Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 11:01 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Citroen Visa II 650cc 1984
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Ιαν 2011, 12:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
Εικόνα Εικόνα
Εικόνα Εικόνα
Εικόνα Εικόνα
Εικόνα Εικόνα
Εικόνα

Θα πω λιγα πραγματα για αυτο το αυτοκινητο ειναι το 3ο βιζά που μπηκε στην οικογενεια και το 4ο 600ρακι
Αγοραστηκε το 1997 με χλτρα κοντερ 225.000 δεν ειχε σαπια ουτε για δειγμα
Μπηκε αλλο μοτερ επανω το ετος 2000 απο το παλιο και παροπλισμενο βιζά που ειχα πρωτα, το οποιο το 1995 που το βαλα επανω (το μοτερ) στο πρωτο βιζά που ειχα ειχε τοτε 70.000 χλμτρα (μετα πηγα πηρα και το σασμαν) εκανε με το παλιο αυτοκινητο αλλα περιπου 100.000 χλμτρα δεν εκαιγε λαδι, ειχα αλλαξει στο εν λογω μοντελο ψαλιδια εμπρος τρομπα φρενου, κυλινδρακια πισω σιαγωνες πισω τακακια και ηταν αρκετα ετοιμοπολεμο στο κτεο παντα περναγε αερας.
Πολλα απο τα πλαστικα που ειναι σε χρωμα μαυρο μπηκαν απο το παλιο βιζά
Δυστηχως το 2001 ειχα ενα τρακαρισμα και αναγκαστηκα να αλλαξω 2 πορτες αριστερες ενα φτερο πισω αριστερο και ξανα βαφη ολη η αριστερη πλευρα, το εφτιαξα γιατι το γουσταρα αυτο το αυτοκινητο το πλαστικο της πορτας του συνοδηγου που λειπει μπηκε αργοτερα γενικα ηταν ενα αυτοκινητο που ηταν σε πολυ καλη κατασταση και μπορουσε ανετα να μπει στα ιστορικα αυτοκινητα με καποιες πολυ μικρες επισκευες κυριως στο εσωτερικο του με πολυ λιγα φραγγα η πατεντα που ειχε ηταν οτι βρηκα φλοτερ βενζινης απο gsa που ειχε και μια επαφη για ρεζερβα βενζινας και στο καντραν επειδη ηταν απο υδροψυκτο συνδεσα την επαφη στο λαμπακι γιατην ενδειξη της θερμοκρασιας και ετσι ειχα
και ρεζερβα
Οι ζαντες ειναι απο ΑΧΕΛ φαρδους 4,5 ιντζων ενω κανονικα το αυτικινητο φοραγε 4 ιντζων ζαντες και για αυτο δεν εχουν τρυπες
Στα τελευταια ειχα ξηλωσει τα παντα απο το εσωτερικο του και ειχα περασει απο την αρχη ηχομονωτικους κετσεδες α ξεχασα να πω ειχε και ραδιο σιντι με 4 ηχεια
Η εταζιερα η πισω ηταν η διαιρουμενη οπου η μιση ανεβαινε με το πορτ παγκαζ
Λαστιχα 135/80 13 και τα φαναρια εμπρος ειχαν καθρεπτη που τα ζηλευουν ακομα και τα καινουργια

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Τελευταία επεξεργασία από xantiamanolis και Παρ 28 Ιαν 2011, 16:56, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Visa II 650cc 1984
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Ιαν 2011, 14:04 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Μανωλη εγω απλα θα σου ευχηθω να αποκτησεις ξανα ενα visa ,που ξερω οτι τοσο θες, οσο πιο συντομα γινεται.. :clap :thumb

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Visa II 650cc 1984
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Ιαν 2011, 15:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Απρ 2009, 21:19
Δημοσιεύσεις: 848
Τοποθεσία: Κορινθος
:agree

_________________
Τι και αν δεν βάζω φώτα τα βράδια.Αφού τρέχω με ταχύτητα φωτός!!


Εικόνα
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Visa II 650cc 1984
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Ιαν 2011, 17:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 06 Ιαν 2007, 16:08
Δημοσιεύσεις: 1245
Τοποθεσία: Ταύρος
Να ξερες τι μου θύμησες. Ήταν το πρώτο μου αυτοκίνητο. Σε κόκκινο όμως. Να σε ρωτήσω κάτι? Γιατί σε όποιον έλεγα οτι δεν έχει πλατίνες με κοίταγε σα μ@λ@κ@ς?

_________________
Ας προσπαθήσουμε να γίνουμε όλοι λίγο καλύτεροι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Visa II 650cc 1984
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Ιαν 2011, 23:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
acpro γιατι τεχνολογικα ηταν πολυ μπροστα απο αλλα αυτοκιντα της εποχης του δε μασαγε τιποτα και μαλιστα ισως ειναι απο τα πολυ λιγα μοντελα της εταιριας που ελεγες δεν σπαει δε χαλαει που θα παει ομως θα το ξανα παρω παλι και οπως λεγανε και οι αρχαιοι υμων προγονοι παλι με χρονια και καιρους παλι δικο μου θα ειναι.....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Visa II 650cc 1984
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Ιαν 2011, 17:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 06 Ιαν 2007, 16:08
Δημοσιεύσεις: 1245
Τοποθεσία: Ταύρος
Μια φορά μόνο μάσησε Μανώλη. Ήθελα να την κάνω σκαστός από το στρατόπεδο στη Λήμνο που ήμουν το ερχόμενο βράδυ και έλεγχα ένα παράπλευρο χωματόδρομο για να δω αν με βγάζει. Δυστυχώς όμως είχε βρέξει πριν και μια φαινομενικά μικρή λιμνούλα έγινε φαράγγι και τα νερά έφτασαν μέχρι προφυλακτήρα. Ευτυχώς βγήκα αλλά όχι αλώβητος. Η ηλεκτρονική είχε πάρει νερό και δεν έπαιρνε μπροστά με τίποτα. Λίγο WD40 και αρκετές μιζιές αργότερα μπόρεσα να το πάω μέχρι τον ουλαμό συντηρήσεως στο στρατόπεδο για να του αλλάξω την ηλεκτρονική (είχα μία spare μαζί μου). Παρα λίγο να θρυνούσα το visaκι μου, γιατί τα STEYR είναι λίγο πιο φαρδιά από τα visa και διαπίστωσα ότι το αυτοκίνητο πάταγε στο μισό φάρδος της κάθε ρόδας. Ωραία σκηνικά, αξέχαστα.
Σου εύχομαι ολόψυχα να βρεις ένα σε καλή κατάσταση και να το πάρεις.

_________________
Ας προσπαθήσουμε να γίνουμε όλοι λίγο καλύτεροι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Visa II 650cc 1984
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Ιαν 2011, 00:29 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ε ρε Μανωλακη, μακαρι να βρεις το ιδιο (σε καλη κατασταση τουλαχιστον) ή να βρεις ενα βιζα γενικα σε καλη κατασταση και να αναπληρωσεις το κενο που εκανε το δικο σου με την πωληση του. Αντε και καλα χιλιομετρα και ιστορικες πινακιδες μετα. :clap :clap
Α, και μια φωτο με το δικο σου το αλλο να τα θαυμαζουμε και τα 2. :bounce :bounce :no1

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε billaras για την δημοσίευση του/της: xantiamanolis
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Visa II 650cc 1984
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Ιαν 2011, 15:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
acpro έγραψε:
Μια φορά μόνο μάσησε Μανώλη. Ήθελα να την κάνω σκαστός από το στρατόπεδο στη Λήμνο που ήμουν το ερχόμενο βράδυ και έλεγχα ένα παράπλευρο χωματόδρομο για να δω αν με βγάζει. Δυστυχώς όμως είχε βρέξει πριν και μια φαινομενικά μικρή λιμνούλα έγινε φαράγγι και τα νερά έφτασαν μέχρι προφυλακτήρα. Ευτυχώς βγήκα αλλά όχι αλώβητος. Η ηλεκτρονική είχε πάρει νερό και δεν έπαιρνε μπροστά με τίποτα. Λίγο WD40 και αρκετές μιζιές αργότερα μπόρεσα να το πάω μέχρι τον ουλαμό συντηρήσεως στο στρατόπεδο για να του αλλάξω την ηλεκτρονική (είχα μία spare μαζί μου). Παρα λίγο να θρυνούσα το visaκι μου, γιατί τα STEYR είναι λίγο πιο φαρδιά από τα visa και διαπίστωσα ότι το αυτοκίνητο πάταγε στο μισό φάρδος της κάθε ρόδας. Ωραία σκηνικά, αξέχαστα.
Σου εύχομαι ολόψυχα να βρεις ένα σε καλή κατάσταση και να το πάρεις.


ρε μαστορα ηλεκτρονικη ηταν στο εμπρος αριστερο θηκαρι εκτος εαν πηραν νερα τα φωτοκυτταρα που ειναι στο σασμαν και μαλιστα οι φισσες ή ο πολ/της ο οποιος ειναι στεγανος

βασιλη ευχαριστω ρε φιλε απο το στομα σου και σου θεου το αυτι...

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Visa II 650cc 1984
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Ιαν 2011, 15:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 06 Ιαν 2007, 16:08
Δημοσιεύσεις: 1245
Τοποθεσία: Ταύρος
Βρε υδροβιότοπος έγινε σου λέω....

