Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 11:00 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: GSA - 1.1 - Special - 1984
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Νοέμ 2010, 16:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 13:08
Δημοσιεύσεις: 144
Εικόνες: 3
Έχοντας μεγαλώσει με μια λαδί GSA 1100 83', και βλέποντάς την να σαπίζει στο πεζοδρόμιο του σπιτιού μου, ήθελα από καιρό να βρώ ένα σχετικά καλό αυτοκίνητο και με τον καιρό να το ανακατασκευάσω. Βρήκα λοιπόν από Χ.Ε. μία αγγελία που έλεγε για 400ευρώ GSA 1200, αερόψυκτο. Είπα ας πάρω τηλ. άλλωστε το ποσό δεν είναι και απαγορευτικό. Πήγα λοιπόν και με περίμενε ένας ευγενέστατος κύριος που είχε το αμάξι από καινούργιο με 260000km. Άβαφτο με αρκετά χτυπηματάκια, Χωρίς ορατά σοβαρά σαπίσματα και με ένα μοτέρ που δεν κροταλίζει και δεν κολυμπάει στο λάδι! Έκλεισα χωρίς δεύτερη σκέψη το αυτοκίνητο και μετά πό μια αλλαγή λαδιών ξεκίνησα να παω στην Πάτρα για να τραμπάρω τα καλά καθίσματα του άλλου GSA στο δικό μου. Ωστόσο είχα παρατηρήσει ότι άναβε το λαμπάκι της μπαταρίας αλλά με καθησύχασε ο πωλητής λέγοντας ότι έχει αλλάξει πρόσφατα μπαταρία (αλήθεια έλεγε), και ο μάστοράς του του είπε πως μέτρησε τον δυναμό και ότι είναι εντάξει. του είπε χαρακτηριστικά ότι "μη δίνεις σημασία, θα έχει χαλάσει από τα χρόνια και θα έχει κολλήσει μόνιμα αναμμένο το λαμπάκι". Για να μή τα πολυλογώ, μετά τα διόδια του Κιάτου όπου δεν υπαρχει καθόλου φωτισμός και φυσικά 1 λωρίδα ανα κατεύθυνση, έμεινα (σβήσαν όλα τα φώτα εν κινήσει) και παραλίγο να πέσουν απάνω μου πόσοι και πόσοι...Τελικά ήταν ο αυτόματος του δυναμό ο οποίος αλλάχτηκε και μαζί με αυτόν αλλάχτηκαν και μπουζιά, πλατίνες, ιμάντας συνμό και εκκεντροφόρων, τεντωτήρες, φίλτρα και λάδια. Στην επόμενη μου απόπειρα έφτασα Πάτρα χωρίς κανένα πρόβλημα και φυσικά επέστρεψα! :thumb
Σκοπεύω να το ανακατασκευάσω από την νέα χρονιά!
Να και μερικές φωτό...
Περιμένω σχόλιά σας!

http://img28.imageshack.us/g/dsc00004mj.jpg/


Φιλικά Κωσταντίνος

_________________
Και άν ποτέ το άλλαζα....Πάλι το ίδιο θα' παιρνα
C I T R O E N FTW


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GSA - 1.1 - Special - 1984
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Νοέμ 2010, 16:13 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Τελειο!!! :thumb

Πολλα μπραβο και σου ευχομαι ο χρονος να γινει εχθρος της!

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GSA - 1.1 - Special - 1984
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Νοέμ 2010, 17:37 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Εμενα παντως μου μοιαζει σα να εχει λιγοτερα χιλιομετρα.. Δειχνει ακομα πολυ φρεσκια με καποιες πολυ λογικες φθορες.. Ευχομαι να τη χαρεις οσο περισσοτερο μπορεις και να την κανεις "τζιτζι".. :mrgreen

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GSA - 1.1 - Special - 1984
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Νοέμ 2010, 18:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 28 Απρ 2009, 17:29
Δημοσιεύσεις: 190
πολύ ωραία φαίνεται, με καινούργιες σφαίρες οριζινάλ!!!!!!
ένα μεγάλο μπράβο που διάλεξες ένα τέτοιο αμάξι να κυκλοφορείς, καλά ταξίδια :shift
Θα χαρούμε να τη δούμε και από κοντά σε καμιά συνάντηση.

