Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Γενικά  »  Δ.Τ. Citroen Hellas


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 15:04 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 1 Δημοσίευση ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Diesel όπως λέμε… Citroën!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Μάιος 2012, 09:05 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03
Δημοσιεύσεις: 1939
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη
Εικόνες: 86
Εικόνα

Πρωτοπορία και τόλμη. Δύο λέξεις που έχουν σημαδέψει την ιστορική πορεία της Citroën, η οποία δεν σταμάτησε να παρουσιάζει και κυρίως να περνά στην παραγωγή τεχνολογικές λύσεις που άλλαξαν την εικόνα της αυτοκίνησης

1933: Η Citroën 1η στον κόσμο παρουσιάζει επιβατικό αυτοκίνητο παραγωγής με κινητήρα Diesel
2012: 80 χρόνια εξέλιξης επιτρέπουν οι κορυφαίες τεχνολογικές εφαρμογές της Citroën στους κινητήρες Diesel να είναι πιο προσιτές από ποτέ

Αυτοφερόμενο αμάξωμα, μπροστινή κίνηση, υδροπνευματική ανάρτηση, είναι μόνο μερικές από τις τεχνολογικές λύσεις που πρώτη η Citroën έκανε διαθέσιμες στο ευρύ κοινό. Πέρα από το υψηλό απαιτούμενο τεχνολογικό υπόβαθρο που απαιτούσαν αυτές οι επιλογές, ακόμα πιο σημαντικό είναι η τόλμη που απαιτήθηκε ώστε να περάσουν στην παραγωγή δίνοντας της ευκαιρία στους καταναλωτές να απολαύσουν σημαντικά οφέλη, που με το πέρασμα των χρόνων έγιναν διαθέσιμα –στις περισσότερες περιπτώσεις- από το σύνολο των κατασκευαστών.
Μέσα στη λίστα αυτών των καινοτομιών περίοπτη θέση κατέχουν οι κινητήρες πετρελαίου. Το 1933 πρώτη η Citroën τοποθέτησε κινητήρα Diesel σε επιβατικό αυτοκίνητο (Citroën Rosalie 11UD) ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του αυτοκινήτου. Από τη Rosalie 11UD του 1933, εδώ και σχεδόν 80 χρόνια η Citroën έχει επενδύσει σημαντικά στην τεχνολογία Diesel. Το αποτέλεσμα είναι να θεωρείται μια από τις κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες σε αυτό το πεδίο, παρουσιάζοντας με μεγάλη συχνότητα τεχνολογικές λύσεις με σημαντικά οφέλη στην απόδοση, την οικονομία, αλλά και την προστασία του περιβάλλοντος.
Σήμερα η Citroën συνεχίζει να πρωτοπορεί στην τεχνολογία Diesel με τους κινητήρες HDi (High-pressure Direct injection), το μικρο-υβριδικό σύστημα e-HDi, αλλά και το πρώτο υβριδικό σύστημα (Full Hybrid) παραγωγής με πετρελαιοκινητήρα στον κόσμο, το Hybrid4. Η μακρά ιστορία της μάρκας σε συνδυασμό με τις νέες αυτές εφαρμογές έχουν τοποθετήσει τη Citroën σε ηγετική θέση όσον αφορά τους πετρελαιοκινητήρες, επαληθεύοντας παράλληλα τη φιλοσοφία Créative Technologie, δηλαδή τη δημιουργία τεχνολογιών που προσφέρουν πρακτικά οφέλη στους καταναλωτές.




e-HDi

Εικόνα

Με βάση τους αποδοτικούς κινητήρες προδιαγραφών Euro 5 HDi, που συνεργάζονται σε κάθε περίπτωση με το φίλτρο μικρο-σωματιδίων FAP, το μικρο-υβριδικό σύστημα e-HDi περνά σε μία νέα εποχή τους κινητήρες Diesel. Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό σύστημα για το οποίο:

• Κατοχυρωθήκαν περισσότερες από 30 πατέντες.
• Επενδύθηκαν 300 εκ. ευρώ.
• Εργάστηκαν περισσότεροι από 500 μηχανικοί και τεχνικοί της PSA.

Ακολουθούν ορισμένα από τα στοιχεία που ξεχωρίζουν το e-HDi και του προσδίδουν πέρα από τεχνολογική και σημαντική πρακτική αξία :

• Stop & Start 2ης γενιάς με σύστημα αναστρέψιμης λειτουργίας μίζας-δυναμό που εξασφαλίζει άμεση, αθόρυβη και απόλυτα ομαλή διακοπή – εκκίνηση λειτουργίας του κινητήρα μόλις σε 400χλστ. του δευτερολέπτου (30% ταχύτερα από τα παραδοσιακά συστήματα).
• Εξαιρετική αξιοπιστία ανεξάρτητα από τις συνθήκες θερμοκρασίας και υψηλή αντοχή (περισσότεροι από 600.000 κύκλοι λειτουργίας).
• Ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση.
• Σύστημα e-Booster που περιλαμβάνει υπερ-πυκνωτή που -εκτός των άλλων- επιτρέπει τη λειτουργία όλων των βοηθητικών συστημάτων άνεσης και ασφάλειας (λ.χ. σύστημα κλιματισμού, φωτιστικά σώματα, καθαριστήρες, κ.τ.λ.) ακόμα και κατά την παύση λειτουργίας του κινητήρα.
• Μείωση της κατανάλωσης καυσίμου έως και 15% στον αστικό κύκλο σε σχέση με τους συμβατικούς πετρελαιοκινητήρες.



Hybrid4

Εικόνα

Για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής η Citroën συνδύασε τη δύναμη ενός πετρελαιοκινητήρα με την αποδοτικότητα ενός ηλεκτροκινητήρα δημιουργώντας το υβριδικό (Full Hybrid) σύστημα Hybrid4. Πρόκειται για ένα παράλληλο σύστημα με τον θερμικό κινητήρα (πετρελαιοκινητήρας HDi) να κινεί τους εμπρόσθιους τροχούς, ενώ ένας ηλεκτροκινητήρας κινεί τους πίσω. Το Hybrid4, για το οποίο η PSA κατοχύρωσε περισσότερες από 300 πατέντες, προσφέρει πρωτοφανή πλεονεκτήματα:

• Εξαιρετικά υψηλή απόδοση με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και ρύπους (200 ίπποι και 99γρμ./100χλμ. CO2 στην περίπτωση του Citroën DS5). Η μείωση κατανάλωσης φτάνει το 30%-35% σε σχέση με αντίστοιχους κινητήρες στις αστικές συνθήκες κίνησης και ξεπερνά το 15% σε μικτές συνθήκες.
• Δυνατότητα κατ’ επιλογή κίνησης και στους 4 τροχούς
• Δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα που συνεπάγεται μηδενικές εκπομπές ρύπων (ZEV mode)
• Όλα τα πλεονεκτήματα των οχημάτων που εφοδιάζονται με το σύστημα e-HDi (ανάκτηση ενέργειας, stop & start 2ης γενιάς, κ.τ.λ.).
DIESEL NOW

Η διαρκής εξέλιξη τόσο στην τεχνολογία των κινητήρων όσο και σε εκείνη των μεθόδων παραγωγής κάνει τώρα πιο προσιτή από ποτέ την απόκτηση ενός Citroën Diesel. Το πρόγραμμα Diesel Now αποτελεί τη συνέχιση της φιλοσοφίας της μάρκας στο να διαθέτει στο κοινό προϊόντα υψηλής ποιότητας και απόδοσης στο μικρότερο δυνατό κόστος. Σε συνδυασμό με το Diesel Now η τεχνολογία των πετρελαιοκινητήρων της Citroën χαρίζει ασύγκριτη οικονομία καυσίμου που φτάνει έως και το 50% σε σχέση με τους αντίστοιχους βενζινοκινητήρες, χαμηλές εκπομπές ρύπων -που σε αρκετές περιπτώσεις εξασφαλίζουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας- και όλα τα παραπάνω σε τιμές χαμηλότερες ακόμα και από αυτές αντιστοίχων μοντέλων βενζίνης. Με τα Citroën C3 Diesel από 10.990 ευρώ, C4 Diesel από 13.700 ευρώ και C5 Diesel από 18.990 ευρώ, ο καταναλωτής δεν χρειάζεται να ανησυχεί για το πότε θα αποσβέσει το μεγαλύτερο κόστος που μέχρι σήμερα συνεπαγόταν η αγορά ενός αυτοκινήτου Diesel, έχοντας σημαντικό κέρδος από το πρώτο κιόλας χιλιόμετρο.


Αθήνα, 8 Μαΐου 2012 ΔΤ: 09 / 2011

_________________
e-mail: enginekiller@gmail.com


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 1 Δημοσίευση ] 



Συναφή θέματα

Η CITROEN στο DTM !!!!!
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: koshalVTS
Απαντήσεις: 16
H Citroën στο 83ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης
Δ. Συζήτηση: Δ.Τ. Citroen Hellas
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
Citroen Zx Πρόβλημα
Δ. Συζήτηση: ZX
Συγγραφέας: Βασίλης
Απαντήσεις: 5
Citroen DS3 156 THP
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: Manos77
Απαντήσεις: 32
C3 III Diesel και μάυρο χρώμα στο αντιψυκτικό
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: panser
Απαντήσεις: 18
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