Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 18 Φεβ 2020, 12:23 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 7 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: C3 Picasso-1.4-Attraction-2009
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Ιαν 2010, 22:06 
Άβαταρ μέλους
Γεια σε όλους τους clubίστες και εύχομαι υγεία σε όλους για το νέο έτος και όχι μόνο.
Θα προσπαθήσω να παρουσιάσω το αυτοκίνητο όσο αντικειμενικά μπορώ, ένα C3 Picasso 1.4 Attraction με 20.000 χλμ.
-Κινητήρας:
Δεν μπορείς να πεις ότι βάζει φωτιά στον δρόμο, ούτε ότι από φανάρι σε φανάρι θα «τρων» τη σκόνη σου, αλλά νομίζω ότι δεν είναι αυτός ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου. Ο κινητήρας, κινεί αξιοπρεπώς και άνετα το βαρύ αμάξωμα χωρίς να διαμαρτύρεται παρά μόνο στις πολύ υψηλές στροφές, μεταξύ 5.500 και 6.500 σαλ, που ο θόρυβος είναι αρκετός. Τη αρκετή δύναμη του κινητήρα, την αισθάνεσαι μεταξύ 2.500 και 4.500 σαλ, κάτι που σημαίνει ότι δεν πρέπει να καταφεύγεις συχνά στον επιλογέα ταχυτήτων. Η κίνηση πέρα των στροφών αυτών, δε σου προσφέρει και πολλά παραπάνω. ΟΚ, 0-100 δεν μέτρησα, ούτε νομίζω πως αφορά πολλούς οδηγούς ενός Picasso, αλλά είδα τελική 181 χλμ/ώρα ,που τα 160 πιάνονται σχετικά γρήγορα, χωρίς να μπορεί να υπολογιστεί το σφάλμα του ταχυμέτρου.
-Οδηγική Ευχαρίστηση:
Απλά τέλειο. Όχι μόνο της τέλειας ανάρτησης και το γενικότερο στήσιμο του αυτοκινήτου αλλά και λόγω των μεγάλων γυάλινων επιφανειών, της ψηλής θέσης οδήγησης, των καθρεφτών μεγέθους νταλίκας και της άψογης ποιότητας κύλισης.
-Οδική Συμπεριφορά/Φρένα:
Με έναν μοναδικό τρόπο αποσβένει κάθε είδους ανωμαλία, ακόμα και των ελληνικών χωματόδρομων χωρίς να γίνεται το στομάχι σέικερ. Οι κλήσεις στις στροφές, είναι πολύ λιγότερες απ’ ότι περιμένεις από ένα υπερυψωμένο, όχι τόσο φαρδύ και όχι τόσο μακρύ αυτοκίνητο. Μπαίνεις απροβλημάτιστα στις στροφές και μόνο εάν πιέσεις υπερβολικά και στο όριο, νιώθεις την μπροστινή ανάρτηση να πιέζεται και αυτή υπερβολικά με την σειρά της.
Τα φρένα έχουν πολύ καλή αίσθηση, νιώθεις ότι δεν δυσκολεύονται με το βαρύ αμάξωμα και το αυτοκίνητο ‘γονατίζει’ ...ωραία μετά από φρενάρισμα με πολλά χλμ στο κοντέρ.
-Κατανάλωση:
Μπορεί να επηρεάζεται από τον τρόπο οδήγησης και την....διάθεση του κάθε οδηγού αλλά θα γράψω αυτά που έχω δει στον υπολογιστή ταξιδίου, ο οποίος είναι ακριβής με απόκλιση μέχρι +0,2 λτ / 100 χλμ:
-Αυτοκινητόδρομος μέχρι 150 χλμ / ώρα: 7,7 – 8,4 λτ / 100 χλμ.
-Αυτοκινητόδρομος μέχρι 120 χλμ / ώρα: 6,6 – 7,2 λτ / 100 χλμ.
-Επαρχιακός Δρόμος μέχρι 90 χλμ / ώρα: 5,8 – 6,2 λτ / 100 χλμ.
-Στην πόλη: 7,7 – 8,9 λτ / 100 χλμ.
-Τιμόνι / Κιβώτιο:
Θα συμφωνήσω με όσους μιλάνε για ασάφεια του κιβωτίου στον τρόπο που κουμπώνουν οι ταχύτητες, αλλά αυτό είναι θέμα συνήθειας. Είναι όμως ένα αξιόπιστο κιβώτιο που φαίνεται να εμπιστεύεται η Citroën βάζοντας σε δεύτερη μοίρα την αίσθηση. Όσον αφορά το τιμόνι, θα διαφωνήσω κάθετα με ότι έχω διαβάσει έως σήμερα, περί αμεσότητας και πληροφόρησης. Πέρα της σωστής πληροφόρησης και ωραίας αίσθησης, το τιμόνι σε εκπλήσσει με την αμεσότητα του. Νιώθω ότι χρειάζεται λιγότερο ‘κόψιμο’ από ότι έχω οδηγήσει μέχρι σήμερα και το πόσο ελαφρύ είναι μέχρι τα 40-45χλμ και το πόσο βαρύ μετά τα 125-130χλμ με έχει εκπλήξει ευχάριστα. Αυτό βέβαια είναι άκρως υποκειμενικό με το τι ζητά ο κάθε οδηγός. Μοναδική ένσταση ένα κοσκίνισμα μεταξύ 45-50χλμ που πρέπει να οφείλεται στην απενεργοποίηση ή κάποιου είδους μείωσης της ηλεκτρικής υποβοήθησης.
-Εργονομία/Ποιότητα:
Όλα καλά και σε σωστές θέσεις και αποστάσεις με δύο ενστάσεις: α)τη θέση του ΡαδιοCD, που είναι κάπως χαμηλά και λίγο δύσχρηστο και β) τη θέση του χειρόφρενου, που γέρνεις στον συνοδηγό για να το φτάσεις. Ευτυχώς στην έκδοση Αttraction, υπάρχει χειριστήριο δίπλα στο τιμόνι άλλα με το χειρόφρενο η μόνη λύση θα ήταν ένα ηλεκτρονικό. Τριγμοί κτλ απουσιάζουν παντελώς. Τα υλικά είναι και μαλακά και σκληρά πολύ καλής ποιότητας με μια επιφύλαξη για το κάλυμμα του τέλεια τοποθετημένου πίνακα οργάνων, που και στην αφή και στο μάτι δε σου το...πολυγεμίζει. Αν κάτι αρχίζει να τρίζει, θα είναι μάλλον αυτό.
-Χώροι:
Καταπληκτικοί. Γόνατα, κεφάλι, εσωτερικό πλάτος σε κάνουν να νιώθεις βασιλικά.
Χώρος αποσκευών τεράστιος για το μέγεθος του αυτοκινήτου, που χωρά ακόμα και 4 (όρθιες) βαλίτσες μεγάλου μεγέθους, χωρίς να μετακινήσεις τα πίσω καθίσματα ούτε καν στην πρώτη από τις δύο σκάλες. Απλά αφαιρείς την εταζέρα και την αποθηκεύεις κάτω από το χώρο αποσκευών για να χωρέσουν στο ύψος. Όταν πέσουν τα πίσω καθίσματα με μια απλή κίνηση, έχεις 1,5 μέτρο εντελώς επίπεδου χώρου για κάθε χρήση!
-Συμπέρσμα:
Αν χρειάζεται κάποιος χώρους άπλετους, χωρίς να ψάχνει μεγαλύτερες θέσεις πάρκινγκ, ένα αυτοκίνητο με στυλ, αν και οικογενειακό, σύγχρονο πολιτισμένο και αξιοπρεπή κινητήρα, ποιοτική και ασφαλή κίνηση στο δρόμο, μην επιζητώντας το κάτι τις παραπάνω στο γκάζι και στις στροφές το ...‘μικρό’ στο μάτι Picasso , θα μπορούσε να είναι μια επιλογή.
Υ.Γ.1. Συγνώμη αν κουράζει λόγω μεγέθους,
Υ.Γ.2. Μπορεί να διαβαστεί και με διαλείμματα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 Picasso-1.4-Attraction-2009
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Ιαν 2010, 22:17 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13368
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Χρονια Πολλα Καραφλα και καλα χιλιομετρα με την Γαλλιδα σου :shift !!Περιμενουμε και φωτο......

