Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 09:32 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Xsara II 2001 1.4 - Η καινούρια!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Αύγ 2012, 12:23 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Ωραιότατες :love :clap

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε linker για την δημοσίευση του/της: plankton69
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Xsara II 2001 1.4 - Η καινούρια!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Αύγ 2012, 23:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 03 Απρ 2012, 23:07
Δημοσιεύσεις: 558
Τοποθεσία: Σέρρες (πλέον)
Εικόνες: 2
linker έγραψε:
Ωραιότατες :love :clap


Και πάλι από κινητό παρακαλώ... :P

Αλλά με καλή κάμερα!

_________________
Κάπου, κάποια στιγμή έγινε ένα μικροοοοούλι λάθος... Αλλαξοπιστήσαμε!

Citroen Xsara II 1.4 - Toyota Corolla EE90 1.3 12V H/B -Mazda 323F 1.6 16V


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Xsara II 2001 1.4 - Η καινούρια!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Σεπ 2012, 16:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 03 Απρ 2012, 23:07
Δημοσιεύσεις: 558
Τοποθεσία: Σέρρες (πλέον)
Εικόνες: 2
Ένας χρόνος μαζί της λοιπόν... Κανένα πρόβλημα, φυσιολογικά σέρβις, 4500 χιλιόμετρα από τις 19/09/2011.

Πάμε για 2ο έτος! :clap

_________________
Κάπου, κάποια στιγμή έγινε ένα μικροοοοούλι λάθος... Αλλαξοπιστήσαμε!

Citroen Xsara II 1.4 - Toyota Corolla EE90 1.3 12V H/B -Mazda 323F 1.6 16V


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Xsara II 2001 1.4 - Η καινούρια!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Σεπ 2012, 19:22 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
:clap :clap :clap

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Xsara II 2001 1.4 - Η καινούρια!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Ιούλ 2015, 21:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 03 Απρ 2012, 23:07
Δημοσιεύσεις: 558
Τοποθεσία: Σέρρες (πλέον)
Εικόνες: 2
Πριν παρουσιάσω το «μικρό από την Άπω Ανατολή», ας ανανεώσω λίγο το θέμα της Xsara. Δεν είχαμε παρατράγουδα μετά από 4 χρόνια συμβίωσης, πιστεύω πως όσα λένε για τα γαλλικά είναι αστικός μύθος τελικά...

Αισίως φτάσαμε τα 190.000 χιλιόμετρα (190.090+- για την ακρίβεια), χωρίς σοβαρά θέματα. Η μετακόμιση και η ανακαίνιση του σπιτιού στο χωριό την τράβηξε πίσω σε κάποιες υποχρεώσεις, που μεταφράζονται σε:

- Λάστιχα (που θέλουν αλλαγή ΑΥΣΤΗΡΑ πλέον)
- Πίσω αμορτισέρ και ντιζάκι ζυγαριάς μπροστά δεξιά (στα Σέρρας, είτε άσφαλτος, είτε χωματόδρομος, το ίδιο πράγμα... :angr )
- Ανάβει το λαμπάκι του αερόσακου οδηγού, το οποίο σβήνει όταν στρίψεις λίγο το τιμόνι δεξιά ή αριστερά. Κάποιο καλώδιο λογικά μας άφησε χρόνους, γιατί στο διαγνωστικό δεν έδειχνε κάποιο θέμα στο ίδιο το AirBag.
- Τελευταία (κι όχι συχνά) κάνει κάτι χαζά με το λαμπάκι της μπαταρίας. Εκεί που όλα δουλεύουν σωστά αναβοσβήνει. Πάμε για δυναμό λογικά, αλλά κάτι μου λέει εγκέφαλο και αγχώνομαι.

Παρ'όλα αυτά, δεν έχουμε σοβαρότερα θέματα. Ο ρόλος της παραμένει ίδιος (ταξίδια και μικρές μετακινήσεις εντός πόλης), όπως επίσης και ο μέσος όρος χιλιομέτρων/έτος (5000 χιλιόμετρα/έτος). Χώρια που το σπίτι είναι 90% έτοιμο, οπότε είναι σειρά του Xsara για «σουλούπωμα». Του αξίζει άλλωστε, κουβάλησε μισό σπίτι από τη Θεσσαλονίκη μες το 2013...

Φυσικά, :need_pics

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

(Με την πρώτη ευκαιρία θα ψάξω και για τις παλιότερες φωτογραφίες που είχα, βλέπω πως χάθηκαν από όλες τις δημοσιεύσεις...)

_________________
Κάπου, κάποια στιγμή έγινε ένα μικροοοοούλι λάθος... Αλλαξοπιστήσαμε!

Citroen Xsara II 1.4 - Toyota Corolla EE90 1.3 12V H/B -Mazda 323F 1.6 16V


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen Xsara II 2001 1.4 - Η καινούρια!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Ιούλ 2015, 22:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
:clap :clap :clap
Μπράβο! Καλό σουλούπωμα λοιπόν! Δεν είναι σημαντικά θέματα αυτά, λύνονται εύκολα και σχετικά φθηνά!

Υ.Γ. Σέρρες; Διάβασα καλά; Είμαι φοιτητής εκεί, στο τμήμα πληροφορικής!

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara II 1.4 - Corolla EE90 1.3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Ιούλ 2015, 00:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 03 Απρ 2012, 23:07
Δημοσιεύσεις: 558
Τοποθεσία: Σέρρες (πλέον)
Εικόνες: 2
Κι αφού έγιναν οι απαραίτητες τροποποιήσεις (thanks to linker!), ας αρχίσουμε με τον εξής "hot" διάλογο του σπιτιού, πέρυσι τέτοιο καιρό:

Παράθεση:
- Μάνα, τώρα που έχω το δίπλωμα, θα μου δώσεις το Xsara;
- Ξεχνά το, να το διαλυσεις και να μην έχουμε αμάξι μετα;;;
- Θα προσέχω ρε μάνα, στη δουλεια άλλωστε έχω συνέχεια αυτοκίνητα στα χέρια μου.
- Είπα όχι, τέλος...
- Να, αυτά κάνεις και θα πάρω δικό μου αυτοκίνητο στο τέλος, ενω δεν το χρειάζομαι και τόσο!


Και τελικά, έγινε αυτό που έλεγα... :P Πρόκειται για ενα Toyota Corolla EE90 H/B του 1991, που ανήκε σε πελάτη του συνεργείου που δουλεύω και ήθελε να το δώσει, λόγω 2ου αυτοκινήτου. Φοράει κινητήρα 1300 δωδεκαβάλβιδο με πολλαπλό ψεκασμό, έχει 225.000 χιλιόμετρα (είχε 218.000 όταν το πήρα) και δίνει ονομαστικά 75 άλογα, που μάλλον δεν ψοφισαν ακόμα γιατί βγάζει 170 άνετα. :no1

Πριν 8 μήνες που την πήρα, είχε:

- Εξάτμιση (τελικό)
- Ζάντες αλουμίνιου
- Δερμάτινο ημιμπάκετ οδηγού (ανάθεμα την ωρα που το βαζανε λέω απο το Μάη... :angr )
- Καινούργια φρένα
- Σχετικά καινούργια λάστιχα
- Αλλαγμένο ιμάντα χρονισμού πριν 20.000 χιλιόμετρα

Μέσα σε αυτό το διάστημα, απέκτησε:

- Καινούργια αμορτισέρ (KYB Excel-G)
- Φιλτροχοανη στη θέση του μαμά φίλτρου
- Τις ζάντες απο το 323F της δουλειάς, βαμμένες άσπρες
- Φιμε αντιηλιακες μεμβράνες
- Xenon 6000k και LED ψείρες
- Carbon μεμβράνη στο καπώ και σε σημεία της κονσόλας μέσα
- Τιμόνι απο κάποια Carina II
- Το ηχοσύστημα απο το 323F της δουλειάς

Βλάβες-ζημιές μέσα σε αυτό το διάστημα:

- A/C compressor, είχε καταργηθεί πριν την αγορά και δεν μπήκε γιατί υπάρχει περίπτωση μετατροπής με άλλο μοτέρ
- Μπερδεμένο ρελαντί, που τελικά ηταν απο ενα O-Ring στη βίδα ρύθμισης
- Συνολικά 3 κομμένες βάσεις μηχανής, 2 που τις είχε απο την αρχή και μια που εκοψα εγώ, γιατί δεν άλλαξα τις άλλες... :shy

Εντυπώσεις τώρα... Μου λέγανε ότι τα Toyota είναι σκυλιά και δεν το πίστευα. Έχω πάθει πλάκα λοιπόν, γιατί όσο άσχημα κι αν του φερθω δεν καταλαβαίνει. Οδηγώντας παράλληλα και το Xsara, βλέπω διάφορες σε μένα κι όχι στα αυτοκίνητα, γιατί αν είχα το Citroen καθημερινά και το πήγαινα όπως το Toyota, όντως θα το διαλουσα...

