Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Γενικά  »  Δ.Τ. Citroen Hellas


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 18 Οκτ 2018, 20:43 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΤΟ ΝΕΟ CITROËN C3 AIRCROSS ΜΕ ΒΡΑΒΕΙΟ AUTOBEST 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Δεκ 2017, 10:11 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 21:03
Δημοσιεύσεις: 4015
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη
Εικόνες: 86
ΤΟ ΝΕΟ CITROËN C3 AIRCROSS NEXT GEN. SUV ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ AUTOBEST 2018

Σήμερα ανακοινώθηκε από την κριτική επιτροπή του Autobest, πως το Νέο Citroën C3 Aircross
Next Gen. SUV, κατέκτησε τον τίτλο του “Καλύτερου Αυτοκινήτου για την Ευρώπη” για το
2018.

Η πανευρωπαική αυτή διάκριση, είναι ακόμη πιο σημαντική λαμβάνοντας υπόψη τους αντιπάλους
του και τη σημαντική διαφορά στην τελική βαθμολογία, αλλά το κυριότερο τα μοντέλα που
λανσαρίστηκαν την ίδια χρονική περίοδο στην κατηγορία των Compact SUV.

Από το 2001, μετά από την ψηφοφορία των μελών του Autobest, προκύπτει ένα αυτοκίνητο ως
“BEST Buy Car of Europe”, αυτό που έχει λάβει τις περισσότερες ψήφους από την κριτική
επιτροπή. Σε αυτή συμμετέχουν 31 δημοσιογράφοι από 31 Ευρωπαϊκές χώρες. Τα αυτοκίνητα
που είναι υποψήφια, κρίνονται σε 13 διαφορετικές κατηγορίες, στις οποίες περιλαμβάνονται η
σχεδίαση, η σχέση τιμής - αξίας, η άνεση για τους επιβάτες και η τεχνολογία, καθώς και η
ικανότητα του δικτύου της εκάστοτε μάρκας να καλύψει τις ανάγκες του κάθε αυτοκινήτου σε
πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Όπως το 2003, όπου είχε κερδίσει την ίδια διάκριση το Citroën C3, έτσι και τώρα το Νέο Citroën
C3 Aircross Next Gen. SUV, ξεχώρισε από τον ανταγωνισμό και κέρδισε το 17ο ετήσιο βραβείο,
χάρη στο ξεχωριστό του στυλ και τον πολύ δυναμικό αλλά και “φρέσκο” χαρακτήρα του.

Το Νέο Citroën C3 Aircross Next Gen. SUV είναι μέρος της Εταιρικής αναγέννησης για τη Citroën
και δείχνει με τον πλέον δυναμικό τρόπο την ικανότητα της μάρκας να λανσάρει και να
υποστηρίζει τις νέες ιδέες στην αυτοκίνηση. Με την πρώτη του παρουσίαση τον Οκτώβριο, το
νέο μοντέλο έχει ήδη ξεπεράσει τις 30.000 παραγγελίες στην Ευρώπη. Οι πελάτες
εντυπωσιάζονται από το εσωτερικό, που διακρίνεται για όλα τα χαρακτηριστικά εκείνα που
κάνουν τα μοντέλα της Citroën να ξεχωρίζουν. Η ευρυχωρία, οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες που
επιτρέπουν να εισέρχεται άπλετο φως στην καμπίνα και οι δυνατότητες διαμόρφωσης για να
ταιριάζει σε κάθε πιθανή ανάγκη, κάνουν το Citroën C3 Aircross Next Gen. SUV να ξεχωρίζει. Η
προσωπικότητα του αυτοκινήτου της Citroën, υπογραμμίζεται ιδανικά με το μεγάλο εύρος των
επιλογών που έχει όποιος θέλει να ξεχωρίζει και να επιλέξει κάτι το ιδιαίτερο για το δικό του
αυτοκίνητο. Με περισσότερους από 90 συνδυασμούς χρωμάτων στο αμάξωμα και 5 σχεδιαστικά
μοτίβα στην καμπίνα, το Νέο Citroën C3 Aircross Next Gen. SUV μπορεί να ταιριάξει ιδανικά σε
όλες τις απαιτήσεις και να γίνει όσο ξεχωριστό θέλει ο ιδιοκτήτης του. Η ευρυχωρία που
προσφέρει είναι μοναδική για την κατηγορία του, όπως και η διάθεση που φτιάχνει στους
επιβάτες του, με τη μεγάλη ανοιγόμενη γυάλινη πανοραμική οροφή. Το νέο C3 Aircross είναι ένας
γνήσιος εκπρόσωπος του προγράμματος Citroën Advanced Comfort® και ως τέτοιος, προσφέρει
μια ολιστική εμπειρία χαλάρωσης και άνεσης στους επιβάτες, τη στιγμή που ο οδηγός του
απολαμβάνει μία συναρπαστική εμπειρία οδήγησης. Το νέο C3 Aircross προσφέρει ευελιξία
υψηλού επιπέδου στους δρόμους της πόλης, όσο άνεση και σιγουριά στον ανοιχτό δρόμο. Τα
στοιχεία αυτά το χαρακτηρίζουν μοναδικό στην κατηγορία του. Το Νέο Citroën C3 Aircross Next
Gen. SUV φέρει το προηγμένο σύστημα Grip Control® και σε συνδυασμό με το Σύστημα
Υποβοήθησης Καθόδου για έντονες κατωφέρειες (Hill Assist Descent), απογειώνει την ευκολία για
τον οδηγό και την ασφάλεια στις μετακινήσεις. Σε αυτό το μήκος κύματος είναι και τα 12
σύγχρονα ηλεκτρονικά βοηθήματα οδήγησης με τα οποία εφοδιάζεται το Γαλλικό μοντέλο, τα 4
συστήματα συνδεσιμότητας αλλά και η πρόσφατη διάκριση από το Euro NCAP με την ανώτερη
βαθμολογία των 5 αστέρων.

Ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής του θεσμού Autobest, κος Ilia Seliktar, με δήλωσή του
υπογράμμισε πως “είναι χαρά μου να συγχαίρω την Linda Jackson και την ομάδα της για την
επικράτηση στο διαγωνισμό AUTOBEST 2018 και μάλιστα απέναντι σε αξιόλογο ανταγωνισμό.
Απέναντι σε εξαιρετικούς αντιπάλους, το C3 Aircross αποδεικνύεται πως έχει όλες εκείνες τις
αρετές που μπορούν να το στέψουν πρωταθλητή στις πωλήσεις. Απέναντι στους κριτές του
θεσμού, το μοντέλο έδειξε πως έχει όλα όσα χρειαζόταν για να πάρει την υψηλότερη
βαθμολογία. Για άλλη μια φορά, οι κριτές απέδειξαν πως μπορούν να ξεχωρίσουν τα πραγματικά
αξιόλογα αυτοκίνητα, ακολουθώντας τις τάσεις της αγοράς, προσφέροντας έναν πραγματικό
οδηγό προκειμένου οι καταναλωτές να κάνουν την καλύτερη επιλογή, αυτή που θα ταιριάζει και
στις μελλοντικές τους ανάγκες”.

Σημειώνοντας 426.000 πωλήσεις στην Ευρώπη μέσα στο πρώτο 6μηνο του 2017, η Citroën κάνει
ρεκόρ εξαετίας αναφορικά με την εμπορική απήχηση των μοντέλων της, σημειώνοντας
παράλληλα και αύξηση του μεριδίου της κατά 5,6% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Ένας
χρόνος έχει περάσει από το λανσάρισμα του Citroën C3, το οποίο έχει σημειώσει 230.000
πωλήσεις μέχρι στιγμής και τώρα έρχεται το Νέο Citroën C3 Aircross Next Gen. SUV να δώσει νέα
ώθηση στις εμπορικές επιδόσεις της Citroën.

Αναλυτικά η βαθμολογία έχει ως εξής:

1. Citroen C3 Aircross – 1.423 βαθμοί
2. Opel Grandland – 1.302 βαθμοί
3. VW T-Roc – 1.205 βαθμοί
4. Seat Ibiza – 1.190 βαθμοί
5. Ford Fiesta – 1.182 βαθμοί
6. Honda Civic – 1.138 βαθμοί

ΔΤ: 26 / 2017

_________________
e-mail: enginekiller@gmail.com


Το/Τα ακόλουθα 2 μέλη ευχαρίστησαν enginekiller για την δημοσίευση του/της: grngorios, nbackal
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΟ ΝΕΟ CITROËN C3 AIRCROSS ΜΕ ΒΡΑΒΕΙΟ AUTOBEST 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Δεκ 2017, 16:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 12:28
Δημοσιεύσεις: 1174
Για πολλά διακεκριμένα μέλη μας δεν τυνχανει της ανάλογης εκτίμησης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΟ ΝΕΟ CITROËN C3 AIRCROSS ΜΕ ΒΡΑΒΕΙΟ AUTOBEST 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Δεκ 2017, 22:58 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 18:53
Δημοσιεύσεις: 14231
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Σ ευχαριστω για τα καλα λογια Ορεστη χεχε :D :)

_________________
Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Citroen Xantia I 1.8 '94 210.000km
Citroen Xantia II 1.8 '99 189.000km
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 194.000km


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΟ ΝΕΟ CITROËN C3 AIRCROSS ΜΕ ΒΡΑΒΕΙΟ AUTOBEST 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Δεκ 2017, 08:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 13:58
Δημοσιεύσεις: 1415
Στο φόρουμ των 4Τ έχω κάνει διάφορους ¨τσακωμούς¨ για το αμάξι , γιατί το ντράιβ το ψιλοέθαψε . Ανέβασα όμως και άλλο τέστ δικό μας που λέει άλλα . Το πιο διασκεδαστικό όμως είναι το τέστ που κάνει το ντράιβ στο πανάκριβο Τ-ροκ που ένω λέει τα σημαντικά του μειονεκτήματα στο τέλος στο συμπέρασμα λέει άλλα αντ΄ άλλων .

Τελικά αυτός ο ειδικός τύπος έχει μεγάλη πλάκα....

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen Axel 1989 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 , Citroen C5 2.0 exclusive 2009Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΟ ΝΕΟ CITROËN C3 AIRCROSS ΜΕ ΒΡΑΒΕΙΟ AUTOBEST 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Δεκ 2017, 08:57 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 21:04
Δημοσιεύσεις: 2888
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Το Drive το διαβαζω χρονια και ειναι απο τα πιο αντικειμενικα εντυπα εκει εξω. Δεν το εθαψε το C3. Αληθειες λεει. Απλα ειναι οδηγοκεντρικο περιοδικο και εχει μια διαφορετικη θεωρηση των πραγματων. Το οτι το C3 (οπως και τα Τ-Roc, Stonic και Αρονα) εχει σκληρα πλαστικα μετριας συναρμογης φαινεται απο την πρωτη στιγμη που θα καθισεις μεσα. Απλα τα αλλα 3, εχουν σκληρα πλαστικα αλλα με στιβαρη συναρμογη, ομοιομορφους αρμους και μικρες ανοχες. Γραφει οτι το C3 εχει θορυβωδη αναρτηση εμπρος κατα την εκταση-συμπιεση, οπως και τα χωνει στην Κια για την σκληρη αναρτηση του Stonic. Δινει τα ευσημα στους γερμανους για την ποιοτικη κυλιση των Τ-Roc και Αρονα παρολο που εχουν σφιχτες αναρτησεις με ημιακαμπτο. Εχω καταλαβει οτι στη μηχανολογια και την τεχνολογια γενικοτερα η μακροχρονη εξελιξη παιζει μεγαλο ρολο. Εκει ειναι και η διαφορα γαλλικων και γερμανικων. Οι γαλλοι δεν εξελισσουν. Ποτέ δεν εριξαν βαρος στην εξελιξη γιατι θελει υπομονη, κοπο και κεφαλαια. Ουτε την υδροπνευματικη εξελιξαν οσο επρεπε για αυτο και την εξαφανισαν. Αντιθετως οι γερμανοι χρονια τωρα εξελισσουν τα παντα με μεθοδικοτητα, μερακι και στοχευση. Για αυτο το λογο τα περισσοτερα γερμανικα εχουν ραφιναρισμενη λειτουργια στα περισσοτερα υποσυστηματα τους. Το γαλλικο οσο και ευφανταστη σχεδιαση να εχει και πιο πλουσιο εξοπλισμο, μετα τον πρωτο χρονο καταλαβαινεις την φθηνια και την ελλειψη εξελιξης. Παρουσιασαν νεο μοντελο επανω στο δαπεδο του παλιου C3 ενω τη νεα πλατφορμα την χρησιμοποιει αποκλειστικα η Πεζω, με μονη εξαιρεση το C4 Picasso. Ενω οι γερμανοι εχουν νεα πλατφορμα και στη μικρη κατηγορια. Επισης το Drive σχολιαζει αρνητικα και την θορυβωδη συμπεριφορα αναρτησεων και πολυ ακριβων κατασκευων...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΟ ΝΕΟ CITROËN C3 AIRCROSS ΜΕ ΒΡΑΒΕΙΟ AUTOBEST 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Δεκ 2017, 09:23 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 13:42
Δημοσιεύσεις: 11294
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
nonos έγραψε:
Σ ευχαριστω για τα καλα λογια Ορεστη χεχε :D :)

Εγώ δεν είμαι διακεκριμένο αρα μπορώ να λέω οτι θέλω για το playmobile.. :D :D :thumb

_________________
1.6 e-HDI 110 STT MCP PACK AERO


viewtopic.php?f=151&t=10149
Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΟ ΝΕΟ CITROËN C3 AIRCROSS ΜΕ ΒΡΑΒΕΙΟ AUTOBEST 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Δεκ 2017, 10:49 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 13:03
Δημοσιεύσεις: 15271
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Drive ποιο? Αυτό που συμμετέχει ο Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης, ο πρώην "αφεντικός" του AMS? Ωραία αντικειμενική ενημέρωση από τον άνθρωπο που θεωρούσε το Golf ΙΙΙ 1.4 cl το ποιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο της κατηγορίας του με 60 αλόγατα και στάνταρ ρολόι αντί στροφομέτρου αρχές '90.

Και τι θα πει "οδηγοκεντρικό περιοδικό"; Αντικειμενικότητα κύριοι, όχι τι αρέσει στο κάθε έναν δημοσιογραφίσκο που αρέσκεται στο στρίβειν και στο Γερμανίζειν. Υποχρέωση τους είναι να έχουν αντικειμενικές βαθμολογίες στους επιμέρους τομείς και να βγαίνει το καλύτερο βάσει αριθμών και όχι προσωπικών επιλογών και γούστων.Και αυτοί οι απίθανοι διαμορφώνουν γνώμες και απόψεις που τσιμπάει πολύς κόσμος, δυστυχώς.

Δεν υπάρχει αντικειμενικός γραπτός τύπος στην Ελλάδα, όσο νωρίτερα το πάρετε χαμπάρι τόσο το καλύτερο.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΟ ΝΕΟ CITROËN C3 AIRCROSS ΜΕ ΒΡΑΒΕΙΟ AUTOBEST 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Δεκ 2017, 10:59 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 13:42
Δημοσιεύσεις: 11294
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Πράκτορας έγραψε:
Δεν υπάρχει αντικειμενικός γραπτός τύπος στην Ελλάδα, όσο νωρίτερα το πάρετε χαμπάρι τόσο το καλύτερο.

:agree :agree :agree

_________________
1.6 e-HDI 110 STT MCP PACK AERO


viewtopic.php?f=151&t=10149
Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΟ ΝΕΟ CITROËN C3 AIRCROSS ΜΕ ΒΡΑΒΕΙΟ AUTOBEST 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Δεκ 2017, 11:23 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 13:03
Δημοσιεύσεις: 15271
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Συνεχίζοντας, να θυμηθώ το Polo 1.3 με τα 55 άλογα και λάστιχα από Atos, που όταν προσπέρναγες άναβες πρώτα λαμπάδα και έκανες το σταυρό σου; Αυτοί είναι που τάιζαν σανό στους αναγνώστες και τώρα συνεχίζουν το υποκειμενικό κριτικό έργο τους.

Κύριοι, ξυπνήστε!!

AMS 2007: Το πρώτης γενιάς C4 με 17άρια, 1600 κε και 109 άλογα χωρίς ESP είχε καλύτερη ΣΥΝΟΛΙΚΑ ενεργητική ασφάλεια σε σχέση με το Golf V, 1,4tsi 140ps με ESP, μόνο στο κομμάτι των επιδόσεων υπερείχε!! Στρίψιμο, φρενάρισμα, ορατότητα, πλαίσιο, φώτα, παντού καλύτερος ο Γάλλος!

Και αυτό γιατί τα νούμερα είναι αμείλικτα, δε μπορούσαν να κρυφτούν. Σε τυχόν συγκριτικό τεστ τι θα έλεγαν? Πόσο πλαδαρός, αδύναμος και χειρότερα πλαστικά είχε ο Γάλλος.

Όταν χρειάστηκε να κάνω ELK τεστ το -χωρίς ESP- 1,4 C4 πάνω στη Μουδανίων (ακριβώς 2 χρόνια πριν συμπληρώνω τη Κυριακή), τα Goodyear Efficientgrip Performance απλά δε φρέναραν , λες και είχε πάγο κάτω. Με το ABS ενεργό κατάφερα να χωθώ σε ένα άνοιγμα 20 πόντων ανάμεσα σε σταματημένα αυτοκίνητα και μπαριέρες. Άντε κάντε το με Γιαπωνέζο ή Γερμανό χωρίς ESP αυτό. Τα Γαλλικά αυτοκίνητα κύριοι έχουν υποδερμικά χαρακτηριστικά εξέλιξης, με μηχανικούς που αντλούν εμπειρία από τα WRC, ακόμη και τα πιο καινούρια "μαλακά", που πολλοί αναφέρονται.

Μόλις λοιπόν ξεφύγετε από τα φρου φρου και αρώματα, αρμούς, πλαστικά και διπλά στεγανωτικά (που λέει ο φίλος μου ο Νικόλας), μπορέσετε να δείτε τι πλαίσιο κρύβει από κάτω το όχημα σας (αχρείαστο να είναι), τότε θα έρθετε στα λόγια μου.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΟ ΝΕΟ CITROËN C3 AIRCROSS ΜΕ ΒΡΑΒΕΙΟ AUTOBEST 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Δεκ 2017, 11:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 03 Απρ 2016, 11:34
Δημοσιεύσεις: 256
Πράκτορας έγραψε:
Drive ποιο? Αυτό που συμμετέχει ο Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης, ο πρώην "αφεντικός" του AMS? Ωραία αντικειμενική ενημέρωση από τον άνθρωπο που θεωρούσε το Golf ΙΙΙ 1.4 cl το ποιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο της κατηγορίας του με 60 αλόγατα και στάνταρ ρολόι αντί στροφομέτρου αρχές '90.

Και τι θα πει "οδηγοκεντρικό περιοδικό"; Αντικειμενικότητα κύριοι, όχι τι αρέσει στο κάθε έναν δημοσιογραφίσκο που αρέσκεται στο στρίβειν και στο Γερμανίζειν. Υποχρέωση τους είναι να έχουν αντικειμενικές βαθμολογίες στους επιμέρους τομείς και να βγαίνει το καλύτερο βάσει αριθμών και όχι προσωπικών επιλογών και γούστων.Και αυτοί οι απίθανοι διαμορφώνουν γνώμες και απόψεις που τσιμπάει πολύς κόσμος, δυστυχώς.

Δεν υπάρχει αντικειμενικός γραπτός τύπος στην Ελλάδα, όσο νωρίτερα το πάρετε χαμπάρι τόσο το καλύτερο.

:agree :agree


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΟ ΝΕΟ CITROËN C3 AIRCROSS ΜΕ ΒΡΑΒΕΙΟ AUTOBEST 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Δεκ 2017, 21:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 13:58
Δημοσιεύσεις: 1415
Χαίρομαι που ξεκίνησε αυτή η συζήτηση εδώ γιατί στο 4τΦ υπάρχει μεγάλο κόμπλεξ και γράφω κυρίως για να τους τσιγκλάω ... :P

Αρχικά για τα δημοσιογραφάκια .

Πριν την κρίση εγώ και η παρέα μου είχαμε πανάκριβα αμάξια κάποιοι που ήταν μεγαλοστελέχη εταιρειών ακόμα και 6ψήφιας αξίας . Εταιρικά βέβαια όλα , οπότε δεν μας ένοιαζε να τα έχουμε στην πένα και έτσι βλέπαμε ακριβώς τι ήταν και τι βλάβες έβγαζαν .Λόγω αυτού είχαμε και επαφές με τις εταιρείες και έχουμε οδηγήσει όλα τα ακριβά αμάξια εκείνης της εποχής για ώρες , για ΣΚ , σαν αυτοκίνητο αντικατάστασης και πολλά ακόμα .

Ταυτόχρονα διαβάζαμε και τα σχόλια που κάνουν τα άσχετα δημοσιογραφάκια και γελάγαμε . Κριτικές φτωχομπ.... που δεν είχαν σχέση με το τι ήταν τα αυτοκίνητα .

Κριτικές που έκαναν 25χρονοι καυλοτίμονοι χωρίς υποχρεώσεις , για αυτοκίνητα βάρους άδεια πάνω από 2 τόννους , που θα οδηγούσαν 40-50-60 ετών με υποχρεώσεις και όχι μόνο για βόλτες , αλλά και για επαγγελματικά ταξίδια , ακόμα και για πρεστίζ που δεν έπρεπε να βγάζουν βλάβες .


Ας πάμε τώρα στα αμάξια .

Αρχικά για τον φίλο τον Νίκο και το τι κάνουν οι Γερμανοί .

Το ML-350 που είχα έτριζε από τον πρώτο χρόνο . Φίλος που πήρε εταιρική C class την τελευταία είχε επίσης τριξίματα από την αρχή .

Το ίδιο είχαν προβλήματα και άλλα αμάξια .

Να σε πάω μια βόλτα Νίκο με την σχεδόν 9χρονη C5 μου με τα 120000 χλμ και να δούμε αν τρίζει τίποτα .

Ακόμα και η C4, παρ΄ όλο που χτυπάει πίσω ο ημιάκαμπτος , το αμάξι δεν ακούγεται τίποτα όταν πέφτει σε λακκούβα , ούτε το ταμπλό έχει κάποιο θέμα παρ΄ ότι είναι σχεδόν 13 ετών και το πάρκινγκ είναι ασκεπές . Ενώ τα χρώματα είναι εξαιρετικής ποιότητας όπως το βλέπω ακόμα και στην 20χρονη ΧΑΝΤΙΑ . Αντίθετα βλέπω πολλά ξεβαμμένα με θαμπωμένα φανάρια και άλλα θεματάκια .

Ας πάμε τώρα και στο τέστ του ντράιβ .

Εδώ δεν θα κράξω μόνο το ντράιβ , αλλά είδα και κάτι Ολλανδούς δημοσιογράφους που έκαναν ανάλογες κριτικές με την οδηγοκεντρική μαλακία παρούσα συγκρίνοντας το αιρκρός , το στονικ , το κόνα και το αρόνα .

Συγνώμη παιδιά , αλλά όταν παίρνω αμάξι ψηλό με απόσταση από το έδαφος δεν το παίρνω για να πηγαίνω πάνω σε σκληρές αναρτήσεις και με χίλια στις στροφές . Αν ήθελα τέτοιο θα έπαιρνα ένα διθέσιο κουπέ που θα σερνόταν στην άσφαλτο .

Από την στιγμή που τα οδηγοκεντρικά ΔΕΝ είναι ταυτόχρονα και άνετα , αλλά είναι σκληρά , έχουν λάθος καθίσματα , στενά και σκληρά , τότε δεν κάνουν για την κατηγορία αυτή .

Τι λόγο ύπαρξης έχει η κατηγορία B SUV ?

Ενα και μοναδικό . Αυτοκίνητα μικρού μήκους με μεγάλους χώρους για το μήκος τους , με δυνατότητες ελαφρού εκτός δρόμου , άνετα ταξίδια , προστασία επιβατών , ευχάριστο περιβάλλον .

Ολα αυτά τα έχει ΜΟΝΟ το αιρκρος από τον ανταγωνισμό , ενώ ταυτόχρονα έχει μια αρκετά καλή οδική συμπεριφορά .

Οπως είπα πήγα και είδα στόνικ και αρόνα . Θα δω το κόνα και το τ-ροκ αν και με τις τιμές που έχει είναι εκτός σύγκρισης .

Στο στόνικ μπροστά ήμουν σαν να κάθομαι στο c3 . Ανετους χώρους , στην πλούσια έκδοση ωραίο , αλλά σε καμία περίπτωση SUV . Δεν κάθεσαι ψηλά ως πρέπει . Και αυτό το λέω εγώ που έτσι και αλλιώς είμαι ψηλά .

Εδώ να διευκρινίσω ότι είμαι 1,94 ύψος και 120 κιλά βάρος και έτσι έχω άποψη για χώρους .

Ανοιξα και την πίσω πόρτα του στόνικ για να κάτσω πίσω . Ε δεν μπόρεσα να μπω . Επρεπε να διπλωθώ και άν . Πολύ πιο άνετα κάθισα πίσω στο C3 , ενώ στο aircross μπήκα αέρα .

Είδα και το αρόνα . Εδώ μπροστά ήταν τόσο στενάχωρη η αίσθηση κυρίως στο πλάτος που βγήκα αμέσως έξω και δεν μπήκα καν πίσω. Και μετά διαβάζω ότι το αρόνα και το στόνικ έχουν χώρους . :lol

Για αυτά που έγραψαν για τον Τριανταφυλλίδη και τον κάθε ένα , πράγματι είναι αλήθεια .

Οταν βγήκε το ΖΧ ήταν 10 χρόνια μπροστά από την γκόλφω σε κάθε σημείο . Αλλά τότε ξέρετε τι έγραφαν οι κερατάδες γιατί το γκόλφ είχε 55 άλογα ? Οτι οι Γερμανοί φορολογούν τα άλογα και έτσι δεν βγάζουν περισσότερα . Αλλά το γκόλφ είναι το καλύτερο από όλα ... Και τι μας ένοιαζε εμάς ρε κερατά τι κάνουν οι γερμαναράδες ?

Ηταν τριμπούρδελο το αμάξι τους ? Γιατί δεν το γράφεις ρε ? Οπότε παιδιά συγνώμη αλλά διαφωνώ με τα γερμανικά πρίμιουμ .

Αλλωστε σε ένα γκόλφ Ι 1100 είχα μάθει να οδηγώ . Καινούργιο το είχαμε πάρει και μας έβγαλε άπειρα προβλήματα και έτσι όταν μετά πήρα την ΒΧ ΑΤΟΥ 1100 επίσης , είδα τι σημαίνει να έχεις φρένα στο αμάξι , γιατί το γκόλφ δεν φρέναρε ...

Αλλά τα περιοδικά έγραφαν άλλα και τότε .

Συγνώμη για το σεντόνι και τα "γαλλικά"... :)

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen Axel 1989 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 , Citroen C5 2.0 exclusive 2009Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΟ ΝΕΟ CITROËN C3 AIRCROSS ΜΕ ΒΡΑΒΕΙΟ AUTOBEST 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Δεκ 2017, 21:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 03 Απρ 2016, 11:34
Δημοσιεύσεις: 256
cruiser έγραψε:
Χαίρομαι που ξεκίνησε αυτή η συζήτηση εδώ γιατί στο 4τΦ υπάρχει μεγάλο κόμπλεξ και γράφω κυρίως για να τους τσιγκλάω ... :P

Αρχικά για τα δημοσιογραφάκια .

Πριν την κρίση εγώ και η παρέα μου είχαμε πανάκριβα αμάξια κάποιοι που ήταν μεγαλοστελέχη εταιρειών ακόμα και 6ψήφιας αξίας . Εταιρικά βέβαια όλα , οπότε δεν μας ένοιαζε να τα έχουμε στην πένα και έτσι βλέπαμε ακριβώς τι ήταν και τι βλάβες έβγαζαν .Λόγω αυτού είχαμε και επαφές με τις εταιρείες και έχουμε οδηγήσει όλα τα ακριβά αμάξια εκείνης της εποχής για ώρες , για ΣΚ , σαν αυτοκίνητο αντικατάστασης και πολλά ακόμα .

Ταυτόχρονα διαβάζαμε και τα σχόλια που κάνουν τα άσχετα δημοσιογραφάκια και γελάγαμε . Κριτικές φτωχομπ.... που δεν είχαν σχέση με το τι ήταν τα αυτοκίνητα .

Κριτικές που έκαναν 25χρονοι καυλοτίμονοι χωρίς υποχρεώσεις , για αυτοκίνητα βάρους άδεια πάνω από 2 τόννους , που θα οδηγούσαν 40-50-60 ετών με υποχρεώσεις και όχι μόνο για βόλτες , αλλά και για επαγγελματικά ταξίδια , ακόμα και για πρεστίζ που δεν έπρεπε να βγάζουν βλάβες .


Ας πάμε τώρα στα αμάξια .

Αρχικά για τον φίλο τον Νίκο και το τι κάνουν οι Γερμανοί .

Το ML-350 που είχα έτριζε από τον πρώτο χρόνο . Φίλος που πήρε εταιρική C class την τελευταία είχε επίσης τριξίματα από την αρχή .

Το ίδιο είχαν προβλήματα και άλλα αμάξια .

Να σε πάω μια βόλτα Νίκο με την σχεδόν 9χρονη C5 μου με τα 120000 χλμ και να δούμε αν τρίζει τίποτα .

Ακόμα και η C4, παρ΄ όλο που χτυπάει πίσω ο ημιάκαμπτος , το αμάξι δεν ακούγεται τίποτα όταν πέφτει σε λακκούβα , ούτε το ταμπλό έχει κάποιο θέμα παρ΄ ότι είναι σχεδόν 13 ετών και το πάρκινγκ είναι ασκεπές . Ενώ τα χρώματα είναι εξαιρετικής ποιότητας όπως το βλέπω ακόμα και στην 20χρονη ΧΑΝΤΙΑ . Αντίθετα βλέπω πολλά ξεβαμμένα με θαμπωμένα φανάρια και άλλα θεματάκια .

Ας πάμε τώρα και στο τέστ του ντράιβ .

Εδώ δεν θα κράξω μόνο το ντράιβ , αλλά είδα και κάτι Ολλανδούς δημοσιογράφους που έκαναν ανάλογες κριτικές με την οδηγοκεντρική μαλακία παρούσα συγκρίνοντας το αιρκρός , το στονικ , το κόνα και το αρόνα .

Συγνώμη παιδιά , αλλά όταν παίρνω αμάξι ψηλό με απόσταση από το έδαφος δεν το παίρνω για να πηγαίνω πάνω σε σκληρές αναρτήσεις και με χίλια στις στροφές . Αν ήθελα τέτοιο θα έπαιρνα ένα διθέσιο κουπέ που θα σερνόταν στην άσφαλτο .

Από την στιγμή που τα οδηγοκεντρικά ΔΕΝ είναι ταυτόχρονα και άνετα , αλλά είναι σκληρά , έχουν λάθος καθίσματα , στενά και σκληρά , τότε δεν κάνουν για την κατηγορία αυτή .

Τι λόγο ύπαρξης έχει η κατηγορία B SUV ?

Ενα και μοναδικό . Αυτοκίνητα μικρού μήκους με μεγάλους χώρους για το μήκος τους , με δυνατότητες ελαφρού εκτός δρόμου , άνετα ταξίδια , προστασία επιβατών , ευχάριστο περιβάλλον .

Ολα αυτά τα έχει ΜΟΝΟ το αιρκρος από τον ανταγωνισμό , ενώ ταυτόχρονα έχει μια αρκετά καλή οδική συμπεριφορά .

Οπως είπα πήγα και είδα στόνικ και αρόνα . Θα δω το κόνα και το τ-ροκ αν και με τις τιμές που έχει είναι εκτός σύγκρισης .

Στο στόνικ μπροστά ήμουν σαν να κάθομαι στο c3 . Ανετους χώρους , στην πλούσια έκδοση ωραίο , αλλά σε καμία περίπτωση SUV . Δεν κάθεσαι ψηλά ως πρέπει . Και αυτό το λέω εγώ που έτσι και αλλιώς είμαι ψηλά .

Εδώ να διευκρινίσω ότι είμαι 1,94 ύψος και 120 κιλά βάρος και έτσι έχω άποψη για χώρους .

Ανοιξα και την πίσω πόρτα του στόνικ για να κάτσω πίσω . Ε δεν μπόρεσα να μπω . Επρεπε να διπλωθώ και άν . Πολύ πιο άνετα κάθισα πίσω στο C3 , ενώ στο aircross μπήκα αέρα .

Είδα και το αρόνα . Εδώ μπροστά ήταν τόσο στενάχωρη η αίσθηση κυρίως στο πλάτος που βγήκα αμέσως έξω και δεν μπήκα καν πίσω. Και μετά διαβάζω ότι το αρόνα και το στόνικ έχουν χώρους . :lol

Για αυτά που έγραψαν για τον Τριανταφυλλίδη και τον κάθε ένα , πράγματι είναι αλήθεια .

Οταν βγήκε το ΖΧ ήταν 10 χρόνια μπροστά από την γκόλφω σε κάθε σημείο . Αλλά τότε ξέρετε τι έγραφαν οι κερατάδες γιατί το γκόλφ είχε 55 άλογα ? Οτι οι Γερμανοί φορολογούν τα άλογα και έτσι δεν βγάζουν περισσότερα . Αλλά το γκόλφ είναι το καλύτερο από όλα ... Και τι μας ένοιαζε εμάς ρε κερατά τι κάνουν οι γερμαναράδες ?

Ηταν τριμπούρδελο το αμάξι τους ? Γιατί δεν το γράφεις ρε ? Οπότε παιδιά συγνώμη αλλά διαφωνώ με τα γερμανικά πρίμιουμ .

Αλλωστε σε ένα γκόλφ Ι 1100 είχα μάθει να οδηγώ . Καινούργιο το είχαμε πάρει και μας έβγαλε άπειρα προβλήματα και έτσι όταν μετά πήρα την ΒΧ ΑΤΟΥ 1100 επίσης , είδα τι σημαίνει να έχεις φρένα στο αμάξι , γιατί το γκόλφ δεν φρέναρε ...

Αλλά τα περιοδικά έγραφαν άλλα και τότε .

Συγνώμη για το σεντόνι και τα "γαλλικά"... :)


Mε κάλυψες φίλε μου,πλήρως.Πέστα γιατί μας έχουν πρήξει με τα γερμανικά κουβαδάκια και την αβάντα που τους δίνουν.Αλλά βέβαια αφού τα πέρνουν από αυτούς τι θα κάνουν....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΟ ΝΕΟ CITROËN C3 AIRCROSS ΜΕ ΒΡΑΒΕΙΟ AUTOBEST 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Δεκ 2017, 22:14 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 13:03
Δημοσιεύσεις: 15271
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Απο τις λιγες φορες που σχεδον θα συμφωνησω πληρως με τον cruiser.

Κ για την ιστορια, ειχα Ibiza 1.4 101ps stylance, πολυ αξιοπιστο στα σχεδον 70Κ χλμ, δυνατο μοτερ, καλους χωρους κ εξοπλισμο, καλα φρενα αλλα στοκ μη χαμηλωμενη αναρτηση αλα 1970. Πραγματικα χαλια μαυρα.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΟ ΝΕΟ CITROËN C3 AIRCROSS ΜΕ ΒΡΑΒΕΙΟ AUTOBEST 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Δεκ 2017, 08:41 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 21:04
Δημοσιεύσεις: 2888
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Εγω ποτε δεν ειπα οτι τα γαλλικα δεν ειναι ασφαλη εως και πολυ πιο ασφαλη απο αλλα του ανταγωνισμου.
Εξ'αλλου χρονια τωρα οδηγω μονο Citroen. Eτσι οταν καποιος οπως ο cruiser αναφερει την εμπειρια του απο αλλες φιρμες και ακριβα αμαξια τοτε ειμαι υποχρεωμενος να την δεχτω και να συμφωνησω. Οσο για τον ειδικο τυπο...δεν ξερω.... Θα μεινω στα συλλεκτικα τευχη του Drive που εχουν τεστ υπεραυτοκινητα και τα φυλαω στη βιβλιοθηκη μου. Ολα τα υπολοιπα τεστ τα διαβαζω με κριτικη διαθεση. Οπως θα συμφωνησω και με την πολυ λογικη του εξηγηση για τα suv και τα b-suv της εποχης μας. Θα συμφωνησω επισης οτι συμφωνα και με τα λεγομενα του cruiser , το concept ενος ψηλωμενου κουπε-crossover με σκληρες αναρτησεις και χαμηλοπροφιλα λαστιχα ειναι ακυρο και εκτος πραγματικοτητας. Οπως ακριβως ειναι και το DS4. Εκτος πραγματικοτητας και ειδικα της Ελληνικης. Γιατι το πηρα? Γιατι μου αρεσε και μου αρεσει πολυ σαν σχημα, σαν σουλουπι. Αλλα οτι μου σπαει τα νευρα πλεον σε καθε μετακινηση, το παραδεχομαι και το μοιραζομαι με την παρεα μας. Καθε μετακινηση συνοδευεται πλεον απο συναυλια τριγμων και κοπανηματων. Χθες γυριζα αργα απο τη δουλεια κουρασμενος και χωρις διαθεση. Ειπα να οδηγησω λιγο γρηγορα χωρις να προσεξω ιδιαιτερα λακουβες, φρεατια και νεροφαγωματα. Ε, τι το ηθελα. 2-3 φορες ακουστηκε ενα τεραστιο γκουπ απο πισω... Ημουν ετοιμος να το πεταξω στον Κηφισο...Νομιζω οτι ηρθε η ωρα για αλλαγη αμορτισερ στα 56000km...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΟ ΝΕΟ CITROËN C3 AIRCROSS ΜΕ ΒΡΑΒΕΙΟ AUTOBEST 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Δεκ 2017, 09:09 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 13:03
Δημοσιεύσεις: 15271
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Σε καμμια-καμμια περιπτωση δεν ηταν προσωπικη επιθεση ή θιξιμο προς εσενα Νικολα! Απλα ανεφερθηκα σε οσα εχεις πει κατα καιρους.

Θεωρησα σκοπιμο ομως να αναφερθω στην ουσια της αυτοκινησης κατ'εμε κ στη πλυση εγκεφαλων που προσπαθουν να καταφερουν (σκοπιμα ή μη).

Για την αναρτηση σου, μιλα με τον ψηλο οταν θα την αλλαξεις. Μπορει να σφιξει αλλα θα σταματησουν σχδον εντελως τα κοπανηματαμ

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 19 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Συνεργασία με τη Citroen Hellas
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 33
Citroen Zx Πρόβλημα
Δ. Συζήτηση: ZX
Συγγραφέας: Βασίλης
Απαντήσεις: 5
Οι Loeb – Elena και η Citroën ξεκινούν με «το δεξί» το 2012
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 8
Αυτοκολλητα c2 και λογοτυπο citroen
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 26
Νεος κατοχος citroen DS5 2.0 HDi Hybrid4.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά DS5
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 7
Κορυφή
 

Αρχική σελίδα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Νέα Γενικά Δ.Τ. Citroen Hellas


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron