ανύπαρκτα και το ρουλεμάν του διαλυμμένο.

ΕικόναΕικόναΕικόνα

Όλες οι καλωδιώσεις του μηχανοστασίου από την ασφαλειοθήκη του κινητήρα μέχρι τον εγκέφαλο, καθαρίστηκαν και ντύθηκαν με πανί θερμομόνωσης καλωδίων και πλαστικό κάλυμμα καλωδιώσεων.

Σειρά είχε και το κιβώτιο με ότι το αφορά, ντιζάκια, ημιαξόνια. Πλύθηκε (όσο το δυνατόν καλύτερα) από λάσπες, βαλβολίνες και σκόνη υλικού τριβής από τους 2 συμπλέκτες που πέρασαν από πάνω του. Αντικαταστάθηκαν τσιμούχες ημιαξονίων, O-ring θήκης αισθητήρα ταχύτητος, O-ring αισθητήρα ταχύτητος με γνήσια, 2 πλαστικές τριβές δίχαλου με γνήσιες, κυλινδράκι πριζντιρέκτ με γνήσιο, βάση σασμάν γνήσια και η τσιμούχα του επιλογέα του κιβωτίου με γνήσια, που έχανε τρελά... Αφαιρέθηκε το δίχαλο, βουρτσίστηκαν τα δόντια του, λιπάνθηκε, βουρτσίστηκε και το πολύσφηνο και οι μπίλιες για τις ντίζες. Αντικαταστάθηκε το σετ συμπλέκτη με σετ της Valeo.

ΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόνα

Το βολάν αφαιρέθηκε, πλύθηκε, και έφυγε βούρ για αμμοβολή.

ΕικόναΕικόναΕικόνα

Τα ντιζάκια καθαρίστηκαν και ξαναλιπάνθηκαν.
Τα ημιαξόνια λύθηκαν, αφαιρέθηκαν μπηλιοφόροι, πλύθηκαν, γρασσαρίστηκαν εξαρχής και περάστηκαν νέες φούσκες στους σταυρούς, και οι γνήσιες μαμά στους μπηλιοφόρους με τους εργοστασιακούς κολιέδες αφού βγήκαν άθικτες :surprised Αντικαταστάθηκε και η τριβή του δεξιού ημιαξονίου με καινούρια γνήσια.

ΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόνα

Το δυναμό, που από το 2010 περίπου είχε αρχίσει να δείχνει σημάδια κούρασης, λύθηκε, καθαρίστηκε εσωτερικά και εξωτερικά, και αντικαταστάθηκε ο αυτόματος με καινούριο, αφού τα κάρβουνα εξαφανίστηκαν, και την τύχη του οποίου ακολούθησαν και τα 2 ρουλεμάν, τα οποία αντικαταστάθηκαν με ταυτόσημα με τα προηγούμενα και ίδιας μάρκας. Ο συλλέκτης δεν κρίθηκε αντικατάστασή του αφού η κατάστασή του ήταν άριστη, ενώ ο ανορθωτής δεν υπήρχε καν στην Ελλάδα... Παραγγέλθηκε για παν ενδεχόμενο.

ΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόνα

Αντικαταστάθηκαν επίσης και τα 2 μπαλάκια ψαλιδιών με TRW για πρώτη φορά.
Αντικαταστάθηκε επίσης ο σωλήνας παροχής καυσίμου με καινούριο (δυστυχώς εμπορίου, αφού ο κωδικός προς το παρών είναι NFP), και ο ρυθμιστής πίεσης με Webber, αφού ο προηγούμενος δεν σφράγιζε πλήρως όταν ο κινητήρας ήταν σβηστός και δεν κράταγε πίεση στο κύκλωμα του καυσίμου. Μετρήθηκε και με μπαρόμετρο γλυκερίνης η πίεση κατά την διάρκεια λειτουργίας του για την επιβεβαίωση της σωστής λειτουργίας του κυκλώματος.
Συνέχεια αφού πλύθηκαν ότι δεν είχε πλυθεί, άρχισε το δέσιμο της μηχανής, χρόνισμα, περιφερειακά, λουριά, τεντωτήρες, δυναμό, καλύμματα, βολάν, συμπλέκτης, κιβώτιο ταχυτήτων. Και μετά μαζί σαν σύνολο όπως βγήκε μπήκε στην θέση του. Ακολούθησαν εισαγωγή (αφού καθαρίστηκε ελαφρά, και καθαρίστηκαν πεταλούδα και οι αισθητήρες της μαζί με τον map sensor), ψυγεία, βεντιλατέρ, φανοστάτης, φανάρια, σωληνώσεις, θόλοι, ημιαξόνια.

ΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Περιττό να πω ότι έγινε πλήρες σέρβις με λάδια, φίλτρα, μπουζί, βαλβολίνες και αντιπηκτικό τύπου G12 κόκκινο της Valeo. :clap

Κατά το ξεκίνημα του project βρέθηκε ότι η εμπρόσθια αριστερή δαγκάνα έχανε λάδι από την μεριά της φούσκας του χειρόφρενου, άρα κρίνονταν η επισκευή της (και καλύτερα και των 2...) απαραίτητη.
Μετά βέβαια από γενική συνέλευση των συντελεστών...και σκαλίσματος της τσέπης για ανεύρεση ευρώ...αποφασίστηκε η πλήρης αντικατάσταση των εμπρόσθιων φρένων με...μεγαλύτερα, έτσι δίσκοι, δαγκάνες και τακάκια τοποθετήθηκαν από τα αντίστοιχα της δίλιτρης (και άνωθεν) έκδοσης, στα 283mm (αντί των εργοστασιακών 266mm). Δότης αυτή την φορά το ΒΧ 16V του Λύκου που είχε ξηλωθεί προ ολίγων ετών...

ΕικόναΕικόνα

Βουτσίστηκαν μουαγιέ, δίσκοι εσωτερικά και εξωτερικά και καθαρίστηκαν δαγκάνες, δίσκοι και τακάκια. Έγινε φυσικά και εξαέρωση φρένων εμπρός και πίσω.

Τέλος, λόγω ηλικίας, και ελαφριού ήχου από τα οπίσθια ρουλεμάν των μπράτσων, επιλέχθηκε η λύση της αφαίρεσης και αντικατάστασής τους με καινούρια, με πλήρες κιτ αντικατάστασης με ρουλεμάν της SKF. Λόγω της ευκαιρίας βέβαια, αντικαταστάθηκαν και οι οπίσθιες φυσούνες των μπουκάλων με γνήσιες. Τα ρουλεμάν παραδόξως βγήκαν ολόκληρα και εύκολα, και η φθορά τους ήταν εντελώς φυσιολογική. Είχαν βέβαια να παραδίδουν το πνεύμα οι τσιμούχες τους, γεγονός που βοήθησε το νερό να εισέλθει εσωτερικά τους και να ξεκινήσει να τα σκουριάζει. Το εργοστασιακό γράσσο βέβαια και αυτό με την σειρά του είχε αρχίσει να σφύγγει και να χάνει την λιπαντική ικανότητα, γεγονός που εξηγεί την φθορά και τον ήχο κατά την λειτουργία της πίσω ανάρτησης. Ως νέο γράσσο επιλέχθηκε το πράσσινο φοσφοριζέ γράσσο της Febi. Καθαρίστηκαν και οι αισθητήρες του ABS και τα οπίσθια έμβολα των μπουκάλων της ανάρτησης πριν περαστούν οι φυσούνες.

ΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόνα

Σε περίπου 1000km θα γίνει επανέλεγχος όλων των μερών, σύσφιξη εμπρός πίσω, έλεγχος λουριών, εξαέρωση φρένων και σύσφιξη κάρτερ.
Χιλιόμετρα σήμερα 264100. :clap
Ευχαριστώ πολύ τον GeZ για την βοήθεια και την ανοχή του για τις μέρες αυτές. Μέχρι και με χιόνι τα κλειδιά είχαν πάρει φωτιά. :clap :clap

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 09:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3765
Συγχαρητήρια για τον κόπο σας το κουράγιο σας και φυσικά για την επένδυση σε τόσο δύσκολους καιρούς.
Θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής?

1. Γιατί δεν ανοίχτηκε το σασμάν να αλλαχτούν τα ρουλεμάν? Μετά απο τόσα χιλιόμετρα θα ανέμενα πρόβλημα ή τελος πάντων ,μπορεί να προκύψει σύντομα...
2.Ποιά η οικονομική λογική της επισκευής του δυναμό? Νομίζω τα ανακατασκευής βαλεο έχουν πολύ καλές τιμές.
3. Γιατί αγνοήθηκε η μίζα?
4 Το g 12 δεν είναι για Vw ?
5. Δεν κρίθηκε αναγκαία η αντικατάσταση των σωληνώσεων ανάρτησης?

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε grekoulis για την δημοσίευση του/της: billaras
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 11:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 27 Φεβ 2012, 15:30
Δημοσιεύσεις: 850
Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
Δεύτερη νεότητα για το αμάξι. Μπράβο για την ποιότητα και το εύρος επισκευών. Καλά χιλιόμετρα και τα ξαναλέμε στις 500.000km.
[emoji106] [emoji106] [emoji106]

Send from my blue elephant

_________________
C4 Grand Picasso 1.6hdi automatic
VW Polo 6KV2 1.4 8v gas(250.000Km)


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε nikosc4gp για την δημοσίευση του/της: billaras
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 11:39 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Εξαιρετική δουλειά που θα κόστιζε πολλές εκατοντάδες ευρώ σε συνεργείο :clap :clap :clap

Το μόνο που θα έκανα επιπλέον είναι πλύσιμο στο χώρο του κινητήρα, ειδικά με το μοτέρ έξω ;)

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Πράκτορας για την δημοσίευση του/της: billaras
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 11:49 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Mπραβο βασιλη πολύ καλή δουλειά,περιμενω να διαβασω και τις απαντήσεις σου στις σωστές ερωτήσεις του Γιωργου.

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε NEKTARIOS C5 για την δημοσίευση του/της: billaras
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 12:01 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Αυτοκίνητο για πολλά πολλά χιλιόμετρα ακόμη! Εξαιρετική δουλειά Βασίλη, μπράβο και στους 2 σας :clap :clap :clap

sent from a shiny silver Citroen

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε linker για την δημοσίευση του/της: billaras
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 13:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Συγχαρητήρια για το υπέροχο project ανακατασκευής! Χαίρομαι που βλέπω τέτοια θρυλικά αυτοκίνητα να μην πετιούνται αλλά να συντηρούνται σε τέτοιο μεγάλο βαθμό! Μπράβο και πάλι μπράβο! :clap :clap :clap

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε bakevang για την δημοσίευση του/της: billaras
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 13:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 25 Ιουν 2011, 15:09
Δημοσιεύσεις: 348
Μπραβο και παλι μπραβο για το ολο εγχειρημα!Συγχαρητηρια για το μερακι ολων οσων εργαστηκαν για να ερθει εις περας η συντηρηση!

