Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Γενικά  »  Δ.Τ. Citroen Hellas


[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ 25 Νοέμ 2020, 10:26 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 1 Δημοσίευση ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΕΠΑΝΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΚΟΡΥΦΗ ΧΑΜΗΛΩΝ ΕΚΠΟΜΠΩΝ CO2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιουν 2012, 16:50 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03
Δημοσιεύσεις: 1953
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη
Εικόνες: 86
Εικόνα

Η PSA, ΜΗΤΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΣ CITROËN, ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΟΔΟ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΚΟΡΥΦΗ ΧΑΜΗΛΩΝ ΕΚΠΟΜΠΩΝ CO2

Στο πρώτο τρίμηνο του 2012, οι μέσες εκπομπές CO2 των αυτοκινήτων της PSA, μειώθηκαν κατά 2,1γρμ./χλμ. στα 125,5γρμ./χλμ., με αποτέλεσμα ο μεγάλος κατασκευαστής να βρεθεί στην πρώτη θέση της ευρωπαϊκής κατάταξης. Αυτή η επίδοση αποτελεί την επιβράβευση των προσπαθειών για την παραγωγή αυτοκινήτων με ρεκόρ οικονομίας στην κατανάλωση καυσίμου και φιλικότητα στο περιβάλλον.

Η συνεχής προσπάθεια για μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, τόσο μέσω της εξέλιξης των κινητήρων και των συστημάτων μετάδοσης, όσο και των περιφερειακών συστημάτων ενός συγχρόνου αυτοκινήτου που επηρεάζουν το συγκεκριμένο τομέα, έχει άμεσο αντίκτυπο στην μείωση των εκπομπών ρύπων και ανταμείβουν τη φιλόδοξη στόχευση της εταιρείας. Η μείωση των 2,1γρμ./χλμ. CO2 αποτελεί την επιβεβαίωση αυτής της στρατηγικής που ακολουθεί ο όμιλος και η οποία βασίζεται σε τρία βασικά στοιχεία:

• Τη βελτιστοποίηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, με τους δοκιμασμένους και ιδιαίτερα αποδοτικούς πετρελαιοκινητήρες HDi (διαθέσιμοι εκτός των άλλων στα Citroën C3, C4 & C5) που στο σύνολο τους φέρουν φίλτρο συγκράτησης μικρο-σωματιδίων και εφοδιάζουν ήδη 5,7 εκ. οχημάτων, καθώς και τη νέα γενιά 3κυλινδρων βενζινοκινητήρων.
• Την εξέλιξη και εισαγωγή στην παραγωγή πρωτοποριακών τεχνολογιών όπως το μικρο-υβριδικό σύστημα e-HDi (διαθέσιμο στο σύνολο της γκάμας των επιβατικών πετρελαιοκίνητων της Citroën) και το πρώτο υβριδικό σύστημα που χρησιμοποιεί κινητήρα πετρελαίου, Hybrid4 (Citroën DS5).
• Το λανσάρισμα στην αγορά αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων (Citroën C-Zero).

Το 2011 η PSA βρέθηκε στην κορυφή της αγοράς οχημάτων που εκπέμπουν λιγότερο από 111γρμ./χλμ. CO2 με μερίδιο 21,1%. Η πρωτιά συνεχίστηκε και το πρώτο τρίμηνο του 2012 με το αντίστοιχο ποσοστό να είναι 20,9%. Η μείωση των εκπομπών CO2 αποτελεί θεμελιώδη στόχο του ομίλου για τον οποίο επενδύονται ετησίως σημαντικά ποσά στην έρευνα και εξέλιξη.

Η PSA ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ 6η ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ International Engine of the Year

Στα εξαιρετικά βαρυσήμαντα βραβεία International Engine of the Year, την κατηγορία κινητήρων χωρητικότητας από 1.4 έως 1.8 λίτρα κατέκτησε για 6η συνεχόμενη χρονιά ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού των 1.600 κ.εκ. ,ο οποίος έχει εξελιχθεί από κοινού από την PSA και τον όμιλο BMW (με τo συγκεκριμένο κινητήρα διατίθενται σε διάφορες εκδόσεις τα Citroën C4, C5, C4 Picasso, DS3, DS4, DS5).

Για 6η συνεχόμενη χρονιά οι εκλέκτορες βράβευσαν τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1.6 λίτρων επιβραβεύοντας τόσο την απόδοση και τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του, όσο βεβαίως και τις επιλογές υψηλής τεχνολογίας τις οποίες φέρει.
Ιδιαίτερη μνεία από την επιτροπή έγινε στην έκδοση απόδοσης 200 ίππων, η οποία εφοδιάζει και τα μοντέλα Citroën DS4 και DS5. Εφοδιασμένος με σύστημα άμεσου ψεκασμού, στροβυλοσυμπιεστή τεχνολογίας twin-scroll, μεταβλητό χρονισμό των εκκεντροφόρων εισαγωγής – εξαγωγής, αλλά και μεταβλητό σύστημα βυθίσματος των βαλβίδων εισαγωγής αποτελεί ένα πραγματικό τεχνολογικό διαμάντι. Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι όχι απλά η επίτευξη εξαιρετικών τιμών ιπποδύναμης και ροπής, αλλά και μοναδικά χαρακτηριστικά λειτουργίας, που χαρίζουν υψηλά επίπεδα ευχρηστίας - οδηγικής ευχαρίστησης με εξαιρετικά χαμηλές τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων (200 ίπποι και μόλις 149γρμ./χλμ. CO2 στην περίπτωση του Citroën DS4).


Αθήνα, 18 Ιουνίου 2012 ΔΤ: 12 / 2012

_________________
e-mail: enginekiller@gmail.com


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 1 Δημοσίευση ] 



Συναφή θέματα

Προβλημα στην ενδειξη εξωτερικης θερμοκρασιας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: aenaos15
Απαντήσεις: 23
Κάφροι υπάρχουν και στην Θεσσαλονίκη
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: jose
Απαντήσεις: 65
Περιπέτεια στην Σπάρτη (από πολλαπλασιαστή?)
Δ. Συζήτηση: CX / GS / SM
Συγγραφέας: Goldentie
Απαντήσεις: 9
Σκορτσαρισμα στην εκκίνηση
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: maiko21
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια