Σελίδα 1 από 1

C3 Picasso-1.4-Attraction-2009

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Ιαν 2010, 22:06
από καραφλας
Γεια σε όλους τους clubίστες και εύχομαι υγεία σε όλους για το νέο έτος και όχι μόνο.
Θα προσπαθήσω να παρουσιάσω το αυτοκίνητο όσο αντικειμενικά μπορώ, ένα C3 Picasso 1.4 Attraction με 20.000 χλμ.
-Κινητήρας:
Δεν μπορείς να πεις ότι βάζει φωτιά στον δρόμο, ούτε ότι από φανάρι σε φανάρι θα «τρων» τη σκόνη σου, αλλά νομίζω ότι δεν είναι αυτός ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου. Ο κινητήρας, κινεί αξιοπρεπώς και άνετα το βαρύ αμάξωμα χωρίς να διαμαρτύρεται παρά μόνο στις πολύ υψηλές στροφές, μεταξύ 5.500 και 6.500 σαλ, που ο θόρυβος είναι αρκετός. Τη αρκετή δύναμη του κινητήρα, την αισθάνεσαι μεταξύ 2.500 και 4.500 σαλ, κάτι που σημαίνει ότι δεν πρέπει να καταφεύγεις συχνά στον επιλογέα ταχυτήτων. Η κίνηση πέρα των στροφών αυτών, δε σου προσφέρει και πολλά παραπάνω. ΟΚ, 0-100 δεν μέτρησα, ούτε νομίζω πως αφορά πολλούς οδηγούς ενός Picasso, αλλά είδα τελική 181 χλμ/ώρα ,που τα 160 πιάνονται σχετικά γρήγορα, χωρίς να μπορεί να υπολογιστεί το σφάλμα του ταχυμέτρου.
-Οδηγική Ευχαρίστηση:
Απλά τέλειο. Όχι μόνο της τέλειας ανάρτησης και το γενικότερο στήσιμο του αυτοκινήτου αλλά και λόγω των μεγάλων γυάλινων επιφανειών, της ψηλής θέσης οδήγησης, των καθρεφτών μεγέθους νταλίκας και της άψογης ποιότητας κύλισης.
-Οδική Συμπεριφορά/Φρένα:
Με έναν μοναδικό τρόπο αποσβένει κάθε είδους ανωμαλία, ακόμα και των ελληνικών χωματόδρομων χωρίς να γίνεται το στομάχι σέικερ. Οι κλήσεις στις στροφές, είναι πολύ λιγότερες απ’ ότι περιμένεις από ένα υπερυψωμένο, όχι τόσο φαρδύ και όχι τόσο μακρύ αυτοκίνητο. Μπαίνεις απροβλημάτιστα στις στροφές και μόνο εάν πιέσεις υπερβολικά και στο όριο, νιώθεις την μπροστινή ανάρτηση να πιέζεται και αυτή υπερβολικά με την σειρά της.
Τα φρένα έχουν πολύ καλή αίσθηση, νιώθεις ότι δεν δυσκολεύονται με το βαρύ αμάξωμα και το αυτοκίνητο ‘γονατίζει’ ...ωραία μετά από φρενάρισμα με πολλά χλμ στο κοντέρ.
-Κατανάλωση:
Μπορεί να επηρεάζεται από τον τρόπο οδήγησης και την....διάθεση του κάθε οδηγού αλλά θα γράψω αυτά που έχω δει στον υπολογιστή ταξιδίου, ο οποίος είναι ακριβής με απόκλιση μέχρι +0,2 λτ / 100 χλμ:
-Αυτοκινητόδρομος μέχρι 150 χλμ / ώρα: 7,7 – 8,4 λτ / 100 χλμ.
-Αυτοκινητόδρομος μέχρι 120 χλμ / ώρα: 6,6 – 7,2 λτ / 100 χλμ.
-Επαρχιακός Δρόμος μέχρι 90 χλμ / ώρα: 5,8 – 6,2 λτ / 100 χλμ.
-Στην πόλη: 7,7 – 8,9 λτ / 100 χλμ.
-Τιμόνι / Κιβώτιο:
Θα συμφωνήσω με όσους μιλάνε για ασάφεια του κιβωτίου στον τρόπο που κουμπώνουν οι ταχύτητες, αλλά αυτό είναι θέμα συνήθειας. Είναι όμως ένα αξιόπιστο κιβώτιο που φαίνεται να εμπιστεύεται η Citroën βάζοντας σε δεύτερη μοίρα την αίσθηση. Όσον αφορά το τιμόνι, θα διαφωνήσω κάθετα με ότι έχω διαβάσει έως σήμερα, περί αμεσότητας και πληροφόρησης. Πέρα της σωστής πληροφόρησης και ωραίας αίσθησης, το τιμόνι σε εκπλήσσει με την αμεσότητα του. Νιώθω ότι χρειάζεται λιγότερο ‘κόψιμο’ από ότι έχω οδηγήσει μέχρι σήμερα και το πόσο ελαφρύ είναι μέχρι τα 40-45χλμ και το πόσο βαρύ μετά τα 125-130χλμ με έχει εκπλήξει ευχάριστα. Αυτό βέβαια είναι άκρως υποκειμενικό με το τι ζητά ο κάθε οδηγός. Μοναδική ένσταση ένα κοσκίνισμα μεταξύ 45-50χλμ που πρέπει να οφείλεται στην απενεργοποίηση ή κάποιου είδους μείωσης της ηλεκτρικής υποβοήθησης.
-Εργονομία/Ποιότητα:
Όλα καλά και σε σωστές θέσεις και αποστάσεις με δύο ενστάσεις: α)τη θέση του ΡαδιοCD, που είναι κάπως χαμηλά και λίγο δύσχρηστο και β) τη θέση του χειρόφρενου, που γέρνεις στον συνοδηγό για να το φτάσεις. Ευτυχώς στην έκδοση Αttraction, υπάρχει χειριστήριο δίπλα στο τιμόνι άλλα με το χειρόφρενο η μόνη λύση θα ήταν ένα ηλεκτρονικό. Τριγμοί κτλ απουσιάζουν παντελώς. Τα υλικά είναι και μαλακά και σκληρά πολύ καλής ποιότητας με μια επιφύλαξη για το κάλυμμα του τέλεια τοποθετημένου πίνακα οργάνων, που και στην αφή και στο μάτι δε σου το...πολυγεμίζει. Αν κάτι αρχίζει να τρίζει, θα είναι μάλλον αυτό.
-Χώροι:
Καταπληκτικοί. Γόνατα, κεφάλι, εσωτερικό πλάτος σε κάνουν να νιώθεις βασιλικά.
Χώρος αποσκευών τεράστιος για το μέγεθος του αυτοκινήτου, που χωρά ακόμα και 4 (όρθιες) βαλίτσες μεγάλου μεγέθους, χωρίς να μετακινήσεις τα πίσω καθίσματα ούτε καν στην πρώτη από τις δύο σκάλες. Απλά αφαιρείς την εταζέρα και την αποθηκεύεις κάτω από το χώρο αποσκευών για να χωρέσουν στο ύψος. Όταν πέσουν τα πίσω καθίσματα με μια απλή κίνηση, έχεις 1,5 μέτρο εντελώς επίπεδου χώρου για κάθε χρήση!
-Συμπέρσμα:
Αν χρειάζεται κάποιος χώρους άπλετους, χωρίς να ψάχνει μεγαλύτερες θέσεις πάρκινγκ, ένα αυτοκίνητο με στυλ, αν και οικογενειακό, σύγχρονο πολιτισμένο και αξιοπρεπή κινητήρα, ποιοτική και ασφαλή κίνηση στο δρόμο, μην επιζητώντας το κάτι τις παραπάνω στο γκάζι και στις στροφές το ...‘μικρό’ στο μάτι Picasso , θα μπορούσε να είναι μια επιλογή.
Υ.Γ.1. Συγνώμη αν κουράζει λόγω μεγέθους,
Υ.Γ.2. Μπορεί να διαβαστεί και με διαλείμματα

Re: C3 Picasso-1.4-Attraction-2009

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Ιαν 2010, 22:17
από NEKTARIOS C5
Χρονια Πολλα Καραφλα και καλα χιλιομετρα με την Γαλλιδα σου :shift !!Περιμενουμε και φωτο......

Re: C3 Picasso-1.4-Attraction-2009

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Ιαν 2010, 22:26
από nonos
Καλα και ασφαλη χιλιομετρα! Βαλε και φωτο να το δουμε..
"Ειναι τρελος ,ειναι τρελος ο καραφλος" :lol

Re: C3 Picasso-1.4-Attraction-2009

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 01:17
από MeddlingMageGR
γεια σου ρε Ραφλα.....
Να το χαίρεσαι το κορίτσι σου, και περιμένουμε φωτογραφίες ~~~

Re: C3 Picasso-1.4-Attraction-2009

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 01:55
από TA-NAKA
:thumb καλοτάξιδο :thumb
:need_pics

Re: C3 Picasso-1.4-Attraction-2009

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 11:50
από xantiamanolis
Μακρυμαλλη (καραφλα) ησουν σαφεστατος βαλε και καμμια φωτο.........

Re: C3 Picasso-1.4-Attraction-2009

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 12:16
από Blanc
Ωραια παρουσιαση!!! Πραγματικα πολυ κατατοπιστικος!!! :thumb

:need_pics