Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Xsara II 1.4 - Corolla EE90 1.3 Δημοσιεύτηκε: Παρ 07 Αύγ 2015, 12:39 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16612 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
plankton69 έγραψε: nonos έγραψε: To συγκεκριμενο corolla σε liftback ειναι ισως το χειροτερο αυτοκινητο που οδηγησα ποτε μου... Σίγουρα δεν είναι για να στρίβει σαν τρελό, αν και το hatchback μου πατάει καλά στις στροφές. Και θέλει κι ελατηρια... Sent while revvin'up my Rolla... Επετρεψε μου να διαφωνω τελειως σε οτι καλο και πεις για αυτο το (ο θεος να το κανει) αυτοκινητο.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
plankton69
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Xsara II 1.4 - Corolla EE90 1.3 Δημοσιεύτηκε: Παρ 07 Αύγ 2015, 19:06 |
|
Εγγραφή: Τρί 03 Απρ 2012, 23:07 Δημοσιεύσεις: 558 Τοποθεσία: Σέρρες (πλέον) Εικόνες: 2
|
nonos έγραψε: Επετρεψε μου να διαφωνω τελειως σε οτι καλο και πεις για αυτο το (ο θεος να το κανει) αυτοκινητο. Εγώ σου επιτρέπω, αρκεί να μη διαφωνήσεις στο ότι το μοτέρ του ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ... (Όπως είπα πιο πάνω, επειδή είχαμε ZX, το μόνο θετικό του Toyota είναι το μοτέρ. Η ανάρτηση του δικού μου -ίσως- είναι καλύτερη από το μέσο όρο γιατί είναι καινούρια/επιλεγμένη σωστά, παρότι τρέναρα τα ελατήρια για την ώρα.)
_________________ Κάπου, κάποια στιγμή έγινε ένα μικροοοοούλι λάθος... Αλλαξοπιστήσαμε!
Citroen Xsara II 1.4 - Toyota Corolla EE90 1.3 12V H/B -Mazda 323F 1.6 16V
|
|
|
|
|
plankton69
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara II 1.4 - Corolla EE90 1.3 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Σεπ 2015, 17:29 |
|
Εγγραφή: Τρί 03 Απρ 2012, 23:07 Δημοσιεύσεις: 558 Τοποθεσία: Σέρρες (πλέον) Εικόνες: 2
|
Μεγάλη μέρα σήμερα, την ψυχή μου έβγαλε από το πρωί αλλά χαλάλι! Μετά από 4 χρόνια κατοχής, ένα παλαβό Σεπτέμβρη με αρκετά χιλιόμετρα και με «σφήνωμα» στο δικό μου πρόγραμμα για να περάσει ΚΤΕΟ εγκαίρως, το project «σουλουπώνουμε τη γαλλίδα ΤΩΡΑ» άρχισε για τα καλά. Το πρόγραμμα (περιορισμένου χρόνου σήμερα γιατί μπήκε «σφήνα» στο πρόγραμμα του μαγαζιού που δουλεύω), μετά από μια βδομάδα ανέβα-κατέβα Θεσσαλονίκη από Σέρρες, περιλάμβανε τα εξής: - Ελαστικά - Ντιζάκι ζυγαρίας συνοδηγού - ΚΤΕΟ Η ιστορία με τα λάστιχα, λίγο-πολύ ήταν γνωστή εντός GCC. Αυτό που δεν γνωρίζατε βέβαια, ήταν αυτό: ΝΑΙ, τα πίσω λάστιχα της Xsara ήταν έτοιμα να σκάσουν ανά πάσα στιγμή κι ευτυχώς δεν έγινε το κακό. Έπρεπε όμως να γίνει το σπίτι επειγόντως, όποτε δικαιολογώ κάπως τη συγκεκριμένη δαπάνη. (Αν θέλετε βέβαια την «προσωπική» μου σκέψη, καλύτερα να μαζεύαμε το Citroen με τα λεφτά που μου κόστισε το Toyota...) Anyway, ο,τι έγινε, έγινε. Μετά από ψάξιμο, ο πατέρας κατέληξε στα Goodyear EfficientGrip Performance, σε διαστάσεις 195/60R15 88H. Κόστισαν περίπου 300 ευρώ χωρίς την τοποθέτηση (μπρίκια κολλάω στο μαγαζί;;; ) και μπορώ να συμφωνήσω με όλους όσους είπατε ως τώρα πως είναι λαστιχάρα. Επιπλέον, αλλάχθηκε και το παλιοντιζάκι που μου έσπαγε τα νεύρα, με ένα της MOOG. Σειρά είχε το ΚΤΕΟ λοιπόν. Περάσαμε με δευτερεύουσες παρατηρήσεις (πίσω φρένα που δεν πρόλαβα να ρεγουλάρω, φανάρια που θέλουν ξεθάμπωμα), οπότε -και τυπικά πλέον- είμαστε εντάξει. Ωστόσο, λόγω χρόνου δεν πρόλαβα να ασχοληθώ με αυτά: - Χάνει λάδια από την τσιμούχα στροφάλου. Μαζί με το σετ τσιμούχες, θα αλλαχθεί και το σετ ιμάντα χρονισμού, πιθανότατα μαζί με την αντλία για να ξεμπλέξουμε με αυτά για 60.000 χιλιόμετρα. - Τα πίσω σινεμπλόκ στα ψαλίδια είναι κομμένα, μου το ανέφερε και ο ελεγκτής στο ΚΤΕΟ. Μαζί με τους ιμάντες θα αλλαχθούν κι αυτά για να μην έχουμε παρατράγουδα. - Αφού θα μπει μέσα για ιμάντες, θα γίνει και σέρβις. Εκτός αν το κάνω στο σπίτι μόνος, δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο. - Αν μπορούν να επανέλθουν τα φανάρια, θα πάνε σε τοπικό βαφέα που αναλαμβάνει τέτοια πράγματα. Ειδάλλως, πάμε για καινούρια φανάρια. Κι εδώ κάπου, μπορεί ο Νονός να ανοίξει σαμπάνιες. Για να γυρίσω στο σπίτι, κάνω καθημερινά μια πολύ στριφτερή διαδρομή. Με το Corolla, συνήθως στρίβω με 60-75, γιατί νιώθω πως θα με πετάξει από το δρόμο και δεν πιέζω παραπάνω. Με την Xsara σήμερα, ανέβαινα σταθερά 80-90 (ίσως και 100 σε σημεία), χωρίς να έχω ιδιαίτερο θέμα. Βέβαια η παθητική βάρεσε υπερωρίες, αλλά την ευχαριστήθηκα στο δρόμο. Χώρια που με τα καινούρια λάστιχα έμοιαζε «βιδωμένο» στο δρόμο. Ξέρω πως γελάς από μέσα σου Χρήστο, αλλά δεν βλέπω να κρατάω για πολύ το Toyota. Μόλις τα οικονομικά μου επαρκούν για 1400αρι, θα έρθει η πολυπόθητη γαλλίδα... Αυτά τα ολίγα. 193.500 χιλιόμετρα μετά και με μια μετακόμιση στην πλάτη, της άξιζε η ταλαιπωρία που τράβηξα (κι έχω ακόμα να τραβήξω).
_________________ Κάπου, κάποια στιγμή έγινε ένα μικροοοοούλι λάθος... Αλλαξοπιστήσαμε!
Citroen Xsara II 1.4 - Toyota Corolla EE90 1.3 12V H/B -Mazda 323F 1.6 16V
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara II 1.4 - Corolla EE90 1.3 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Σεπ 2015, 18:43 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8103 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
το μαζευευεις σιγα σιγα ....και καλα κανεις.....αντε δωσε τον ιαπωνεζικο ανταλακτικο και παρε κατι καλο και ανετο....
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε xantiamanolis για την δημοσίευση του/της: plankton69
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara II 1.4 - Corolla EE90 1.3 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Σεπ 2015, 18:50 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10558 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Μπράβο! Μεγειά και καλοπάτητα τα καινούρια σου λάστιχα! Καλά κάνεις και αρχίζεις και μαζεύεις σιγά σιγά την Γαλλίδα. Απ'ό τι είδες, σε αποζημίωσε πολύ καλά στο στροφιλίκι σε σχέση με τον Ιάπωνα. Αν μου επιτρέπεις, στο μεγάλο σέρβις που θα κάνεις, να αλλάζεις αντιψυκτικά και υγρά φρένων, αξίζει.
Υ.Γ. Χρήστο, τα πίσω σου λάστιχα ήταν πάρα πολύ επικίνδυνα. Όχι μόνο για σένα, αλλά και γι'αυτούς που σε συναντούσαν στο δρόμο. Πιστεύω πως απλά δεν έπρεπε να την κουνάς καθόλου μέχρι να τα αλλάξεις!
Στάλθηκε από το T1145 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε bakevang για την δημοσίευση του/της: plankton69
|
|
|
|
|
plankton69
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara II 1.4 - Corolla EE90 1.3 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Σεπ 2015, 19:28 |
|
Εγγραφή: Τρί 03 Απρ 2012, 23:07 Δημοσιεύσεις: 558 Τοποθεσία: Σέρρες (πλέον) Εικόνες: 2
|
Μανώλη δεν ξέρω αν θα τη δώσω τη γιαπωνέζα, μπορεί και να την κρατήσω για τον μικρό αδερφό που ετοιμάζεται για δίπλωμα. Και λεφτά δεν θα πιάσει αν την πουλήσω, και ο κόπος μου θα πάει χαμένος (καπώ/ζάντες/ηχοσύστημα τα έκανα εγώ). Μια Citroen ZX όμως, τη χρωστάω στον εαυτό μου. bakevang έγραψε: Μπράβο! Μεγειά και καλοπάτητα τα καινούρια σου λάστιχα! Καλά κάνεις και αρχίζεις και μαζεύεις σιγά σιγά την Γαλλίδα. Απ'ό τι είδες, σε αποζημίωσε πολύ καλά στο στροφιλίκι σε σχέση με τον Ιάπωνα. Αν μου επιτρέπεις, στο μεγάλο σέρβις που θα κάνεις, να αλλάζεις αντιψυκτικά και υγρά φρένων, αξίζει.
Υ.Γ. Χρήστο, τα πίσω σου λάστιχα ήταν πάρα πολύ επικίνδυνα. Όχι μόνο για σένα, αλλά και γι'αυτούς που σε συναντούσαν στο δρόμο. Πιστεύω πως απλά δεν έπρεπε να την κουνάς καθόλου μέχρι να τα αλλάξεις!
Στάλθηκε από το T1145 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Τα αντιψυκτικά θα τα πετάξω έτσι κι αλλιώς, αφού θα βγει η αντλία λογικά. Η διαφορά στα σετ είναι ελάχιστη, μιλώντας για Gates. Τα υγρά φρένων είναι με αστερίσκο, γιατί η μαμά-κάτοχος εμπιστεύεται με κλειστά μάτια ειδικό συνεργείο φρένων στη Θεσσαλονίκη. Οπότε, μπορεί και να μη βάλω το χέρι μου εγώ σε αυτά... Για το θέμα «στρίψιμο» δεν θα μιλήσω καν. Μπορούσα πιστεύω να φάω ένα τεπόζιτο ανέβα-κατέβα χωριό για να την ευχαριστηθώ. Και η γιαπωνέζα με ευχαριστεί, όσο δεν στρίβει ο δρόμος. Έχει τρελό άνοιγμα ο 12V, είναι και πούπουλο το σκάφος... Καταλαβαίνεις πιστεύω τι γίνεται! (Περπατούσε αναγκαστικά και με πολλές επιφυλάξεις/προσοχή. Δίκαιο έχεις ο,τι και να πεις, αλλά το Toyota δεν βολεύει για τη δουλειά και η κατάσταση του εργάτη (Mazda 323F) είναι τρις χειρότερη, γι'αυτό και περιορίζεται εντός χωριού. Χώρια που το σπίτι ξέφυγε σε κόστος...)
_________________ Κάπου, κάποια στιγμή έγινε ένα μικροοοοούλι λάθος... Αλλαξοπιστήσαμε!
Citroen Xsara II 1.4 - Toyota Corolla EE90 1.3 12V H/B -Mazda 323F 1.6 16V
|
|
|
|
|
jojo
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara II 1.4 - Corolla EE90 1.3 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Σεπ 2015, 21:28 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιούλ 2013, 22:39 Δημοσιεύσεις: 754
|
Καλοπατητα τα λαστιχα.
Ομως γιατι 60 προφιλ? 55 δεν ειχε? Η δικια μου 195/55/15 φοραει και οταν τα αλλαξα δεν εβαλα αλλη διασταση. Στα 300 ευρω (και κατι ψιλα).
Αυτη η τσιμουχα στροφαλου που βρισκεται? Αν και 1.6 η δικια μου, εχω περιεργεια να το δω γιατι στα 4000χλμ περιπου τρωει ενα κουτακι. Αμα ειναι τσιμουχα χαλαλι του.
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara II 1.4 - Corolla EE90 1.3 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Σεπ 2015, 21:48 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16612 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Χρησταρα μου δεν ειμαι κακεντρεχης το οποιο πειραγμα σου κανω για την corolla ειναι απο προσωπικη επαφη και αποψη! οχι για να σε μπριζωνω ,να στη λεω! Αλλωστε εχω την πιστη οτι νεος εισαι κι εσυ και μηχανικος, ε τι στο καλο απο 5 πραγματα σκαμπαζεις..Τα λες και μονος σου εν ολιγοις!! Απο εκει και περα μη σου κανει εντυπωση αν πουλησεις την corolla τσακ-μπαμ! Υπαρχει πολυ κοσμος κολλημενος με δαυτα! Και μαλιστα πιστευω οτι ισως δε χρειαστει να βαλεις και ευρω απο την τζεπη σου για να πας σε ZX.. εχουν μεταπωλητικη αυτοι οι ιαπωνες... Το ηχοσυστημα το ξηλωνεις. Θα σταθω ομως στο εξης. Ειναι απαραδεκτο να τσουλας ,οσο τσουλαγες με αυτα τα λαστιχα στο xsara! Μιλαμε μια 4αδα μεταχειρισμενη 4ετιας να χες βαλει για ενα χρονο κανα 60αρι θα τα πληρωνες.. τοσο χαλια λαστιχα προσωπικα δεν εχω ξαναδει. Κι επειδη σε διαβαζα και στο αλλο θεμα με τον ιμαντα και το service του Βαγγελη στο picasso, αν εννοουσες με το οτι αν καποια πραγματα δεν επειγουν τα τρεναρουμε κατι τετοια οπως τα λαστιχα,ε Χρησταρα μου εισαι πολυ λαθος.. Ολοι ,αλλος λιγοτερο αλλο περισσοτερο, κοβει απ οπου μπορει ετσι οπως ειναι τα πραγματα, δε κανω κηρυγμα δλδ ,αλλα εδω μιλαμε για ζητημα ασφαλειας ολων μας! Με τη τσιμουχα στροφαλου προσεχε μη παρεις το δισκω-πλατω στο χερι.. κι εγω την παρακολουθω την xantia I,γιατι εχει πολυ μικρη διαρροη απο εκει και εχουμε και ιδια σχεδον χιλιομετρα μαλιστα! Για τα φαναρια μη δωσεις τσαμπα λεφτα για μεταχειρισμενα εστω και γυαλιστερα, γιατι κι αυτα θα θαμπωσουν και ενα 60αρι θα δωσεις ανετα.. Πανω απο 20e σε καποιον που ασχολειται δε θα δωσεις για το ξεθολωμα τους!
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
plankton69
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara II 1.4 - Corolla EE90 1.3 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Σεπ 2015, 22:11 |
|
Εγγραφή: Τρί 03 Απρ 2012, 23:07 Δημοσιεύσεις: 558 Τοποθεσία: Σέρρες (πλέον) Εικόνες: 2
|
Προτιμώ να την έχει ο μικρός, παρά να την πουλήσω. Είναι το δέσιμο του πρώτου αυτοκινήτου, καταλαβαίνεις πιστεύω! (κι ας είναι ξενέρωτο.) Δεν είπα ποτέ ότι θα τρέναρα τα λάστιχα, ειδικά σε αυτό το χάλι θα ήμουν για μπάτσες αν έλεγα ότι είναι εντάξει.- Έχω κακές εμπειρίες και το ξέρεις. Πήγαν αναγκαστικά πίσω, για πολλούς λόγους. Ούτε και μεταχειρισμένα ήθελα, παρότι έπεσαν στα χέρια μου μέτριες τετράδες μέχρι να μπουν καινούρια. Θα έμεναν εκείνα και θα πήγαινε κύκλος η ιστορία για καμιά 2ετία. Όσο μπορούσαμε, έμενε σε ακινησία για να μη γίνει καμιά στραβή και κλαίμε ομαδικώς. Έφτασε να κάθεται μήνα και να γίνονται τα πάντα με το Toyota. Για τους ίδιους λόγους δεν την κυκλοφορούσα κι εγώ μετά το δίπλωμα. Αφού όμως έστρωσε λίγο η δουλειά και άρχισαν τα χιλιόμετρα, μπήκαν κατευθείαν και χωρίς σκέψη. Σκέψου ότι σε 2 χρόνια (2013 ως σήμερα), μου ήρθαν όλα ανάποδα. Είναι πιο προσωπικό θέμα όμως, better leave it. Τα λέω και στον jojo παρακάτω, ευτυχώς είναι από τη μεριά του ιμάντα. Θέλω να πιστεύω πως στα 155 χιλιάδες χλμ που λέει «αλλαγή συμπλέκτη», κάποιος φρόντισε να την αλλάξει. Για τα φανάρια, ή ξεθάμπωμα, ή καινούρια σε περίπτωση δεν στρώνουν με την καμία. jojo έγραψε: Καλοπατητα τα λαστιχα.
Ομως γιατι 60 προφιλ? 55 δεν ειχε? Η δικια μου 195/55/15 φοραει και οταν τα αλλαξα δεν εβαλα αλλη διασταση. Στα 300 ευρω (και κατι ψιλα).
Αυτη η τσιμουχα στροφαλου που βρισκεται? Αν και 1.6 η δικια μου, εχω περιεργεια να το δω γιατι στα 4000χλμ περιπου τρωει ενα κουτακι. Αμα ειναι τσιμουχα χαλαλι του. Περπατάει σε περίεργα οδοστρώματα στις Σέρρες και είπαμε να ανεβούμε λίγο προφίλ, that's all. Ο Βαγγέλης μπορεί να σου δώσει μια σχετική ιδέα, μιας και οδηγεί στο ίδιο σεληνιακό τοπίο... Γύρω από το στρόφαλο, στη μεριά του ιμάντα και πίσω από την τροχαλία. Έχει και στη μεριά του σασμάν, αλλά δεν χάνει εκείνη. Λογικά αν χάνεις από εκεί, θα δεις και δάκρυσμα. Σε άλλη περίπτωση, μάλλον θα στεναχωρηθείς. (Βέβαια δεν πλησιάζεις ένα Leon Mk1 που κάναμε πρόσφατα γενική. Σέρρες-χωριό (15 χιλιόμετρα) ήθελε 1 λίτρο λάδι. Δε το συζητάμε να πήγαινε Τούζλα για θάλασσα ο άνθρωπος, με το βυτίο κοτσαρισμένο έπρεπε να ξεκινήσει! )
_________________ Κάπου, κάποια στιγμή έγινε ένα μικροοοοούλι λάθος... Αλλαξοπιστήσαμε!
Citroen Xsara II 1.4 - Toyota Corolla EE90 1.3 12V H/B -Mazda 323F 1.6 16V
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara II 1.4 - Corolla EE90 1.3 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Σεπ 2015, 22:44 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10558 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
plankton69 έγραψε: Οι δρόμοι εντός και εκτός Σερρών (γενικά όλος ο νόμος είναι απαίσιος) είναι λακούβες με λίγη άσφαλτο. Εγώ 1ο μήνα στις Σέρρες που μάθαινα δρόμους - λακούβες, πήγα για ζυγοστάθμιση και είχα 3/4 στραβές ζάντες. Και με 65άρι προφίλ παρακαλώ.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
jojo
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara II 1.4 - Corolla EE90 1.3 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Σεπ 2015, 15:47 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιούλ 2013, 22:39 Δημοσιεύσεις: 754
|
Ωραια, θα το τσεκαρω στην επομενη αλλαγη λαδιων. Μονο 1500χλμ θελω ακομα. Αν και απο κατω υπαρχει λαδωμενη περιοχη αλλα δεν εχω κοιταξει ποτε απο που και αμφιβαλλω αν "παει" εκει το χαμενο λαδι.
|
|
|
|
|
plankton69
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara II 1.4 - Corolla EE90 1.3 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Οκτ 2015, 19:09 |
|
Εγγραφή: Τρί 03 Απρ 2012, 23:07 Δημοσιεύσεις: 558 Τοποθεσία: Σέρρες (πλέον) Εικόνες: 2
|
(Διπλό post, για διαγραφή)
_________________ Κάπου, κάποια στιγμή έγινε ένα μικροοοοούλι λάθος... Αλλαξοπιστήσαμε!
Citroen Xsara II 1.4 - Toyota Corolla EE90 1.3 12V H/B -Mazda 323F 1.6 16V
Τελευταία επεξεργασία από plankton69 και Πέμ 01 Οκτ 2015, 19:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
plankton69
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara II 1.4 - Corolla EE90 1.3 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Οκτ 2015, 19:10 |
|
Εγγραφή: Τρί 03 Απρ 2012, 23:07 Δημοσιεύσεις: 558 Τοποθεσία: Σέρρες (πλέον) Εικόνες: 2
|
Τελευταίες αναλαμπές πριν το στρατό ή αλλιώς, δεν περνάει η ώρα! Έχει κανά 2 βδομάδες που έχω ξηλώσει το Toyota για βιολογικό καθαρισμό, μιας και μετά από 24 χρόνια μονάχα εγώ έλειπα από εκεί μέσα. Το αρχικό σχέδιο (χωρίς να βγει η μοκέτα) περιλάμβανε: - Ταπετσαρίες θυρών - πίσω μέρους - Καθίσματα - Ουρανό - Γενικότερο καθάρισμα της καμπίνας αφού αυτή απογυμνωθεί από τα πλαστικά και τις ταπετσαρίες Σε γενικές γραμμές δεν παρατηρώ κάτι περίεργο στο σκάφος, όλα μοιάζουν φυσιολογικά για την ηλικία του αυτοκινήτου. Ούτε σκουριές, ούτε σαπίλες, ούτε παρατράγουδα. Επιπλέον, δεν φαίνεται κάποια επισκευή σε επίπεδο λαμαρίνας, πίσω φτερά (μονοκόμματα λόγο τρίπορτου), πόρτες κλπ είναι 100% Toyota και (κατά πάσα πιθανότητα), εργοστασιακά. Δεν μπορώ βέβαια να πω και το ίδιο για μπροστά, μιας κι ένα φανάρι είναι διαφορετικό (αν και καπώ-φτερά κλπ είναι εντάξει). Στην καλύτερη, κάποια στιγμή έσπασε μονάχα εκείνο... Στο θέμα μας όμως: (περισσότερες εδώ: http://s1060.photobucket.com/user/plank ... rior/story) Η τελευταία φώτο είναι η τωρινή μας φάση (as we speak), ενώ η προτελευταία είναι μεταξύ Κυριακής-Τετάρτης. Το προηγούμενο ΣΚ (των εκλογών) ξηλώθηκε για καθαρισμό καμπίνας και συναρμολογήθηκε εκ νέου, λόγω επιδείνωσης του καιρού. Αλλιώς θα είχαν τελειώσει όλα το ΣΚ που μας πέρασε. Για να ξαναγίνει αυτοκίνητο που χαίρεσαι να μπεις μέσα, χρησιμοποιήθηκε αρκετό Vanish (για μοκέτες/χαλιά/υφάσματα), μια «μίξη» Zif/Fairy/ξύδι (και μένα μου φάνηκε περίεργη, αλλά έκανε καλή δουλειά), αρκετό οινόπνευμα, ατμοκαθαριστής και για το τέλος, αρκετό αρωματικό βανίλια. Μένει λοιπόν το υπόλοιπο σαλόνι (η θέση του συνοδηγού είναι μισοτελειωμένη) και ο ουρανός, ο οποίος θα γίνει αυτή την Κυριακή, αν όλα πάνε καλά και δεν μας βρέξει. Με ένα σχόλιο: ΠΟΛΥ ΒΡΩΜΑ...
_________________ Κάπου, κάποια στιγμή έγινε ένα μικροοοοούλι λάθος... Αλλαξοπιστήσαμε!
Citroen Xsara II 1.4 - Toyota Corolla EE90 1.3 12V H/B -Mazda 323F 1.6 16V
|
|
|
|
|
linker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara II 1.4 - Corolla EE90 1.3 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Οκτ 2015, 19:17 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41 Δημοσιεύσεις: 17279 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 10
|
Καθίσματα, ταπετσαρίες, μοκέτες περάστηκαν με σκούπα πλύσης-απόπλυσης?
_________________
Citroën Xantia II 1.8i 16V Citroën C2 by Loeb no.0299
"Life is too short to drive boring cars"
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|