Συγγραφέας |
Μήνυμα |
linker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Xsara II 2001 1.4 - Η καινούρια! Δημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Αύγ 2012, 12:23 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41 Δημοσιεύσεις: 17279 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 10
|
Ωραιότατες
_________________
Citroën Xantia II 1.8i 16V Citroën C2 by Loeb no.0299
"Life is too short to drive boring cars"
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε linker για την δημοσίευση του/της: plankton69
|
|
|
|
|
plankton69
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Xsara II 2001 1.4 - Η καινούρια! Δημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Αύγ 2012, 23:25 |
|
Εγγραφή: Τρί 03 Απρ 2012, 23:07 Δημοσιεύσεις: 558 Τοποθεσία: Σέρρες (πλέον) Εικόνες: 2
|
linker έγραψε: Ωραιότατες Και πάλι από κινητό παρακαλώ... Αλλά με καλή κάμερα!
_________________ Κάπου, κάποια στιγμή έγινε ένα μικροοοοούλι λάθος... Αλλαξοπιστήσαμε!
Citroen Xsara II 1.4 - Toyota Corolla EE90 1.3 12V H/B -Mazda 323F 1.6 16V
|
|
|
|
|
plankton69
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Xsara II 2001 1.4 - Η καινούρια! Δημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Σεπ 2012, 16:05 |
|
Εγγραφή: Τρί 03 Απρ 2012, 23:07 Δημοσιεύσεις: 558 Τοποθεσία: Σέρρες (πλέον) Εικόνες: 2
|
Ένας χρόνος μαζί της λοιπόν... Κανένα πρόβλημα, φυσιολογικά σέρβις, 4500 χιλιόμετρα από τις 19/09/2011. Πάμε για 2ο έτος!
_________________ Κάπου, κάποια στιγμή έγινε ένα μικροοοοούλι λάθος... Αλλαξοπιστήσαμε!
Citroen Xsara II 1.4 - Toyota Corolla EE90 1.3 12V H/B -Mazda 323F 1.6 16V
|
|
|
|
|
plankton69
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Xsara II 2001 1.4 - Η καινούρια! Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Ιούλ 2015, 21:10 |
|
Εγγραφή: Τρί 03 Απρ 2012, 23:07 Δημοσιεύσεις: 558 Τοποθεσία: Σέρρες (πλέον) Εικόνες: 2
|
Πριν παρουσιάσω το «μικρό από την Άπω Ανατολή», ας ανανεώσω λίγο το θέμα της Xsara. Δεν είχαμε παρατράγουδα μετά από 4 χρόνια συμβίωσης, πιστεύω πως όσα λένε για τα γαλλικά είναι αστικός μύθος τελικά... Αισίως φτάσαμε τα 190.000 χιλιόμετρα (190.090+- για την ακρίβεια), χωρίς σοβαρά θέματα. Η μετακόμιση και η ανακαίνιση του σπιτιού στο χωριό την τράβηξε πίσω σε κάποιες υποχρεώσεις, που μεταφράζονται σε: - Λάστιχα (που θέλουν αλλαγή ΑΥΣΤΗΡΑ πλέον) - Πίσω αμορτισέρ και ντιζάκι ζυγαριάς μπροστά δεξιά (στα Σέρρας, είτε άσφαλτος, είτε χωματόδρομος, το ίδιο πράγμα... ) - Ανάβει το λαμπάκι του αερόσακου οδηγού, το οποίο σβήνει όταν στρίψεις λίγο το τιμόνι δεξιά ή αριστερά. Κάποιο καλώδιο λογικά μας άφησε χρόνους, γιατί στο διαγνωστικό δεν έδειχνε κάποιο θέμα στο ίδιο το AirBag. - Τελευταία (κι όχι συχνά) κάνει κάτι χαζά με το λαμπάκι της μπαταρίας. Εκεί που όλα δουλεύουν σωστά αναβοσβήνει. Πάμε για δυναμό λογικά, αλλά κάτι μου λέει εγκέφαλο και αγχώνομαι. Παρ'όλα αυτά, δεν έχουμε σοβαρότερα θέματα. Ο ρόλος της παραμένει ίδιος (ταξίδια και μικρές μετακινήσεις εντός πόλης), όπως επίσης και ο μέσος όρος χιλιομέτρων/έτος (5000 χιλιόμετρα/έτος). Χώρια που το σπίτι είναι 90% έτοιμο, οπότε είναι σειρά του Xsara για «σουλούπωμα». Του αξίζει άλλωστε, κουβάλησε μισό σπίτι από τη Θεσσαλονίκη μες το 2013... Φυσικά, (Με την πρώτη ευκαιρία θα ψάξω και για τις παλιότερες φωτογραφίες που είχα, βλέπω πως χάθηκαν από όλες τις δημοσιεύσεις...)
_________________ Κάπου, κάποια στιγμή έγινε ένα μικροοοοούλι λάθος... Αλλαξοπιστήσαμε!
Citroen Xsara II 1.4 - Toyota Corolla EE90 1.3 12V H/B -Mazda 323F 1.6 16V
|
|
|
|
|
plankton69
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara II 1.4 - Corolla EE90 1.3 Δημοσιεύτηκε: Τετ 29 Ιούλ 2015, 00:05 |
|
Εγγραφή: Τρί 03 Απρ 2012, 23:07 Δημοσιεύσεις: 558 Τοποθεσία: Σέρρες (πλέον) Εικόνες: 2
|
Κι αφού έγιναν οι απαραίτητες τροποποιήσεις (thanks to linker!), ας αρχίσουμε με τον εξής "hot" διάλογο του σπιτιού, πέρυσι τέτοιο καιρό: Παράθεση: - Μάνα, τώρα που έχω το δίπλωμα, θα μου δώσεις το Xsara; - Ξεχνά το, να το διαλυσεις και να μην έχουμε αμάξι μετα;;; - Θα προσέχω ρε μάνα, στη δουλεια άλλωστε έχω συνέχεια αυτοκίνητα στα χέρια μου. - Είπα όχι, τέλος... - Να, αυτά κάνεις και θα πάρω δικό μου αυτοκίνητο στο τέλος, ενω δεν το χρειάζομαι και τόσο!
Και τελικά, έγινε αυτό που έλεγα... Πρόκειται για ενα Toyota Corolla EE90 H/B του 1991, που ανήκε σε πελάτη του συνεργείου που δουλεύω και ήθελε να το δώσει, λόγω 2ου αυτοκινήτου. Φοράει κινητήρα 1300 δωδεκαβάλβιδο με πολλαπλό ψεκασμό, έχει 225.000 χιλιόμετρα (είχε 218.000 όταν το πήρα) και δίνει ονομαστικά 75 άλογα, που μάλλον δεν ψοφισαν ακόμα γιατί βγάζει 170 άνετα. Πριν 8 μήνες που την πήρα, είχε: - Εξάτμιση (τελικό) - Ζάντες αλουμίνιου - Δερμάτινο ημιμπάκετ οδηγού (ανάθεμα την ωρα που το βαζανε λέω απο το Μάη... ) - Καινούργια φρένα - Σχετικά καινούργια λάστιχα - Αλλαγμένο ιμάντα χρονισμού πριν 20.000 χιλιόμετρα Μέσα σε αυτό το διάστημα, απέκτησε: - Καινούργια αμορτισέρ (KYB Excel-G) - Φιλτροχοανη στη θέση του μαμά φίλτρου - Τις ζάντες απο το 323F της δουλειάς, βαμμένες άσπρες - Φιμε αντιηλιακες μεμβράνες - Xenon 6000k και LED ψείρες - Carbon μεμβράνη στο καπώ και σε σημεία της κονσόλας μέσα - Τιμόνι απο κάποια Carina II - Το ηχοσύστημα απο το 323F της δουλειάς Βλάβες-ζημιές μέσα σε αυτό το διάστημα: - A/C compressor, είχε καταργηθεί πριν την αγορά και δεν μπήκε γιατί υπάρχει περίπτωση μετατροπής με άλλο μοτέρ - Μπερδεμένο ρελαντί, που τελικά ηταν απο ενα O-Ring στη βίδα ρύθμισης - Συνολικά 3 κομμένες βάσεις μηχανής, 2 που τις είχε απο την αρχή και μια που εκοψα εγώ, γιατί δεν άλλαξα τις άλλες... Εντυπώσεις τώρα... Μου λέγανε ότι τα Toyota είναι σκυλιά και δεν το πίστευα. Έχω πάθει πλάκα λοιπόν, γιατί όσο άσχημα κι αν του φερθω δεν καταλαβαίνει. Οδηγώντας παράλληλα και το Xsara, βλέπω διάφορες σε μένα κι όχι στα αυτοκίνητα, γιατί αν είχα το Citroen καθημερινά και το πήγαινα όπως το Toyota, όντως θα το διαλουσα... Κι επειδή ... Περισσότερες, εδώ! >>> http://s1060.photobucket.com/user/plankie69/library/Toyota%20Corolla%20EE90%201300%2012V%20EFI
_________________ Κάπου, κάποια στιγμή έγινε ένα μικροοοοούλι λάθος... Αλλαξοπιστήσαμε!
Citroen Xsara II 1.4 - Toyota Corolla EE90 1.3 12V H/B -Mazda 323F 1.6 16V
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara II 1.4 - Corolla EE90 1.3 Δημοσιεύτηκε: Τετ 29 Ιούλ 2015, 07:28 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8104 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
ε καλα τωρα μιλας για τογιοτα που κατασκευαζονταν στην ιαπωνια και ηταν όχι μονο σκυλια κατι καλυτερο....αντε παρε σημερα τογιοτα σε συγκριση με ένα σιτροεν σημερινο και θα δεις με πιο θα τρεχεις στα συνεργεια..εξαλλου το 1991 διοτι μονο με εκεινα τα αμαξια μπορεις να κανεις συγκριση και όχι μετα σημερινα ισως μονο με το ΖΧ θα το συγκρινα....παντως καλοριζικο... συνάδελφος αγορασε 1000 ευρω τογιοτα κορολα 1600 του 1993 με 240.000 που ντρεπεσε να μπεις μεσα...αλλα μιλαμε για ιαπωνια φιλε μου....όχι τουρκια.... για το ξαρα με τον αεροσακο το πρόβλημα είναι στην ταινια αεροσακου που εχει το τιμονι...καινουργια αν κρινω από το δικο μου εχει κανα 140αρι τοσο την πληρωσα οποτε βρες καμια μτχνη με κανα 20αρι διοτι σε λιγο διαστημα θα κοπει και θα χασεις και αεροσακο και κορνα τιμονιού....
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
plankton69
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara II 1.4 - Corolla EE90 1.3 Δημοσιεύτηκε: Τετ 29 Ιούλ 2015, 18:09 |
|
Εγγραφή: Τρί 03 Απρ 2012, 23:07 Δημοσιεύσεις: 558 Τοποθεσία: Σέρρες (πλέον) Εικόνες: 2
|
xantiamanolis έγραψε: ε καλα τωρα μιλας για τογιοτα που κατασκευαζονταν στην ιαπωνια και ηταν όχι μονο σκυλια κατι καλυτερο....αντε παρε σημερα τογιοτα σε συγκριση με ένα σιτροεν σημερινο και θα δεις με πιο θα τρεχεις στα συνεργεια..εξαλλου το 1991 διοτι μονο με εκεινα τα αμαξια μπορεις να κανεις συγκριση και όχι μετα σημερινα ισως μονο με το ΖΧ θα το συγκρινα....παντως καλοριζικο... συνάδελφος αγορασε 1000 ευρω τογιοτα κορολα 1600 του 1993 με 240.000 που ντρεπεσε να μπεις μεσα...αλλα μιλαμε για ιαπωνια φιλε μου....όχι τουρκια.... για το ξαρα με τον αεροσακο το πρόβλημα είναι στην ταινια αεροσακου που εχει το τιμονι...καινουργια αν κρινω από το δικο μου εχει κανα 140αρι τοσο την πληρωσα οποτε βρες καμια μτχνη με κανα 20αρι διοτι σε λιγο διαστημα θα κοπει και θα χασεις και αεροσακο και κορνα τιμονιού.... Δεν θα διαφωνήσω, τα σημερινά Toyota δεν έχουν καμία σχέση με αυτά. Από τα συμφραζόμενα σου καταλαβαίνω πως μιλάς για το Auris, το οποίο δεν θα με έπειθε να πάρω Toyota ξανά, έτυχε να δουλέψω πάνω σε ένα και γενικότερα, να το δω από άλλη οπτική γωνία. Καλώς ή κακώς, η «μουτζούρα» άρχισε να μου δείχνει τι