Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 12:03 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara II 1.4 - Corolla EE90 1.3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Οκτ 2015, 19:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 03 Απρ 2012, 23:07
Δημοσιεύσεις: 558
Τοποθεσία: Σέρρες (πλέον)
Εικόνες: 2
linker έγραψε:
Καθίσματα, ταπετσαρίες, μοκέτες περάστηκαν με σκούπα πλύσης-απόπλυσης?


Έχασα το φίλτρο από την επαγγελματική στη μετακόμιση και αναγκαστικά δουλεύει υπερωρίες ο αέρας, το κομφλέρ και ο... ήλιος!

(Ξέρω, δεν το κάνω 100% σωστά. Ας απολυθώ όμως μια με το καλό...)

_________________
Κάπου, κάποια στιγμή έγινε ένα μικροοοοούλι λάθος... Αλλαξοπιστήσαμε!

Citroen Xsara II 1.4 - Toyota Corolla EE90 1.3 12V H/B -Mazda 323F 1.6 16V


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara II 1.4 - Corolla EE90 1.3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Οκτ 2015, 22:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 03 Απρ 2012, 23:07
Δημοσιεύσεις: 558
Τοποθεσία: Σέρρες (πλέον)
Εικόνες: 2
Σα να τις άργησα λίγο τις εντυπώσεις που είχα υποσχεθεί, ποτέ όμως δεν είναι αργά. Χωρίζω σε 2 σκέλη, μιας και το post αφορά και τα 2 αυτοκίνητα.

Σκέλος 1: Xsara II

Την είχα ξαναπει την αμαρτία μου, ήθελα δια καός Michelin Energy Saver+ στη Γαλλίδα. Η επιλογή των Goodyear όμως μάλλον ήταν καλύτερη, μιας και ακούω θετικά σχόλια και από τους 2 οδηγούς της. Ειδικότερα, ο πατέρας έχει πάθει πλάκα στο βρεγμένο, σε φάση που μου τη λέει αβέρτα για την εμμονή μου προς τα Michelin! :angr

Από κατανάλωση τώρα, είμαστε σε καλά επίπεδα. Γύρω στα 7,5-8lt/100χλμ με πρόχειρο υπολογισμό, συντηρητική οδήγηση και Shell FuelSave 95 και VPower 97, αν τύχει γέμισμα στη μέρα προσφοράς. Χώρια που το αυτοκίνητο αποδίδει καλύτερα, συγκριτικά με γεμισματα του σε άλλα πρατήρια.

Φτάσαμε στα 195.600+- χιλιόμετρα και από βλάβες, έναν υαλοκαθαριστήρα οδηγού αλλάξαμε. :P Στα υπόλοιπα δεν έκανα ακόμα κάτι, λόγω στρατού πάνε για μέσα Νοέμβρη/αρχές Δεκέμβρη. Θα υπάρχει και η εναλλακτική της γιαπωνέζας άλλωστε στο σπίτι, δε συμφέρει να με ακολουθήσει στην Αυλώνα.

Σκέλος 2: Corolla EE90

Δεν υπάρχουν λόγια γύρω από το θέμα «αξιοπιστία». Αισίως στα 228.700+- χιλιόμετρα χωρίς παρατράγουδα, πέρα από το γνωστό θέμα «έκλεισα τα 24 και τσιμπάω λάδι». Φροντίζω να ελέγχω τακτικά για την ώρα, μιας και το σχέδιο αναφέρει μετατροπή κινητήρα. :no1 Έγινε αλλαγή λαδιού στα 227.400 χιλιόμετρα (15w/40 Pentosin), «πείραγμα» του αβάνς σε νορμάλ επίπεδα και ρύθμιση φώτων. Μετά τη θητεία έχουμε ΚΤΕΟ (κανονικά Μάρτη, αναγκαστικά Σεπτέβρη χωρίς πρόστιμο κλπ «άκυρα») και σέρβις καπάκι. Τρενάρω όπως καταβαίνετε κάποια πράγματα, μιας και θα μείνει σχετικά ακίνητο/απινακίδωτο για όσο θα λείπω.

Από κατανάλωση τώρα, είμαι σταθερά στα 7-7,5 λίτρα/100χλμ με βαρύ πόδι, αρκετή πίστα και αλλαγές στις 4500 σ.α.λ. και πάνω. Επίσης γεμίζει με Shell (FuelSave 95 και VPower 97), ενώ απέκτησε και δική του κάρτα Shell Smart Club!

Πάμε και στο καλύτερο όμως... Έχω αναφέρει και αλλού πως μπαίνω στη μικρή πίστα του Αυτοκινητοδρομίου. Άρχισα να συνηθίζω το όλο θέμα και πλέον γράφω 1.24/1.26, ενώ καλύτερος χρόνος ως τώρα είναι το 1.23.70. Το τοπικό club μάλιστα διοργάνωσε Time Attack σε παρεϊστικο κλίμα, μη ανταγωιστικό, στο οποίο και έτρεξα για την εμπειρία. (υπάρχει και in-car video από τον αγώνα! >>> https://www.youtube.com/watch?v=gcqnOrJvuj4)

Υπάρχουν όμως μερικά θέματα στην όλη ιστορία. Δεν έχω αρκετή δύναμη για να γυρίσω πιο σβέλτα την πίστα, τα λάστιχα μου περισσότερο γλυστράνε παρά αποδίδουν, τα ελατήρια μου (εντός πίστας τουλάχιστον) έπρεπε να είναι σε ντάνα με παλιοσίδερα και τα φρένα ναι μεν φρενάρουν ικανοποιητικά, αλλά κάτι δε μου αρέσει. Το πρώτο θέμα θα λυθεί, όπως προείπα, με κινητήρα 1600cc N/A ή 1300 Turbo και τα υπόλοιπα, θα είναι από του χρόνου στο πρόγραμμα αλλαγών μαζί με:

- Ταμπλώ (το έφαγε ο ήλιος, ήδη από τον προηγούμενο κάτοχο)
- Εμπρός καθίσματα (για ομοιομορφία και να γλυτώσω τα εγκαύματα από τη δερμάτινη)
- Ηχεία εμπρός και ενισχυτή (υπάρχουν αλλά δεν μπήκαν ποτέ)
- GTi look (εμπρός προφυλακτήρας, πλαϊνά μαρσπιέ και αεροτομή)

Αυτά τα ολίγα... Αυτή τη φορά δεν έχει εικόνες δυστυχώς, δεν τα πετυχαίνω μαζί στο σπίτι την τελευταία βδομάδα. :(

Υ.Γ: Υπάρχει bonus video όμως... :P >>> https://www.youtube.com/watch?v=krWrVBiquZY

_________________
Κάπου, κάποια στιγμή έγινε ένα μικροοοοούλι λάθος... Αλλαξοπιστήσαμε!

Citroen Xsara II 1.4 - Toyota Corolla EE90 1.3 12V H/B -Mazda 323F 1.6 16V


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 5 από 5 [ 62 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5



Συναφή θέματα

ΑΓΟΡΑ XSARA PICASSO 1.6 110 EXLUSIVE 2007 62000χλμ
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: mjdancerman
Απαντήσεις: 21
ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ XSARA PICASSO 1.8 (MONTEΛΟ 2004)
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 10
Πιθανο προβλημα σε Toyota Corolla
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: heartless
Απαντήσεις: 10
1.4 xsara τι προτείνεται να κάνω για αρχή
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
CITROEN XSARA 1 ΘΟΛΩΜΑ ΤΖΑΜΙΩΝ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: johnkou
Απαντήσεις: 18
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