Κι επειδή :need_pics...

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Περισσότερες, εδώ! >>> http://s1060.photobucket.com/user/plankie69/library/Toyota%20Corolla%20EE90%201300%2012V%20EFI

_________________
Κάπου, κάποια στιγμή έγινε ένα μικροοοοούλι λάθος... Αλλαξοπιστήσαμε!

Citroen Xsara II 1.4 - Toyota Corolla EE90 1.3 12V H/B -Mazda 323F 1.6 16V


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara II 1.4 - Corolla EE90 1.3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Ιούλ 2015, 07:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
ε καλα τωρα μιλας για τογιοτα που κατασκευαζονταν στην ιαπωνια και ηταν όχι μονο σκυλια κατι καλυτερο....αντε παρε σημερα τογιοτα σε συγκριση με ένα σιτροεν σημερινο και θα δεις με πιο θα τρεχεις στα συνεργεια..εξαλλου το 1991 διοτι μονο με εκεινα τα αμαξια μπορεις να κανεις συγκριση και όχι μετα σημερινα ισως μονο με το ΖΧ θα το συγκρινα....παντως καλοριζικο...
συνάδελφος αγορασε 1000 ευρω τογιοτα κορολα 1600 του 1993 με 240.000 που ντρεπεσε να μπεις μεσα...αλλα μιλαμε για ιαπωνια φιλε μου....όχι τουρκια....
για το ξαρα με τον αεροσακο το πρόβλημα είναι στην ταινια αεροσακου που εχει το τιμονι...καινουργια αν κρινω από το δικο μου εχει κανα 140αρι τοσο την πληρωσα οποτε βρες καμια μτχνη με κανα 20αρι διοτι σε λιγο διαστημα θα κοπει και θα χασεις και αεροσακο και κορνα τιμονιού....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara II 1.4 - Corolla EE90 1.3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Ιούλ 2015, 08:24 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Όπως και να έχει, καλά και ασφαλή χιλιόμετρα σου εύχομαι, με όποιο αυτοκίνητο ή κάρο ( :D ) είσαι :clap :clap :clap :clap

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara II 1.4 - Corolla EE90 1.3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Ιούλ 2015, 18:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 03 Απρ 2012, 23:07
Δημοσιεύσεις: 558
Τοποθεσία: Σέρρες (πλέον)
Εικόνες: 2
xantiamanolis έγραψε:
ε καλα τωρα μιλας για τογιοτα που κατασκευαζονταν στην ιαπωνια και ηταν όχι μονο σκυλια κατι καλυτερο....αντε παρε σημερα τογιοτα σε συγκριση με ένα σιτροεν σημερινο και θα δεις με πιο θα τρεχεις στα συνεργεια..εξαλλου το 1991 διοτι μονο με εκεινα τα αμαξια μπορεις να κανεις συγκριση και όχι μετα σημερινα ισως μονο με το ΖΧ θα το συγκρινα....παντως καλοριζικο...
συνάδελφος αγορασε 1000 ευρω τογιοτα κορολα 1600 του 1993 με 240.000 που ντρεπεσε να μπεις μεσα...αλλα μιλαμε για ιαπωνια φιλε μου....όχι τουρκια....
για το ξαρα με τον αεροσακο το πρόβλημα είναι στην ταινια αεροσακου που εχει το τιμονι...καινουργια αν κρινω από το δικο μου εχει κανα 140αρι τοσο την πληρωσα οποτε βρες καμια μτχνη με κανα 20αρι διοτι σε λιγο διαστημα θα κοπει και θα χασεις και αεροσακο και κορνα τιμονιού....