_________________
κολλημένος xm-άκιας !!!!!

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GSA - 1.1 - Special - 1984
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Νοέμ 2010, 18:26 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Καλοτάξιδη Κωνσταντίνε και με το καλό να ξαναγίνει σαν την πρώτη μέρα ;)

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GSA - 1.1 - Special - 1984
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Νοέμ 2010, 19:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 18:51
Δημοσιεύσεις: 4799
Τοποθεσία: Aristides Apostolou (στο facebook)
Εικόνες: 3
χμμ, το πάνω μέρος του ταμπλό, που θα το βρούμε?

όμορφο αυτοκίνητο, φαίνεται πολύ καλή αγορά, για καθημερινό κλασσικό. Κι αυτό είναι δύσκολο.

_________________
sent from my helicopter while flying for pizza to Italy.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GSA - 1.1 - Special - 1984
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Νοέμ 2010, 19:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 01:58
Δημοσιεύσεις: 1037
Τοποθεσία: Salonica
Καλοτάξιδι και εύχομαι να την χαρείς όσο περισσότερο γίνεται... είναι ένα απο τα αμάξια της Citroen που πάντα μου άρεσαν και τα θεωρούσα πολύ πρωτοποριακά για τα χρόνια που κυκλοφορούσαν.... Με το καλό να την κάνεις όπως τη φαντάζεσαι και να σε δούμε με το καμάρι σου....

Υ.Γ : αυτό το σαλόνι της είναι ένα όνειρο ρε γμτ... Απλά υπέροχο.... Άλλη αίσθηση.... :thumb :thumb


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GSA - 1.1 - Special - 1984
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Νοέμ 2010, 21:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 13:08
Δημοσιεύσεις: 144
Εικόνες: 3
Σας ευχαριστώ πολύ! :) και ελπίζω να σας γνωρίσω και από κοντά! Σίγουρα έχει αρκετές ατέλειες (με το ξήλωμα των καθισμάτων εντόπισα ένα σάπ[ισμα στο κάτω μέρος του θόλου του πίσω δεξιού τροχού), επίσης το πάνω μέρος του ταμπλώ όπως πολύ σωστά αναφέρατε και άλλα διάφορα τα οποία όμως πιστεύω πως με ψάξιμο, χρήμα και υπομονή θα φτιαχθούν.. Βέβαια όσο κυκλοφορώ το αμάξι τόσο εμφανίζονται μικροπροβληματάκια όπως αυτό με την τροφοδοσία που αναφέρω, ένα κρακ-κρακ-κρακ κατά το στρίψιμο των τροχών (ημιαξόνια τουλαχιστον φαντάζομαι) και η ανάρτηση που έχει ψιλοκουτσουρέψει αλλά νομίζω είναι off-topic εδώ και θα τα αναπτύξω στην αντίστοιχη ενότητα του forum!
Σίγουρα οι συμβουλές σας θα με βοηθήσουν απίστευτα στην ανακατασκευή που θα επιχειρίσω! Περιμένω πως και πως να τη δείτε και από κοντά για να μου πείτε τι πραγματα να προσέξω... :bounce


Κωσταντίνος

_________________
Και άν ποτέ το άλλαζα....Πάλι το ίδιο θα' παιρνα
C I T R O E N FTW


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GSA - 1.1 - Special - 1984
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Νοέμ 2010, 21:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Ωραία, και φαίνεται σε καλή κατάσταση. Μόνο το χρώμα δε μου αρέσει. Αν τη λύσεις όλη μπορείς και να το αλλάξεις αν θες. Πάντως απο τις φωτογραφίες δε φαίνεται να θέλει πάρα πολλή δουλειά.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GSA - 1.1 - Special - 1984
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Νοέμ 2010, 22:44 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Κωσταντινε, ειναι σε παρα πολυ καλη κατασταση για τα χιλιομετρα της. Εμενα που εχει 155555 χιλιομετρα εσωτερικα ειναι τρομακτικα χειροτερο το σαλονι αν το δεις στο παρομοιο τοπικ... Μια χαρα ειναι. Να την χαιρεσαι. Μην αγχωνεσαι και πολλα προβληματα δεν εχουν τα αυτοκινητα αυτα, γιατι ειανι τοσο απλα φτιαγμενα που δεν εχουν και κατι πανω τους... :roll Καποια συγκεκριμμενα σημεια να δεις στο αυτοκινητο, οπως ρουλεμαν πισω αξονα, μπαλακια, σινεμπλοκ εμπρος διλων ψαλιδιων, γρασαρισμα κρεμαγιερας, φουσκες κρεμαγιερας κτλ κτλ Οι σφαιρες αν και ειναι γνησιες με την σφραγιδα της Citroen, και γκρι, υποψιαζομαι οτι ειναι καινουριες, αλλα ειναι απο αλλο αμαξι γι' αυτο και ειναι σκληρες. Ισως σου εβαλαν γκρι σφαιρες απο ΒΧ ή Xantia, και ετσι δεν ταιριαζουν οι πιεσεις και οι τρυπες του λαδιου τους για το βαρος του αυτοκινητου. Μια φθηνη λυση ειναι να παρεις με κανα 100αρικο ιμιτασιον αφαιρες NFHS που ειναι και Γαλλικες και εχουν και εναν χρονο εγγυησης και δεν ειανι τοσο μουφα οσο οι Ισπανικες ιμιτασιον. Μην σου πω οτι στην Γαλλια τις εχουν σχεδον σαν ποιοτητα γνησιων και μαλιστα εκει η εταρια δινει 2 χροναι εγγυησης (ασχετα αν εδω μας μασαν τον ενα χρονο) ενω οι γνησιες εχουν ενα χρονο εγγυηση.
Αντε να σε δουμε καμια φορα ειτε εν Αθηναις ειτε εν Πατραις. :roll ;)

Υ.Γ.: Την ρεζερβα τι την εκανες; :scratch

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GSA - 1.1 - Special - 1984
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Νοέμ 2010, 23:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 13:08
Δημοσιεύσεις: 144
Εικόνες: 3
Την ρεζέρβα την έβγαλα για τις ανάγκες της φωτογράφησης ;) Μαλλον θελουν αλλαγη και τα LHM γιατι χλωμό να τα έχει αλλάξει ο παππους τα τελευταια 6 χρόνια απ ότι μ ειπε... αν ειναι παλιά, τα LHM δεν ειναι πιθανό να σκληραινουν την ανάρτηση?

_________________
Και άν ποτέ το άλλαζα....Πάλι το ίδιο θα' παιρνα
C I T R O E N FTW


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GSA - 1.1 - Special - 1984
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Νοέμ 2010, 23:52 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ειναι, και μαλιστα πολυ. Επισης με παλια LHM τρογονται και οι σφαιρες γρηγοροτερα, αλλα και τα στρεγανωτικα της αναρτησης και οι σωληνες επιστροφης. Αλλα κυριως ειναι οι σφαιρες. Α και τα πλαστικα φιλτρακια του δοχειου. Εχω την εντυπωση οτι λειπει και το στεγανωτικο στρογγυλο λαστηχο του δοχειου του LHM. :scratch Σταθμη εχεις ελεγξει;

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GSA - 1.1 - Special - 1984
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Νοέμ 2010, 23:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 13:08
Δημοσιεύσεις: 144
Εικόνες: 3
Εχω ελένξει τη στάθμη και είναι εκεί που πρέπει και ο κιτρινοσ δεικτης δεν ειναι κολλημένος..., Βέβαια σε κλειστές στροφές, αναβοσβήνει το λαμπάκι των LHM και δεν ξέρω γιατί...

_________________
Και άν ποτέ το άλλαζα....Πάλι το ίδιο θα' παιρνα
C I T R O E N FTW


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GSA - 1.1 - Special - 1984
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Νοέμ 2010, 00:00 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Το ελεγχεις με τερμα πανω το υψος, το επανω πορτοκαλι δαχτυλιδι να ειναι μεταξυ των 2 κοκκινων δαχτυλιδιων.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GSA - 1.1 - Special - 1984
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Νοέμ 2010, 00:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 13:08
Δημοσιεύσεις: 144
Εικόνες: 3
Ναι αυτό είναι εκεί που λες....αλλά ανάβει το λαμπάκι στις απότομες στροφές και αυτό μου φαίνεται περίεργο αφού υπάρχει υγρό στη κανονική στάθμη!

_________________
Και άν ποτέ το άλλαζα....Πάλι το ίδιο θα' παιρνα
C I T R O E N FTW


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 4 [ 49 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

special track day p.s club
Δ. Συζήτηση: Μηχανοκίνητος Αθλητισμός
Συγγραφέας: zxpanos
Απαντήσεις: 5
xanthia 1800 16v 1984
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Citroen Visa II 650cc 1984
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: xantiamanolis
Απαντήσεις: 12
BX-14E-Series I-1984
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: billaras
Απαντήσεις: 32
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