_________________
Ας προσπαθήσουμε να γίνουμε όλοι λίγο καλύτεροι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Visa II 650cc 1984
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Ιαν 2011, 22:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
σωπα μωρε αμφιβιο ο γαλλος :mrgreen

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Visa II 650cc 1984
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Ιαν 2011, 17:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 17 Ιαν 2011, 02:35
Δημοσιεύσεις: 23
Αυτη η σακαράκα μου θυμίζει το πρώτο μου αμάξι το οποίο ήταν ένα citroen axel 1.1 1987 το οποίο περπατάει ακόμα!κ πρεπει να ειναι πολυ ποιο σπανιο απο τα viza


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Visa II 650cc 1984
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Ιαν 2011, 19:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
σακαρακα ξεσκαρακα μαστορα ποτε δεν με αφησε στο δρομο αληθεια εσενα τασουλη σε αφησε ποτε η δικη σου σακαρακα ποτε στο δρομο και μην πεις οχι γιατι ψεμματα θα λες .....α και το αξελ ηταν στην ιδια κατηγορια με μηχαμη τζι εσ σα οποτε ειναι λιγο διαφορετικο απο το visa ετσι γραφετε και οχι viza και μαλιστα αοφου ακομα περπαταει σημαινει οτι ειναι ακομα σκυλι αντε να δουμε εαν κανενα απο τα σημερινα θα περπατανε καμαρωτα στο δρομο καιμοχι σε οδικη βοηθεια.......

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Visa II 650cc 1984
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Ιαν 2011, 03:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 17 Ιαν 2011, 02:35
Δημοσιεύσεις: 23
xantiamanolis έγραψε:
σακαρακα ξεσκαρακα μαστορα ποτε δεν με αφησε στο δρομο αληθεια εσενα τασουλη σε αφησε ποτε η δικη σου σακαρακα ποτε στο δρομο και μην πεις οχι γιατι ψεμματα θα λες .....α και το αξελ ηταν στην ιδια κατηγορια με μηχαμη τζι εσ σα οποτε ειναι λιγο διαφορετικο απο το visa ετσι γραφετε και οχι viza και μαλιστα αοφου ακομα περπαταει σημαινει οτι ειναι ακομα σκυλι αντε να δουμε εαν κανενα απο τα σημερινα θα περπατανε καμαρωτα στο δρομο καιμοχι σε οδικη βοηθεια.......

Το πηρα απο εναν γνωστο οταν ειμουν 16μισο περιπου το 2002 300 ευρω για να μαθω να οδηγω το κρατισα 2 χρονια απο service μονο λαδια μια φορα τον χρονο (χωρις αλλαγη φιλτρου λαδιου!)
ειχε βγαλει καποια ψιλοπροβληματα οπως κατι διακοπες στα μεσαια επειδη ειχε βουλωσει ενα φιλτρο βενζινης το οποιο ηταν στο ντεποζιτο (Του ειχα αλλαξει και καρμπιρατερ επειδη δεν ηξερα τι εφτεγε)
Θυμαμαι μια φορα που το είχα βγαλει για ειδικη διαδρομη σε χωματοδρομους μετα απο δυνατη βροχη και αφου επεσα μεσα σε μια λιμνη έσβησε και το έβγαλα με μίζα...αφού έβαλα και 2ρα το πηγα με μιζα 2 χιλιομετρα περιπου :) το παρατισα εκει και πηγα την επομενη μερα, του εριξα πετρέλαιο στο ντιστριμπιτερ και αναστήθηκε
Απο φρενα δεν σταματαγε πουθενα θυμαμαι...
Μπορει να ειχε δισκόφρενα αλλα δεν ειχε σερβοφρενο
το τιμόνι έστριβε με δυσκολία με το ένα χέρι εν κινήσει..
το πούλησα όσο το πήρα και το συνάντησα στον δρόμο πριν 5-6 μήνες!
Αυτη την στιγμη η σακαρακα της οικογενιας ειναι ενα ax 1.1 93' ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΡΙ. Το εμπιστευομαι περισσοτερο απο το c2 vts που εχω αυτη την στηγμη απο θεμα αξιοπιστιας αλλα απο ασφαλεια ειναι πολυ πισο...


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΤΟΥ ΙΑΤ SENSOR ΣΕ CITROEN C4 1.6
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
πρόβλημα με citroen safe 1400 1999
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
NEO CITROEN DSX (SUV)
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: cruiser
Απαντήσεις: 3
Visa
Δ. Συζήτηση: Visa / Axel / Ln / Lna
Συγγραφέας: micras
Απαντήσεις: 70
νέες "περιπέτειες" λόγο άσχετου μάστορα Citroen Xsara 1600
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Salvatore_
Απαντήσεις: 32
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