Δεν θα διαφωνήσω, τα σημερινά Toyota δεν έχουν καμία σχέση με αυτά. Από τα συμφραζόμενα σου καταλαβαίνω πως μιλάς για το Auris, το οποίο δεν θα με έπειθε να πάρω Toyota ξανά, έτυχε να δουλέψω πάνω σε ένα και γενικότερα, να το δω από άλλη οπτική γωνία. Καλώς ή κακώς, η «μουτζούρα» άρχισε να μου δείχνει τι αυτοκίνητα να προτιμώ. Το ότι δεν πήρα Citroen, ήταν θέμα τύχης και μόνο! (ξέρουμε όλοι άλλωστε τη λόξα μου με τις ZX... :love )

Σε σύγκριση με τη ZX πάλι (επειδή είχαμε και μπορώ να συγκρίνω), το Toyota κερδίζει στη σχέση κυβισμός/άλογα και μόνο. Στον αντίποδα, το Toyota είναι αισθητά πιο άβολο σε χώρους (οι πίσω δεν κάνουν άνετο ταξίδι), οι χώροι αποθήκευσης εντός καμπίνας περιορίζονται σε βασικές ανάγκες, ενώ και ποιοτικά η καμπίνα είναι ένα κλίκ πιο κάτω από τη ZX. Είναι αυτό που σχολιάζαμε στη σχολή από την πρώτη μέρα, ναι μεν σκυλί ο γιαπωνέζος, αλλά δεν ήξερε την δεκαετία του 1990 τις λέξεις «άνεση» και «ποιότητα»...

Με την κόρνα, το Xsara δεν έχει θέμα. Την έχει στη φλασιέρα, μαζί με τα φώτα, οπότε δεν τη χάνει. Απλά ανάβει χωρίς λόγο το λαμπάκι...

_________________
Κάπου, κάποια στιγμή έγινε ένα μικροοοοούλι λάθος... Αλλαξοπιστήσαμε!

Citroen Xsara II 1.4 - Toyota Corolla EE90 1.3 12V H/B -Mazda 323F 1.6 16V


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara II 1.4 - Corolla EE90 1.3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Ιούλ 2015, 07:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
βασικα αναφερωμαι για τα τογιοτα απο το 2003 αν δεν κανω λαθος απο εκει ξεκινησαν για τουρκια ......παρε και το παραδειγμα απο το τογιοτα αιγκο με τα προβληματα που ταλαιπωρησαν 3 ολοκληρες εταιριες....
παντα σχεδον ολα τα γιαπωνεζικα εκεινης της εποχης ειχαν αυτα τα μειονεκτηματα...

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara II 1.4 - Corolla EE90 1.3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Αύγ 2015, 22:46 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
To συγκεκριμενο corolla σε liftback ειναι ισως το χειροτερο αυτοκινητο που οδηγησα ποτε μου... :s

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara II 1.4 - Corolla EE90 1.3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Αύγ 2015, 23:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
:laugh :laugh :laugh

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara II 1.4 - Corolla EE90 1.3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Αύγ 2015, 09:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 21:43
Δημοσιεύσεις: 1895
Παιδιά έχω 3 μήνες ένα μιατα Mazda NC του 2008 και μπορώ να πω ότι τα made in Japan ιαπωνικά οχήματα είναι πραγματικά εξωπραγματικά καλόφτιαγμενα..

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Xsara II 1.4 - Corolla EE90 1.3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Αύγ 2015, 20:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 03 Απρ 2012, 23:07
Δημοσιεύσεις: 558
Τοποθεσία: Σέρρες (πλέον)
Εικόνες: 2
nonos έγραψε:
To συγκεκριμενο corolla σε liftback ειναι ισως το χειροτερο αυτοκινητο που οδηγησα ποτε μου... :s


Σίγουρα δεν είναι για να στρίβει σαν τρελό, αν και το hatchback μου πατάει καλά στις στροφές. Και θέλει κι ελατηρια... ;)

Sent while revvin'up my Rolla...

_________________
Κάπου, κάποια στιγμή έγινε ένα μικροοοοούλι λάθος... Αλλαξοπιστήσαμε!

Citroen Xsara II 1.4 - Toyota Corolla EE90 1.3 12V H/B -Mazda 323F 1.6 16V


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 5 [ 62 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο



Συναφή θέματα

νέες "περιπέτειες" λόγο άσχετου μάστορα Citroen Xsara 1600
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Salvatore_
Απαντήσεις: 32
Συγκριτικα και Υλικο Xsara
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: ΖήσηςXsara
Απαντήσεις: 41
ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ XSARA PICASSO???
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Citroen Xsara Εξάτμιση-Εισαγωγή
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: efmi13
Απαντήσεις: 6
Πρόβλημα στα φλας σε Xsara
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: zx lover
Απαντήσεις: 22
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