αυτοκίνητα να προτιμώ. Το ότι δεν πήρα Citroen, ήταν θέμα τύχης και μόνο! (ξέρουμε όλοι άλλωστε τη λόξα μου με τις ZX... ) Σε σύγκριση με τη ZX πάλι (επειδή είχαμε και μπορώ να συγκρίνω), το Toyota κερδίζει στη σχέση κυβισμός/άλογα και μόνο. Στον αντίποδα, το Toyota είναι αισθητά πιο άβολο σε χώρους (οι πίσω δεν κάνουν άνετο ταξίδι), οι χώροι αποθήκευσης εντός καμπίνας περιορίζονται σε βασικές ανάγκες, ενώ και ποιοτικά η καμπίνα είναι ένα κλίκ πιο κάτω από τη ZX. Είναι αυτό που σχολιάζαμε στη σχολή από την πρώτη μέρα, ναι μεν σκυλί ο γιαπωνέζος, αλλά δεν ήξερε την δεκαετία του 1990 τις λέξεις «άνεση» και «ποιότητα»... Με την κόρνα, το Xsara δεν έχει θέμα. Την έχει στη φλασιέρα, μαζί με τα φώτα, οπότε δεν τη χάνει. Απλά ανάβει χωρίς λόγο το λαμπάκι...
_________________ Κάπου, κάποια στιγμή έγινε ένα μικροοοοούλι λάθος... Αλλαξοπιστήσαμε!
Citroen Xsara II 1.4 - Toyota Corolla EE90 1.3 12V H/B -Mazda 323F 1.6 16V
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara II 1.4 - Corolla EE90 1.3 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Ιούλ 2015, 07:44 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8104 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
βασικα αναφερωμαι για τα τογιοτα απο το 2003 αν δεν κανω λαθος απο εκει ξεκινησαν για τουρκια ......παρε και το παραδειγμα απο το τογιοτα αιγκο με τα προβληματα που ταλαιπωρησαν 3 ολοκληρες εταιριες.... παντα σχεδον ολα τα γιαπωνεζικα εκεινης της εποχης ειχαν αυτα τα μειονεκτηματα...
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara II 1.4 - Corolla EE90 1.3 Δημοσιεύτηκε: Τετ 05 Αύγ 2015, 22:46 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16604 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
To συγκεκριμενο corolla σε liftback ειναι ισως το χειροτερο αυτοκινητο που οδηγησα ποτε μου...
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
plankton69
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Xsara II 1.4 - Corolla EE90 1.3 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Αύγ 2015, 20:27 |
|
Εγγραφή: Τρί 03 Απρ 2012, 23:07 Δημοσιεύσεις: 558 Τοποθεσία: Σέρρες (πλέον) Εικόνες: 2
|
nonos έγραψε: To συγκεκριμενο corolla σε liftback ειναι ισως το χειροτερο αυτοκινητο που οδηγησα ποτε μου... Σίγουρα δεν είναι για να στρίβει σαν τρελό, αν και το hatchback μου πατάει καλά στις στροφές. Και θέλει κι ελατηρια... Sent while revvin'up my Rolla...
_________________ Κάπου, κάποια στιγμή έγινε ένα μικροοοοούλι λάθος... Αλλαξοπιστήσαμε!
Citroen Xsara II 1.4 - Toyota Corolla EE90 1.3 12V H/B -Mazda 323F 1.6 16V
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|