Το DS4 δεν είναι σε καμία περίπτωση crossover . Είναι απλά crossback , όπως δεν είναι καθόλου sport το sportback audi Α3 , απλά επειδή είναι 5πορτο ...
Το αμάξι είναι ένα C4 πιό όμορφο , πιό στημένο , πιο κυριλέ με καλύτερο εξοπλισμό , πιο σκληρό , με λίγο ψηλότερα ελατήρια και χαμηλοπρόφιλα λάστιχα .
Αλλά δεν παύει να είναι το C4 σε παραλλαγή .
Αντίθετα το C3 aircross ,δεν έχει καμία σχέση με το C3 . Μόνο ότι μοιάζει στο ταμπλώ . Από την άλλη έχει άλλες διαστάσεις , άλλο μεταξόνιο , είναι πολύ ψηλότερο και διαφέρει όσο διαφέρει το 3008 , από το 308 .
Μια λογική DS4- C4 , είναι τα Kia Stonic-Rio για αυτό τα έκραξα για τους χώρους , λογικά το ίδιο θα είναι Hyundai i30 - Kona , αλλά δεν το έχω δει , ακόμα και τα Ibiza-Arona .
Εγώ έχω συγκεκριμένες απόψεις και σε θέματα αισθητικής είμαι απόλυτος . Για παράδειγμα θεωρώ ΑΠΟΛΥΤΑ ΓΕΛΟΙΑ αυτοκίνητα σαν το Χ6 και τα μικρότερα του , που κάνεις μια ντουλάπα κουπέ επειδή της κόβεις το πίσω μέρος . Αν δεν είχε το όνομα της προπέλας τα ειδικά περιοδικά θα τα είχαν ξεφτυλίσει , αλλά δεν τολμάνε οι κερατάδες .
Αντίθετα όταν ταυτόχρονα και λίγο πριν έβγαλε η Σανγκγιόνγκ ένα τέτοιο , δεν θυμάμαι το όνομα του , όλοι οι μλκες την έκραζαν . Μόλις το έβγαλε η προπέλα .. το βούλωσαν .
Εδώ στην Ελλάδα επειδή έχουμε πολλούς στερημένους που νομίζουν ότι θα γίνουν κάποιοι αν πάρουν ένα κλειδί που θα το μοστράρουν στην καφετέρια , ισχύει ακριβώς το παραμύθι με τον βασιλιά που ήταν γυμνός και μόνο το παιδάκι τόλμησε να το πει .
Ετσι και εδώ ελάχιστοι μπορούν να κράξουν τα πρίμιουμ της πλάκας .
Το ξαναλέω αν το ML-350 που είχα για 4 χρόνια την περασμένη δεκαετία δεν ήταν εταιρικό , θα είχα πληρώσει πάνω από 6000 € σε βλάβες , ενώ το αμάξι έτριζε από τον πρώτο χρόνο . Να μην μιλήσω για την ελάχιστη εγγύηση του ενός έτους και την προσπάθεια της αντιπροσωπείας που έκλεισε πια να καθυστερεί και να αποκρύπτει τις βλάβες ώστε να βγεί το αμάξι εκτός εγγύησης .
Το Grand Cherokee που είχα πριν έβγαλε επίσης βλάβες σημαντικές , αλλά τουλάχιστον δεν έτριζε , μόνο που κάθε φορά που αλλάζαμε τακάκια , αλλάζαμε και δίσκους γιατί στράβωναν ....
Εδώ είχε καλύτερη εγγύηση και η συμπεριφορά της αντιπροσωπείας ήταν πολύ σωστότερη .
Πάντως και τα δύο μου έβγαλαν πρόβλημα στο αυτόματο κιβώτιο , που ήταν ακριβή , αλλά στο Grand ήταν εγγύηση αλλά στο ML την πλήρωσε το λήζινγκ . Μάλιστα οι βλάβες στο δεύτερο κάποια στιγμή το κράτησε στο σέρβις για 15 μέρες μέσα και στο διάστημα αυτό δοκίμασα μια 325 με σπορ ανάρτηση ... Δεν ξέρω πόσο έπαιξε ρόλο αυτή στο θεματάκι με τους δύο σπονδύλους που έχω...
Θα πρέπει όλοι μας να γίνουμε συνειδητοποιημένοι καταναλωτές . Να κρίνουμε κάθε προιόν που αγοράζουμε κατά πόσο αξίζει και αν δεν αξίζει να μην φοβόμαστε να το κράζουμε μήπως μας πούνε μλκες .
Το λάθος δεν είναι πρόβλημα . Το δις εξαμαρτείν είναι...