Συγγραφέας |
Μήνυμα |
stergiosBR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroën Diesel Now! Δημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Φεβ 2012, 14:30 |
|
Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ 2012, 22:04 Δημοσιεύσεις: 25
|
Λοιπον εχουμε και λεμε ,οσον αφορα το ψ4:το διαφημηζει 13.700 η τιμη ειναι με αποσυρση την οποια αν δεν εχεις οι περισσοτεροι αναλαμβανουν να βρουν με ενα κοστος της ταξης των 300-400 γιουρος, απο εκει και περα 550 μεταλλικο και περιπου 400-500 εξοδα πινακιδων τελων μεταφορικα (θεσσαλλλλλονικη),οποτε η trend παει γυρω στα 14750+αποσυρση για οποιον δεν εχει,η trend plus μου που περιμενω την αλλη εβδομαδα 15500 κομπλε ,μιλαμε παντα για hdi90.Aναιβενοντας στην atraction εχεις +1200 αλλα εχει περιπου 400 λιγοτερο εκπτωση συνολο +1600 αν θες δε hdi110 βγαινει απο atraction και πανω οποτε υπολογιστε γυρω στα 18000.Η HDI 110 εχει και 6αρι κιβωτιο (που πολυ θα το ηθελα )και ελαχιστα πιο πανω την καταναλωση αλλα για μενα ξεφευγε απτον οικογενειακο προυπολογισμο.
|
|
|
|
|
agiorgitis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroën Diesel Now! Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Φεβ 2012, 02:23 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24 Δημοσιεύσεις: 5576 Τοποθεσία: Τρίπολη
|
Μια χαρά ειναι απο αξιοπιστία, καλύτεροι και απο τους κινητήρες βενζίνης... Και μην ξεχνάς οτι είναι και το θέμα "μάρκετινγκ" στη μέση. Στο C4 ας πουμε: ---------ΕΚΔΟΣΗ------------ΤΙΜΗ------------ΤΙΜΗ ΜΕ ΑΠΟΣΥΡΣΗ & GREEN BONUS---------ΤΙΜΗ ΜΕ GREEN BONUS C4 1,4 VTi 95 Trend -------15.200,00 €--------------- 12.440,00 €-------------------------13.400,00 € C4 1,6 VTi 120 Trend------16.950,00 €--------------- 13.720,00 €-------------------------15.150,00 € C4 1,6 HDi 90 Trend-------18.350,00 €--------------- 13.700,00 €-------------------------15.130,00 € Παράδειγμα, αυτό που λένε "οι κινητήρες diesel πιο φτηνοί και απο τις εκδόσεις βενζίνης". Ποιούς κινητήρες; Με τα ίδια κυβικά; Ή με τα ίδια άλογα; Αν παρεις βενζίνης με τα ίδια άλογα, ο βενζίνης ειναι φτηνότερος! Αν πάρεις βενζίνης με τα ίδια κυβικά, ο πετρελαίου ναι μεν είναι φθηνότερος, αλλά μονο κατά 20 ευρώ! (Το οποίο δικαιολογεί επάξια τον χαρακτηρισμό "οι κινητήρες diesel πιο φτηνοί και απο τις εκδόσεις βενζίνης" )
_________________
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroën Diesel Now! Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Φεβ 2012, 09:07 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Παντως κανονικα η "παλια" τιμη των 3000 ευρω παραπανω δικαιολογειται και παρα πολυ μαλιστα. Ενας μικρος ντιζελ με π.χ. 90-110hp εχει τουρμπο, ιντερκουλερ και λιγο παραπανω πολυπολοκοτητα στην εισαγωγη και εξαγωγη του απο τον π.χ. 120αρη βενζινης, και λογω της σχεδον διπλασιας ροπης σε σχεση με τον βενζινης, τα μηχανικα του ειναι σχεδιασμενα για πολυ μεγαλυτερη καταπονηση (τα ημιαξονια ειναι διπλασια σε διαμετρο ή πολυ πιο ενισχυμενα τα μεταλα τους και το ιδιο και ο κινητηρας και τα σωθηκα του). Η κινηση αυτη για να πεσουν οι τιμες και να γινουν τοσο προσιτες ειναι απιστευτα καλη! Ειναι πραγματικα ευκαιρια για καποιον που ηθελε πετρελαιο και δνε επαιρνε καθαρα λογω οικονομικων λογων, τωρα μπορει και με το παραπανω. Και σαν μεση καταναλωση ειναι πολυ πιο κατω ακομα και στο "σκισιμο" τους ειναι τρομακτικα πιο κατω συνηθως. Απο θεμα αξιπιστιας, εξαρταται πως του συμπεριφερεται καποιος. Δεν πιστευω οτι η αξιοπιστια βρισκεται απο το αν αντεξε καποιος κινητηρας χωρις λαδια π.χ. τοσα χιλιομετρα ή παρατραβηγμενες αλλαγες λαδιων. Εξαρταται τι του κανεις ακι πως το συντηρεις. ΙΣως οι νεοι πετρελαιοκινητηρες "εχασαν" λιγο την παλια τους αξιοπιστια λογω των ηλεκτρικων-ηλεκτρωνικων που τους συνοδευουν πια (σε σχεση με τους παλιοτερους που ηταν καθαρα μηχανικοι σε ολα τους,ε κτος των προθερμαντηρων τους και της βαλβιδας ανακοπης πετρελαιου) αλλα και παλι ειναι πιο ανθεκτικοι. Επισης η αξιοπιστια πεφτει απο την ποιοτητα των καυσιμων που μπαινουν μεσα, αν σου βαλουν νοθευμενα καυσιμα ασχημης ποιοτητας (αν μπορει να οριστει κατι τετοιο) τοτε και οι 2 πανε περιπατο... Ισως οι τρομπες πετρελαιου των συγχρονων πετρελαιοκινητηρων και τα μπεκ τους και τα μπεκ των αμεσου ψεκασμου βενζινης κινητηρων ειναι αποτ απιο ευαισθητα στα μουφα καυσιμα, αλλα τι να κανουμε.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroën Diesel Now! Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Φεβ 2012, 12:40 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Αυτο εινα θεμα του εκαστοτε αντιπροσωπου που θα πας να στο κανει δωρο!!
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
stergiosBR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroën Diesel Now! Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Φεβ 2012, 15:39 |
|
Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ 2012, 22:04 Δημοσιεύσεις: 25
|
Μετα απο προσεκτικη αναγνωση του service book εχουμε και λεμε:λαδια φιλτρο καθε 20.000,καθε 40.000 φιλτρο πετρελαιου και φιλτρα αερος καμπινας,ιμαντας στα 240.000 και ελεγχο του φιλτρου μικροσωματιδιων στα 160.000.Δεν θα ελεγα οτι εχει πολυεξοδη συντηρηση.
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroën Diesel Now! Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Φεβ 2012, 20:40 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
To θεμα ειναι οτι αν δεν κοβει χιλιομετρα το αμαξι, οι τιμες χιλιομετρων της εκαστοτε συντηρησης παει με την ηλικια. Δλδ αν δεν κανεις τα χιλιομετρα για τα λαδια, σημαινει οτι θα τα κανεις σε ενα χρονο το πολυ. Επισης το λουρι του εκκεντροφορου επιβαλεται καθε το πολυ 4-5 χρονια. Τα υπολοιπα υγρα, φρενων και ψυξης καθε 2 χρονια, και εγω θα ελεγα και τις βαλβολινες.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
stergiosBR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroën Diesel Now! Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Φεβ 2012, 23:28 |
|
Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ 2012, 22:04 Δημοσιεύσεις: 25
|
Κοιταξε παντα με βαση το βιβλιαρακι οι χρονοι ειναι 2 χρονια για τα λαδια ,10 χρονια για τον ιμαντα,για τα υγρα δεν θυμαμαι και για το λαδι του κιβωτιου λεει οτι δεν θελει αλλαγη?Επειδη δεν κατεχω τα μηχανολογικα σου λεω απλα τι λεει η citroen
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroën Diesel Now! Δημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Μαρ 2012, 13:40 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16604 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Εχει εμφανιστει πολυς κοσμος κι εδω σ εμας και σε αλλο forum με υποκατηγορια με θεμα τη citroen που παραπονιεται για τη μη υπαρξη αυτοκινητων test drive..Τι συμβαινει? πως περιμενουν να πουλησουν χωρις td..?
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
stergiosBR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroën Diesel Now! Δημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Μαρ 2012, 15:38 |
|
Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ 2012, 22:04 Δημοσιεύσεις: 25
|
στη θεσσαλονικη γιοκ μονο 1.6 βενζινη.φιλος περασε απο ρουσακη και του ειπε οτι θα φερει στα κοντα
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroën Diesel Now! Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Μαρ 2012, 10:16 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Ολοι θα εχουν συντομα, ειναι ακομα αρχη της dieselεποχης!
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
Loukas 79
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroën Diesel Now! Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Μαρ 2012, 10:37 |
|
Εγγραφή: Παρ 23 Δεκ 2011, 18:14 Δημοσιεύσεις: 1180
|
Νομιζω πως γενικοτερα πασχουν απο td..
|
|
|
|
|
as002
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroën Diesel Now! Δημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Μαρ 2012, 20:32 |
|
Εγγραφή: Κυρ 19 Ιούλ 2009, 19:11 Δημοσιεύσεις: 18
|
ωρα να αλλαξει χερια η ξαρα. αγοραστηκε αυγ. 2004 με 88000 χιλ. παραδινεται στη Λία τον περοσεχή μάιο με 255000 χιλ. στο κοντερ. περιπου 6.500 ευρω εδωσα σε οκτω ετη για συντηρηση, λαστιχα, κλπ. παρελκομενα. βασικα ειναι καινουρια πλεον, αλλα δυστυχως καιει πολυ, και με 21000 χλμ. το χρονο, η βενζινη τσουζει λιγο. αρχες του μηνα εκλεισα το c3 1.4 hdi attraction. τιμη 12.200 με αποσυσρη. χρωμα λευκό. ηθελα και ζαντες αλουμινιου, αλλα ο εμπορος μου ειπε οτι επειδη βγαινει μονο με δεκαεξαρες ανεβαινει η καταναλωση και πληρωνει τελη. οποτε μαλλον θα βαλω μετα. στην αρχη πηγαινα για το 1.6 γιατι τα 68 αλογα μου φαινοταν λιγα, αλλα στο τεστ ντραιβ το δεκατεσσαρι πηγε μια χαρα. ανεβηκε την ανηφορα της Καρδίας (Θεσσαλονίκη, μεγαλη κλιση για 3 χλμ. για οσους δεν ξερουν), τρια ατομα και ο τετραχρονος υιος με 135 χλμ. πολυ ανετα, και ειχε κι αλλο. το καλυτερο απ ολα ειναι το κρουζ κοντρολ, με ρυθμιστη ταχυτητας. η εκδοση αττρακτιον ειναι η προτελευταια στα 1.4, πριν την εκο σικ, και τα εχει ολα εκτος απο αυτοματο κλιμα, πανοραμικο παρμπριζ, ζαντες και κατι διακοσμητικα τζιβιτζιλικια. επιπλεον ο εμπορος ειπε οτι θα βαλει πατακια, πυροσβεστηρας και αισθητηρες παρκαρισματος. νεοτερα τελος απριλίου. Ελπίζω να μην αργησει.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|