_________________
ACTIVA,The art of flat cornering


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε argiris_89 για την δημοσίευση του/της: billaras
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 14:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Καλά μην τρελλαίνεσαι κιόλας.
Απλά δεν ήξεραν πως να σκοτώσουνε τίς ώρες τους και είπαν να ΞΑναφτιάξουν την γιαγιά.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Το/Τα ακόλουθα 2 μέλη ευχαρίστησαν Tzakos για την δημοσίευση του/της: billaras, xantiamanolis
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 14:57 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ευχαριστώ για τα καλά λόγια. :salute Ευχαριστώ και για τις ευχές. :)

Πράκτορας έγραψε:
Εξαιρετική δουλειά που θα κόστιζε πολλές εκατοντάδες ευρώ σε συνεργείο :clap :clap :clap

Το μόνο που θα έκανα επιπλέον είναι πλύσιμο στο χώρο του κινητήρα, ειδικά με το μοτέρ έξω ;)


Έχεις δίκιο. Ήδη αν σκεφτείς ότι το κόστος είναι κοντά στα δύο 500ευρα είναι αρκετό... Και τα 400 από αυτά είναι λάθη μαστόρων (βλέπε τσιμουχάκια και υπερπρόωρη φθορά συμπλέκτη... :angr ).
Όσο για το μηχανοστάσιο, και σε αυτό δεν σε αδικώ, αλλά με εξωτερικές θερμοκρασίες από 0-3oC και το νερό να ρέει σε νέφος από το πιεστικό.... ήδη φλερτάραμε με πνευμονία. Μόνο το κρύο που έφαγα για να πλύνω το κιβώτιο και το μοτέρ από τις επικαθίσεις με το πιεστικο/πετρέλαιο/Swaz/αφρό είναι αρκετό. Και αν συνδυαστεί με το γεγονός ότι το αυτοκίνητο έπρεπε να βγει στον δρόμο σύντομα...δεν ξέρων αν υπήρχε χρόνος και χώρος.

grekoulis έγραψε:
Συγχαρητήρια για τον κόπο σας το κουράγιο σας και φυσικά για την επένδυση σε τόσο δύσκολους καιρούς.
Θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής?

1. Γιατί δεν ανοίχτηκε το σασμάν να αλλαχτούν τα ρουλεμάν? Μετά απο τόσα χιλιόμετρα θα ανέμενα πρόβλημα ή τελος πάντων ,μπορεί να προκύψει σύντομα...
2.Ποιά η οικονομική λογική της επισκευής του δυναμό? Νομίζω τα ανακατασκευής βαλεο έχουν πολύ καλές τιμές.
3. Γιατί αγνοήθηκε η μίζα?
4 Το g 12 δεν είναι για Vw ?
5. Δεν κρίθηκε αναγκαία η αντικατάσταση των σωληνώσεων ανάρτησης?


1. Το κιβώτιο ταχυτήτων ήδη από τον προηγούμενο είχε ελαφρώς ταλαιπορηθεί, και το 2009 είχε "ανάψει" και από τότε η κατάστασή του, ας το πω χειροτέρεψε. Δεν ξέρω αν αξίζει να επενδυθεί στο συγκεκριμένο το χρηματικό ποσό των 100-150 ευρώ σε ρουλεμάν πρωτεύοντα, δευτερεύοντα και διαφορικού, όταν τα συγχρονιζέ του είναι "κάπως"... Η καλύτερη λύση είναι η εύρεση ενός άλλου ακόμα και "δότη", και η δημιουργία ενός από τα 2 που θα έχει τα καλύτερα των 2. Ένας άλλος λόγος ήταν το οικονομικό της υπόθεσης, αφού το Project είχε ήδη αρχίσει να ξεφεύγει, και επειδή το κιβώτιο είναι κάτι ανεξάρτητο σχετικά, σε σχέση με τα υπόλοιπα είναι κάτι σαν plug-and-play. Αν δεν πάει άλλο, τότε το βγάζεις και βάζεις άλλο (ή τελοσπάντων) χωρίς να γίνουν οι υπόλοιπες δουλειές σε συμπλέκτη/βολάν/τσιμούχα/έδρανο/ημιαξόνια.

2. Για δυναμό επισκευής από την Valeo υπολογίζουμε περίπου στα 150 ευρώ, όταν το συγκεκριμένο δεν κόστισε ούτε το 1/3 του ποσού. Επίσης η κατάσταση των σωθηκών του, πέραν του αυτόματου που έχει τα κάρβουνα και τα ρουλεμάν, φαινομενικά δεν ήθελε κάτι άλλο. Επίσης το συγκεκριμένο δυναμό είναι Mitsubishi.

3. H μίζα είναι επίσης ένα εύκολο εξάρτημα (πιο εύκολο ακόμα στα 8ν XU μοτέρ), η οποία το 2009 ή 2010 είχε ήδη ανοιχθεί για κάρβουνα, και το 2012 (αν θυμάμαι καλά) ξανανοίχθηκε για αντικατάσταση μπουτόν με καινούριο, ξανακαθαρίστηκε και αλλάχτηκαν πάλι τα κάρβουνα.

4.Το G12 είναι για οποιοδήποτε μοτέρ είναι αλουμινένιο. Τα συγκεκριμένης γενιάς XU (είτε 1,6, 1,8, 1,8 16ν κτλ) είναι αλουμινένια και σε κορμό-κάρτερ-κεφαλή και τα ψυγεία του. Κάνει και λιγότερη ηλεκτρόλυση σε σχέση με το συμβατικό παραφλού. Αφού το μοτέρ είχε κατέβει, και εκκενώθηκε πλήρως, πλύθηκε το κύκλωμα ψύξης, και μπήκε το G12 της Valeo. Ήδη στο αυτοκίνητο έχουν αλλαχθεί τα 2 ψυγεία (κινητήρα και καμπίνας) και οι σωληνώσεις θέρμανσης, η φωλιά του θερμοστάτη και ο θερμοστάτης και η πλαστική γωνία/διακλάδωση της τρόμπας νερού στο οπίσθιο μέρος του κορμού με γνήσια.

5. Μέχρι τώρα ουσιαστικά σχεδόν το σύνολο του κυκλώματος από θέμα επιστροφών έχει αντικατασταθεί. Το 2008-2009 αλλάχτηκαν όλες οι επιστροφές όσον αφορά το παγούρι της ανάρτησης και τις εμπρόσθιες μπουκάλες. Επίσης και η τρόμπα φρένου με καινούρια, και η προηγούμενη ανακατασκευάστηκε, και υπάρχει για ώρα ανάγκης.
Το 2009-2010 περίπου στεγανοποιήθηκαν αντλία και συσσωρευτής. Το 2012 έγινε στεγανοποίηση/ανακατασκευή της κρεμαγιέρας. Το 2014 αλλάσθηκαν τα Υ στον οπίσθιο άξονα, και αυτή την φορά αλλάχθηκαν οι οπίσθιες φυσούνες.

Tzakos έγραψε:
Καλά μην τρελλαίνεσαι κιόλας.
Απλά δεν ήξεραν πως να σκοτώσουνε τίς ώρες τους και είπαν να ΞΑναφτιάξουν την γιαγιά.


Εγώ δεν θα πώ τίποτα... Μόνο αυτό: :P

:laugh :laugh

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Τελευταία επεξεργασία από billaras και Τρί 17 Φεβ 2015, 02:30, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia II - 1.8i 16V - 1998
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Φεβ 2015, 15:25 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Απίστευτη δουλειά για μια δεύτερη νιώτη!

Στάλθηκε από το SM-G900F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Skotis για την δημοσίευση του/της: billaras
Κορυφή 
 
 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 18 από 20 [ 299 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Επόμενο



Συναφή θέματα

καταναλωση xantia 1.6 1993
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: tioklou
Απαντήσεις: 4
citroen xantia 1.6i
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: akis7xantia1600
Απαντήσεις: 107
καθισμα οδηγου c5 η απο xantia
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C5
Συγγραφέας: zetor
Απαντήσεις: 8
ΧΑΡΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ SAXO - XSARA - XANTIA
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: SportBilly
Απαντήσεις: 49
Υπαρχει καποιος λογος που διαγραψατε την αγγελια της xantia?
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: nonos
Απαντήσεις: 11
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