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 Picasso-1.4-Attraction-2009
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Ιαν 2010, 22:26 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 15150
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Καλα και ασφαλη χιλιομετρα! Βαλε και φωτο να το δουμε..
"Ειναι τρελος ,ειναι τρελος ο καραφλος" :lol

_________________
Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 219.000km
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 202.000km


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 Picasso-1.4-Attraction-2009
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 01:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2838
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
γεια σου ρε Ραφλα.....
Να το χαίρεσαι το κορίτσι σου, και περιμένουμε φωτογραφίες ~~~


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 Picasso-1.4-Attraction-2009
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 01:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 04 Φεβ 2008, 12:22
Δημοσιεύσεις: 2075
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής
Εικόνες: 0
:thumb καλοτάξιδο :thumb
:need_pics

_________________
Εικόνα CITROEN XANTIA 1.6 cc 1996 Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 Picasso-1.4-Attraction-2009
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 11:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 7751
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
Μακρυμαλλη (καραφλα) ησουν σαφεστατος βαλε και καμμια φωτο.........

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc Lpg lovato Fast and easy.....
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 Picasso-1.4-Attraction-2009
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 12:16 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14124
Εικόνες: 3
Ωραια παρουσιαση!!! Πραγματικα πολυ κατατοπιστικος!!! :thumb

:need_pics

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 7 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Ραλλυ Κενταυρος 23-24 Μαιου 2009
Δ. Συζήτηση: Ελληνικοί Αγώνες
Συγγραφέας: bmkdoc
Απαντήσεις: 0
C4 e-HDI 115 STT 2014-Attraction-White-10/01/2014
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: 30fillos
Απαντήσεις: 122
Ταχύτητα ανεμιστήρα κλιματιστικού Picasso
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 20
Xρονισμος Xsara Picasso 1,6 8V
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: vil
Απαντήσεις: 25
Μπροστινα Ντουλαπακια C4 Grand Picasso
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4 Picasso
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron